
Jeżeli chodzi o MSa - na pewno spodobał mi się zamysł wprowadzenia tego jako wspomagacz, ale na pewno całkowicie wywaliłbym jakieś instant kille, które zaproponował Tsuyoshi w swoim pomyśle, dla mnie nie ma szans na coś takiego wynikającego z opisu.
Jak kiedyś o tym myślałem, to uznałem, że Percepcja powinna być odpowiedzialna za to jak działają techniki MSa - tzn: Percepcja = Szybkość techniki.

Siła nie powinna przekraczać granicy rozsądku i powinna być delikatnie wyższa od zaproponowanych z Ninjutsu (żadnej techniki mającej 280 siły etc)

Zapropowane przez graczy rozwiązania były za mocne, bo były robione przez grających tym klanem i wynikało to z tego, że ten klan zawsze traktowało się jako konik forum ^^ a chodzi o balans, dlatego też z utratą wzroku... zaproponowałbym alternatywę utraty wzroku pasującą do nadużywania oczu, która zależna by była od Wytrzymałości i Chakry (nie można by było spamić MSem i ciągle go mieć włączonego).
Widziałbym to tak, że byłyby progi wytki ustalające możliwość użycia MSa na tury bez możliwości przedłużenia tego i wynikały by z tego konsekwencje, jak zmęczenie, osłabienie i obniżenie percepcji na jakiś czas (jak u Kakashiego w animcu)

Koszt chakry byłby spory, bo jednak były to oczy zabierające kawał z energii - nie widziałbym możliwości na płacenie nawet na S+ 3-6% za oczy a zaproponowane 2% i 1/2 co turę to żart spamera. Koszta miałyby być adekwatne do legendy.
Z samym EMS mam problem, bo oprócz zwiększonej percy i zniesienia konsekwencji utraty wzroku nie powinien dawać nic więcej, ale jestem w stanie zobaczyć inną perspektywę

2. Jeżeli chodzi o trudniejsze misje - byłem fanem tego zamysłu już od baaaardzo dawna, dlatego się ucieszyłem, jak się pojawił zamysł "plusów" - pomysł Icira jest świetny i napewno chciałbym zmienić wynagrodzenie za takie misje, ale też podstawowe archaiczne za PH.
Same wprowadzenie misji E byłoby świetne i rozwijające jak Uczeń Akademii

Na pewno do każdej kategorii od B chciałbym wprowadzić +, które zwiększałyby ważność misji do typowo fabularnej, nie będącej Zleceniem typowo związanym z jednym wydarzeniem, ale mający wydźwięk globalny. Misję S++, żeby były poziomowo czymś, co się w m&a omawiało jak przy Sanninach i innych legendarnych postaciach, misje typowo dyplomatyczne o bardzo wysokim priorytecie dążącym do załamania sił, złapanie bardzo ważnego jegomościa, przejęcie obcego terenu, coś co mogłoby graczy też poruszyć do większego eksplorowania i poczucia, ze nawet misje są nadal żywe i rozwijają fabułę a nie są klepane na ilość bezsensu

Dziękuję za uwagę

Arii-chan