Nazwisko: Kaguya
Klan: Kaguya
Wiek: 21 lat (369 rok, zima)
Płeć: M
Przynależność: Unia Samotnych Wydm
Wzrost|Waga: 181 cm, 84kg
Ranga: Dōkō
Aparycja Wyląd: Ostre rysy twarzy na okrągłej głowie podkreślają jego kocio/drapieżne, kruczoczarne oczy. Mały i owalny nos przypominający kształtem winogrono jest tuż nad wąskimi, bladymi i niezbyt szerokimi ustami. Jego białe włosy, z prosto ściętą grzywką kontrastują z oczami. Lecz prócz grzywki jego fryzura składa się ze zawiązanego z tyłu głowy, średniej wielkości koka oraz dwóch luźnych kosmyków włosów powiewających po bokach. Pod jego lewym okiem znajduje się miniaturowy tatuaż przedstawiający znak równości. Jest dość dobrze zbudowany wedle standardów przeciętnego człowieka i raczej nie wyróżnia się swoją posturą.
Ubiór: Junij ubiera się prosto. Zazwyczaj przemieszcza się w białym płaszczu nasuniętym na głowę prawie przez cały czas z wyszytym na plecach znakiem swojego klanu oraz czarnych szerokich spodniach zwężonych na kostkach. Pod spodem nosi czarną, luźną tunikę włożoną w spodnie. Z drobiazgów ma zawiązaną czerwoną chustę na lewym przedramieniu.
Znaki szczególne: Nie posiada Osobowość Charakter: Panicznie przywiązuje uwagę do szczegółów w otoczeniu oraz ruchów które wykonuję. Nienawidzi odstępów od planów jednak jest w stanie sobie z nimi poradzić pod warunkiem, że przejmie inicjatywę nad akcją. Nigdy nie może puścić mimo uszu coś co słyszał i nie zgadzało się to z jego światopoglądem, walczy o swoje racje mimo tego, że czasem potrafią być błędne. Jest ostrym lub łagodnym człowiekiem zależnie od sytuacji w której został postawiony, jednak nie potrafi tego miarkować. Wstydzi się agresywnego zachowania swojego klanu dlatego na co dzień stara się być opanowany lecz w skrajnych sytuacjach wychodzi jego agresja przez co często zastanawia się nad swoją naturą i jej wartością. Mimo wszystko w niektórych momentach cieszy się, że jego skrajne obycie pomaga mu wyjść cało z ciężkich zdarzeń.
Nawyki: Kuca żeby strzelać kośćmi w kolanach.
Nindo: "Zawsze się trochę przegrywa"
Historia:
Junjiego wychowywał tylko ojciec, po matce która umarła podczas porodu została tylko czerwona chusta. Jego jedyny rodzic całe życie wpajał mu sztywne zasady oraz tradycyjne dla klanu styl bycia i wartości. Wbrew zaprzeczeniom ojca czuł się odpowiedzialny za śmierć matki dlatego zawsze przy sobie nosi jedyną pozostawioną po niej pamiątkę. Do późnego dzieciństwa nigdy nie zauważył jego alkoholizmu, zawsze pił po pracy lub gdy tego nie było w domu jednak mimo to dawał rade pić codziennie oraz nigdy się z tego powodu nie pokłócili.
Podczas ostatniego treningu z tatą Junji pierwszy raz dał się ponieść czując czystą przyjemność w wyrównanej walce. Ugodził go kunaiem w podbrzusze nie zdając sobie sprawy z tego co robi do momentu w którym było za późno. Nie zabił ojca jednak przez ranę jaką mu zadał oraz znaczne pogorszenie się ich stosunków nigdy więcej razem nie ćwiczyli. Właśnie w tej ciężkiej dla obojga chwili jego jedyny rodzic wyrzucił wszystkie swoje słuszne i niesłuszne żale, w tym śmierć swojej ukochanej.
Resztę treningu w tym walke mieczem dokończył pod okiem podróżnego ochroniarza karawany, jednak nigdy nie dowiedział się kim ten człowiek faktycznie był.
Wiedza Informacje: Brak
Klany, rodziny shinobi, więzy krwii:
- W Unii znajdują się przedstawiciele sześciu rodów - Sabaku, Maji, Ayatsuri, Kaguya, Haretsu, Dohito. Członkowie tych klanów posiadają wiedzę o charakterystycznych cechach i umiejętnościach swojego klanu, a także informacje o organizacji Unii.
- Osoby niezwiązane z żadnym z tych klanów posiadają wiedzę podstawową o wszystkich klanach w Unii.
- Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai.
- Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Unii w Sabishi. Ich Shirei-kan urzęduje w Sabishi.
- Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach całej Unii, w szczególności w Tsurai gdzie mają swojego Shirei-kan.
- Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Unii. Pochodzą z Tsurai, gdzie urzęduje ich Shirei-kan.
- Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo.
- Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu.
- Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai.
- Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej. Zamieszkują tereny Unii, w szczególności Sabishi, gdzie też urzęduje ich Shirei-kan.
- Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi przedstawiciele mogą kontrolować czarny piach, ród nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, zamieszkują Unię, Shirei-kan urzęduje w Atsui.
- Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Unii, a dokładniej Atsui.
- Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin.
- Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu.
- Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso.
- Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki.
- Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi.
- Wiedza o Towarach Luksusowych - w Sabishi można zakupić substancje Shōko i Hādoheddo. W Atsui: Sokubaku i Sore o furu. W Tsurai: Tamanegi i Oyasumi.
Natura chakry: Nieodkryta
Styl walki: Puste
Umiejętności: Brak
Pakt: Brak
Atrybuty podstawowe:
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Percepcja
Psychika
Konsekwencja