Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#75
Rework Hōzuki
  • Poprawienie opisów w sposób znaczący, by lepiej oddawały istotę i mechanikę techniki
  • Dodanie dwóch nowych zagrożeń dla Hōzuki - zbytnie rozszczepienie po eksplozji i wyparowanie potężnym Katonem.
  • Od rangi B możliwość "zakleszczenia" przeciwnika w swoim wodnym ciele i uniemożliwienie mu ruchu.
  • Zamiana w olej sprawia, że techniki Raiton są mniej dotkliwe (nie znaczy to jednak, że zyskuje na nie odporność, nadal są bardzo groźne, jedynie efekty lekko słabsze)
  • Gōsuiwan no Jutsu (B) daje teraz +40 do siły na czas 2 tur!
  • Mizudeppō no jutsu (B) ma doprecyzowany zasięg. Od rangi A jednocześnie można wypuścić pociski z dwóch rąk jednocześnie.
  • Sakana Akuna no Jutsu (A) - materializacja w dowolnym miejscu w przejętej wodzie
  • Mizu Fūsen no Jutsu (A) - dodanie prędkości baniek, wymagana zmiana stóp w olej, pociski lecą po prostej bez sterowania nimi.
  • Jōki Bōi (S) - doprecyzowano obszar wybuchu, klon ma teraz ostrze doczepione do ręki, lepiej wyjaśniona mechanika działania i maksymalny zasięg.
Hōzuki
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#76
Zmiany w Regulaminie
  • Nieco zmodyfikowany został punkt "a" regulaminu dotyczącego Multikont
  • Od tej pory ważny będzie również staż odbyty na forum.
Zapraszam tutaj -> Regulamin Shinobi War
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#77
Rework Kouseki
  • Poprawienie opisów w celu dokładniejszego oddania aspektów technik
  • Wytrzymałość i Szybkość doprecyzowane! Shoton jest najwolniejszy, acz najbardziej wytrzymały!
  • Shōton: Kuri no Ruhoīru (D) - uściślony bonus do Szybkości podczas trwania techniki.
  • Shōton: Kyodai Rokkaku Shuriken (C) - minimalna siła 40 by rzucić ogromnym kryształem
  • Shōton: Suishō Tō (C) - Kenjutsu D do poprawnego korzystania z ostrza na ręce
  • Shōton: Kurisutaru (B) - usunięte. Możliwość krystalizowania już w pasywce!
  • Kesshō no Yoroi (B) - dodane. Potężna kryształowa zbroja. Duże wymagania, duże korzyści!
  • Shōton: Hashō Kōryū (B) - podana prędkość smoka, możliwość stworzenia ich kilku
  • Shōton: Suishō Rokkakuchū (A) - dodano. Potężna technika wzmacniająca techniki sojuszników!
Koseki
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#78
Zmiany w Regulaminie Misji
  • Dodana została treść dotycząca wysokości wynagrodzenia po przejęciu misji
  • Prosimy o zapoznanie się z treścią
Zapraszam tutaj -> Misje
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#79
Rework Aburame
  • Uporządkowana struktura tematu - opisy robaków w jednym miejscu!
  • Lepsze rozpisanie mechaniki klanu z jej mocną zmianą (robaki liczone w procentach wymagana ich ilość w technikach, ulepszanie robaków).
  • Własne robaki - nowe unikalne możliwości ograniczone wyobraźnią i łaskawością modów Kuźni.
  • Zmiany w spisie robaków! Jeden usunięty (Bikōchūmodoki - pancerne bydle) i jeden dodany (Shōkaichū - sensoryczna glizda)
  • Kontrola Kikaichū opisana w reberu, wraz z prędkością/wytrzymałością Kikaichū w zależności od reberu!
  • Mushi Kame no Jutsu (C) - bariera może powstrzymać silniejsze techniki, pod warunkiem użycia większej ilości robali.
  • Mushi Bunshin no Jutsu (C) - lepsze rozpisanie, szczegóły mechaniki klona.
  • Bōsui no Jin (C) - usunięte! Uznane zostało jako pasywna zdolność.
  • Hijutsu: Mushimayu (B) - lepiej rozpisana mechanika, wzmocnienia robaków na konkretne techniki ograniczone, itd.
  • Hijutsu: Mushidama (A) - usunięte! Uznane zostało jako pasywna zdolność.
  • Dokujin no Jutsu (S), Kodoku no Jutsu (S) - lepsze opisanie mechaniki technik!
  • ...i wiele szczegółów wartych zobaczenia!
Aburame
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#80
Rework Senju
  • Reberu określają statystyki drewna!
  • Odświeżone opisy technik!
  • Zmiany w Drewnianym Klonie (B)!
  • Zmiany w Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu (B) - znacznie lepiej rozpisane przejmowanie kontroli nad Biju, a także wymóg Fuuinjutsu A/S!
  • Nowe techniki! Mokuton: Nounchika no Jutsu (B), Mokuton: Hotei no Jutsu (S) i Mokuton: Mokujin no Jutsu (S)!
  • Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu (S) - nowe koszta, warto zobaczyć.
ALE TO NIE KONIEC!

Rework Yuki
  • Usprawnione opisy technik!
  • Reberu pokazują statystyki lodu!
  • Techniki utrzymują się określony czas, po którym topnieją!
  • Czarny Lód został odpisany lepiej (+ 1 próg wytrzymałości, ale kosztuje o 1/3 Reberu więcej).
ALE TO JESZCZE NIE KONIEC!

Zmiany w poszczególnych klanach:
  • Senju - mniejsze zasięgi reberu, mniejsze wymiary obiektów z reberu
  • Kouseki - mniejsze zasięgi reberu, mniejsze wymiary obiektów z reberu, Kryształ rangi S jest o 1 próg mniej wytrzymały i o 1 próg Szybszy
  • Yuki - mniejsze zasięgi reberu, mniejsze wymiary obiektów reberu
  • Maji - mniejsze zasięgi


Senju
Yuki
Koseki
Maji
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#81.5
Mała rzecz u kugalrzy:
  • Nowa technika dla Ayatsurich - Ayatsuri Fūka Hōin. Wykorzystywana do tworzenia amunicji do miotaczy żywiołów!

Mała rzecz dla kukiełek:
  • Kilka nowych, przykładowych mechanizmów dla lalek! Dozowniki trucizn, miotacze bombek i rozpylacze!
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#82
Zmiany w UW:
  • Troszkę lepsze opisy!
  • Sensor - mniejszy zasięg na poczatkowych etapach, wyższy na najwyższej KC
  • Mistrzowska kontrola - koszt zakupu KC mniejszy o 25%
  • Ślepiec - bonusowa percepcja na start
  • Odporny na ból - cięższe wychodzenie z Genjutsu przy użyciu bólu
  • Wielka chakra - więcej chakry. WINCYJ!

Zmiany w UN:
  • Lepsze opisy!
  • Sensor - nie ma i nie będzie : )
  • Pieczęci jedną ręką - składanie jest nieco wolniejsze
  • Świetny kucharz - całkowita odporność na trucizny Proste i Umiarkowane
  • Wytrzymałość psychiczna - odporność na Genjutsu D i C!

NOWE UW/UN:
  • Farciarz (UW) - po prostu farciarz. Co tutaj dużo mówić? Więcej pieniędzy za misje. No i szczęście : )
  • Mistrz Analizy (UN) - zmysły przed którymi nic się nie ukryje!
  • Mistrz Reberu (UN) - dla tych którzy opierają się na Reberu!
  • Uniwersalizm (UN) - lubisz Taijutsu/Kenjutsu? Dostaniesz dodatkowe profity z rozwijania dziedzin!
  • Nauczyciel (UN) - najlepsza fabularna opcja! Więcej PH za fabułę z uczniem, szybszy rozwój ucznia!
  • Berserker (UN) - na co komu techniki, skoro można masakrować przeciwników czystą destrukcją swojego ciała?
  • Alchemik (UN) - najdoskonalsze leki, najsilniejsze trucizny, doping i wiele więcej!
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#83
Zakazane Techniki Klanowe!
  • Techniki niedostępne dla każdego, cechujące się wyjątkową siłą.
  • Pozwolenie na naukę takowej można otrzymać od Adminstracji. W przypadku Nukeinów/Wyrzutków trzeba wykonać misję odpowiedniej rangi, a w przypadku pełnoprawnych członków klanu - wykazać się wielkimi zasługami i posiadać odpowiednio wysoką rangę fabularną!
  • Dokładny spis wszystkich technik zakazanych klanowych:
    Senju:
    • Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu (B)
      Mokuton: Kōrin Kajukai (S)
      Mokuton: Mokujin no Jutsu (S)
      Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju (S)


    Kouseki:
    • Shōton: Kesshō Gokakurō (S)


    Uchiha:
    • Izanami (S)
    • Izanagi (S)


    Akimichi:
    • Karorī Kontorōru (S)


    Yamanaka:
    • Shinran Enbu no Jutsu (S)


    Hozuki:
    • Myślę nad Jōki Bōi (S)


    Yuki:
    • Hyōton: Makyō Hyōshō (A)


    Kaguya
    • Sawarabi no Mai (S)


    Shabondama:
    • Sumi Suihō Bakuhatsu (S)


    Hoshigaki:
    • Daikōdan no Jutsu (S)
    • Senshokukō (S


    Sabaku:
    • Sabaku Taisō (A)
    • Ryūsa Bakuryū (A)
    • Sabaku Rō (S)


    Dohito:
    • Shī Ō (S)
    • Shī Fō (S)


    Terumi:
    • Kakazan (S)
    • Yōton no Yoroi (A)


    Aburame:
    • Kodoku no Jutsu (S)


    Ayatsuri:
    • Hitokugutsu (A)


    Kami:
    • Kami no Shisha no Jutsu (S)


    Maji:
    • Satetsu Kaihō


    Inuzuka:
    • Jinjū Kongō Henge: Santōrō (S)
  • Osoby z nauczonymi Zakazanymi Technikami Klanowymi NIE TRACĄ ich. Ale z szacunku ograniczcie je do minimum kappa
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#84
Kakuzu nie majo luzu, czyli nerfy:
  • Lekko uzupełniony opis mechaniki.
  • Techniki wystrzeliwują bezpośrednio z masek.
  • Ilość chakry zdobycznych serc wynosi 50%!
  • Po przekroczeniu 50% zasięgu Reberu, przelicznik na Szybkość nici zmniejsza się o 0,1.
  • Maskui Kokoro no Kaifuku (S) ma teraz koszta utrzymania.


Kakuzu
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#85
Uchiha is back, czyli rework największego raka:
  • Za dużo zmian by to opisywać. Serio, idźcie przeczytajcie.


Uchiha
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#86
Mini-reowrk Haretsu:
  • Bakuton ma zasięgi! Eksplozje nadal muszą być tworzone na ciele użytkownika, ale same wybuchy mają konkretne wielkości.
  • Fale uderzeniowe od Reberu B!
  • Największe obrażenia zadaje się przez bezpośredni kontakt z przeciwnikiem podczas stworzenia wybuchu. Im dalej, tym mniej dotkliwe rany. Liczą się nawet centymetry!
  • Możliwość tworzenia wybuchów na swoim ciele, w każdym jego miejscu. Nie ma jednak opcji detonowania siebie całego.
  • Nieco zmieniona siła wybuchów. D jest słabsza niż notka, C na równi, B to kilka, itd.
  • akuton: Jiraiken (A) - dwa sposoby użycia techniki - uderzenie w ziemię i stworzenie mocarnej fali uderzeniowej, albo całkowita dezintegracja przeciwnika. Przez to technika staje się klanową zakazaną!


Haretsu
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#86,5
WŁASNE TECHNIKI:
  • Zostały dodane 2 nowe punkty w regulaminie WT - 7 i 8! Ciekawskich i aktywnych w tamtym dziale zapraszamy!


Własne Techniki - regulamin
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#87
Wojny robią swoje - cennik ulega zmianie:
  • Sztuki kowalskie pozwalają łatwiej tworzyć łańcuch z kolcami! 200 Ryo/metr.
  • Niestabilna sytuacja i ograniczony surowiec wymusza od twórców zwojów gwałtowną podwyżkę cen. Mały zwój kosztuje 50 Ryo , Średni - 200 Ryo, a Duży - 400 Ryo.
  • Ulepszone cięciwy w łukach i kuszach wymagają większej siły od łucznika! 20 Siły do korzystania z małego łuku/kuszy. 40 Siły do łuku średniego. Duża kusza/łuk - 70 Siły!


Wyposażenie
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości