DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kendo
NAZWISKO: Senju
KLAN: Senju
WIEK [DATA URODZENIA]: 17
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 174|63
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Kendo to chłopak średniego wzrostu o brązowych włosach wpadających w odcień ciemnego blondu oraz szaro-zielonych, dużych oczach którymi od najmłodszych lat z zaciekawieniem obserwuje otaczający go świat. Jego twarz posiada delikatne jednak chłopięce rysy, wyraźne brwi oraz gęste rzęsy to coś charakterystycznego w jego urodzie. Na twarzy można spostrzec śladowe ilości trądziku z którym dzielnie walczy, jeśli chodzi zaś o jego nos to jest on dość krótki, prosty jednak szeroki u dołu. Posiada on wąska, słabo wyeksponowaną szczękę oraz średniej wielkości usta pod którymi kryją się białe proste zęby. Włosy starannie ułożone w lewą stronę z przystrzyżonymi bokami. Jego ciało posiada budowę sportową z dobrze wyrzeźbionymi mięśniami wszystkich partii ciała. Dłonie Delikatne małe z mocno zarysowanymi kostkami oraz średniej wielkości stopy. Suma sumarum choć chłopaka nie można nazwać modelem to jest osobą która może się podobać osobą płci przeciwnej.
UBIÓR: Ubiór Ubrany jest on w czarne dresy oraz bluzę dość mocno opinającą jego ciało. Czarna maska na której wyryty jest znak Klanu Senju, ukazuję przez wąską szczelinę jedynie jego oczy. Podtrzymujący skrawek skórzastego materiału pasek na poręczne przyrządy dopełnia całości jego stroju. Na nogach nosi on wysokie skórzane buty wiązane przez całą wysokość piszczela, nie posiadające materiału na palcach. Na rękach posiada zwyczajne skórzane rękawiczki,na których wyryte są Emblematy Klanu Senju Jak i Uchiha.Na bluzie chłopaka znajduję się kamizelka opinające szczelniej jego ciało,ma ona również swoje podłoże estetyczne.
U pasa przywieszone są 2 sztylety Sai.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Z tyłu głowy posiada niewielką bliznę w kształcie wachlarza.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Jest on osobą zdecydowanie poważną, choć są momenty kiedy i wesołą oraz głośną. Pomimo tego iż nie jest on żadnym geniuszem jest on osobą o poglądzie Perfekcjonisty. Kendo to osoba niezwykle uparta, zbyt impulsywna jednak jest też bardzo pracowity. Ceni sobie ponad wszystko szczęście swojej rodziny oraz przyjaciół, nie jest on obojętny na krzywdę drugiej osoby. Lubi również pomagać tym którzy tej pomocy potrzebują. Pod skorupą osoby która kolokwialnie mówiąc ma wszystko w poważaniu i jest osobą bardzo zrównoważoną jest naprawdę bardzo wrażliwy i czeka na osobę która da mu miłość, szczęście oraz którą będzie mógł chronić i o nią dbać.
NAWYKI: Lubi gdy drapię się go po plecach oraz lubi strzelać kośćmi u palców rąk i nóg.
NINDO: Przegrywają ci, którzy nawet nie próbowali walczyć
HISTORIA: Kendo to chłopak który od najmłodszych lat nie miał lekko. Rodzice chłopaka zginęli gdy ten miał zaledwie 2 latka a on sam został przygarnięty przez kochającą Babcię. Jednak i ta opuściła go gdy miał zaledwie 8 lat, na jego nieszczęście musiał trafić do Sierocińca. Przebywał w nim do 12 roku życia gdzie był poniżany jak i negowany za brak umiejętności walki i niezwykłą wrażliwość. Po opuszczeniu przybytku pełne 5 lat poświęcił na intensywnym treningu by osiągnąć doskonałość duchową i fizyczną oraz pokazać innym że może stać się wspaniałym Shinobim. Wreszcie teraz w wieku 17 lat zdobył się na odwagę by zrealizować swój cel i wyruszyć w świat by udowodnić swoją wartość.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Shinrin
Najdalej wysunięta na północ prowincja Prastarego Lasu. Obszar ten jest zamieszkiwany oraz kontrolowany przez Ród Senju. Prowincja w ogromnej części pokryta jest lasem, który jest schronieniem zarówno dla zwierząt jak i ludzi w nim żyjących. Shinrin od zachodu graniczy także z „niezbadanymi terenami” co może w przyszłości zaowocować potyczkami zbrojnymi. W prowincji rozwinięte jest głównie zbieractwo oraz kłusownictwo.
W tej prowincji znajduję się osada klanu Senju - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Senju, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Senju charakteryzują się młodym wyglądem i stosunkowo długim żywotem, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu
Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Mokuton
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Bunshin Yakudatsu
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 15
PERCEPCJA 15
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 15
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 55
KONTROLA CHAKRY:Ranga E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON D
FUUTON
DOTON C
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu:
[E]Bunshin no Jutsu
[E]Henge no Jutsu
[E]Kai
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kinobori no Waza
[E]Suimen Hoko no Waza
[E]Nawanuke no Jutsu
[D]Suienzou no Jutsu
[D]Hikari no gijutsu-kyu
Doton:
[D]Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D]Doton: Doryūsō
[C]Doton: Doroku Gaeshi
Suiton:
[D]Suiton: Kirigakure no Jutsu
[D]Suiton: Mizutetsu no Jutsu
Mokuton:
[D]Mokuton: Mokusei Hiketsu no Jutsu
[D]Mokuton no Jutsu: Reberu Di
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Sztylety Sai, Torba, Rękawiczki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):5x Kunai i 5x Shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE: