Pierwszy poziom Hebi no Odori. Członek klanu Orochi dopiero uczy się tworzenia i klonowania swoich węży. Na tym etapie jest w stanie kontrolować efektywnie 5 węży. Technika ta jest swoistą bazą do niektórych, bardziej zaawansowanych technik klanowych, które wykorzystują utworzone węże jako zasób.
Opis Szpiegowska technika, korzystająca z połączenia swoich zmysłów z wytworzonym wężem. Użytkownik techniki widzi i słyszy wszystko to, co jeden z wybranych węży. Wadą techniki jest to, że w związku z nakładającym się obrazem i dźwiękiem, użytkownik techniki jest właściwie bezbronny, chyba że wartość jego Percepcji wynosi przynajmniej 160 (wtedy funkcjonuje normalnie, pomimo korzystania z techniki). Możliwe jest utrzymanie wyłącznie jednej techniki na raz.
Opis Nietypowa technika Hebi no Odori. Polega ona na złapaniu przeciwnika znajdującego się na powierzchni, a następnie wciągnięciu go pod ziemię, na swoje dotychczasowe miejsce. Następuje wtedy wymiana pozycji - po skutecznym wykonaniu techniki użytkownik wyskakuje na powierzchnię, a ofiara zostaje zagrzebana w ziemi - najczęściej do samej szyi. Oczywiście z pułapki tej można się wydostać za pomocą własnej siły, trwa to jednak dłuższą chwilę (około dwóch tur, przy sile 50 maleje do jednej). Natychmiastowe wyrwanie się jest możliwe przy aktywowaniu dużej ilości chakry (SM, Akuma no Kigo, Hachimon etc.), lub dzięki sile powyżej 100.
Nazwa
Hebi no Odori: Reberu Shi
Ranga
C
Kolejny poziom Hebi no Odori. Zwiększa się szybkość i zasięg kontrolowania węży. Możliwe jest kontrolowanie do 10 węży. Stają się one też nieznacznie silniejsze oraz dużo szybsze.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Moc trucizny w wężach zależna od rangi Dokutsukuru.
Dodatkowe Na jedną rękę wykorzystujemy 5 węży. Od rangi B możliwe wysuwanie z ramion, a od rangi A z dowolnej kończyny.
Opis Jedna ze sztandarowych technik użytkowników Hebi no Odori. Polega na wysunięciu do pięciu węży z nadgarstka, które następnie mogą być użyte do złapania przeciwnika, bądź innych technik. Możliwe jest również przygotowanie techniki wcześniej, by w przypadku pochwycenia za wybraną kończynę została ona zmieniona miejscami z przyzwanymi wężami.
Opis Technika polega na połączeniu przyzwanych węży w jednego dużego. Tak utworzony wąż ma znacznie większą siłę, niż pojedyncze sztuki, jednak nie jest w stanie podejmować samodzielnych decyzji i musi być stale kontrolowany przez użytkownika techniki.
Dodatkowe Dla użytkownika: Szybkość +20, wymaga użycia 10 węży.
Opis Nietypowa technika, która powoduje okresową transformację użytkownika. Łącząc swoje ciało od pasa w dół z wężami, użytkownik techniki zmienia ich kształt w formę grubego ogona. Dzięki temu jest w stanie poruszać się znacznie szybciej na czas działania techniki.
Opis Technika, która jest ulepszeniem podstawowego ninjutsu Suienzou no Jutsu. Po dość długiej sekwencji pieczęci użytkownik Hebi no Odori rozkazuje 10 wężom owinięcie się wokół innej osoby. Jeśli się to uda, węże zmieniają kolor na czarny i uniemożliwiają przeciwnikowi jakikolwiek ruch. W przypadku użycia jakichś technik chakrowych przez związanego, wytrzymałość uścisku zwiększa się jeden raz o 40. Z techniki można się uwolnić zwykłą siłą fizyczną, bądź przez nagły zastrzyk energii (minimum +30% chakry) lub użyciu jakiegoś wspomagacza (Sennin Modo, AnK itp.).
Dodatkowe Minimum 5 węży na klona. Można przekazać więcej węży do technik klanowych, ale łącznie nie może ich być więcej niż pozwala na to ranga Hebi no Odori użytkownika.
Opis Technika polegająca na uformowaniu z węży wizualnie idealnej kopii użytkownika. Klon może zostać stworzony w dowolnym miejscu w zasięgu techniki, o ile znajduje się tam odpowiednia liczba podstawowych węży. Stworzona podobizna potrafi korzystać tylko z technik niewymagających chakry (taijutsu/bukijutsu) oraz technik Hebi no Odori. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. Po zniszczeniu klona umierają tylko węże przeznaczone do jego stworzenia, dodatkowe przekazane rozpadają się chwilę po śmierci klona. Klon nie posiada wolnej woli. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
Nazwa
Hebi no Odori: Reberu Bi
Ranga
B
Na tym poziomie rozwoju umiejętności możliwa jest już kontrola 15 węży. Technika ta jest swoistą bazą do niektórych, bardziej zaawansowanych technik klanowych, które wykorzystują utworzone węże jako zasób.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Moc trucizny w wężach zależna od rangi Dokutsukuru
Należy być wcześniej pod wpływem techniki Jakō Mōdo.
Opis Przedziwna technika, pozwalająca uniknąć nadciągających obrażeń. Użytkownik Hebi no Odori musi zadeklarować jej użycie przed nadciągającym atakiem. Gdy ten następuje, użytkownik tworzy na sobie cieniutką warstwę z chakry będącą jego kopią, a następnie opuszcza taką skorupę przez otwór gębowy. Przypomina to wężowe zrzucanie skóry.
Dodatkowe Wymaga znajomości Sen'ei Jashu. Na jedną kończynę wykorzystujemy 5 węży. Od rangi dziedziny A możliwa jest zmiana trzech kończyn, a od S wszystkich.
Opis Ulepszona technika Sen'ei Jashu. Użykownik Hebi no Odori może wysuwać węże z dwóch kończyn naraz. Są one również silniejsze i wytrzymalsze przy próbie pochwycenia lub zasłonięcia się przed nadciągającymi atakami.
Opis Wężowa technika obezwładniania. Z rękawów użytkownika techniki wysuwa się ogromny dusiciel, który owija się wokół ciała przeciwnika, blokując jego ruchy. Aby przełamać obwiązanie należy mieć siłę wyższą, niż wytrzymałość węża. Technikę można użyć również do ataku, zmuszając węże do duszenia przeciwnika, a nie tylko obezwładnienia.
Ofiara może wydostać się z oplatających go węży za pomocą własnej siły, jeśli jest ona większa niż wytrzymałość splotu lub za pomocą technik bezpieczęciowych. UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
Nazwa
Hebi no Odori: Reberu Ei
Ranga
A
Bliski perfekcji poziom opanowania Hebi no Odori. Członek klanu Orochi jest już w stanie tworzyć i panować nad swoimi wężami na większy dystans. Jest też w stanie skutecznie kontrolować 20 węży. Technika ta jest swoistą bazą do niektórych, bardziej zaawansowanych technik klanowych, które wykorzystują utworzone węże jako zasób.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Moc trucizny w wężach zależna od rangi Dokutsukuru.
Specyficzna pieczęć techniki, wykonywana razem z celem
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe Ofiara musi być osłabiona, (przynajmniej rana średnia lub posiadać mniej niż 50% chakry). Użytkownik wraz w użyciem tej techniki umiera.
Opis Jedno z ostatecznych jutsu klanu Orochi. Użytkownik po osłabieniu swojego celu zmusza go do złożenia wraz ze sobą specjalnej pieczęci, która aktywuje działanie techniki. Jeśli wszystko zostanie przeprowadzone jak należy, ciało użytkownika techniki wypełnia śmiertelnie groźna toksyna. Po ugryzieniu przeciwnika on również zaczyna być pod jej wpływem.
Opis Jedna z silniejszych technik, wykorzystująca przyzwane węże. Użytkownik przykłada obie dłonie do ziemi i wysuwa z siebie wszystkie węże, które zakopują się w ziemi. Dodatkowa pożywka z chakry powoduje, że rosną one zarówno rozmiarem, jak i siłą. Wystrzeliwują one z ziemi przed użytkownikiem na obszarze o kształcie półkola o promieniu 15m, gdzie gryzą, duszą i oplątują wszystko, co się na nim znajdzie.
Nazwa
Hebi no Odori: Reberu Esu
Ranga
S
Ostatni poziom Hebi no Odori. Członek klanu Orochi po mistrzowsku tworzy i klonuje swoje węże, dzięki czemu ma możliwość skutecznego kontrolowania 25 węży. Technika ta jest swoistą bazą do niektórych, bardziej zaawansowanych technik klanowych, które wykorzystują utworzone węże jako zasób.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Moc trucizny w wężach zależna od rangi Dokutsukuru
Opis Ostateczna technika ucieczki i uleczenia. Użytkownik po otrzymaniu obrażeń jest w stanie porzucić swoje ciało i wyjść z dowolnych obrażeń bez szwanku. Jego świeże ciało wychodzi z paszczy, bądź ust jednego ze swoich tworów. Po takim jednak manewrze ciało jest osłabione, jakby otrzymało ciężką ranę. Efekt ten mija dopiero w następnej turze walki. Technikę można użyć wyłącznie raz na starcie/scenę.
UwagaJest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Hakujahyōi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt pieczęci B: 80% | A: 60% | S: 40% | S+: 20%
Koszt aktywacji
B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Wymaga użycia jednego węża. Wymiana ciała może nastąpić jedynie raz na rok kalendarzowy czasu rzeczywistego.
Opis Przedziwna technika klanu Orochi. Polega na przeniesieniu swojej świadomości do jednego z węży, pozostawiając ciało hosta jako pustą skorupę. Taki wąż staje się całkowicie biały. W takiej formie nie jest możliwe wykonywania żadnych technik chakrowych oraz Taijutsu. Wąż ma statysyki równe przyzwanych węży na najwyższej randze dziedziny. Możliwe jest przeniesienie się do nowego ciała, ale musi ono być uprzednio przygotowane przez użytkownika techniki. Takie przygotowanie polega na ugryzieniu ciała przyszłego hosta i przelaniu naszego DNA do środka pieczęci. Możemy mieć tylko jednego zapasowego hosta naraz.
UwagaJest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.