Obecnie za walki sparingowe wynagrodzenie przyznawane jest jak za fabułę, co jest raczej mało atrakcyjną formą. Efekt jest taki, że walk nie ma, sędziów nie ma i cały element gry z dużym potencjałem, jakim są walki między graczami leży i kwiczy. Gdyby walk było więcej, z czasem wszyscy poczulibyśmy się pewniej w mechanice SW.
ROZWIĄZANIE
Zmiana wynagrodzenia za walkę sparingową. Na jaką? Taką, jaka jest za wycenę fabuły... w sensie tajną. Moim zdaniem nagroda powinna być minimalnie wyższa i tylko naprawdę dobre walki winny być bardziej opłacalne od misji z szukaniem psa. Niemniej aby uniknąć spamowania walkami można by okryć tajemnicą sposób oceniania albo ustawić limit walk dla gracza na określony czas.
DODATKOWE UWAGI
Sądzę, że to jedna ze zmian o bardzo dobrym stosunku nakładu pracy do możliwych efektów.
