DANE PERSONALNE
IMIĘ:Nahaka
NAZWISKO:
KLAN:Senju
WIEK: 16
PŁEĆ: Kobieta
WZROST | WAGA: 180 | 65
RANGA:Uczeń
APARYCJA
WYGLĄD: Młoda, kobieca twarz nieskalana trudami walki czy też stresem związanym z problemami ludzi dorosłych. Nie wygląda na swój wiek, ba wygląda jakby miała się co dopiero wybierać do akademii, ale wszystko ratuje jej wzrost i tak zwane kobiece atuty. Pociągła, mała twarz, lekko szpiczasta broda nad którą znajdują się drobne, wąskie usta. Nie tylko usta, ale i nos, który również jest bardzo drobny i krótki. Delikatnie widoczne kości policzkowe, często zakryte ciemnogranatowymi lekko zachodzącymi w srebrzyste, szare kolory włosami. Najczęściej związane w kucyk, ale zdarza się że są po prostu rozpuszczone. grzywka zakrywająca delikatne brwi i małe uszy oraz nos. Z pomiędzy kosmyków włosy wyłaniają się olbrzymie, śliczne szafirowe oczy. Długie, zgrabne nogi, małe stopy i długie ręce z małymi dłońmi sprawiają, że dla jednych wygląda bosko, a dla innych po prostu dziwnie. Widoczne kości obojczyka, średniej długości szyja na, której usadowiona jest głowa. Dziewczyna jest szczupła, ale pod żadnym pozorem nie chuda! Aaa no i kobiece atuty są jak najbardziej na miejscu.
UBIÓR: Przeważnie ubieram się na biało, albo na czarno i tak wiem, że te kolory mają tendencje do szybkiego brudzenia, ale są śliczne nie mam racji? Jeśli czarny to jest to swego rodzaju bluza, ale taka przedłużana do połowy ud, przeważnie rozpięta i wtedy widoczna jest moja ulubiona koszulka w czarno białe paski. Bluzka posiada złote dodatki i podszycie. Do tego wszystkiego zwykłe czarne spodnie oraz buty, bez udziwnień na to nie zwracam tak dużej uwagi. Aaa jeśli chodzi o kolor biały to jest to biała marynarka ze złotymi guziczkami, pod nią czarne body oraz białe spodnie i czarne szpilki, ale jest to mój strój wyjściowy, gdyż po prostu wolę czerń. Do tego wszystkiego jest złoty pasek na szyi w kolorze złotym z czarną klamrą. Jest to pamiątka po mojej mamie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Niestety nie posiadam, a w sumie chciałabym się jakoś wyróżniać może stąd ten pasek na szyi?
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Ciężki temat, jestem kobietą ludzie... Lubię sobie pozrzędzić, być denerwująca choć w sumie to nie, ja po prostu jestem denerwująca. Sądzę, że jestem śmiała i odważna choć nigdy jeszcze nie byłam w sytuacji która by bardzo ode mnie tego wymagała. Uparta perfekcjonistka i do tego indywidualistka, ha ! i lubię rymować jak tylko nadarzy się na to okazja. Kocham muzykę, muzyka mnie odpręża. Nienawidzę rudych ludzi, ani czerwonego koloru, także jeśli taki jesteś to się nie polubimy. Pomocna jeśli widzę w tym jakieś korzyści dla mnie czyli mówiąc ładnie to egoistka. Szczera do bólu, jeśli coś mnie denerwuje to mówię to prosto w twarz tak samo jeśli mam o czymś już wyrobione zdanie to ciężko jest je zmienić bez dobrych dowodów, albo przyczyny. Denerwuję się jak czegoś nie rozumiem i robię wszystko by zrozumieć nawet te najgłupsze rzeczy. Jestem spokojna, zanim coś zrobię, albo powiem przemyślę to 100 razy. Na resztę rzeczy chyba nie zwracam uwagi, ale ty to możesz zauważyć.
NAWYKI: Uwielbiam nucić sobie piosenki, stukać palcami w rytm muzyki, zawsze chciałam umieć gwizdać, ale nie umiem... Myję ręce co godzinę, albo jak dotknę się czegoś brudnego, ogólnie jak się pobrudzę to od razu musze być czyściutka. Lubię bawić się włosami, ale nie swoimi tylko czyimś. Chodzę z rękami w kieszeniach.
NINDO: Nie mam.
HISTORIA: Od czego by tu zacząć... No dobra to może zacznijmy od tego że nie byłam od samego początku przekonana do przemocy, walki i tego typu rozwiązań. Zawsze byłam córeczką mamusi, a ojciec był shinobi, który ciągle gdzieś był i walczył... Nie pamiętam żebym miała z nim jakiekolwiek ciekawe wspomnienia czy coś wartego zapamiętania, ale mama mówiła, że to po nim odziedziczyłam większość cech, a wygląd po niej.
Życie było bardzo spokojne i żyłam w dostatku. Moja mama po prostu prowadziła gospodarstwo, a ja jej w tym pomagałam, ale moim zdaniem popełniła błąd. Bardzo dużo pomagała swoim sąsiadom, znajomym i nieznajomym przez co ja postanowiłam że nigdy tego nie zrobię, a dlaczego? Moja mama pomagała kompletnie bezinteresownie i bardzo często ludzie, którzy dostawali od nas pomoc wcale nie traktowali tego jako coś ważnego tylko jeszcze bardziej nas naciągali, a moja dobra matka się na to zgadzała. Nie żyło się nam źle, ale mieliśmy przez to różne problemy. Raz na przykład, gdy była bardzo duża susza i nasz sąsiad miał problem z żywieniem swoich zwierząt to postanowił poprosić nas o pomoc, tyle że my sami borykaliśmy się z tym samym problemem i mu odmówiliśmy na co on powiedział. "Wszystkim pomagacie, a mi nie? Zemszczę się" i to co powiedział prawie stało się prawdą. Próbował podpalić nasze gospodarstwo, ale nasza znajoma go na tym przyuważyła i sąsiad zbiegł, a później został osądzony. Ale najgorszy był ten dzień... Pewnego razu słyszeliśmy w wiosce o jakiejś bandzie ludzi, podejrzani o zbrodnie ubrani bardzo podobnie, wyglądali jak sekta, albo jakaś organizacja tak przynajmniej każdy mówił, lub tak mówiła plotka. Kiedy przybyli do naszej wioski szukali miejsca do przenocowania, a tego czasu nie było mnie na miejscu ponieważ byłam na wyjeździe zorganizowanym przez naszą wioskę. Moja mama przyjęła ich z otwartymi ramionami bo nikt inny tego nie zrobił, a nasza karczma była po prostu przepełniona. Czterech nieznajomych zabiło moją matkę, zgwałciło, a po tym wszystkim okradli nas i okolicznych sąsiadów i po prostu wyruszyli z wioski w swoją stronę. Ponoć mało kto zapamiętał ich twarze, ale byli pewni że nie są to jacyś wrogowie tylko szajka bandytów. Ja o niczym nie wiedziałam, a po powrocie do domu dowiedziałam się tylko, ze moja matka nie żyje i wszytko było przygotowane do ceremonii pogrzebowej. Mój ojciec się załamał i zniknął, albo zginął nie wiem co tak naprawdę z nim się dzieje. Nie czułam się z tym bardzo źle bo wiem, że moja matka dała mi wszystkiego czego chciała i nauczyła mnie również bardzo dużo. Zawsze wyprzedzałam moich rówieśników w wielu rzeczach i to nawet chłopaków. Czy czuję chęć zemsty? Nienawiść? W żadnym wypadku, moim zdaniem była to dla mnie najlepsza szkoła życia jaką miałam do tego czasu. Wcześniej byłam nijaka, korzystałam z życia, a ta sytuacja po prostu ukształtowała mnie jako osobę. Nie wiem nawet jak ci ludzie wyglądali więc szukanie ich poszłoby po prostu na marne. Po całej tej sytuacji wyruszyłam pozwiedzać naszą prowincję przez co się trochę o niej dowiedziałam. W sumie nie za bardzo wiedziałam co ze sobą zrobić. Doszłam do wniosku, że nie mogę dopuścić do powtórzenia takiej sytuacji i, że muszę nauczyć się samej bronić oraz być niezależnej tak jak moja matka. Nie potrzebować nikogo nade mną, albo kogoś z boku na siłę. Dlatego wybrałam drogę ninja, a jako że jestem perfekcjonistką to muszę być najlepsza, a poza tym... Chcielibyście przegrać pojedynek z dziewczyną? Na swojej drodze do zostania ninja odkryłam swoje umiejętności i zaczęłam je szlifować. Po jakimś roku tułaczki znalazłam mojego ojca, który postanowił zamieszkać w świątyni i oddawać się treningowi i pomocy innym ludziom, to on nauczył mnie podstawowych technik, taktyk, umiejętności wymaganych w walce, ale nie traktowałam go jak własnego ojca tylko jak kogoś kto jest moim mistrzem... Mój Ojciec bardzo szybko zmarł bo w wieku 37 lat. Sama nie wiem na co, ale nawet nie miałam okazji być na jego pogrzebie tylko odwiedzić go w samotności. Nie poddaje się!
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Haretsu - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Haretsu, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Haretsu porywa wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią
W Tsurai zamieszkują również osoby pochodzące ze Szczepu D?hito - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu D?hito, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż D?hito charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Hy?ga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o K?seki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Haretsu porywa wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią
W Tsurai zamieszkują również osoby pochodzące ze Szczepu D?hito - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu D?hito, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż D?hito charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Hy?ga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o K?seki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Senju
NATURA CHAKRY: Suiton, Doton
STYLE WALKI:Taijutsu
UMIEJĘTNOŚCI:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Wytrzymałość Mierna
Szybkość Słaba
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę) [/tab][/topis]
Wytrzymałość Słaby
Szybkość Słaby
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
Koszt Chakry E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę) [/tab][/b][/color]
NATURA CHAKRY: Suiton, Doton
STYLE WALKI:Taijutsu
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona -
- Nabyta -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 41
WYTRZYMAŁOŚĆ 41
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 41
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)- ---
- ---
- ---
FūINJUTSU
ELEMENTARNE[/color]- Nazwa
- Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran › Wąż › Tygrys
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
- Dodatkowe
- Brak własnej woli; niematerialne
- Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
- Nazwa
- Henge no Jutsu
- Pieczęci
- Pies › Świnia › Baran
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. Co za tym idzie jeśli zmieniamy się w personę, to wygląd, a także ubranie zostaje zmienione. Również i głos pozostanie zmutowany do pewnego stopnia przypominający ten osoby w którą to się zamieniliśmy. Jednak jest to tylko zmiana aparycji, tak więc nie przejmujemy zdolności fizycznych czy też innych. Możemy zmienić się w każdą osobę, a także w przedmiot. Jednak nie może on być zbyt mały. Więc nie możemy zmienić się w Kunai czy zwykłego Shurikena. Dodatkowo nasza chakra pozostaje bez zmian. Tak więc, jeśli ktoś wykryje naszą niebieską energię, może bez problemu odkryć oszustwo, również i wszystkie Doujutsu bezproblemowo sobie z tym radzą.
- Nazwa
- Henge no Jutsu
- Pieczęci
- Pies › Świnia › Baran
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. Co za tym idzie jeśli zmieniamy się w personę, to wygląd, a także ubranie zostaje zmienione. Również i głos pozostanie zmutowany do pewnego stopnia przypominający ten osoby w którą to się zamieniliśmy. Jednak jest to tylko zmiana aparycji, tak więc nie przejmujemy zdolności fizycznych czy też innych. Możemy zmienić się w każdą osobę, a także w przedmiot. Jednak nie może on być zbyt mały. Więc nie możemy zmienić się w Kunai czy zwykłego Shurikena. Dodatkowo nasza chakra pozostaje bez zmian. Tak więc, jeśli ktoś wykryje naszą niebieską energię, może bez problemu odkryć oszustwo, również i wszystkie Doujutsu bezproblemowo sobie z tym radzą.
- Nazwa
- Kai
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
- Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
- Nazwa
- Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
- Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
- Nazwa
- Kinobori no Waza
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- Minimalny, nieodczuwalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
- Nazwa
- Suimen Hoko no Waza
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- Minimalny, nieodczuwalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
- KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
- Nazwa
- Mokuton no Jutsu: Reberu Di
- Najniższa ranga klanowa, która pozwala na wytworzenie Uwolnienia Drewna. Bardzo łatwo tego dokonać - wystarczy złożyć pieczęć Węża i przesłać chakrę do otoczenia. Pozwala to na szereg ciekawych możliwości - użytkownicy mogą wytwarzać proste drewniane przedmioty i kontrukcje, np. miecze, kije, drewniane bloczki, itd.. Drewno jest zbalansowane pod względem wytrzymałości i szybkości, przez co już teraz posiada uniwersalność niedostępną w przypadku innych Kekkei Genkai..
- Nazwa
- Mokuton: Henge no Jutsu
- Pieczęci
- Ptak → Pies → Wąż
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Cel transformacji musi być co najmniej naszej budowy
- Opis Odmiana techniki Henge no jutsu. Polega na pokryciu swojego ciała drewnianą, cienką otoczką, która następnie przybiera wygląd danej osoby w którą chcemy się wcielić. Technika nie pozwala zmienić się w przedmioty znacznie mniejsze od użytkownika, jedynie podobnych rozmiarów. Wadę tą rekompensuje trwałość zmiany, przez co nawet po uderzeniu przez kogoś technika nie dezaktywuje się.
- Nazwa
- Mokuton: Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Wariacja techniki Kawarimi no Jutsu. Pozwala na podmianę z własnoręcznie stworzonym drewnianym manekinem, wymodelowanym wcześniej dzięki umiejętnościom manipulacji drewnem. Kukła jest tych samych rozmiarów co użytkownik i spełnia wszystkie warunki do wykorzystania jej w technice. Za jej użyciem przemawia możliwość błyskawicznego kontrataku z wykorzystaniem drewna z którego manekin jest stworzony, szczególnie w przypadku bezpośredniej konfrontacji.
- Nazwa
- Mokuton no Jutsu: Reberu Shi
- Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier.
- Nazwa
- Mokuton: Daijurin no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys → Koń → Tygrys → Wąż
- Zasięg
- Taki jak w pasywnym Mokutonie użytkownika
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 7 "strumieni")(2% - utrzymanie)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Ofensywna technika elementu drewna, która polega na stworzeniu kilku grubych "strumieni" drewna zakończonych ostrym czubkiem, które wyrastają z ciała twórcy. Przypominają nieco włócznie i taką też pełnią funkcję - nadzianie na nie przeciwników jest łatwe przez duży zasięg techniki i kontrolę swoich tworów. Przy odpowiednim użyciu mogą jednocześnie atakować przeciwnika i chronić użytkownika, co wpisuje się w koncepcję uniwersalnego Kekkei Genkai.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:500
PH:0
MISJE:
- D -
C -
B -
A -
S -
[/quote]