Tai/Buki - czyli jak rozpiżdżyć to na zawsze

Awatar użytkownika
Nao
Martwa postać
Posty: 109
Rejestracja: 16 wrz 2018, o 14:41
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: - Skórzana, zdobiona kaletka.
- Duża skórzana torba.
- Manierka przywiązana do pasa.
- Mały zwój przywiązany do pasa.
- Mały kozik przypięty do pasa.

Re: Tai/Buki - czyli jak rozpiżdżyć to na zawsze

Post autor: Nao »

A ja mam nieco KONTR propozycje do aktualnej, być może wartą zastanowienia. Zupełnie inną i odwrotną do tego o czym rozmawiacie.


Dodam, że jestem nowy, nie znam się więc wrzucam to w luźnej formie, może uznacie, że ma to większy sens niż technikowanie fizycznych ataków.
Wrzucam w spoilerze, żeby nie było wall of text.




Moja propozycja:


- Określamy nową ranę "zadrapanie" jako formę zadawania ran przez style bazujące na szybkości ataku. Oraz by wprowadzić system trucizn w bukijutsu który obecnie nie bardzo istnieje.
- Wywalamy wzmacnianie statystyk we wszystkich stylach bukijutsu
- Wywalamy większość technik tai/buki które są jedynie opisem konkretnego ciosu bez specjalistycznych zagrań typu połączenie uderzenia ciosu z ninjutsu albo żywiołem. Wszystko co można rozegrać opisem do kosza.
- Zamiast boostować całą postać na czas trwania techniki, proponuje wywalić wszystkie wzmocnienia ze stylów buki i przenieść wzmocnienia na bronie
- Wprowadzić orientacyjną ilość ciosów na sekundę (tylko do porównań buki vs buki) na zasadzie dzielenia wartości atrybutu przez 100. Ktoś z 250 szybkości ma 2,5 ataków na sekundę, ktoś z 100 szybkości ma 1 atak na sekundę.
- Napisać konkretnie, że jakiekolwiek boosty w tai i buki są tylko jako WZMOCNIENIE CIOSU. Czyli jak ktoś bije się toporem to ma plus do siły ataku toporem. Jak ktoś bije się sztyletem, to nim szybciej macha a nie szybciej biega. RnY ma 80/80 na plus a jest wzmocnieniem.



1 x
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1107
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Tai/Buki - czyli jak rozpiżdżyć to na zawsze

Post autor: Souei »

Jak dla mnie to fatalny pomysł. Cały koncept.

Zlikwidować podział techniki na rangi, a zamiast tego dać bonusy zależne od rangi stylu zamiast rangi techniki i tyle. Przetestować. Nie wywalać technik.
2 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Mukutaro
Posty: 231
Rejestracja: 15 wrz 2023, o 10:51
Wiek postaci: 30
Ranga: Tsume/Pazur
Widoczny ekwipunek: Katana przy pasie, sztylet za pasem, plecak
GG/Discord: wolfig

Re: Tai/Buki - czyli jak rozpiżdżyć to na zawsze

Post autor: Mukutaro »

Nadal pozostaje dysproporcja pomiędzy użytecznością technik Seido i całą resztą stylów, ale na początek można przenieść wszystkie staty na styl i zobaczyć gdzie to pójdzie. Gud enaf.

Plus wtedy wszystkie techniki Tai/Buki w WT mogłyby mieć uwolnione sloty, bo skoro nie dają statów to stałyby się bezużyteczne i czysto zapychające, ale no, to tam już kwestia drugorzędna.
0 x
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1022
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 17
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- delikatnie zarysowane kości, mały nos
- szczupła budowa, przeciętny wzrost
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- szary płaszcz (bez zdobień)

Re: Tai/Buki - czyli jak rozpiżdżyć to na zawsze

Post autor: Azuma »

Zostawmy jak jest teraz <catfluffy>
2 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 28
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Tai/Buki - czyli jak rozpiżdżyć to na zawsze

Post autor: Brook »

Po długim namyśle i po krótkiej wymianie zdań z Jawą, wygrywa propozycja Azumy powyżej. Usunięcie technik dla mnie nie wchodzi w grę, natomiast usunięcie podziału technik na rangi też nie jest lepszym rozwiązaniem. Na pocieszenie powiem, że wraz z wprowadzaniem statów do technik chakrowych, wszystkie dziedziny czeka ten sam los. Na misjach S używane są techniki S, na misjach D używane są techniki D. Tak chyba już działa ten świat, a temat daję do odrzuconych, bo nie będziemy pracować nad zmianami w stylach pod tym kątem.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości