Nie wiadomo jak klan działa przy obecnych zasadach wytki.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
Po rozwinięciu dziedziny klanowej na rangę C możliwa jest zamiana wybranej części ciała w wodę na własne życzenie. Koszt chakry jest taki sam jak w przypadku samoczynnego skroplenia.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
Negowanie ran - Lekka: 5% | Średnia: 10% | Ciężka: 20% | Śmiertelna: 40% - Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę celem uniknięcia obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. W przypadku, w którym postać powinna otrzymać obrażenia (za wyjątkiem ataków Raiton oraz Katon) technika aktywuje się samoczynnie i bez woli właściciela, negując otrzymane obrażenia. Koszt chakry za aktywację jest uzależniony od rozmiaru zniwelowanych ran. Jeżeli Hōzuki nie posiada wystarczających zasobów chakry, to technika nie zostaje aktywowana i otrzymuje obrażenia normalnie. W przypadku ataków żywiołami Raiton oraz Katon technika nie aktywuje się i Hōzuki otrzymuje obrażenia normalnie, przy czym ataki Raiton na potrzeby rozpatrywania poniesionych obrażeń mają Siłę o 40 większą.
Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
Po rozwinięciu dziedziny klanowej na rangę C możliwa jest zamiana wybranej części ciała w wodę na własne życzenie. Koszt chakry jest taki sam jak w przypadku samoczynnego skroplenia.
Można pozmieniać koszty za negowanie obrażeń jeśli za dużo/za mało, ale osobiście już prędzej bym podniósł niż obniżył. Nie uzależniałbym kosztu od KC bo na wczesnym poziomie może okazać się zbyt drogie, a na późnym Hozuki będzie bliski nieśmiertelności poza wyjątkami.
Niby 40% za śmietelną to dużo, ale z drugiej strony każda inna postać w takiej sytuacji kończy żywot, a tu się nic nie dzieje i nie ma się nawet kar do stat.
Uwagę o tym, że Raitony działają 40 silniej można wynieść gdzieś wyżej do opisu klanu jeśli będzie to czytelniejsze.
Brak aktywacji na Katon opcjonalny, można wywalić i zostawić sam Raiton.
Reszty rzeczy jak skraplanie na życzenie i olej nie tykałem, chociaż ta zmiana w olej za potrójny koszt chyba nic nie daje w tym momencie.