Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#162
  • Dzięki pytaniom użytkowników, Kult Jashina zyskał pełnoprawną hierarchię niezależną od jakichkolwiek systemów. Arcykapłan, Kapłan, Wyznawca i Nowicjusz - te cztery rangi będą zastępowały Doko, Akolito, itd. Szczegóły nadawania istniejącym Jashinistom zostaną uzgodnione. Dodano także naznaczanie wiernych specjalnymi tatuażami, które rozprzestrzeniają się przy uzyskiwaniu łaski Jashina, bądź kurczące się przy popadnięciu w niełaskę. Dodatkowo za ich pomocą Arcykapłan może wzywać do siebie podwładnych.
Wyznawcy Jashina
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#163

W związku z poprawkami w temacie chakry są aktualizowane również opisy w klanach, co się dzieje z danymi tworami KG na przestrzeni czasu po użyciu.
Wszystkie te notki trafią do klanów.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#164

  • Przeszczepy - z możliwych do przeszczepienia usunięto szczep Hozuki. Do tego w podpunkcie "Zasady przeszczepów i ich pozyskiwania" dodano notatkę o kosztach związanych z używaniem przeszczepionego Doujutsu.
    Zmiana zgodna z tematem w pomysłach: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=21&t=4458
  • Kami - do techniki Shikigami no Mai dodana notka: "Uwaga! Za pojedyńcze kartki pobierane jednorazowo na dobę fabularną za pomocą techniki nie ponosimy kosztów chakry."
    Zmiana zgodna z tematem w pomysłach: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=21&t=4675
  • Maji - w notce #163 zapomnieliśmy o nich. Dodano notkę: "Notka 4: Żelazny piach klanu Maji traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach od stworzenia. Spowodowane jest to faktem, iż użyta do transformacji zwykłego piachu w piach żelazny chakra, dość szybko zanika. W związku z tym, po upłynięciu wymienionego wcześniej czasu, żelazny piach wraca do swojej pierwotnej, zwyczajnej formy. Zasada ta nie obowiązuje, kiedy użytkownik ma kontakt fizyczny z żelaznym piachem, dzięki czemu podtrzymuje go dalej w takowej formie."
0 x
Obrazek
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#165
  • Nowe zmiany! Po dłuższym czasie udało się zrobić rework Fūinjutsu. Poprawione zostały niektóre opisy, inne doprecyzowane. Największa wprowadzona zmiana dotyczy techniki Fūin no Jutsu dostępnej na randze E dla shinobich, na randze D dla samurajów. Co to oznacza? A no pozwala (prawie) wszystkim korzystanie z tej techniki bez wydawania punktów. Co prawda można korzystać tylko z małych zwojów, jednak i tak daje to duże możliwości! Więcej zmian możecie zobaczyć w temacie, dużo technik zeszło z rangi zakazanych, co było niegdyś dużym problemem, a także pojawiły się nowe techniki.
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#166
  • Usunięty z tematu Dziedziny i Jutsu został dopisek o tym, iż każdy trening musi zawierać pięć pełnych linijek widocznego tekstu, związanego bądź niezwiązanego z treningiem. Od dziś cały post treningowy może być ukryty w uhide. Przypominamy jednak o konieczności wpisywania, jaka to technika i jakiej jest rangi. Nadal również obowiązuje zasada, że 1 post = 1 trening.
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#167
  • Stworzony został nowy temat w Ogłoszeniach, nazwany Prośba o wycenę fabuły. Od dziś to właśnie w tym temacie zgłaszamy się, gdy chcemy otrzymać PH za przeprowadzone fabuły. Ze względu na ilość próśb różnych oraz prośby o wycenę fabuły, Administracja oraz Moderacja postanowiła do tego drugiego stworzyć osobny temat, by utrzymać pierwotny temat w większym porządku.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#168
  • Edycji poddano funkcjonalność klona Moku Bunshin no Jutsu. Dokładnie rozpisano poziomy odróżniania klona od oryginału przy pomocy umiejętności sensorycznych oraz doujutsu.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#169
  • Zmianie uległy obowiązki w składzie administracji. W skrócie działy WT i kuźni przejęli administratorzy ogólni oraz kilka innych drobnych modyfikacji - Skład Administracji
    Oprócz tego drobnym modyfikacjom poddany został sposób akceptacji technik w WT i Kuźni (ukryta część z informacjami dla moderatorów działów) - Tworzenie własnych technik, Tworzenie przedmiotów
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#170
  • Długo wyczekiwany sklep (Dodatki, Ubrania, Broń) zostaje wprowadzony. Oto co się zmieniło:
    • Wszystkie przedmioty zostały przeniesione na tabelki i otrzymały nowe obrazki
    • Większość przedmiotów otrzymała całkowicie nowe opisy, część posiada zmodyfikowane stare.
    • Aktualizację otrzymały wszystkie ceny.
    • Waga Fūin została usunięta z forum i zastąpiona objętością, która teraz przejęła jej rolę. W związku z tym zmodyfikowane zostały pojemności wszelkich toreb. Warto tutaj zaznaczyć, że praktycznie każdy przedmiot posiada teraz inną wartość objętości (nieco bardziej zgodną z rzeczywistością, gdyż poprzednie były kuriozalne).
    • Każda broń posiada od teraz rubrykę wraz z przyporządkowaniem jej stylowi (dzięki czemu nie będzie żadnej wątpliwości).
    • Przy większości broni usunięte zostały wymagania siły gdyż lekko rzecz ujmując były całkowicie nieuzasadnione. Tabelki bazowo otrzymały jednak rubrykę z wymaganiami i przy ich braku po prostu widnieje słowo "brak".
    • Tam gdzie jest to wymagane zostały podane wymiary przedmiotu tak by gracze mieli świadomość jak duże jest to czego używają.
    • Zachowane zostało ustawienie niemal wszystkiego identyczne z tym jak było wcześniej by nie wprowadzać zamieszania dla graczy, którzy przyzwyczaili się, że coś gdzieś się znajduje
    • Każdy wątek otrzymał swój spis treści wraz z podzieleniem przedmiotów na odpowiednie kategorie, po kliknięciu na nazwę przedmiotu zostaniemy od razu do niego przeniesieni. Po prawej stronie znajduje się strzałka, która przenosi nas na górę strony co ułatwi łatwe użytkowanie. Co ważne link który uzyskamy przenosi nas od razu do jakiegoś przedmiotu w sklepie dzięki czemu możemy komuś podlinkować poszukiwaną rzecz.
    • Usunięte zostało parę rzeczy:
      • Bronie: Dwustronne Ostrze, Półshuriken, Krzywy Shuriken, Podwójny Kunai, Gladius, Kyoketsu-shoge
      • Dodatki: Bombka Wybuchowa, Pilnik
    • Dodane zostały:
      • Bronie: Bokken, Łuk refleksyjny, Szpony, Miotacz shuriken, Shishikubi Kannon
      • Dodatki: Pędzel, Atrament, Duży pojemnik na substancję
    • Zmodyfikowane zostało działanie Bojowej pigułka żywnościowej. Od teraz jest możliwe użycie kilku przy spełnieniu wymagań.
    • Bombka i notka oślepiająca posiadają od teraz nieco bardziej sprecyzowany czas działania tak byśmy wiedzieli czego się spodziewać.
    • W związku z zaistniałymi zmianami całkowicie nowy opis otrzymało "Pieczętowanie przedmiotów" - klik! oraz zmodyfikowane zostały pojemności gurdy u Sabaku wraz z podwyższeniem wymogów oraz dodaniem Fūinjutsu przy najwyższych pojemnościach gurdy (niezbędne do tak wielkiej kompresji).
By nie wprowadzać zamieszania na turnieju stary sklep znajdować się będzie w archiwum i do jego zakończenia uczestników obowiązują poprzednie pojemności toreb i objętości przedmiotów. Zakupów należy dokonywać jednak już po nowych cenach. Wszelkie uwagi np. coś zostało przeoczone itp. proszę kierować do mnie na pw.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#171
  • Aktualizację otrzymały wzory przedmiotów w kuźni, tak by zgadzały się z tym co mamy w nowym sklepie - klik!
  • Lekkim zmianom poddany został styl Seido, głównie poprawki umotywowane uwagą zgłoszoną przez gracza, które spotkały się z aprobatą administracji oraz dodanie całkowicie nowej techniki na rangę A. Lista zmian:
    • wyjustowanie technik
    • Kage Shuriken no Jutsu - lekko zmieniony opis
    • Sōshuriken no Jutsu - drobna poprawka opisu
    • Sōshōryū - Zmiana kosztu chakry i poprawiony opis
    • Jouro Senbon - Zmiana kosztu chakry
    • Enbu: Ni no Dan - wywalony koszt chakry i drobna poprawka opisu
    • Samedare Kekka - usunięcie kosztu i zmiana opisu
    • Sōgu: Tensasai - zmiana kosztu chakry
    • Hanron - nowa technika
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#172
  • Zostały wprowadzone niewielkie zmiany dla klanu Hoshigaki. Od teraz techniki klanowe wymagają suitonu dwie rangi niżej (z pewnymi wyjątkami) zamiast rangi niżej. Wszystko zostało opisane w "dodatkowych" poszczególnych technik. Koszt rozwoju rybki jest więc teraz dużo mniejszy i bardziej satysfakcjonujący.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#173
  • Na forum pojawił się całkowicie nowy szczep zwany Gazo. Jest on powiązany z ostatnim eventem na forum (obrona muru przez atakiem dzikich) i chciałbym tutaj złożyć podziękowania dla Exodii, który go opracował w wersji jako coś w rodzaju zakazanej techniki ala czarny Raiton, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na wersję z osobnym szczepem przez co musiał przejść nieco modyfikacji. Nowy szczep znajdziecie pod tym linkiem - klik!
  • Wraz z klanem pojawił się także fabularny tekst wprowadzający, który wyjaśnia całą otoczkę fabularną - klik!
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#174
  • Pierwsza zmiana dotyczy pomysłu z tego tematu. Został wprowadzony mały dopisek do regulaminu własnych technik, by wszystko było jasne.
  • Drugi pomysł dotyczy zmiany w technice Kaengiri z tego tematu, od teraz technika będzie trwać 3 tury.
  • Kolejna zmiana dotyczyć będzie techniki Dai Endan z tego tematu, wprowadzone zostały pieczęci, a także dodatkowa forma przy wykorzystaniu trybu mędrca.
  • Od teraz Stal Kantańska nie dodaje już statów, zwiększa tylko wytrzymałość broni. Więcej w Towarach Luksusowych. Gdyby ktoś poczuł się pokrzywdzony w związku z tą zmianą prosiłbym o kontakt przez prośby do administracji, wszelkie sprawy będziemy rozwiązywać. :D
  • Kolejna zmiana dotyczyć będzie tego tematu. Wprowadza ona wiele zmian odnośnie podtrzymywania technik. Więcej zawarte w temacie, lub w technikach.
  • Zostały wprowadzone także zmiany w niektórych klonach. Od teraz ich zasięg będzie wynosił maksymalnie obszar danej w prowincji w której znajduje się gracz. Dodatkowo, do regulaminu został dodany punkt, który zabrania wykonywania misji przez stworzone klony. Regulamin SW, punkt 5, podpunkt i).
  • Usunięta została technika Suiton: Uramiamie. Jeżeli ktoś ją posiadał, proszę o kontakt, by wymienić ją na coś innego z tej rangi. ;)
  • Zostały wprowadzone także zmiany do tematów ze szlakami transportowymi. Do każdego z nich zostały dodane mapki regionów. Jeżeli jakiś pominąłem, prosiłbym o zgłoszenie tego na PW, najlepiej z linkiem. :)
  • Ostatnia zmiana dotyczy rzeczy, na którą chyba nikt nie zwraca uwagi, czyli na justowanie opisów technik, a także dostosowywanie kodu tabelek. W większości tematów takie zmiany już zaszły, w najbliższym czasie wszystkie tematy powinny zostać uaktualnione.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#175
  • Uprzejmie informujemy, że z dniem dzisiejszym z rozgrywki zostaje usunięty system Technik Atutowych. Decyzja wynika z nieprzemyślanej koncepcji tworzenia takich technik dla dziedzin tai&buki, a także z wymogów które są nieproporcjonalne do uzyskiwanych efektów. Nie wspominam już o zainteresowaniu (obecnie, jedyny posiadacz takiej techniki - Ichirou, będzie musiał poddać technikę moderacji, aby została dostosowana do systemu WT).

    Za utrudnienia przepraszamy.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4140
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#176
  • Dodano nowe jutsu do listy technik kanonicznych: Suiton: Mizu Shuriken, Suiton ranga C
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Boyos, Jawa i 2 gości