Widoczny ekwipunek: - Skórzana, zdobiona kaletka. - Duża skórzana torba. - Manierka przywiązana do pasa. - Mały zwój przywiązany do pasa. - Mały kozik przypięty do pasa.
A ja mam nieco KONTR propozycje do aktualnej, być może wartą zastanowienia. Zupełnie inną i odwrotną do tego o czym rozmawiacie.
Dodam, że jestem nowy, nie znam się więc wrzucam to w luźnej formie, może uznacie, że ma to większy sens niż technikowanie fizycznych ataków.
Wrzucam w spoilerze, żeby nie było wall of text.
Moja propozycja:
- Określamy nową ranę "zadrapanie" jako formę zadawania ran przez style bazujące na szybkości ataku. Oraz by wprowadzić system trucizn w bukijutsu który obecnie nie bardzo istnieje.
- Wywalamy wzmacnianie statystyk we wszystkich stylach bukijutsu
- Wywalamy większość technik tai/buki które są jedynie opisem konkretnego ciosu bez specjalistycznych zagrań typu połączenie uderzenia ciosu z ninjutsu albo żywiołem. Wszystko co można rozegrać opisem do kosza.
- Zamiast boostować całą postać na czas trwania techniki, proponuje wywalić wszystkie wzmocnienia ze stylów buki i przenieść wzmocnienia na bronie
- Wprowadzić orientacyjną ilość ciosów na sekundę (tylko do porównań buki vs buki) na zasadzie dzielenia wartości atrybutu przez 100. Ktoś z 250 szybkości ma 2,5 ataków na sekundę, ktoś z 100 szybkości ma 1 atak na sekundę.
- Napisać konkretnie, że jakiekolwiek boosty w tai i buki są tylko jako WZMOCNIENIE CIOSU. Czyli jak ktoś bije się toporem to ma plus do siły ataku toporem. Jak ktoś bije się sztyletem, to nim szybciej macha a nie szybciej biega. RnY ma 80/80 na plus a jest wzmocnieniem.
Zlikwidować podział techniki na rangi, a zamiast tego dać bonusy zależne od rangi stylu zamiast rangi techniki i tyle. Przetestować. Nie wywalać technik.
Nadal pozostaje dysproporcja pomiędzy użytecznością technik Seido i całą resztą stylów, ale na początek można przenieść wszystkie staty na styl i zobaczyć gdzie to pójdzie. Gud enaf.
Plus wtedy wszystkie techniki Tai/Buki w WT mogłyby mieć uwolnione sloty, bo skoro nie dają statów to stałyby się bezużyteczne i czysto zapychające, ale no, to tam już kwestia drugorzędna.
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy - delikatnie zarysowane kości, mały nos - szczupła budowa, przeciętny wzrost
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu - skórzana kamizelka shinobi - kabury na broń na lewym i prawym biodrze - torba z ekwipunkiem na lewym pośladku - szary płaszcz (bez zdobień)
Po długim namyśle i po krótkiej wymianie zdań z Jawą, wygrywa propozycja Azumy powyżej. Usunięcie technik dla mnie nie wchodzi w grę, natomiast usunięcie podziału technik na rangi też nie jest lepszym rozwiązaniem. Na pocieszenie powiem, że wraz z wprowadzaniem statów do technik chakrowych, wszystkie dziedziny czeka ten sam los. Na misjach S używane są techniki S, na misjach D używane są techniki D. Tak chyba już działa ten świat, a temat daję do odrzuconych, bo nie będziemy pracować nad zmianami w stylach pod tym kątem.