Łowcy Nagród - Do dzieła!
Łowcy Nagród - Do dzieła!
PROBLEM Brak urozmaicenia rozgrywki, w postaci poszukiwanych shinobi.
ROZWIĄZANIE Dodanie specjalnych tablic, oraz plakatów z poszukiwanymi shinobi, każda prowincja posiada własną listę przestępców, którzy w danej prowincji popełnili jakieś przestępstwo i ominęła ich kara, przez co wywieszono owe listy gończe. Plakaty takowe, posiadałyby rysopis, oraz dane shinobiego; imię, nazwisko, wygląd, poziom zagrożenia, miejsce, w którym ostatnio widziano tą osobę i specjalizacje w walce, a przynajmniej te, które widzieli mieszkańcy/strażnicy, oczywiście nie może także zabraknąć typowej, dla tego typu listu nagrody. Zależałaby ona od poziomu wykroczeń, oraz siły poszukiwanego, oczywiście, jeżeli będzie to gracz, lub npc, który posiada swoją własną kp, nagroda będzie większa. By móc pojmać poszukiwanego npc, należy wykonać misję, która będzie adekwatna z poziomem zagrożenia, jednak minimalnym wymaganiem byłaby tu misja rangi C (by ludzie nie przyspamili D), co wiązałoby się z potyczką z owym shinobi, oraz przyprowadzenie go żywego, lub martwego, a nagrodą mogłaby być zwiększona zapłata, w postaci gotówki, jaką otrzymalibyśmy za misję, np C +40 ryo, B +75 ryo, A +125 ryo, S +150ryo (proszę o podawanie swoich propozycji, co do zwiększonej zapłaty), nie można jednak robić tego, podczas misji, w której chcemy zdobyć jakiś przedmiot/pakt itp. A co do graczy, to trzeba zrobić misję D/C(?), by dowiedzieć się gdzie takowy się znajduje (chyba że jest już po za granicą prowincji, wtedy po prostu niczego się nie dowiadujemy), a następnie przyprowadzenie takiej osoby żywą, lub martwą, przed oblicze władzy i odebranie nagrody, Doko/Wyrzutek D 150 ryo (lub więcej, w zależności od wykroczeń), Akoraito/Wyrzutek C 300 ryo, Sentoki/Wyrzutek B 450 ryo, itd Zachęciłoby to ludzi do fabuły, nieco innej niż zwykle, oraz urozmaiciło i wzbogaciło rozrywkę, dając zachętę dla łowców nagród.
DODATKOWE UWAGI Brak
ROZWIĄZANIE Dodanie specjalnych tablic, oraz plakatów z poszukiwanymi shinobi, każda prowincja posiada własną listę przestępców, którzy w danej prowincji popełnili jakieś przestępstwo i ominęła ich kara, przez co wywieszono owe listy gończe. Plakaty takowe, posiadałyby rysopis, oraz dane shinobiego; imię, nazwisko, wygląd, poziom zagrożenia, miejsce, w którym ostatnio widziano tą osobę i specjalizacje w walce, a przynajmniej te, które widzieli mieszkańcy/strażnicy, oczywiście nie może także zabraknąć typowej, dla tego typu listu nagrody. Zależałaby ona od poziomu wykroczeń, oraz siły poszukiwanego, oczywiście, jeżeli będzie to gracz, lub npc, który posiada swoją własną kp, nagroda będzie większa. By móc pojmać poszukiwanego npc, należy wykonać misję, która będzie adekwatna z poziomem zagrożenia, jednak minimalnym wymaganiem byłaby tu misja rangi C (by ludzie nie przyspamili D), co wiązałoby się z potyczką z owym shinobi, oraz przyprowadzenie go żywego, lub martwego, a nagrodą mogłaby być zwiększona zapłata, w postaci gotówki, jaką otrzymalibyśmy za misję, np C +40 ryo, B +75 ryo, A +125 ryo, S +150ryo (proszę o podawanie swoich propozycji, co do zwiększonej zapłaty), nie można jednak robić tego, podczas misji, w której chcemy zdobyć jakiś przedmiot/pakt itp. A co do graczy, to trzeba zrobić misję D/C(?), by dowiedzieć się gdzie takowy się znajduje (chyba że jest już po za granicą prowincji, wtedy po prostu niczego się nie dowiadujemy), a następnie przyprowadzenie takiej osoby żywą, lub martwą, przed oblicze władzy i odebranie nagrody, Doko/Wyrzutek D 150 ryo (lub więcej, w zależności od wykroczeń), Akoraito/Wyrzutek C 300 ryo, Sentoki/Wyrzutek B 450 ryo, itd Zachęciłoby to ludzi do fabuły, nieco innej niż zwykle, oraz urozmaiciło i wzbogaciło rozrywkę, dając zachętę dla łowców nagród.
DODATKOWE UWAGI Brak
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Żeby znaleźć gracza trzeba zrobić misję rangi B, tak więc ja bym nie wprowadzał tutaj żadnych wyjątktów. Ale jeśli chodzi o sam "problem", to się zgadzam
. Jestem za.

0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Jestem całkowicie za
Perspektywa mordowania niewinnych i posiadania na karku innych graczy którzy chcą mnie zabić jest interesująca.

0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Pomysł dobry. Trzeba tylko uwzględnić kto jest poszukiwany, a kto nie. Wyrzutek wcale nie musi być mordercą, albo kimś skazanym. Tak samo klanowiec, w jednej prowincji sławny pozytywnie, w drugiej negatywnie.
Ogólnie za, ale samo wprowadzenie może być problematyczne.
Ogólnie za, ale samo wprowadzenie może być problematyczne.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Oke, czyli misja B. Poszukiwani są przestępcy, którzy dopuścili się jakiegoś większego przestępstwa, niż tylko rozróba w knajpie, czyli na przykład zamordowali kogoś niewinnego na oczach strażników/kogoś kto doniósł, rabowali, albo coś w tym stylu (eksperymenty na ludziach też się liczą, if u know, what i mean), no i oczywiście nie można zapomnieć o przemocy seksualnej, to się tyczy graczy. A co do npc, to po prostu będzie np po 1-2 na każdą rangę, w prowincji.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Szczerze mówiąc widziałbym to tylko w przypadku graczy xD Prawda można by dać kilka NPC, ale bez przesady.
Takie jest moje zdanie.
Takie jest moje zdanie.
0 x

Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Jestem za pomysłem, Narubi ma racje graczy od rangi B, np jeśli gracz to nukenin rangi A to żeby go znaleźć też powinna być misja rangi A, oraz no i w przypadku gracza nie zawsze byłoby tak że idziemy na misje w tym celu i po prostu go znajdujemy gracz może się przemieścić uciec itd.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Na graczy i tak jest rangi B, nie zależnie od ich rangi, kiedy pisałem pomysł, zapomniałem o tym xd
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Na graczy spoko ale na npc... Nie wiem z jednej strony to fajne bo możesz zmierzyć się z jednym silnym wojownikiem ktorego możesz sobie wyselekcjonować. Np brać list na ayatsuri jeśli chcesz tylko z takim się spróbować i ogarnąć jak spisujesz się w walce z nimi i jak oni walczą zanim zaatakujesz gracza o tym klanie. Z drugiej strony był bym przeciwny płaceniu extra za to. Nawet za graczy. Jak upolujesz gracza spada na ciebie zawartość jego kieszeni wiec to i tak fajna sprawa tym bardziej ze zawartosc ich kieszeni to czasami zdobycze warte wiecej niz pare kafli Ryo.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Czyli mechanicznie TU pojawiają się misje, za które można zarobić więcej tym samym kosztem czasu?
Sam pomysł stworzenia czegoś takiego jak "polowanie na NPC" sprowadza się do odpowiednich fabuł w misjach zwykłych. Więc dlaczego na "polowaniu na NPC" powinniśmy dawać dodatkowe nagrody, a na "ekskortowaniu ważnego człowieka" albo "odzyskaniu skradzionego przedmiotu" już nie? Wszędzie są starcia, potyczki, wszędzie w zależności od trudności misji zmienia się poziom przeciwników i poszerza ich wachlarz technik. Nagroda za to, że jeden typ misji się udał jest dość... niesprawiedliwa.
To "urozmaicenie" to dodawanie bez okazji nagród dla graczy. Wszystko to, co opisane można zrobić fabularnie na misjach, nie trzeba specjalnie się wysilić - razem z polowaniem na graczy. Jedyną "innowacją" jest to, że powstanie spis osób poszukiwanych w danej prowincji, a co do tego, to jeśli będą tam NPC, to równie dobrze możemy zrezygnować z misji i zabrać się za ich kreator, bo pewnie będą tłumnie zabijani przez tych, którym to odpowiada fabularnie (a jak czytałem KP to wielu by się na łowców nadawało ;P).
[color=red[Nie.[/color] Po prostu nie widzę sensu tworzenia czegoś takiego.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Ja widzę tylko sens w polowaniu na real graczy. Polowanie na NPC jest moim zdaniem złym pomysłem.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Tak jak mówią poprzednicy. Na NPC nie. Na graczy tak.
Ale takie polowania i tak nie byłyby zbyt częste, bowiem ... wymagałoby to pewnego rodzaju "mini-eventu". Natsu musiałby jednocześnie prowadzić fabułę osoby, która jest łowcą i jednocześnie osoby, która jest poszukiwana (zacieranie śladów czy coś). A to byłoby bardzo skomplikowane raczej.
Ale takie polowania i tak nie byłyby zbyt częste, bowiem ... wymagałoby to pewnego rodzaju "mini-eventu". Natsu musiałby jednocześnie prowadzić fabułę osoby, która jest łowcą i jednocześnie osoby, która jest poszukiwana (zacieranie śladów czy coś). A to byłoby bardzo skomplikowane raczej.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Jeżeli chodzi o tych npc, to moja wizja tego, była mniej więcej taka, że byłaby dodatkowa trudność na zwykłej misji, na której byśmy chcieli takiego poszukiwanego npc pojmać/zabić, a za to dodatkowa nagroda pieniężna (bez ph), ale mi tam na tym nie zależy. Co do graczy, to myślę iż ciekawa byłaby nagroda pieniężna, za głowę gracza, który dopuścił się jakiegoś przestępstwa, przez które wystawiono nagrodę za jego głowę. Nie wiem dokładnie, na jakiej zasadzie by się to wszystko odbywało, na pewno trzeba byłoby mieć informację o jego położeniu, czy to od innego gracza, czy misji B, a potem to zapewne trzeba byłoby pójść tam, gdzie on się znajduje i potem szukamy poszlak, bo zapewne nie będzie tak, że "zrespimy się" obok niego, a to czy nam się uda i ewentualną potyczkę, będzie oceniał sędzia ;d
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
W sumie ... dodatkowy przeciwnik, zwiększający wynagrodzenie w Ryo za misję ... to nie jest zła opcja.
A jeśli chodzi o to co trzeba zrobić, by dostać list, to przecież listy mogą wystawiać nie tylko ci dobrzy, ale też ci źli. Przykładowo. Jeśli jesteś łowcą nagród i tropisz przestępców, to przestępcy mogą wysłać za tobą list gończy.
A jeśli chodzi o to co trzeba zrobić, by dostać list, to przecież listy mogą wystawiać nie tylko ci dobrzy, ale też ci źli. Przykładowo. Jeśli jesteś łowcą nagród i tropisz przestępców, to przestępcy mogą wysłać za tobą list gończy.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
A czy ja mogę wejść sobie do jakiejś przydrożnej knajpy i walnąć list gończy za kimś czy takie coś w ogóle nie wchodzi w grę?
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości