Rework Hyūga

Awatar użytkownika
Meguru
Posty: 79
Rejestracja: 24 maja 2023, o 01:11
Wiek postaci: 14
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Długie krucze włosy, pojedyncze piegi, wąski nosek o zadartym czubku, różowawe oczy bez źrednicy, maska na twarzy zakrywająca dolną część twarzy, druga maska, tym razem drewniana uwieczniająca kota, zawieszona na prawej skroni.
Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na lewej nodze | Kabura na broń na prawej nodze | Torba na prawym pośladku |
Biały płaszcz z ciemnymi wstawkami | Maska na skroni
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Mijikuma

Rework Hyūga

Post autor: Meguru »

PROBLEM
W aktualnym stanie większość technik tego klanu jest zwyczajnie nieczytelna, niejasna i niekonkretna. Trudno określić siłę danych technik, bowiem są one nieokreślone żadną mechaniką, tylko opisem, który bywa mylący i nic nie tłumaczący. Poniżej umieszczam propozycję rozpisania samego stylu walki tego klanu i prawie wszystkich jego technik tak, żeby był on bardziej jasny dla każdego, zarówno gracza, który nim gra, jak i MG/Sędziego.

ROZWIĄZANIE
Na czerwono zaznaczyłem te kwestię, które uważam do wykreślenia, a na zielono te, które do tematu danej techniki dodaję.
Obrazek
Nazwa
Jūken
Zasięg
Bezpośredni
Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszt używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
W Jūkenie stosuje się dwa rodzaje ciosów - otwartą dłonią i czubkami palców. Uderzenia otwartą dłonią pozwalają atakować niewielkie obszary ciała i są najlepsze w przypadku atakowania organów wewnętrznych. Uderzenia palcami stosuje się do blokowania albo otwierania punktów tenketsu i wpływania na możliwość mieszania chakry u przeciwnika.
Dodatkowe Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Styl pozwala na nauczenie się technik jakie są zawarte w temacie o taijutsu uniwersalnych, ale przy nich nie wchodzą obrażenia od KC Hyuugi z racji Jūken'a.
MG/Sędzia sam ocenia obrażenia płynące z tego stylu, biorąc pod uwagę ilość i celność ciosów, KC Hyuugi, oraz wytrzymałości przeciwnika i wszelkich innych czynników.
Obrazek
TECHNIKI D
Nazwa
Rirīsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalny (1/2 podtrzymanie) (koszt wzrasta podczas używania na większej powierzchni ciała niż, np. dłonie)
Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych oraz przecinanie tworzyw nie-chakrowych jak np. zwykłe liny, materiały typu ubrania i tym podobne tkaniny.

Obrazek
Nazwa
Shōtei
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Minimalny
Siła ataku
40
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości
Shōtei Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 10 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
Obrazek
Nazwa
Hakke Jūroku Shō
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Siła
60
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 szybkości
Hakke Shō Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 10 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 12h przerwa fabularna, lub wizyta w szpitalu
Opis Technika Szesnastu Dłoni Ośmiu Trygramów, jest pierwszą z rodziny technik polegających na szybkim ataku na większą ilość tenketsu w układzie chakry przeciwnika przy pomocy stylu Jūken. Kombinacja składa się z czterech etapów, gdzie zadajemy po kolei cztery serie ciosów: dwa, dwa, cztery i na koniec osiem. Trafienie wszystkimi uderzeniami zamyka szesnaście punktów tenketsu na ciele przeciwnika, co trochę spowalnia ruchy oraz nieznacznie osłabia jego korzystanie z chakry (Kontrola Chakry obniżona o 1 rangę). Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.
TECHNIKI C
Nazwa
Hakke Kūshō
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
5m + Odrzut na 15 metrów
SIła
60
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +20 do percepcji
Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
Obrazek
Nazwa
Hakke Sanjūni Shō
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Siła
100
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
Hakke Shō Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 20 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 24h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo C lub 12h wizyta w szpitalu
Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tenketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (Obniżenie Kontroli Chakry o 2 rangi). Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.
TECHNIKI B
Nazwa
Hakke Kūhekishō
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
10m + Odrzut na 30 metrów
SIła
100
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (koszt na obie dłonie)
Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk. Na czas używania techniki dostajemy +30 do percepcji
Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
Obrazek
Nazwa
Shugohakke Rokujūyon Shō
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu 10 metrów od używającego
Statystyki
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(1/2 za utrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ofensywno - defensywna technika która polega na ciągłym emitowaniu strumieni chakry płynących z dłoni tworząc w ten sposób ostre ostrza chakry, które bez problemu przecinają mniejsze obiekty (zwierzęta, owady, shurikeny, kunaie) i poważnie ranią większe. Użytkownik techniki jest w stanie ponadto kontrolować szerokość wytworzonej w ten sposób kopuły dzięki czemu może gwałtownie zmienić jej zasięg i pokryć swoją defensywą większy teren wciągając w linie ostrzy swoich przeciwników.
Obrazek
Nazwa
Hakke Rokujūyon Shō
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Siła
140
Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō, na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości
Hakke Shō Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 30 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 48h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo B lub 24h wizyta w szpitalu
Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tenketsu przeciwnik ma ogromne problemy z kontrolowaniem własnej chakry i używaniem technik (Kontrola Chakry obniżona o 3 rangi). Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.
TECHNIKI A
Nazwa
Hakkeshō Kaiten
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu trzech metrów
Statystyki
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 podtrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Defensywna technika klanu Hyuuga, która rekompensuje ślepu punkt Byakugana. Użytkownik techniki w trakcie jej trwania wypuszcza ogromne ilości chakry przez punkty na swoim ciele dzięki czemu tworzy silnie obracającą się kopułę z chakry, która odbija wszystko co się do niej zbliży. Użytkownik techniki może dowolnie kierować mocą kopuły oraz jej zasięgiem (dzięki obracaniu się) co pozwala mu na przystosowanie się do wymaganej sytuacji. Wśród członków klanu Hyuuga technika nazywana jest absolutną obroną. Technika chroni również przez jutsu elementarnymi do poziomu A włącznie, oraz technikami penetracyjnymi do B włącznie
Obrazek
Nazwa
Hakke Hasangeki
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
15m + Odrzut na 50 metrów
SIła
140
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe Wymagana znajomość Hakke Kūshō. Na czas używania techniki dostajemy +40 do percepcji
Opis Odmiana techniki Hakke Kūshō, która wydaje się znacznie potężniejsza od swojej poprzedniczki. W trakcie techniki użytkownik zbiera chakrę w dłoni, a następnie uderza nią w przeciwnika poczynając groźne uszkodzenia wewnątrz organizmu przeciwnika, a także odrzucając go mocno do tyłu i zwalając z nóg. Siła uderzenia jest na tyle silna, że przeciwnik który po drodze wpadnie na skałę lub drzewo – niszczy je.
Obrazek
Nazwa
Jūho Sōshiken
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
SIła
180
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik techniki formuje na swoich dłoniach powłokę chakry przypominającą lwie głowy, a następnie przy ich pomocy zadaje szybkie ciosy przeciwnikowi, któremu wydaje się jakby walczył z większą ilość wrogów. Ciosy odpycha wroga, a także atakują jego wewnętrzny układ chakry tym samym stosunkowo już po kilku atakach obezwładniając wroga, który nie jest w stanie korzystać z chakry. Każda trafiony cios obniża Kontrolę Chakry o 1 rangę (mogą się kumulować, do czterech włącznie).
TECHNIKI S
Nazwa
Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Siła
200
Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō, na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości
Hakke Shō Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 50 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 72h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo A lub 36h wizyta w szpitalu
Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tenketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga. Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.

DODATKOWE UWAGI
Wszelkie dodatkowe uwagi starałem się zawrzeć bezpośrednio pod każdą techniką, której się tyczyły - jeśli zaś mechanizm danej zmiany był taki sam, co w technice o tym samym charakterze, ale niższej rangi, to się już nie powtarzałem. Mam nadzieje, że wszystko jest jasne! :D
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Rework Hyūga

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Juken - wykreślenie zdania o obrażeniach. No cóż, na pewno w takiej formie nie może to istnieć, bo mamy już zupełnie inną mechanikę obrażeń. Więc tutaj zgoda.


Techniki chakrowe:
Techniki uderzeń:
0 x
Awatar użytkownika
Meguru
Posty: 79
Rejestracja: 24 maja 2023, o 01:11
Wiek postaci: 14
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Długie krucze włosy, pojedyncze piegi, wąski nosek o zadartym czubku, różowawe oczy bez źrednicy, maska na twarzy zakrywająca dolną część twarzy, druga maska, tym razem drewniana uwieczniająca kota, zawieszona na prawej skroni.
Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na lewej nodze | Kabura na broń na prawej nodze | Torba na prawym pośladku |
Biały płaszcz z ciemnymi wstawkami | Maska na skroni
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Mijikuma

Re: Rework Hyūga

Post autor: Meguru »

Dobra, tu poprawiona wersja wedle tego co napisałeś:
0 x
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 811
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Rework Hyūga

Post autor: Shinsu »

Imo bonusy do Juukena to powinny w sama percepcję iść. Z tymi flat bonusami to chyba trochę nie teges - Hachimon i Juugo dostają bonusy, ale przy otwarciu bram albo przemianie, co po pierwsze trwa konkretną ilość tur, a po drugie może mieć swoje koszty. Danie bonusu niezależnie od "odpalenia" się raczej nie powinno przejść.
0 x
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1204
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Rework Hyūga

Post autor: Souei »

To rozumiem, że granie w Hyuga też będzie zajmowało slot wspomagacza, miało ograniczenia turowe, albo potrzebowało trzech tur na rozkręcenie? XD I myślałem że jugo i hachimon są do nerfa, a nie do podciągania pod nie reszty klanów.

Dla mnie dodanie worka bonusów do technik nie jest rozwiązaniem ani kreatywnym, ani specjalnie pożądanym. Fajnie, że na randze S Hyuga po przekroczeniu 200 siły otrzyma +100PA podczas wykonywania ataku, tylko co mu po tym, skoro i tak nie będzie wiadomo jak to ocenić i zasędziować? Największą bolączką w hyuga sa imo te ogromne liczby uderzeń do wyprowadzenia. Z jednej strony mamy gracza, który chce wykonać pełną technikę 128 na wrogu, a z drugiej drugiego gracza, który pyta "jak moja postać przyjęła na klatę 128 uderzeń bez żadnego uniku ani reakcji?" Możliwe jest zatem celne wyprowadzenie części ze 128 uderzeń? 63? 85? Imo to jest największy problem i to, jakie wtedy wchodzą obrażenia. Czy uznajemy że Hyuga albo zadał albo 0 albo 100% bez niczego pomiędzy?

Druga sprawa jest taka, że mechanika chakraflow tutaj średnio pasuje, bo dlaczego obrażenia mają się powiększać ponad siłę techniki gdy użytkownik sam ma większą siłę? Po pierwsze, juuken nigdy przecież nie opierał się na silnym zadawaniu uderzeń, więc średnio się klei to z notką z chakra flow. Po drugie, sama siła w hyuga powinna imo zostać zastąpiona percepcją. Mało kto zdaje sobie z tego sprawę, ale mamy już na forum mechanikę, gdzie podczas zadawania obrażeń pod uwagę bierze się wartość percepcji zamiast siły. Jest to w Nuibari, gdzie promuje się te precyzyjne pchnięcia, zamiast silnego machania jak każdym innym mieczem. W hyuga taka zamiana pasowałaby idealnie, a przy tym byakugan boostujący percepcję właśnie realnie zwiększałby obrażenia w walce wręcz hyuuga.

Po trzecie, style walki dostają pasywne bonusy do stat w momencie, gdy nie posiadają własnych technik (nanaken no mai, suiken). Cała reszta nie ma pasywnych stat, ponieważ odzwierciedlone są one w technikach danego stylu. Juuken również ma techniki stylu, wszystkie te 8, 16, 32... uderzeń to są techniki tego stylu, gdzie mamy już przyznany bonus do szybkości do każdej techniki. Dając jeszcze pasywny + do samego stylu, dajemy bonus drugi raz za to samo, więc tutaj na pewno się on nie należy.
2 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Mijikuma
Posty: 333
Rejestracja: 25 kwie 2023, o 15:16
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Białowłosy o wysokim wzroście (184cm) i krwisto-szkarłatnych ślepiach. Gustuje w pięknych, ale praktycznych ubraniach, ciemniejszej gamie barw, które łączy z często złotymi wstawkami. Przystojny chłopak, którego uśmiech zabija samym swoim wdziękiem
Widoczny ekwipunek: Łuk | Kołczan | Kamizelka Shinobi | Torba | Ochraniacz na czole z wygrawerowanym symbolem "Zjednoczonych sił Sogen"
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Meguru | Akira

Re: Rework Hyūga

Post autor: Mijikuma »

I właśnie w tym wariancie rozwiązujemy ten problem wprowadzając atak w jedną turę - albo trafiasz, albo nie i te 128 ataków jest równe 1 atakowi czysto mechanicznie. Masz jasno powiedziane, że atak ma X siły i robi debuff w KC. Myślę, że to jest całkiem jasne w tym pomyśle.
Z początku, jak to kminiłem to widziałem to po prostu jako większa siła włożona w każdy cios, mimo że to ciosy o nieco innym charakterze.
Totalnie nie miałem pojęcia o istnieniu Nuibari, ale w takim razie masz tu rację - percepcja powinna tutaj być tą wiodącą mechaniką, proponowałbym więc zostawić chakraflow, ale z przelicznikiem percepcji. W takim wariancie by to moim zdaniem już idealnie pasowało.
Praktycznie to samo co Shinsu, rozumiem i się zgadzam, w takim razie sam jestem za cofnięciem propozycji tych flat bonusów co wrzuciłem post temu.

Podsumowując, jestem za tym, żeby chakraflow w technikach przekonwertować, żeby liczyła się percepcja nie siła.
0 x
Awatar użytkownika
Mijikuma
Posty: 333
Rejestracja: 25 kwie 2023, o 15:16
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Białowłosy o wysokim wzroście (184cm) i krwisto-szkarłatnych ślepiach. Gustuje w pięknych, ale praktycznych ubraniach, ciemniejszej gamie barw, które łączy z często złotymi wstawkami. Przystojny chłopak, którego uśmiech zabija samym swoim wdziękiem
Widoczny ekwipunek: Łuk | Kołczan | Kamizelka Shinobi | Torba | Ochraniacz na czole z wygrawerowanym symbolem "Zjednoczonych sił Sogen"
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Meguru | Akira

Re: Rework Hyūga

Post autor: Mijikuma »

To jest póki co finalna wersja, uwzględniając powyższe posty. Zamieniłem w chakraflow siłę na percepcję, myślę, że w takim wariancie techniki te oddawałyby ducha samego klanu i nie byłyby przesadzone.
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Rework Hyūga

Post autor: Obi Wan Nerobi »

"Czy uznajemy że Hyuga albo zadał albo 0 albo 100% bez niczego pomiędzy?""
Tak. To jedyne sensowne i proste rozwiązanie. Bo inaczej zrobi się z tego liczenie delty, pochodnych i całek. Niepotrzebnie zresztą. Technika to technika.


Co do samej propozycji
Bonusy do Jukenu rozumiałem własnie w kontekście bonusów do technik (tak jak bramowcy, Jugo czy prawie już Kaguya), a nie stricte samych bonusów do stylu jak np. w Suikenie. Ale widzę, że poprawione, więc jest dokładnie tak jak sobie to wyobrażałem, a nie potrafiłem przekazać

Bonus od Jukenowego Chakra Flow przy percepcji świetnie tutaj pasuje. Tylko trzeba by sobie wtedy zadać pytanie: Czy w takim razie każdy atak (nawet bez techniki) nie powinien mieć liczonego ataku od percepcji, zamiast od siły? Warto byłoby to jasno zakomunikować w tabelce ze stylem.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1513
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Rework Hyūga

Post autor: Yasuo »

Pozwólcie, że wtrącę.
Czyli rozumiem, że żeby wykonać technikę Hakke Hyaku Nijūhachi Shō (ranga S) muszę trafić wroga 128 razy i wtedy on dostaje obrażenia o sile 200, a jak trafię go tylko 127 razy, to nie otrzymuje obrażeń w ogóle? To powiedzcie mi jaka jest szansa, że ktoś, nawet NPC rangi D da się trafić pełne 128 razy? Przecież to jest niewykonalne nawet mając 300 bazowego speeda...
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 811
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Rework Hyūga

Post autor: Shinsu »

Imo trochę źle na to patrzysz, bo to nie jest 128 niezależnych trafień, tylko rozpatrujesz 1 raz, czy technika doszła do skutku. Jeśli tak, to Hyuuga uderza 128 razy. Nie rozbijasz tego na 128 niezależnych ataków.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1513
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Rework Hyūga

Post autor: Yasuo »

Ale nawet jeśli tak założymy, to żaden rozsądny sędzia nie uzna, że wróg został trafiony 128 razy...
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Shindo
Posty: 306
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Aktualna postać: Shindo

Re: Rework Hyūga

Post autor: Shindo »

Wiadomo forum rządzi się swoimi prawami, ale w M&A było zero jedynkowo. Technika została wykonana w całości albo nie została wykonana w cale.
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Eion - Misja D - Gracz nieaktywny
  2. Saito - Misja D - Gracz nieaktywny
  3. Kenji - Misja D - Gracz nieaktywny
  4. Shigemi & Koneko - Wyprawa B
  5. Ayumu - Misja B
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 811
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Rework Hyūga

Post autor: Shinsu »

Uzna, bo taka jest mechanika. Jeśli technika dochodzi do skutku, to nie ma znaczenia czy to jest chidori, czy 128 uderzeń. Jest skuteczne trafienie techniką -> technika w całości zostaje wykonana.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1513
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Rework Hyūga

Post autor: Yasuo »

Nie zrozumiałeś. Jeśli nie będąc Hyuuga i nie znając tej techniki, napiszę "uderzam wroga 128 razy", to sędzia uzna, że uderzyłem raz czy dwa, a potem zginąłem od kontrataku, bo zbyt skupiłem się na atakowaniu i nie zrobiłem uniku. A jak będę Hyuuga i będę znał tą technikę, to nagle mi się uda? Przecież to bez sensu. Chyba, że ta technika ma specjalne właściwości i spowalnia czas.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 811
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Rework Hyūga

Post autor: Shinsu »

Jeśli będziesz chciał uderzyć wroga 128 razy, to postarasz się zadać mu 128 razy obrażenia. Użycie 1 techniki, która polega na uderzeniu 128 razy zada przeciwnikowi obrażenia tylko raz. I dlatego można ją traktować jako pojedynczy atak, a nie 128 rozdzielnych uderzeń. Nie można w 100% przenosić mechaniki forum na rzeczywistość. To, że technika ma napisane, że uderza 128 razy jest mniej istotne, niż to, że jest to użycie pojedynczej techniki.
1 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości