Imie: Garasu-ya
Nazwisko: Sekiei
Płeć: Mężczyzna
Pseudonim: Szklarz, Niehonorowa gnida
Wiek:
Student Akademii: 7 lat
Genin: 8 lat
Chuunin: 8-11 lat
Jounin: 11 (wiek obecny)
Klan: Kouseki
Wioska: Iwa Gakure
Ranga: Jounin
Kekkei Genkai: Kesshou (Supportowa zieleń)
Styl Walki: Hayai(szybki), Shoshinsha.
Natura chakry: Fuuton (S), Doton(A)
Pakt ze zwierzęciem: Brak
Tai:S Nin:A Gen:D
Wygląd:
Wiek młodzieńczy:
Garasu jest raczej niewyróżniającym się sześciolatkiem, ma szczupłą, nieco trójkątną twarz o wyraźnych kościach policzkowych, niskim czole i płaskim nosie,
co w połączeniu z zielonymi oczami i burzą srebrnych rozczochranych włosów średniej długości, daje obraz zwykłego dziecka żądnego wiedzy.
Lniana zielona koszula i brązowy płaszcz skrywają słabo ukształtowany tors i barki młodego szklarza, zaś zielone szerokie spodnie okrywają jego nieopalone chude nogi.
Na nogach ma lekkie buty z brązowej skóry.
Na ramionach ma dwie opaski: na lewym opaskę KanohaGakure, na prawym IwaGakure, Ostatnimi czasy nosi również rozbudowany ochraniacz na czoło wioski liścia.
Chuunin:
Sekiei wprowadził kilka drobnych zmian do swojego ubioru, oczywiście stara biała kurka wisiała grzecznie w jego szatni, lecz nie nosił jej już tak samo jak przestał nosić lekki skórzany pancerz. Teraz woził się jako pełnoprawny chuunin, w standardowym stroju z dumnie chroniącą tors kamizelką chuuninów Konohy. Na czole nadal spoczywa rozbudowany ochraniacz na czoło wioski liścia, zaś opaski Iwy i Konohy przypięte są obecnie do barków i przypominają pagony na mundurze.
Jounin:
11 lat... Raczej młody wiek jak na zostanie jouninem? Tak, zdecydowanie... Lecz wraz z tą rangą Sekiei mógł się pochwalić już potężną ilością blizn na torsie i rękach zadawanych podczas najróżniejszych wypraw i misji, głównie rany cięte, lecz na lewym boku jest wyraźna rana szarpana a na potylicy głowy gruba blizna po uderzeniu tępym narzędziem. Na lewej dłoni widać stary ślad po odmrożeniu a kilka centymetrów nad kostkami stóp okalająca całą łydkę blizna świadcząca o dawnym przyszyciu stóp. Taka jest cena bycia Jouninem - doświadczenie przez krew i łzy, rany które niczym pamiętnik upamiętniają każdy bój w którym się uczestniczyło, u Sekieia liczyło się je w dziesiątkach, choć nie raz wychodził z walk bez szwanku lub całkowicie wyleczono mu rany. Ciało zakrywał pod luźnymi spodniami charakterystycznymi dla Chuuninów i Jouninów z mocnymi butami wojskowymi na nogach, do torsu niemal przyklejony jest dobrze opinająca ciało czarna koszulka bez lewego rękawa zaś z prawym nieco luźniejszym w porównaniu do całego stroju sięgającego nadgarstka na modłę IwaGakure. Na całość narzucona jest rozpięta do połowy kamizelka chuunina częćciej spotykana w Konoha niż w Iwa - Zamiast dużej kieszeni pośrodku, posiada kilka mniejszych na piersiach, gdzie pięknie prezentują się wszelkie pigułki, małe bombki i mini zwoje. Całość wyglądu uzupełniona jest o piękny rozbudowany ochraniacz na czoło wioski IwaGakure, zwykłe opaski konohy i Iwy obok siebie jako pagony na prawym ramieniu, dwa zwoje przypięte na wysokości krzyża i łańcuch z ostrzami zamiast paska z oporządzeniem: kastety za kośćmi biodrowymi, po jednym na stronę i dwa demoniczne shurikeny wiatru, złożone i przypięte po lewej tak by nie przeszkadzały w poruszaniu się.
Typ charakteru: Praworządny zły
Cechy Charakteru:
Młodość:
Młody Sekiei jest ambitnym i nieco ciekawskim dzieckiem odznaczającym się ciętym językiem i sarkastycznym poczuciem humoru, zazwyczaj niezwykle skupia się na każdej wykonywanej przez niego czynności, co skutkuje dobrymi osiągnięciami w nauce, lecz niekiedy podczas treningów traci jakby kontakt z otoczeniem. Jedynie gdy coś mu nie wyjdzie na jego twarzy można spostrzec lekki grymas irytacji. Zawsze słowny i nieco nieufny Garasu jest zawsze chętny do działania.
Jounin:
Prawie 5 lat służby w wiosce rozpoczęte w młodym wieku w końcu zebrały swoje plony... Sekiei stał się maszyną z minimalną ilością uczuć. Jest racjonalistą dla którego niewykonanie rozkazu jest jedną z największych ujm na honorze. Typowy żołnierz-służbista, lubi gdy ktoś zawsze jest ponad nim by miał dla kogo wykonywać rozkazy, skąd całkowity brak chęci bycia Kage. Ogromny wpływ na obecny stan umysłu Sekieia miała zdrada jego sensei - Seiso oraz rozpoczęcie się wojny trójsojuszu z KumoGakure.
Mimo wszystko Sekiei nadal wykazuje cechy dla niego charakterystyczne jak bystry umysł, chęć działania i niejako zdolności przywódcze. Odznacza się też specyficznym poczuciem humoru i fanatyczną chęcią ciągłego sprawdzania swoich umiejętności. Sekiei prezentuje sobą dobre wyszkolenie, szacunek dla rangi i poświęcenie... Wszak jeśli ktoś jest w stanie wykonać każdy rozkaz bez względu na okoliczności i środki jakie mają być użyte to jest to prawdziwy żołnierz - a takim właśnie jest Garasu-ya.
Bonusowy cytat z SB: Akasemis Knetsu: Dobrze że Garasu nie idzie ze mną na event. To jest zbyt epicka postac.
Styl walki: Hayai, Shoshinsha
+ 10 szybkości w trakcie walki, + 10 zręczność przeciwko Dokuji Tsuyoi.
Styl Walki Sekieia można nazwać kolczastą pięścią, w zastosowaniu najbardziej przypomina kickboxing z kilkoma elementami Capoeiry ze względu na wzrost użytkownika. W trakcie walki Garasu-ya stara się wyprowadzać szybkie ciosy zarówno nogami jak i rękami i stosować dużo uników by wyczekać aż przeciwnik się odsłoni i będzie można zadać konkretny cios, zaś dzięki elementom capoeiry przeciwnik nie raz zostanie zaskoczony spektakularnym ciosem! Mimo całej zajebistości to jeszcze nie wszystko... Sekiei doskonale zdaje sobie sprawę z siły swojego Kekkei Genkai i uzupełnia nim swoje Taijutsu, co w połączeniu dało możliwość wspomagania się w walce kolczastymi kolcami wyrastającymi z losowych części ciała jak przedramię, tors czy nawet głowa co z pewnością stanowić może konkretny problem dla przeciwnika podczas walki w zwarciu.
Drugi styl: Tsuyoi (Silny)
Słowem: Napierdalaaaać!
Talent: Uwakimono – Krętacz
Dla Ciebie zawsze jest promocja w TESCO potrafisz tak gadać od rzeczy że sprzedawcy nie wytrzymują i zawsze sprzedają Ci towar po niższej cenie. Przynosi ci to też sukces towarzyski gdyż wszyscy chcą Cię wyciągnąć by coś kupić. (- 20% cen w sklepach)
Kyousei Kenkaku – Wielki szermierz Jesteś niczym chomik z maczugą – zabójczy! Masz istny talent do walki wszystkim, co posiada rękojeść i ostrze. Twoje ataki są precyzyjne, ale niestety samym talentem umiejętności nie nadrobisz.
"Cudowne dłonie!" - jeśli ktoś będzie w ciężkim stanie, a Ty skupisz się i przytkniesz dłonie do głowy tej osoby - w mgnieniu oka stan tej osoby poprawi się. Oczywiście nie będzie stuprocentowo wyleczona, ale chociaż będzie mogła mówić i być przytomną.
Umiejętności:
+ Ukrywanie emocji lv 1
+ Tworzenie pułapek lv 1
Hobby: tworzenie wyrobów szklarskich
Specjalizacja: Sacchi Chakra
Rou: 50+1750(topki)=1800+650(topki)=2450-784(sklep Baningu)=1666-576(apteka Habu)=1090-400(zakład płatnerski Shiri)=690+500(akademia)=1190-432(sklep Baningu)=758-480(zakład płatnerski Shiri)=278+750(topki)=1028+500 (topki)=1528+450(Mori no Kuni)=1978+120 (dwie misje D=2098-1600(sklep Baningu)=498+2000(event)=2498-192(sklep Buki)=2306+450(misja)=2756-800 (kamizelka chuunina)=1956+200(konkurs Seisa)=2156+400(wiedza o naruto)=2556+500(mikołaj)=3056+350(event)=3406+800(wyprawa)4206+1000(konkurs ziemniak, wierny swoim)=5206
Atrybuty:
Sila: Ni Kaishi (2)
Wytrzymałość: San Kaishi (3)
Szybkość: Yon Kaishi (4)
Zręczność: Ni Kaishi (2)
Kontrola Chakry: Ni Kaishi (2)
Kontrola Natur Chakry:
Doton: Zero Kaishi
Fuuton: Zero Kaishi
Kontrola Kekkei Genkai: Ni Kaishi (2)
Walka Wrecz: Ni Kaishi (2)
Punkty Rozwoju: na dole
Bijuu/Pieczęć: Brak
Jutsu:
Nauczone:
BRAMY CHAKRY:
-Kaimon: + siła, + szybkość
-Kyūmon: Regeneraca
-Seimon: ++ siła, ++ szybkość
-Shōmon: siła jeden poziom wzwyż, ++ szybkość, + zręczność
Specjalizacja:
- Kagura Shingan(D)
- Kagura Seishin (własna - B)
Klanowe:
- Kesshou Karada(D)
- Kesshou shuriken no jutsu(D)
- Sei no Ude(D)
- Suishou Tou(D)
- Shinimi no Ude(D)
- Hikari Karada (własna - C)
- Kyote Hashu(b)
- Shoton: Doragonāmā (własna - B)
Genjutsu:
- Utsusemi no jutsu(E)
- Hidoi no jutsu(E)
Ninjutsu:
-Bunshin no jutsu(E)
- Kai(E)
- Kawarimi no jutsu(E)
- Henge no jutsu(E)
- Bansho Shou(D)
- shunshin no jutsu(D)
- Fūbaku Hojin (D)
- Karuto no Tayori (C)
- Nan Kaizou(C)
- Doku Kiri(B)
- Nikutai Kassei(B)
Taijutsu:
- Sennen Goroshi(E)
- Tokken(E)
- Iwa Shoufuu (kanoha)(D)
- Kage Buyō (wymiana za Oukashou)(C)
- Omote renge (B)
Fuuinjutsu:
- Hishou Gu(D)
- Fuuka Houin(C)
Fuuton:
- Enshou no Kaze(D)
- Daitoppa(C)
Doton:
Stworzone: http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=57&t=4686
Ekwipunek: Haridoku na obu rękach
Plecak:
kompas
10 bandaży
maść na rany
pigułki wzmacniające
2 Demoniczny shuriken wiatru
sieć
łańcuch (jako pasek)
Kastety
kula z kolcami
5 czekolad
Ubrania: Kamizelka chuunina, Ciężarki treningowe, Ochraniacze na łokcie, Rozbudowany ochraniacz na czoło.
Zapieczętowane, zwoje ukryte w slotach na kamizelce chuunina:
Mały zwój <Amaterasu>
Mały zwój <Shibuki [artefakt 7MM]>
Mały zwój <Pusty>
Pojemnik na broń:
18 kunai, 15 shurikenów
Kabura na udo:
25 notki wybuchowe, 7 notek dymnych, 20 senbon, 2 bomby świetlne, 5 małych bomb, 4 lodowych bomb, 100 metrów linki, 15 pigułek ze skrzepniętą krwią, 6 bomby dymne, 30 Mikibishi, 3 skalpele, dzwoneczki, 2 puste małe zwoje.
Depozyt:
Najnowszy model koparki.
15 sztabek stali po 0,5kg
zwój z mapką do kraju niedźwiedzia
roślinki zbierające chakrę z otoczenia szt. 3
Lekki skórzany pancerz
Przepisy:
- Brak -
Misje:
D-2
C-6
B-4
A-2
S-0
Osiągnięcie:
Wyróżniam się (Minimum jedna charakterystyczna i widoczna blizna, znamię, tatuaż lub inny znak na ciele) - +1 PR
Wieczny Gennin (przebywanie na randze gennina przez czas 8 miesiący) +2 do wszystkich statystyk
Pisarz - 1000 postów + 10 PS
Jestem lubiany (Tylko dla graczy pozostających w wiosce. Fabularnie polubiło cie przynajmniej 5 postaci) - + 30 PF
Master of list do Santa Renifer + 15 PS
Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci) - + 5 do wszystkich atrybutów.
Wierny Swoim (Sześć sukcesywnie wykonanych zleceń od samego Kage) - +5 PR, +500 rou Znajoma Twarz (Poznanie minimum 20 postaci prowadzonych przez graczy) - + 60 PF
Stara Gwardia (Granie na forum, przez minimum 2 lata) - + 10 PS
Pierwszy Jounin generacji (Zostań pierwszym jouninem z twojego CE)- + 15PS
Sława:
Młodzieńcze lata:
Garasu-ya był synem kunoichi z klanu Kouseki - Akiyo, oraz prostego szklarza - Hinotoge.
Matka jako chuunin nie miała czasu na wychowywanie syna, pozostawiła węc ten obowiązek mężowi, który większość czasu przebywał w swoim warsztacie szklarskim,
gdzie od najmłodszych lat wprowadzał Garasu w tajniki sztuki szklarskiej. Wiedza przekazywana przez ojca zafascynowała chłopca, który starał się jak mógł pomagać ojcu
w pracy (co najczęściej kończyło się stłuczoną szklaną zastawom, bądź drobnymi oparzeniami), potajemnie przyglądał się również technikom ognia stosowanym przez ojca by rozgrzać piece bądź opalić szlifowany właśnie fragment witrażu. Gdy jako sześciolatek Garasu przez przypadek utworzył niewielki kryształowy kopiec pod sobą (próbował dosięgnąć Szklarskiego Piszczela* swojego ojca na półce),
matka postanowiła zapisać swojego potomka do akademii ninja rozpoznając przebudzenie klanowego kekkei genkai - Kesshou. Garasu początkowo nie chciał iść do akademii, jego marzeniem było zostać wybitnym szklarzem,
lecz uległ gdy, ojciec obiecał mu, że bycie shinobim nie skreśla jego marzenia o byciu szklarzem.
Akademia i egzamin na Genina:
W akademii nie odznaczał się niczym szczególnym, nauka każdej techniki wymagała wielu prób i zazwyczaj dopiero po analizie techniki udawało mu się opanować każde jutsu. Dzięki swej ambicji i wyrachowaniu wzbudził zainteresowanie swej sensei - Inoue. Mimo iz mógł od razu przystąpić do egzaminu, postanowił lepiej się przygotować i opanować dwie ponadprogramowe techniki.
Pełen entuzjazmu podszedł więc do egzaminu, jego zadanie było na pierwszy rzut oka banalnie proste, miał bowiem złapać psa Inoue sensei - Pai. Pies jednak nie zamierzał łatwo się poddać i nie raz robiła z Sekieia idiotę swoimi zręcznymi unikami. Dopiero po wcześniejszym sprawdzeniu szybkości reakcji psa i uszkodzeniu jego barku oraz opracowaniu skomplikowanego planu działania wymagającego wielu technik i ogromu chakry wykonał to zadanie. W trakcie egzaminu po raz pierwszy świadomie użył klanowego Kekkei Genkai.
Pies został złapany a egzamin zaliczony, lecz nim oficjalnie ogłoszono go Geninem na pole egzaminacyjne wparował Hokage-Seiso, który zaproponował mu trening. Mimo potrzeby przeprowadzki do Kanohy i opuszczeniu rodzinnego miasta, oferta ta dawała dla Garasu-yi gwarancję szybkiego usprawnienia swych możliwości. Przyjął ofertę wraz z opaską kanohy.
Pierwsza misja.
Oni no Kuni... Już sama nazwa może wywołać ucisk w żołądku i gęsią skórkę, lecz to właśnie tam Tsuchikage wysłał Garasu-yę Sekieia i Doshizo Ashizojizo, świeżego Genina i prostą chuuninkę z wiewiórką na ramieniu, Tsuchi nie wiedział jeszcze o planowanej podróży Sekieia. Celem misji było rozeznanie w kraju demona by wyjaśnić skąd pochodzą nadprzyrodzone siły dręczące mieszkańców IwaGakure no Sato, czemu padło na nich? nikt nie wie, jednak oboje nie mieli zamiaru się poddać i porzucić misji, na domiar złego już od samego początku okazało się, że są ze sobą w jakiś sposób spokrewnieni o czym świadczył wspólny limit krwi. O ile sama Doshizo wydawała się Sekieiowi lekkomyślna a jej wiewiórka śmierdząca o tyle mimo wszystko dobrze się im współpracowało, Garasu-ya o dziwo wydawał się przewodzić 2-osobowym składem + zwierz. Pierwszym przeciwnikiem dwójki okazał się dziwny stwór, który wyszedł z głębin bagna jakie napotkali po drodze, nie dane im jednak było zmierzyć się z nim w walce gdyż postanowili ruszać dalej wiedząc, że nie to było ich celem w misji. Po drzemce w okolicach mokradeł ruszyli dalej w kierunku starego kanionu, przed nim właśnie stoczyli swoją ostatnią wspólną bitwę w której z początku Sekiei wysłał bunshina na zwiady a potem sam robił za wabik dla hord przeciwników dając kompance czas na przygotowanie jej morderczej techniki, Genin zabił swojego przeciwnika i został rzucony na drzewo, za którym w ostatniej chwili się schował, całe szczęście... Doshizo użyła bowiem techniki z arsenału członków klanu Kouseki - Shōton: Shuriken Ranbu! Technika zmiotła większość przeciwników dając shinobim czas na ucieczkę w górę, na półki skalne Kanionu. Na tym przygoda się nie skończyła... Natknęli się na grupkę shinobi z wiosek Konohy, Kiri i Suny, Sekiei namówił Doshizo do spuszczenia lawiny skał na tamtych co zabiło trzech z nich, lecz ludziki z Konohy wdarli się na zbocze i już jeden z nich miał zaatakować Doshizo gdy wszyscy padli uśpieni dziwnym zjawiskiem czy techniką. Garasu-ya obudził się w dziwnym pomieszczeniu przy jakieś dziewczynie, która razem z nim pomknęła ku miejscu gdzie... Doshizo zmagała się z błękitnym kotem i dziewczynom z której brzucha wyłaniał się owy kot, już chciał iść jej pomóc gdy jego przewodniczka zmieniła się w oschłego upiora i zaatakowała. Po ciężkim boju Sekiei wygrał, lecz na skutek odniesionych ran ledwo stał na nogach a pokrwawione ramiona zwisały bezwładnie z barków, miał liczne rany, które soczyście krwawiły, kątem oka ujrzał błękitny blask z miejsca gdzie walczyła Doshizo, widział jak tamta dziewczyna zaatakowała jakąś technikom w brzuch chuuninki gdzie pojawiła się spirala podobna do tatuażu a dziwny kot znikł. Sekiei padł z wyczerpania, zemdlał... Odnaleźli go ANBU wioski ukrytej skały otoczonego przez gruzy w kanionie, nie potrafił wyjaśnić jak się tam znalazł i w jaki sposób powstrzymali paranormalne zjawiska - po prostu to zrobili.
Trening w Konoha i egzamin na Chuunina.
Już na dzień dobry po przybyciu do Konohy Sekiei miał nie za wesoło... Najpierw odsyłano go z miejsca na miejsce aż w końcu dotarł do Doliny końca gdzie ujrzał... Seiso walczącego z jakimś nieznanym młodziakowi typem! Od razu ruszył z pomocą i niemal szybko jak ruszył został pokonany przez Simeona, który jak sie okazało uczył się techniki od Seiso... Późniejsze chwile też nie były przyjemne, trening okazał się morderczy, wymagał pełni skupienia i anielskiej cierpliwości, gdyż Seiso niejednokrotnie robił sobie jaja z młodziaka. Mimo wszystko trening wytrzymałościowy i zręcznościowy wypadł nad wyraz dobrze, udało mu się skutecznie wytrzymać marsz z ogromnym plecakiem, ostrzał kamieniami od Seiso i nurkowanie w lodowatej wodzie. nie straszna mu była wspinaczka na posąg Hashiramy Senju ( i upadek z niego) ani walka z żabimi summonami Hokage. Najgorsze co go wtedy spotkało to... Nurkowanie z Yuki, nową uczennicą Kage. Oboje towarzyszyli Seisowi przy przesłuchaniu Dana Hayashi a potem oboje wylądowali pod grubym lodem w jeziorze. Sekiei po raz pierwszy wpadł na totalnie debilny pomysł... Pod wodą wziął Yuki na barki i odpalił sobie wybuchową notkę przy samych stopach, siła odrzutu spowodowała to, że Yuki rozbiła głową lód a on prawie stracił stopy wraz z łydkami, na szczęście jego sensei był Iryoninem i jakoś sobie z tym poradził. Po treningu Sekiei ruszył do sali treningowej opanować kilka technik i udał się do IwaGakure by wziąć udział w egzaminie na chuunina.
Pierwszy etap był błahostką, kilka debilnie prostych zadać pozwoliło na przejście do 2 etapu z wynikiem 9/10, został umieszczony w grupie z Suisenem Hozukim i Keiseiem Kousekim. Chłopaki doskonale sobie radzili pod przewodnictwem Sekieia, lecz w pewnym momencie Sekieia zaatakował dziwny potwór nie dając szansy choćby na obronę... Odpadł już w drugim etapie, do końca wytrwał tylko Suisen.
Atak na Konohę? Walka, zwiad i Mori no Kuni!
Zaczęło się nagle... Sekiei wracał z treningu do Gabinetu Hokage by udać się na misję gdy usłyszał rumor walącego się budynku... Nuukenini wtargnęli do Konohy! Dotarłszy do ruin gabinetu dołączył do Inoue i klona Seiso i pognał walczyć z przeciwnikami, rozwalił wraz ze swoją akademicką sensei cały sklep z ekwipunkiem shinobi i szykował się do walki z wyznawcą Jashina gdy wszyscy sprawcy dali nogę... Uciekli bojąc się walk jeden na jeden, lecz Garasu zdołał zabezpieczyć fragment płaszcza Jashinisty, dzięki któremu niedługo później mógł wyruszyć wraz z Inoue i Pai na poszukiwania Nuukeninów, zwiad okazał się misją o połowicznym sukcesie... Dotarli jedynie do KumoGakure a tam trop się urwał, powrócili bez dokładnych informacji. Po powrocie Seiso wysłał wielu shinobich na misje pokojowe, Sekieiowi dostało się Mori no Kuni dokąd wyruszył wraz z Kiname Inuzuką.
Misja była dość prosta, Sekiei udawał kupca-jubilera a Kiname jego ochroniarza, napotkali po drodze problem z dzikami, o których opowiedzieli napotkani drwale. Sekiei i Kiname postanowili rozwiązać ten problem i wspólnie pokonali całą watahę dzików łącząc Kesshou shuriken no jutsu Garasu wraz z Tsuugą Kiname, efekt był nad wyraz skuteczny... Na koniec zmierzyli się z dziwnym shinobim posługującym się Katonem, lecz mimo poparzeń nie dali za wygraną i rozgromili go, pokonanie tego typka przyczyniło się do podpisania sojuszu.
Co dalej?
Po powrocie Mori no Kuni Sekiei skupił się na treningu i wykonywał proste misje, chciał bardzo znów zobaczyć swojego sensei, lecz opuścił on Konohę wraz z Inoue a stołek Hokage objął Uchiha Kaiba... Stagnacja ogarnęła młodego Sekieia, wykonał kilka misji, jedną nawet z nowym Hokage. Zwiedził KiriGakure gdzie w walkach na stadionie pokonał Hashiego z Konohy, Keiko Hoshigaki z Kiri, która okazała się trudnym przeciwnikiem i starego druha Suisena Hozukiego, który był już chuuninem. Teraz młodziak ponownie ruszył na wyprawę by zdobyć szacunek ludności Kiba no kuni i zanieść posłannictwo śmierci każdemu z Tsume no Kuni.
[Dodawane tu będą ważniejsze momenty egzystencji Garasu-yi.]
PF: 0+15(event)=15+17(http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=50467#50467)=32+5(walka z Keiko)=37+16(http://enaruto.eu/viewtopic.php?t=3277)=53-50(10 zręczności)=3+15(Tsuyo&Kiname)=18+7=25-25(5 szybkosci)=0+30(osiągnięcie lubiany)=30+20(brama Kiri)=50+15(szpital Kiri)=65-65(13 szybkości)=0+23(http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 4&start=30)=23+7(trybuny)30+60(znajoma twarz)=90+105(polana pod wodospadem)=195-195=0+160-160(22sily,10wyt,)=0+15(http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=8 ... 90#p204490)=15
PR: 0+10(event)=10+8(topki)=18+2(trening)=20-11(kesshou Karada)=9+1(trening)=10+1(trening)=11+14(topki)=25+10(topki)=35+3(trening)=38-3(tworzenie pułapek; ukrywanie emocji) =35+3(fabuła)= 38+2(fabuła)=40-24(nauka kesshou shuriken, sei no ude, bansho shou, Konoha Shoufuu i shunshin)=16+1(trening)=17+5(egzamin na Chuunina)=22+3(trening)=25+5(atak na kanohe)=30+8(Misja B)=38-7(Suishou Tou)=31+4(trening z Inu)=35+15(Mori no Kuni)=50+6(dwie misje D)=56+20(event)=76-8(shinimi no ude)=68+1(trening)=69+4(walka z Hashim)=73+2(walka z Suisenem)=75+5(walka z Keiko)=80+5(pomoc na forum)=85+15(Kiba no Kuni)=100+1(wyróżniam się)=101+4(konkurs NGN)=105+5(konkurs Seisa)=110+10(lubie to na fb)=120+10(konkursHashiego)=130 +10(event)=140+6(konkurs)=146-16(techniki)=130+13(Kumo)=143-26(Kagura Shingan, Nan Kaizou)=117-55(własne)=62+5(rozliczenie Kumo)67+2(konkurs o talenty)=69+5(wyprawa)=74+10(konkurs tenpin)=84+16(list do mikolaja, zgadnij kto to, osiągnięcie wierny swoim)=105+65(zwrot technik wlasnych+JE)=170-73(Kyote Hashu, Doku Kiri, Nikutai Kassei)97-15(własna C)82+12(obrona Kiri)=94+42(wypraw sztuk 3)=136-135(bramy)=1+30(event)=31-50(zaległy koszt za 2 specke)+46(rozliczenie stat opisowych)=27+114(wymiana PSnaPR)=141-110(4 poziom szybkości i 2 poziom WW)=31
Losowania!
1- Garasu-ya śmierdzi.
2- +5KC
3- zestał do pływania <3
4- Możliwość nauki drugiej specki na jouninie.
5- "Cudowne dłonie!" - jeśli ktoś będzie w ciężkim stanie, a Ty skupisz się i przytkniesz dłonie do głowy tej osoby - w mgnieniu oka stan tej osoby poprawi się. Oczywiście nie będzie stuprocentowo wyleczona, ale chociaż będzie mogła mówić i być przytomną.
6- 34.Axe- Poczułeś w sobie przepływającą przez Ciebie energię która pobudziła twoje zdolności ofiarowując jednocześnie twemu umysłowi umiejętność kontrolowania swojego kekkei genkai bądź swej kontroli chakry. +10 PA do jednego z nich. (wybrano KC)
7- blizna w kształcie X na twarzy, środek policzka pod lewym okiem.
Link do KP na forum: http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=36&t=746
Nazwisko: Sekiei
Płeć: Mężczyzna
Pseudonim: Szklarz, Niehonorowa gnida
Wiek:
Student Akademii: 7 lat
Genin: 8 lat
Chuunin: 8-11 lat
Jounin: 11 (wiek obecny)
Klan: Kouseki
Wioska: Iwa Gakure
Ranga: Jounin
Kekkei Genkai: Kesshou (Supportowa zieleń)
Styl Walki: Hayai(szybki), Shoshinsha.
Natura chakry: Fuuton (S), Doton(A)
Pakt ze zwierzęciem: Brak
Tai:S Nin:A Gen:D
Wygląd:
Wiek młodzieńczy:
Garasu jest raczej niewyróżniającym się sześciolatkiem, ma szczupłą, nieco trójkątną twarz o wyraźnych kościach policzkowych, niskim czole i płaskim nosie,
co w połączeniu z zielonymi oczami i burzą srebrnych rozczochranych włosów średniej długości, daje obraz zwykłego dziecka żądnego wiedzy.
Lniana zielona koszula i brązowy płaszcz skrywają słabo ukształtowany tors i barki młodego szklarza, zaś zielone szerokie spodnie okrywają jego nieopalone chude nogi.
Na nogach ma lekkie buty z brązowej skóry.
Na ramionach ma dwie opaski: na lewym opaskę KanohaGakure, na prawym IwaGakure, Ostatnimi czasy nosi również rozbudowany ochraniacz na czoło wioski liścia.
Chuunin:
Sekiei wprowadził kilka drobnych zmian do swojego ubioru, oczywiście stara biała kurka wisiała grzecznie w jego szatni, lecz nie nosił jej już tak samo jak przestał nosić lekki skórzany pancerz. Teraz woził się jako pełnoprawny chuunin, w standardowym stroju z dumnie chroniącą tors kamizelką chuuninów Konohy. Na czole nadal spoczywa rozbudowany ochraniacz na czoło wioski liścia, zaś opaski Iwy i Konohy przypięte są obecnie do barków i przypominają pagony na mundurze.
Jounin:
11 lat... Raczej młody wiek jak na zostanie jouninem? Tak, zdecydowanie... Lecz wraz z tą rangą Sekiei mógł się pochwalić już potężną ilością blizn na torsie i rękach zadawanych podczas najróżniejszych wypraw i misji, głównie rany cięte, lecz na lewym boku jest wyraźna rana szarpana a na potylicy głowy gruba blizna po uderzeniu tępym narzędziem. Na lewej dłoni widać stary ślad po odmrożeniu a kilka centymetrów nad kostkami stóp okalająca całą łydkę blizna świadcząca o dawnym przyszyciu stóp. Taka jest cena bycia Jouninem - doświadczenie przez krew i łzy, rany które niczym pamiętnik upamiętniają każdy bój w którym się uczestniczyło, u Sekieia liczyło się je w dziesiątkach, choć nie raz wychodził z walk bez szwanku lub całkowicie wyleczono mu rany. Ciało zakrywał pod luźnymi spodniami charakterystycznymi dla Chuuninów i Jouninów z mocnymi butami wojskowymi na nogach, do torsu niemal przyklejony jest dobrze opinająca ciało czarna koszulka bez lewego rękawa zaś z prawym nieco luźniejszym w porównaniu do całego stroju sięgającego nadgarstka na modłę IwaGakure. Na całość narzucona jest rozpięta do połowy kamizelka chuunina częćciej spotykana w Konoha niż w Iwa - Zamiast dużej kieszeni pośrodku, posiada kilka mniejszych na piersiach, gdzie pięknie prezentują się wszelkie pigułki, małe bombki i mini zwoje. Całość wyglądu uzupełniona jest o piękny rozbudowany ochraniacz na czoło wioski IwaGakure, zwykłe opaski konohy i Iwy obok siebie jako pagony na prawym ramieniu, dwa zwoje przypięte na wysokości krzyża i łańcuch z ostrzami zamiast paska z oporządzeniem: kastety za kośćmi biodrowymi, po jednym na stronę i dwa demoniczne shurikeny wiatru, złożone i przypięte po lewej tak by nie przeszkadzały w poruszaniu się.
Typ charakteru: Praworządny zły
Cechy Charakteru:
Młodość:
Młody Sekiei jest ambitnym i nieco ciekawskim dzieckiem odznaczającym się ciętym językiem i sarkastycznym poczuciem humoru, zazwyczaj niezwykle skupia się na każdej wykonywanej przez niego czynności, co skutkuje dobrymi osiągnięciami w nauce, lecz niekiedy podczas treningów traci jakby kontakt z otoczeniem. Jedynie gdy coś mu nie wyjdzie na jego twarzy można spostrzec lekki grymas irytacji. Zawsze słowny i nieco nieufny Garasu jest zawsze chętny do działania.
Jounin:
Prawie 5 lat służby w wiosce rozpoczęte w młodym wieku w końcu zebrały swoje plony... Sekiei stał się maszyną z minimalną ilością uczuć. Jest racjonalistą dla którego niewykonanie rozkazu jest jedną z największych ujm na honorze. Typowy żołnierz-służbista, lubi gdy ktoś zawsze jest ponad nim by miał dla kogo wykonywać rozkazy, skąd całkowity brak chęci bycia Kage. Ogromny wpływ na obecny stan umysłu Sekieia miała zdrada jego sensei - Seiso oraz rozpoczęcie się wojny trójsojuszu z KumoGakure.
Mimo wszystko Sekiei nadal wykazuje cechy dla niego charakterystyczne jak bystry umysł, chęć działania i niejako zdolności przywódcze. Odznacza się też specyficznym poczuciem humoru i fanatyczną chęcią ciągłego sprawdzania swoich umiejętności. Sekiei prezentuje sobą dobre wyszkolenie, szacunek dla rangi i poświęcenie... Wszak jeśli ktoś jest w stanie wykonać każdy rozkaz bez względu na okoliczności i środki jakie mają być użyte to jest to prawdziwy żołnierz - a takim właśnie jest Garasu-ya.
Bonusowy cytat z SB: Akasemis Knetsu: Dobrze że Garasu nie idzie ze mną na event. To jest zbyt epicka postac.
Styl walki: Hayai, Shoshinsha
+ 10 szybkości w trakcie walki, + 10 zręczność przeciwko Dokuji Tsuyoi.
Styl Walki Sekieia można nazwać kolczastą pięścią, w zastosowaniu najbardziej przypomina kickboxing z kilkoma elementami Capoeiry ze względu na wzrost użytkownika. W trakcie walki Garasu-ya stara się wyprowadzać szybkie ciosy zarówno nogami jak i rękami i stosować dużo uników by wyczekać aż przeciwnik się odsłoni i będzie można zadać konkretny cios, zaś dzięki elementom capoeiry przeciwnik nie raz zostanie zaskoczony spektakularnym ciosem! Mimo całej zajebistości to jeszcze nie wszystko... Sekiei doskonale zdaje sobie sprawę z siły swojego Kekkei Genkai i uzupełnia nim swoje Taijutsu, co w połączeniu dało możliwość wspomagania się w walce kolczastymi kolcami wyrastającymi z losowych części ciała jak przedramię, tors czy nawet głowa co z pewnością stanowić może konkretny problem dla przeciwnika podczas walki w zwarciu.
Drugi styl: Tsuyoi (Silny)
Słowem: Napierdalaaaać!
Talent: Uwakimono – Krętacz
Dla Ciebie zawsze jest promocja w TESCO potrafisz tak gadać od rzeczy że sprzedawcy nie wytrzymują i zawsze sprzedają Ci towar po niższej cenie. Przynosi ci to też sukces towarzyski gdyż wszyscy chcą Cię wyciągnąć by coś kupić. (- 20% cen w sklepach)
Kyousei Kenkaku – Wielki szermierz Jesteś niczym chomik z maczugą – zabójczy! Masz istny talent do walki wszystkim, co posiada rękojeść i ostrze. Twoje ataki są precyzyjne, ale niestety samym talentem umiejętności nie nadrobisz.
"Cudowne dłonie!" - jeśli ktoś będzie w ciężkim stanie, a Ty skupisz się i przytkniesz dłonie do głowy tej osoby - w mgnieniu oka stan tej osoby poprawi się. Oczywiście nie będzie stuprocentowo wyleczona, ale chociaż będzie mogła mówić i być przytomną.
Umiejętności:
+ Ukrywanie emocji lv 1
+ Tworzenie pułapek lv 1
Hobby: tworzenie wyrobów szklarskich
Specjalizacja: Sacchi Chakra
Rou: 50+1750(topki)=1800+650(topki)=2450-784(sklep Baningu)=1666-576(apteka Habu)=1090-400(zakład płatnerski Shiri)=690+500(akademia)=1190-432(sklep Baningu)=758-480(zakład płatnerski Shiri)=278+750(topki)=1028+500 (topki)=1528+450(Mori no Kuni)=1978+120 (dwie misje D=2098-1600(sklep Baningu)=498+2000(event)=2498-192(sklep Buki)=2306+450(misja)=2756-800 (kamizelka chuunina)=1956+200(konkurs Seisa)=2156+400(wiedza o naruto)=2556+500(mikołaj)=3056+350(event)=3406+800(wyprawa)4206+1000(konkurs ziemniak, wierny swoim)=5206
Atrybuty:
Sila: Ni Kaishi (2)
Wytrzymałość: San Kaishi (3)
Szybkość: Yon Kaishi (4)
Zręczność: Ni Kaishi (2)
Kontrola Chakry: Ni Kaishi (2)
Kontrola Natur Chakry:
Doton: Zero Kaishi
Fuuton: Zero Kaishi
Kontrola Kekkei Genkai: Ni Kaishi (2)
Walka Wrecz: Ni Kaishi (2)
Punkty Rozwoju: na dole
Bijuu/Pieczęć: Brak
Jutsu:
Nauczone:
BRAMY CHAKRY:
-Kaimon: + siła, + szybkość
-Kyūmon: Regeneraca
-Seimon: ++ siła, ++ szybkość
-Shōmon: siła jeden poziom wzwyż, ++ szybkość, + zręczność
Specjalizacja:
- Kagura Shingan(D)
- Kagura Seishin (własna - B)
Klanowe:
- Kesshou Karada(D)
- Kesshou shuriken no jutsu(D)
- Sei no Ude(D)
- Suishou Tou(D)
- Shinimi no Ude(D)
- Hikari Karada (własna - C)
- Kyote Hashu(b)
- Shoton: Doragonāmā (własna - B)
Genjutsu:
- Utsusemi no jutsu(E)
- Hidoi no jutsu(E)
Ninjutsu:
-Bunshin no jutsu(E)
- Kai(E)
- Kawarimi no jutsu(E)
- Henge no jutsu(E)
- Bansho Shou(D)
- shunshin no jutsu(D)
- Fūbaku Hojin (D)
- Karuto no Tayori (C)
- Nan Kaizou(C)
- Doku Kiri(B)
- Nikutai Kassei(B)
Taijutsu:
- Sennen Goroshi(E)
- Tokken(E)
- Iwa Shoufuu (kanoha)(D)
- Kage Buyō (wymiana za Oukashou)(C)
- Omote renge (B)
Fuuinjutsu:
- Hishou Gu(D)
- Fuuka Houin(C)
Fuuton:
- Enshou no Kaze(D)
- Daitoppa(C)
Doton:
Stworzone: http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=57&t=4686
Ekwipunek: Haridoku na obu rękach
Plecak:
kompas
10 bandaży
maść na rany
pigułki wzmacniające
2 Demoniczny shuriken wiatru
sieć
łańcuch (jako pasek)
Kastety
kula z kolcami
5 czekolad
Ubrania: Kamizelka chuunina, Ciężarki treningowe, Ochraniacze na łokcie, Rozbudowany ochraniacz na czoło.
Zapieczętowane, zwoje ukryte w slotach na kamizelce chuunina:
Mały zwój <Amaterasu>
Mały zwój <Shibuki [artefakt 7MM]>
Mały zwój <Pusty>
Pojemnik na broń:
18 kunai, 15 shurikenów
Kabura na udo:
25 notki wybuchowe, 7 notek dymnych, 20 senbon, 2 bomby świetlne, 5 małych bomb, 4 lodowych bomb, 100 metrów linki, 15 pigułek ze skrzepniętą krwią, 6 bomby dymne, 30 Mikibishi, 3 skalpele, dzwoneczki, 2 puste małe zwoje.
Depozyt:
Najnowszy model koparki.
15 sztabek stali po 0,5kg
zwój z mapką do kraju niedźwiedzia
roślinki zbierające chakrę z otoczenia szt. 3
Lekki skórzany pancerz
Przepisy:
- Brak -
Misje:
D-2
C-6
B-4
A-2
S-0
Osiągnięcie:
Wyróżniam się (Minimum jedna charakterystyczna i widoczna blizna, znamię, tatuaż lub inny znak na ciele) - +1 PR
Wieczny Gennin (przebywanie na randze gennina przez czas 8 miesiący) +2 do wszystkich statystyk
Pisarz - 1000 postów + 10 PS
Jestem lubiany (Tylko dla graczy pozostających w wiosce. Fabularnie polubiło cie przynajmniej 5 postaci) - + 30 PF
Master of list do Santa Renifer + 15 PS
Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci) - + 5 do wszystkich atrybutów.
Wierny Swoim (Sześć sukcesywnie wykonanych zleceń od samego Kage) - +5 PR, +500 rou Znajoma Twarz (Poznanie minimum 20 postaci prowadzonych przez graczy) - + 60 PF
Stara Gwardia (Granie na forum, przez minimum 2 lata) - + 10 PS
Pierwszy Jounin generacji (Zostań pierwszym jouninem z twojego CE)- + 15PS
Sława:
0+25=25
http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=18363 ... 7ee5#18363
25+25=50
http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=36870#36870
50+15=65
http://enaruto.eu/viewtopic.php?t=2358& ... &start=120
65+25=90
http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=71035#71035
90+10=100
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=33&t=3564 (konkurs2)
100+25=125
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 4&start=60
125+20=145
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=1 ... 403#p96403
145+65=210
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=9 ... 090#p92090
210+25=235
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=1 ... 7&start=15
235+10=245
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 59#p124659
245+10=255
(Osiągnięcie pisarz)
255+15=270
(list do mikołaja)
270-120=150
(JE)
150+17=167
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=7 ... 8&start=45
167+23=190
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 2&start=75
190+15=205
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=7 ... cb#p174211
205+14=219
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=1 ... 92#p196492
219+25=244
(osiągnięcia)
244+45=289
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=7 ... 33#p201933
Historia: http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=18363 ... 7ee5#18363
25+25=50
http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=36870#36870
50+15=65
http://enaruto.eu/viewtopic.php?t=2358& ... &start=120
65+25=90
http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=71035#71035
90+10=100
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=33&t=3564 (konkurs2)
100+25=125
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 4&start=60
125+20=145
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=1 ... 403#p96403
145+65=210
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=9 ... 090#p92090
210+25=235
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=1 ... 7&start=15
235+10=245
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 59#p124659
245+10=255
(Osiągnięcie pisarz)
255+15=270
(list do mikołaja)
270-120=150
(JE)
150+17=167
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=7 ... 8&start=45
167+23=190
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 2&start=75
190+15=205
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=7 ... cb#p174211
205+14=219
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=1 ... 92#p196492
219+25=244
(osiągnięcia)
244+45=289
http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=7 ... 33#p201933
Młodzieńcze lata:
Garasu-ya był synem kunoichi z klanu Kouseki - Akiyo, oraz prostego szklarza - Hinotoge.
Matka jako chuunin nie miała czasu na wychowywanie syna, pozostawiła węc ten obowiązek mężowi, który większość czasu przebywał w swoim warsztacie szklarskim,
gdzie od najmłodszych lat wprowadzał Garasu w tajniki sztuki szklarskiej. Wiedza przekazywana przez ojca zafascynowała chłopca, który starał się jak mógł pomagać ojcu
w pracy (co najczęściej kończyło się stłuczoną szklaną zastawom, bądź drobnymi oparzeniami), potajemnie przyglądał się również technikom ognia stosowanym przez ojca by rozgrzać piece bądź opalić szlifowany właśnie fragment witrażu. Gdy jako sześciolatek Garasu przez przypadek utworzył niewielki kryształowy kopiec pod sobą (próbował dosięgnąć Szklarskiego Piszczela* swojego ojca na półce),
matka postanowiła zapisać swojego potomka do akademii ninja rozpoznając przebudzenie klanowego kekkei genkai - Kesshou. Garasu początkowo nie chciał iść do akademii, jego marzeniem było zostać wybitnym szklarzem,
lecz uległ gdy, ojciec obiecał mu, że bycie shinobim nie skreśla jego marzenia o byciu szklarzem.
Akademia i egzamin na Genina:
W akademii nie odznaczał się niczym szczególnym, nauka każdej techniki wymagała wielu prób i zazwyczaj dopiero po analizie techniki udawało mu się opanować każde jutsu. Dzięki swej ambicji i wyrachowaniu wzbudził zainteresowanie swej sensei - Inoue. Mimo iz mógł od razu przystąpić do egzaminu, postanowił lepiej się przygotować i opanować dwie ponadprogramowe techniki.
Pełen entuzjazmu podszedł więc do egzaminu, jego zadanie było na pierwszy rzut oka banalnie proste, miał bowiem złapać psa Inoue sensei - Pai. Pies jednak nie zamierzał łatwo się poddać i nie raz robiła z Sekieia idiotę swoimi zręcznymi unikami. Dopiero po wcześniejszym sprawdzeniu szybkości reakcji psa i uszkodzeniu jego barku oraz opracowaniu skomplikowanego planu działania wymagającego wielu technik i ogromu chakry wykonał to zadanie. W trakcie egzaminu po raz pierwszy świadomie użył klanowego Kekkei Genkai.
Pies został złapany a egzamin zaliczony, lecz nim oficjalnie ogłoszono go Geninem na pole egzaminacyjne wparował Hokage-Seiso, który zaproponował mu trening. Mimo potrzeby przeprowadzki do Kanohy i opuszczeniu rodzinnego miasta, oferta ta dawała dla Garasu-yi gwarancję szybkiego usprawnienia swych możliwości. Przyjął ofertę wraz z opaską kanohy.
Pierwsza misja.
Oni no Kuni... Już sama nazwa może wywołać ucisk w żołądku i gęsią skórkę, lecz to właśnie tam Tsuchikage wysłał Garasu-yę Sekieia i Doshizo Ashizojizo, świeżego Genina i prostą chuuninkę z wiewiórką na ramieniu, Tsuchi nie wiedział jeszcze o planowanej podróży Sekieia. Celem misji było rozeznanie w kraju demona by wyjaśnić skąd pochodzą nadprzyrodzone siły dręczące mieszkańców IwaGakure no Sato, czemu padło na nich? nikt nie wie, jednak oboje nie mieli zamiaru się poddać i porzucić misji, na domiar złego już od samego początku okazało się, że są ze sobą w jakiś sposób spokrewnieni o czym świadczył wspólny limit krwi. O ile sama Doshizo wydawała się Sekieiowi lekkomyślna a jej wiewiórka śmierdząca o tyle mimo wszystko dobrze się im współpracowało, Garasu-ya o dziwo wydawał się przewodzić 2-osobowym składem + zwierz. Pierwszym przeciwnikiem dwójki okazał się dziwny stwór, który wyszedł z głębin bagna jakie napotkali po drodze, nie dane im jednak było zmierzyć się z nim w walce gdyż postanowili ruszać dalej wiedząc, że nie to było ich celem w misji. Po drzemce w okolicach mokradeł ruszyli dalej w kierunku starego kanionu, przed nim właśnie stoczyli swoją ostatnią wspólną bitwę w której z początku Sekiei wysłał bunshina na zwiady a potem sam robił za wabik dla hord przeciwników dając kompance czas na przygotowanie jej morderczej techniki, Genin zabił swojego przeciwnika i został rzucony na drzewo, za którym w ostatniej chwili się schował, całe szczęście... Doshizo użyła bowiem techniki z arsenału członków klanu Kouseki - Shōton: Shuriken Ranbu! Technika zmiotła większość przeciwników dając shinobim czas na ucieczkę w górę, na półki skalne Kanionu. Na tym przygoda się nie skończyła... Natknęli się na grupkę shinobi z wiosek Konohy, Kiri i Suny, Sekiei namówił Doshizo do spuszczenia lawiny skał na tamtych co zabiło trzech z nich, lecz ludziki z Konohy wdarli się na zbocze i już jeden z nich miał zaatakować Doshizo gdy wszyscy padli uśpieni dziwnym zjawiskiem czy techniką. Garasu-ya obudził się w dziwnym pomieszczeniu przy jakieś dziewczynie, która razem z nim pomknęła ku miejscu gdzie... Doshizo zmagała się z błękitnym kotem i dziewczynom z której brzucha wyłaniał się owy kot, już chciał iść jej pomóc gdy jego przewodniczka zmieniła się w oschłego upiora i zaatakowała. Po ciężkim boju Sekiei wygrał, lecz na skutek odniesionych ran ledwo stał na nogach a pokrwawione ramiona zwisały bezwładnie z barków, miał liczne rany, które soczyście krwawiły, kątem oka ujrzał błękitny blask z miejsca gdzie walczyła Doshizo, widział jak tamta dziewczyna zaatakowała jakąś technikom w brzuch chuuninki gdzie pojawiła się spirala podobna do tatuażu a dziwny kot znikł. Sekiei padł z wyczerpania, zemdlał... Odnaleźli go ANBU wioski ukrytej skały otoczonego przez gruzy w kanionie, nie potrafił wyjaśnić jak się tam znalazł i w jaki sposób powstrzymali paranormalne zjawiska - po prostu to zrobili.
Trening w Konoha i egzamin na Chuunina.
Już na dzień dobry po przybyciu do Konohy Sekiei miał nie za wesoło... Najpierw odsyłano go z miejsca na miejsce aż w końcu dotarł do Doliny końca gdzie ujrzał... Seiso walczącego z jakimś nieznanym młodziakowi typem! Od razu ruszył z pomocą i niemal szybko jak ruszył został pokonany przez Simeona, który jak sie okazało uczył się techniki od Seiso... Późniejsze chwile też nie były przyjemne, trening okazał się morderczy, wymagał pełni skupienia i anielskiej cierpliwości, gdyż Seiso niejednokrotnie robił sobie jaja z młodziaka. Mimo wszystko trening wytrzymałościowy i zręcznościowy wypadł nad wyraz dobrze, udało mu się skutecznie wytrzymać marsz z ogromnym plecakiem, ostrzał kamieniami od Seiso i nurkowanie w lodowatej wodzie. nie straszna mu była wspinaczka na posąg Hashiramy Senju ( i upadek z niego) ani walka z żabimi summonami Hokage. Najgorsze co go wtedy spotkało to... Nurkowanie z Yuki, nową uczennicą Kage. Oboje towarzyszyli Seisowi przy przesłuchaniu Dana Hayashi a potem oboje wylądowali pod grubym lodem w jeziorze. Sekiei po raz pierwszy wpadł na totalnie debilny pomysł... Pod wodą wziął Yuki na barki i odpalił sobie wybuchową notkę przy samych stopach, siła odrzutu spowodowała to, że Yuki rozbiła głową lód a on prawie stracił stopy wraz z łydkami, na szczęście jego sensei był Iryoninem i jakoś sobie z tym poradził. Po treningu Sekiei ruszył do sali treningowej opanować kilka technik i udał się do IwaGakure by wziąć udział w egzaminie na chuunina.
Pierwszy etap był błahostką, kilka debilnie prostych zadać pozwoliło na przejście do 2 etapu z wynikiem 9/10, został umieszczony w grupie z Suisenem Hozukim i Keiseiem Kousekim. Chłopaki doskonale sobie radzili pod przewodnictwem Sekieia, lecz w pewnym momencie Sekieia zaatakował dziwny potwór nie dając szansy choćby na obronę... Odpadł już w drugim etapie, do końca wytrwał tylko Suisen.
Atak na Konohę? Walka, zwiad i Mori no Kuni!
Zaczęło się nagle... Sekiei wracał z treningu do Gabinetu Hokage by udać się na misję gdy usłyszał rumor walącego się budynku... Nuukenini wtargnęli do Konohy! Dotarłszy do ruin gabinetu dołączył do Inoue i klona Seiso i pognał walczyć z przeciwnikami, rozwalił wraz ze swoją akademicką sensei cały sklep z ekwipunkiem shinobi i szykował się do walki z wyznawcą Jashina gdy wszyscy sprawcy dali nogę... Uciekli bojąc się walk jeden na jeden, lecz Garasu zdołał zabezpieczyć fragment płaszcza Jashinisty, dzięki któremu niedługo później mógł wyruszyć wraz z Inoue i Pai na poszukiwania Nuukeninów, zwiad okazał się misją o połowicznym sukcesie... Dotarli jedynie do KumoGakure a tam trop się urwał, powrócili bez dokładnych informacji. Po powrocie Seiso wysłał wielu shinobich na misje pokojowe, Sekieiowi dostało się Mori no Kuni dokąd wyruszył wraz z Kiname Inuzuką.
Misja była dość prosta, Sekiei udawał kupca-jubilera a Kiname jego ochroniarza, napotkali po drodze problem z dzikami, o których opowiedzieli napotkani drwale. Sekiei i Kiname postanowili rozwiązać ten problem i wspólnie pokonali całą watahę dzików łącząc Kesshou shuriken no jutsu Garasu wraz z Tsuugą Kiname, efekt był nad wyraz skuteczny... Na koniec zmierzyli się z dziwnym shinobim posługującym się Katonem, lecz mimo poparzeń nie dali za wygraną i rozgromili go, pokonanie tego typka przyczyniło się do podpisania sojuszu.
Co dalej?
Po powrocie Mori no Kuni Sekiei skupił się na treningu i wykonywał proste misje, chciał bardzo znów zobaczyć swojego sensei, lecz opuścił on Konohę wraz z Inoue a stołek Hokage objął Uchiha Kaiba... Stagnacja ogarnęła młodego Sekieia, wykonał kilka misji, jedną nawet z nowym Hokage. Zwiedził KiriGakure gdzie w walkach na stadionie pokonał Hashiego z Konohy, Keiko Hoshigaki z Kiri, która okazała się trudnym przeciwnikiem i starego druha Suisena Hozukiego, który był już chuuninem. Teraz młodziak ponownie ruszył na wyprawę by zdobyć szacunek ludności Kiba no kuni i zanieść posłannictwo śmierci każdemu z Tsume no Kuni.
[Dodawane tu będą ważniejsze momenty egzystencji Garasu-yi.]
PF: 0+15(event)=15+17(http://enaruto.eu/viewtopic.php?p=50467#50467)=32+5(walka z Keiko)=37+16(http://enaruto.eu/viewtopic.php?t=3277)=53-50(10 zręczności)=3+15(Tsuyo&Kiname)=18+7=25-25(5 szybkosci)=0+30(osiągnięcie lubiany)=30+20(brama Kiri)=50+15(szpital Kiri)=65-65(13 szybkości)=0+23(http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=2 ... 4&start=30)=23+7(trybuny)30+60(znajoma twarz)=90+105(polana pod wodospadem)=195-195=0+160-160(22sily,10wyt,)=0+15(http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=8 ... 90#p204490)=15
PR: 0+10(event)=10+8(topki)=18+2(trening)=20-11(kesshou Karada)=9+1(trening)=10+1(trening)=11+14(topki)=25+10(topki)=35+3(trening)=38-3(tworzenie pułapek; ukrywanie emocji) =35+3(fabuła)= 38+2(fabuła)=40-24(nauka kesshou shuriken, sei no ude, bansho shou, Konoha Shoufuu i shunshin)=16+1(trening)=17+5(egzamin na Chuunina)=22+3(trening)=25+5(atak na kanohe)=30+8(Misja B)=38-7(Suishou Tou)=31+4(trening z Inu)=35+15(Mori no Kuni)=50+6(dwie misje D)=56+20(event)=76-8(shinimi no ude)=68+1(trening)=69+4(walka z Hashim)=73+2(walka z Suisenem)=75+5(walka z Keiko)=80+5(pomoc na forum)=85+15(Kiba no Kuni)=100+1(wyróżniam się)=101+4(konkurs NGN)=105+5(konkurs Seisa)=110+10(lubie to na fb)=120+10(konkursHashiego)=130 +10(event)=140+6(konkurs)=146-16(techniki)=130+13(Kumo)=143-26(Kagura Shingan, Nan Kaizou)=117-55(własne)=62+5(rozliczenie Kumo)67+2(konkurs o talenty)=69+5(wyprawa)=74+10(konkurs tenpin)=84+16(list do mikolaja, zgadnij kto to, osiągnięcie wierny swoim)=105+65(zwrot technik wlasnych+JE)=170-73(Kyote Hashu, Doku Kiri, Nikutai Kassei)97-15(własna C)82+12(obrona Kiri)=94+42(wypraw sztuk 3)=136-135(bramy)=1+30(event)=31-50(zaległy koszt za 2 specke)+46(rozliczenie stat opisowych)=27+114(wymiana PSnaPR)=141-110(4 poziom szybkości i 2 poziom WW)=31
Losowania!
1- Garasu-ya śmierdzi.

2- +5KC
3- zestał do pływania <3
4- Możliwość nauki drugiej specki na jouninie.
5- "Cudowne dłonie!" - jeśli ktoś będzie w ciężkim stanie, a Ty skupisz się i przytkniesz dłonie do głowy tej osoby - w mgnieniu oka stan tej osoby poprawi się. Oczywiście nie będzie stuprocentowo wyleczona, ale chociaż będzie mogła mówić i być przytomną.
6- 34.Axe- Poczułeś w sobie przepływającą przez Ciebie energię która pobudziła twoje zdolności ofiarowując jednocześnie twemu umysłowi umiejętność kontrolowania swojego kekkei genkai bądź swej kontroli chakry. +10 PA do jednego z nich. (wybrano KC)
7- blizna w kształcie X na twarzy, środek policzka pod lewym okiem.
Link do KP na forum: http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=36&t=746