Opis Technika polega na stworzeniu smoka z wiatru po wykonaniu długiej sekwencji pieczęci. Proces ten rozpoczyna się od wprawienia powietrza w ruch wirowy w odległości do 5 metrów od nas (równie dobrze może wokół nas), następnie zostaje uformowane w coś na kształt smoka. Takowy twór charakteryzuje się ogromnymi rozmiarami porównywalnymi chociażby z techniką Raiton: Rairyū no Tatsumaki, dodatkowo możemy go kontrolować sprawiając, że nieznacznie zmieni kierunek lotu (do 45 stopni). W kwestii obrażeń ruch wirowy zostaje zachowany przez co mamy co czynienia bolesnymi otarciami oraz odrzuceniem tego z czym wejdzie kontakt. Ten sam los spotka wszelkie twory nieożywione (np. bronie), zostaną one odrzucone nie naruszając techniki. Nieco inaczej prezentuje się to w przypadku frontalnej styczności. Uderza on niczym rozpędzona ciężarówka niosąc oponenta na swoim pysku. Oprócz powodowania obrażeń wewnętrznych (w skutek uderzenia) technika potrafi przebić się przez masę rzeczy z mocą penetracyjną równą randze A. Wynika ona z charakterystyki techniki, która działa niczym wiertło mimo, że posiada wygląd smoka. Wyjątek stanowi sytuacja podczas której twór skręci, traci on wtedy na sile zadając mniejsze obrażenia oraz prezentując moc penetracyjną odpowiadającą randze B. Do kontroli smoka potrzebne jest utrzymanie złożonej ostatniej pieczęci z kombinacji. W przeciwnym wypadku godzimy się na fakt, że technika poleci w wyznaczonym pierwotnie kierunku bez jakiejkolwiek możliwości modyfikacji jej lotu.