- Nazwa
- Kamu Iyasu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca poświęceniu własnego ciała i chakry, aby ocalić towarzyszy. Użytkownik daje się ugryźć przyjacielowi, a przez ranę zostaje wysączona medyczna chakra i krew. Dzięki temu można szybko zasklepić czyjeś rany i uzdrowić go. Technika pozwala wyleczyć kogoś będącego nawet ciężko rannego, ale nie będącego na skraju śmierci (uszkodzone kluczowe narządy i tym podobne obrażenia. Trzeba zaznaczyć, że może zostać narzucony dodatkowy koszt w zależności od tego jak poważne są obrażenia. Podlega ocenie MG. Po użyciu techniki medyk jest przez jakiś czas znacząco osłabiony, zaś rana po ugryzieniu, niestety, zostaje do końca życia.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Problemem Kamu Iyasu jest to, że na dobrą sprawę to aktualny efekt jaki mamy na forum jest godny zakazanej może rangi C albo najwyżej nie zakazanej techniki B. Co na dobrą sprawę tworzy tą technikę?
- Zasklepianie ran, leczenie ciężko rannych (ale nie na skraju śmierci).
To samo w sobie już eliminuje jąkąkolwiek użyteczność tej techniki, bo Shosen no jutsu z tej samej rangi o tym samym koszcie i to nie-zakazane osiąga ten sam efekt, przy czym osoby na skraju śmierci doprowadza do stanu który można w szpitalu wykurować całkowicie od końca.
- Może zostać naruzcony dodatkowy koszt...
Czyli lecimy w koszt większy niż Shosen i technika upada pod krzyżem po raz drugi.
- Medyk po użyciu techniki jest osłabiony (!!!) i ma ranę do końca zycia.
O ile tą ranę już można przecierpieć, to fakt osłabienia przy aktualnym stanie techniki jest jakimś smutnym, niedorzecznym nieporozoumieniem. Na randze A mamy cztery techniki leczące o podobnej lub większej sile i żadna z nich nie kończy się osłabieniem użytkownika. Ba, na tej samej randze mamy technikę Soso Saisei, do zdobycia w ten sam sposób co Kamu Iyasu. Różnice? Ta pierwsza daje nieśmiertelność na kilka tur której nie powstydziłby się Jashinista, a ta druga leczy na poziomie B i osłabia leczącego. Widać różnice?
Dodajmy do tego jeszcze, że pacjent musi być przytomny by wgryźć się w leczącego i mamy technikę której nikt nigdy nie użyje bo nie warto.
Jakby było mało samej bezużyteczności techniki i tego, że aktualnie jej siła, porównując do innych iryo rangi A, to takie lekko podrasowane Naosute, więc tak jak mówiłem Zakazana C lub niezakazana B... To technika jeszcze jest całkowicie niezgodna z uniwersum.
W uniwersum naruto, gdzie została pokazana przez Karin, miała kompletnie inne działanie!
https://naruto.fandom.com/wiki/Heal_Bite "This ability has been shown to heal even life-threatening injuries, and is also capable of quickly restoring the stamina of those healed." - Zagrażające zyciu rany, szybko przywraca staminę.
No na forum u nas tego nie robi, a praktycznie powinna. Jej prawidłowe uzycie widać w walce Sasuke i Danzo gdzie jakoś (https://www.youtube.com/watch?v=XNBnCjtG-bY) kolo piątej minuty w tym linku widać jak potężna jest to technika.
Przed jej uzyciem: Sasuke pluje krwią używając Susanoo. Jest padnięty, sapie, ledwo w ogóle zachowuje przytomność jak siedzi, widać, że jest już po walce.
Po użyciu techniki: Nagle ma pełnie sił, wygląda jakby walka zaczęła się przed kilkoma sekundami, miota Raiki, Chidori i Chidori Eiso jak nowonarodzony, nie tracąc nic na swoich fizycznych możliwościach co względem rozpoczęcia walki z Danzou. Dosłownie dostal "drugie zycie".
To takie leczenie rangi A z dodatkowym efektem bojowej pigulki żywnościowej bo zwracające czakrę i siłę. Wtedy nadawałoby się na zakazaną rangi A, aktualnie... No nie.
ROZWIĄZANIE
Zwrócenie technice jej należytej siły biorąc pod uwagę, że to nadal Kinjutsu rangi A (ta sama ranga co wszechpotężne Soso Saisei).
- Nazwa
- Kamu Iyasu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca poświęceniu własnego ciała i chakry, aby ocalić towarzyszy. Użytkownik daje się ugryźć przyjacielowi, a przez ranę zostaje wysączona medyczna chakra i krew. Dzięki temu można szybko zasklepić czyjeś rany i uzdrowić go. Technika pozwala wyleczyć kogoś będącego nawet ciężko rannego, ale nie będącego na skraju śmierci (uszkodzone kluczowe narządy i tym podobne obrażenia), a także pobudzić jego organizm do wzmożonej regeneracji czakry (+40%) i odnowienie sił w przypadku zmęczenia. Trzeba zaznaczyć, że może zostać narzucony dodatkowy koszt w zależności od tego jak poważne są obrażenia. Podlega ocenie MG. Po użyciu techniki medyk jest przez jakiś czas znacząco osłabiony, zaś rana po ugryzieniu, niestety, zostaje do końca życia.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
DODATKOWE UWAGI
Nawet na wiki jest, że parent jutsu to Chakra Transfer!