Podczas reworku Akimichich ja i zespół adminowy pominęliśmy jedną istotną rzecz:
- Nazwa
- Karorī Kontorōru
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe Jeśli przed aktywacją techniki członek klanu spożyje którąkolwiek z pigułek, wtedy bonusy płynące z tej techniki są pomniejszone o bonusy, które już do tej pory uzyskał. Technika działa do wyczerpania się bonusowej chakry.
- Opis Technika pozwala Akimichiemu na swobodną kontrolę kalorii w swoim ciele i zamianę ich na chakrę bez szkody dla swojego zdrowia. Ilość wypływającej chakry jest tak wielka, że przybiera postać motylich skrzydeł, a użytkownik staje się nieproporcjonalnie szybszy i silniejszy. Jedynym minusem jest tutaj spore zmęczenie użytkownika po zużyciu całej chakry. Stracone kalorie należy odzyskać poprzez opisanie spożycia wielkiego posiłku w fabule.
Technika ta zostaje aktywowana poprzez zażycie czerwonej pigułki, jednak wtedy trzeba liczyć się z wystąpieniem poważnych konsekwencji wymienionych w jej opisie. Do wymuszonej aktywacji techniki Akimichi nie musi znać tego jutsu. - Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
- Nazwa
- Chōdan Bakugeki
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Statystyki
- Otrzymujemy +1 siły za każdy 1% chakry przeznaczony na cios
- Dodatkowe Wymaga wcześniejszego użycia Karorī Kontorōru. Całkowite zużycie bonusowej chakry dezaktywuje "tryb motyla"
- Opis Niebezpieczne jutsu, skupiające destrukcyjne umiejętności Akimichi w jednym uderzeniu. Po aktywowaniu Karorī Kontorōru, za pomocą pigułki bądź przez naukę jutsu, możliwe jest skupienie dowolnej ilości chakry w jednej kończynie. Tak wykonany cios zyskuje niszczycielską siłę i jest zdolny zabić zdecydowaną większość trafionych przeciwników i zniszczyć pozornie niezniszczalne cele, w tym całe budynki. Siła techniki zależy bezpośrednio od ilości chakry, która została w nią włożona, dodatkowo aktywacja techniki zależy tylko od woli wykonującego - w przypadku spudłowania wystarczy wykonać więc cios ponownie, tym razem mając na względzie szybkość i przebiegłość uciekającego celu. O ile wymuszona aktywacja przez pigułkę zmusza użytkownika do zużycia całej chakry z niej pozyskanej, to świadoma aktywacja pozwala na przelanie dowolnej ilości chakry - mniejszej bądź większej, niż tej zyskanej z Karorī Kontorōru.
- Nazwa
- Raiton no Yoroi
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 160 Wytrzymałości
+80 Siły, +80 Szybkości, +80 Percepcji na czas użytkowania techniki. - Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego wytrzymałość, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice, w przeciwnym razie ryzykuje różnymi stopniami ran.
- Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
ROZWIĄZANIE
- Nazwa
- Karorī Kontorōru
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe Technika zajmuje miejsce na wspomagacz; Jeśli przed aktywacją techniki członek klanu spożyje którąkolwiek z pigułek, wtedy bonusy płynące z tej techniki są pomniejszone o bonusy, które już do tej pory uzyskał. Technika działa do wyczerpania się bonusowej chakry.
- Opis Technika pozwala Akimichiemu na swobodną kontrolę kalorii w swoim ciele i zamianę ich na chakrę bez szkody dla swojego zdrowia. Ilość wypływającej chakry jest tak wielka, że przybiera postać motylich skrzydeł, a użytkownik staje się nieproporcjonalnie szybszy i silniejszy. Jedynym minusem jest tutaj spore zmęczenie użytkownika po zużyciu całej chakry. Stracone kalorie należy odzyskać poprzez opisanie spożycia wielkiego posiłku w fabule.
Technika ta zostaje aktywowana poprzez zażycie czerwonej pigułki, jednak wtedy trzeba liczyć się z wystąpieniem poważnych konsekwencji wymienionych w jej opisie. Do wymuszonej aktywacji techniki Akimichi nie musi znać tego jutsu. - Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Osobiście uważam, że połączenie tych jutsu jest zbyt mocne w obecnej formie i wymaga jakiejś korekcji. Problemem z moim rozwiązaniem jest to, że teraz Akimichi będą mieli dwa unikalne wspomagacze - bycie ogromnym i bycie motylkiem. Pierwsze daje staty, ale blokuje używanie chakry. Drugie nie ma żadnych wad, aktywowane bez pigułki. I tak, mogłem o tym pomyśleć jakoś 5 miesięcy wcześniej, a nie dopiero po zaakceptowaniu. Ale Sousei uświadomił mnie że może jest to ZBYT mocne, to też jestem tutaj.