Prowincja w regionie Samotnych Wydm, wysunięta najdalej w kierunku zachodnim. Zamieszkana jest głównie przez Ród Ayatsuri i Ród Kaguya , starające się strzec granic tych terenów - niestety, jest to trudne zadanie ze względu na wielkość Sabishi oraz sąsiadujące z prowincją nieznane tereny. Krajobraz okolicy jest dosyć monotonny - gdziekolwiek nie spojrzeć, wszędzie ogromne połacie pustyni, z niewielkimi wyjątkami w postaci oaz. W trakcie podróży można się czasem natknąć na gliniane budynki, doskonale zamaskowane przed wzrokiem postronnych.
Hikaito Kaguya
Posty: 133 Rejestracja: 21 cze 2025, o 14:50
Wiek postaci: 17
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Białe charakterystyczne kimono. Klanowy symbol na czole. Białe włosy sięgające do ramion.
Widoczny ekwipunek: 5 shuriken 5 kunai
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=11915&p=227183#p227183
Aktualna postać: Hikaito Kaguya
Post
autor: Hikaito Kaguya » wczoraj, o 20:21
Hikaito częściowo zadowolony ze swojej akcji nie mógł się nie zbytnio cieszyć - ejszcze nie teraz kiedy walka dopiero się zaczęła. Jeden kusznik mierzył w jego stronę a z drugiej zbliżała się chmura piasku która mogła stanowić dużo większy problem. Prędkość chłopca mimo ostatinch treningów okazała się wciąż zbyt duża dla jego kontroli. Tańce były jeszcze zbyt… szybkie dla Hikaito, ale zarazem były jego najsilniejszą bronią - i jedyną, na którą mógł polegać.
Spojrzał w tym samym czasie na kusznika tak, że ich wzroki się spotkały. Nie zamierzał czekać na wystrzał - pewnie nawet nie zdążyłby zareagować. Ruszył więc od razu, ale nie w pełnej prędkości: na razie tylko w tej, którą jest w stanie kontrolować, sunąc łukiem w bok i pilnując, by trzymać dystans od nadciągającej spirali piasku. Gdy tylko kusznik wystrzeli, Hikaito zamierza zwiększyć swoją prędkość ponownie - nawet kosztem kontroli. Chce wbić się w swojego przeciwnika tak, aby pokiereszować go jak tylko się dało - na tyle, by wykluczyć go z walki
1# Jeśli akcja się powiedzie Hikaito od razu chce zwrócić uwagę na chmurę piachu oraz namierzyć użytkownika Sabaku. Licząc na to, że jest szybszy od techniki przeciwnika, okrężnym ruchem, uciekając ciągle przed poruszającym się piaskiem, stara się zmniejszyć dystans. Czuje, że musi złapać odpowiedni kąt podejścia - taki, który pozwoli mu ominąć falę żywego piachu, a jednocześnie zmusi Sabaku do odsłonięcia się choć na moment.
2# Jeśli okaże się, że chmura piasku jest już zbyt blisko Chłopak próbuje wykorzystać swój słaby element Suiton i użyć techniki Suiton: Teppōuo , aby zalać chmurę i przez to zwiększyć jej ciężar - spowolnić ją. Wiedział, że nie ma siły, by rozbić technikę użytkownika piasku… ale wystarczyło sekunda, dwie opóźnienia. Cokolwiek, co da mu oddech i możliwość zmiany pozycji.
Nazwa Suiton: Teppōuo
Ranga D
Pieczęci Brak
Zasięg 10 metrów
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Statystyki Siła 60 Szybkość 60 Wytrzymałość ---
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Zasoby Tworzy małe zasoby wody
opis Jedna z najprostszych technik Suitonu. Po zebraniu chakry w ustach wypluwamy prosty strumień wody. Nie wyrządzi on krzywdy silniejszemu przeciwnikowi, ale z pewnością ugasi nieduży ogień lub porządnie zmoczy oponenta.
3# Jeśli nie dojdzie nawet do pozbycia się kusznika Hikaito zamierza znów na chwilę zyskać dodatkowe sekundy aby przygotować taniec Karamatsu no Mai . Wtedy zamierza ruszyć do razu na sabaku z zamiarem zaskoczenia siebie i wroga swoją prędkością
Nazwa Karamatsu no Mai
Ranga B
Pieczęci Brak
Zasięg Długość kości - 60 centymetrów maksimum
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 40 wysunięć, minimum 10) (koszt za wysuwanie kości, chowanie darmowe)
Dodatkowe +30 szybkość od pierwszej turze, +45 szybkość w drugiej turze, +60 szybkość w kolejnych turach (w trakcie ataków)
Opis Trzeci z tańców klanu Kaguya, będący rozwinięciem Yanagi no Mai. Również polega na tworzeniu ostrych kości w trakcie walki, przy czym jest ich znacznie więcej, bo aż czterdzieści. Ponadto, mogą one zostać wysunięte jako przedłużenia lub prostopadle do istniejących kości z dowolnych miejsc na ciele za wyjątkiem głowy. Długość kolców również ulega poprawie i może ona wynieść teraz sześćdziesiąt centymetrów. Sama ilość kościanych ostrzy czyni użytkownika Karamatsu no Mai niebezpiecznym w zwarciu, a wykorzystanie pełnego potencjału daje niemalże nietykalność. Ciosy lub nawet bronie miotane mogą zatrzymać się na kolcach. Walka tym tańcem jest usprawnieniem pierwowzoru, bazuje na zwinności, szybkich uderzeniach i kopnięciach wspieranych przez dużą ilość wysuwanych kolców. Do walki Karamatsu no Mai potrzeba przynajmniej dziesięciu wysuniętych kości.
==================================
Ukryty tekst
Ukryty tekst
Shikotsumyaku (Manipulacja kośćmi) B[/ghide]
Wygląd podczas używania klanowych tańców!
JUTSU:
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Białe kimono z czarnymi wzorami czaszek
Ukryty tekst
1 shuriken
5 kunai
Chakra:
1# 88%
2# 88% - 10% = 78%
3# 88% - 20% = 68%
0 x