Podstawowe atrybuty
Re: Podstawowe atrybuty
Ponad to, sama kontrola chakry otwiera wiele bram w wykoksowaniu się w jednej dziedzinie (kompletnie pomijając wszystkie inne). Sam fakt, że można być shinobim rzucającym techniki rangi A / S o psychice upośledzonego dziecka z zerową percepcją i innymi atrybutami na najniższym poziomie wydaje się błędem samym w sobie; sensownym wyjątkiem tutaj jest tylko geniusz tai-jutsu.
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Ja bym powiedziała żeby zostawić system tak jak jest teraz. Być może robię pod siebie, ale wiem z własnego doświadczenia, że zrobienie misji rangi D to gdzieś koło 2 dni, może trzech(to już podaje dosyć długi termin...). Tego typu wprowadzenie dało by możliwość podexpienia postaci do pełnego poziomu może w dwa ewentualnie trzy miesiące, a przecież z tego co ja wiem to w pbf'ach o to nie chodzi. Prawda? Sytem jest tak ułożony, aby tai lub ken user oraz inni mieli pod górkę w swoim fachu. A z tego pomysłu wychodzi na to, że każdy może być super we wszystkich dziedzinach... Jak być coś to nie chce nikogo obrazić, ogólnie pomysł jest super, ale z mojej strony tak to wygląda... Po prostu osoby, które grają już kilka lat na jednej postaci i się starają były by poszkodowane(ja do nich nie należę, więc mówię w obronie innych). 

0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Do tego dodam jeszcze, że nie można ukarać kogoś za aktywne robienie misji, przecież cały sens rozwoju postaci tkwi w aktywności gracza prowadzącego tą postać. Moim zdaniem ktoś z wyższą rangą niż Doko powinien mieć katygoryczny zakaz wykonywania misji rangi D- sensowne i proste rozwiązanie wykluczające nadmierne 'pompowanie' statystyk. Cały sęk w tym, że z każdą kolejną rangą będzie ciężej, misje zajmują więcej czasu i zwiększa się ryzyko uszkodzenia postaci.
Z tym również nie mogę się zgodzić; wystarczy zapoznać się z progami w atrybutach między danymi ich poziomami, następnie spojrzeć ponownie na mój pomysł- okazuje się, że w cale nie zyskujesz tak dużo, są to małe liczby z bonusami i ponownie podkreślę, że ilość zdobywanych w ten sposób punktów to moja luźna sugestia, mogąca zostać zmniejszona.
Z tym również nie mogę się zgodzić; wystarczy zapoznać się z progami w atrybutach między danymi ich poziomami, następnie spojrzeć ponownie na mój pomysł- okazuje się, że w cale nie zyskujesz tak dużo, są to małe liczby z bonusami i ponownie podkreślę, że ilość zdobywanych w ten sposób punktów to moja luźna sugestia, mogąca zostać zmniejszona.
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Moim zdaniem jest to zbyt łatwe. Co mam na myśli:
Atrybut w zakresie 1-50 - 3PH za 1 PA
51-100 - 4PH
101-150 - 6PH
151-200 - 8PH
201-250 - 10PH
Powyżej 250 - 12PH
Zdobycie przedziału w danej statystyce gdzieś koło 100 to nic trudnego. Prawda? A sam bonus z misji dający np. 2 lub 3 punkty do danej statystyki nie był by duży dla tych znajdujących się poniżej 100. Przejdę do setna, dwa punkty do statystyki mieszczącej się w przedziale 101-150 dawał by 12PH, czyli równowartość połowy zarobku z misji rangi D, natomiast ich większa ilość dla misji wyższej rangi dawała by z automatu więcej PH. Dlatego też mówiłam, że każdy będzie miał koksa postać po dwóch miesiącach... Nie wiem czy udało mi się przekazać w odpowiedni sposób to co mam na myśli, ale nawet jeśli będą to niewielkie ilości punktów to mogą one równać się czasami z 1/4nagrody za misje rangi B. No ale może źle piszę, temat jest dosyć poważny i powinien ktoś na wyższym od mojego stanowiska się wypowiedzieć...
Atrybut w zakresie 1-50 - 3PH za 1 PA
51-100 - 4PH
101-150 - 6PH
151-200 - 8PH
201-250 - 10PH
Powyżej 250 - 12PH
Zdobycie przedziału w danej statystyce gdzieś koło 100 to nic trudnego. Prawda? A sam bonus z misji dający np. 2 lub 3 punkty do danej statystyki nie był by duży dla tych znajdujących się poniżej 100. Przejdę do setna, dwa punkty do statystyki mieszczącej się w przedziale 101-150 dawał by 12PH, czyli równowartość połowy zarobku z misji rangi D, natomiast ich większa ilość dla misji wyższej rangi dawała by z automatu więcej PH. Dlatego też mówiłam, że każdy będzie miał koksa postać po dwóch miesiącach... Nie wiem czy udało mi się przekazać w odpowiedni sposób to co mam na myśli, ale nawet jeśli będą to niewielkie ilości punktów to mogą one równać się czasami z 1/4nagrody za misje rangi B. No ale może źle piszę, temat jest dosyć poważny i powinien ktoś na wyższym od mojego stanowiska się wypowiedzieć...
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
No tak, tylko:
1. Mając ponad 100 punktów któregoś z atrybutów nie robisz już raczej misji rangi D (pokaż mi kogoś kto uczciwie haruje od początku i robi misje D mając czegoś ponad 100 <nie licząc kontroli chakry bo w to każdy pompuje, co również chciałbym zredukować, była o tym mowa wcześniej>
2. Wg. mojej teorii nie można pompować sobie jednej statystyki wg. upodobań, to MG przydziela ze względu na rodzaj misji oraz jakości wpisów.
3. Wprowadzam poprawkę do mojego pierwotnego planu: Jeżeli zdobyłeś 2gi level któregoś z atrybutu, misja D nie może już Ci tutaj nic zwiększyć, w tym momencie musisz zrobić conajmniej Misję C, lecz haczyk jest taki, że da ona tobie tyle co misja D na niższym levelu, i tak analogicznie w górę. (Na tej samej zasadzie działają znajomości dziedziny, czym wyższa tym mniej płacisz za dane jutsu)- to rozwiewa problem nieuczciwości przez Ciebie wspomnianej.
4. Muszę się powtórzyć raz jeszcze, liczby przeze mnie podane są elastyczne i mogą zostać zmniejszone na podstawie sensownego planu.
1. Mając ponad 100 punktów któregoś z atrybutów nie robisz już raczej misji rangi D (pokaż mi kogoś kto uczciwie haruje od początku i robi misje D mając czegoś ponad 100 <nie licząc kontroli chakry bo w to każdy pompuje, co również chciałbym zredukować, była o tym mowa wcześniej>
2. Wg. mojej teorii nie można pompować sobie jednej statystyki wg. upodobań, to MG przydziela ze względu na rodzaj misji oraz jakości wpisów.
3. Wprowadzam poprawkę do mojego pierwotnego planu: Jeżeli zdobyłeś 2gi level któregoś z atrybutu, misja D nie może już Ci tutaj nic zwiększyć, w tym momencie musisz zrobić conajmniej Misję C, lecz haczyk jest taki, że da ona tobie tyle co misja D na niższym levelu, i tak analogicznie w górę. (Na tej samej zasadzie działają znajomości dziedziny, czym wyższa tym mniej płacisz za dane jutsu)- to rozwiewa problem nieuczciwości przez Ciebie wspomnianej.
4. Muszę się powtórzyć raz jeszcze, liczby przeze mnie podane są elastyczne i mogą zostać zmniejszone na podstawie sensownego planu.
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Nie wiem, nie znam się xDD
napisałam co myślałam, podałam kilka argumentów i to wystarczy z mojej strony. Napisze coś jeszcze jak mi jakaś głupota przyjdzie do głowy, a teraz pozostawiam innym ten temat... 


0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Dzięki temu co napisałaś wymyśliłem bardzo ważną i sprawiedliwą zmianę (patrz punkt 3) w swoim planie, więc dzięki wielkie Tobie jak i wszystkim za dotychczasowe uwagi i zachęcam do dalszej dyskusji.
Jeżeli pomysł ten przetrwa w jakikolwiek sposób, to ważną jego częścią będzie zbudowanie osobnego miejsca na rozliczanie się z PA, tak jak z pieniędzy i PH
Najprostszy przykład problemu jaki mam z obecnym systemem:
-Powiedzmy że posiadam 10 siły (lub jakiegokolwiek innego atrybutu)
-40x 3PH + 50x 4PH = 100 siły / 320 PH (!!!) <Mierny poziom>
*Powiedzmy, że chcę nauczyć się nowego żywiołu
*Kontrola chakry D-> Kontrola chakry C (siemanko żywioły i klanówki rangi S)-> Otwarcie dziedziny D -> Otwarcie dziedziny C = 40 + 80+ 50 +100 = 270 PH
Konkluzja: Żeby mocno przywalić komuś w mordę/przebiec kilka kilometrów więcej/*tu wpisz anegdotę na temat reszty atrybutów* (nie zapomnij, że wybierasz tylko jeden) płacisz o 50 PH więcej niż za zwiększenie sobie możliwości podskoczenia 4 leveli w górę (chyba nie muszę tego tłumaczyć) i odblokowania masy technik na których naukę PH już nie potrzebujesz,później już tylko wystarczy poświęcić około 10 minut, aby ładnym postem nauczyć się techniki powiedzmy rangi C.
Jeżeli pomysł ten przetrwa w jakikolwiek sposób, to ważną jego częścią będzie zbudowanie osobnego miejsca na rozliczanie się z PA, tak jak z pieniędzy i PH

Najprostszy przykład problemu jaki mam z obecnym systemem:
-Powiedzmy że posiadam 10 siły (lub jakiegokolwiek innego atrybutu)
-40x 3PH + 50x 4PH = 100 siły / 320 PH (!!!) <Mierny poziom>
*Powiedzmy, że chcę nauczyć się nowego żywiołu
*Kontrola chakry D-> Kontrola chakry C (siemanko żywioły i klanówki rangi S)-> Otwarcie dziedziny D -> Otwarcie dziedziny C = 40 + 80+ 50 +100 = 270 PH
Konkluzja: Żeby mocno przywalić komuś w mordę/przebiec kilka kilometrów więcej/*tu wpisz anegdotę na temat reszty atrybutów* (nie zapomnij, że wybierasz tylko jeden) płacisz o 50 PH więcej niż za zwiększenie sobie możliwości podskoczenia 4 leveli w górę (chyba nie muszę tego tłumaczyć) i odblokowania masy technik na których naukę PH już nie potrzebujesz,później już tylko wystarczy poświęcić około 10 minut, aby ładnym postem nauczyć się techniki powiedzmy rangi C.
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Em no to powiem ja. Jestem na nie to powiem od razu. Możesz mnie próbować przekonywać, ale to po prostu nic nie da, dalej będę tak z swoim zdaniem i nie mam zamiaru tego wprowadzać do rozgrywki. Możesz mnie uznać za złego czerwonego, ten system obecny jest przekształceniem małym mojego starego systemu i jestem za nim całym sercem.
Już 1 punkt w jakimkolwiek atrybucie to jest więcej niż przeciętny człowiek. Mając np. 100 siły i uderzając kogoś z wytrzymałością 30 w twarz z jej pełnią możemy mu od razu zrobić operację plastyczną do końca życia. Opisy są poglądowe w dużym stopniu.
Dlaczego jestem na nie? Za misję zdobywamy PH, które możemy wykorzystać jak chcemy. Wiadomo, wiele osób idzie w kontrolę chakry, ale w takim wypadku będzie wolna i miała słabą reakcję i wszystko. To gracz decyduje jak się rozwija, a jest to dowolne. Samo PH + atrybuty za misję to będzie ilość już dosyć spora. Co z misjami wykonanymi do tej pory? Każdą sprawdzamy i oceniamy?
I ogólnie o to chodzi, aby atrybuty było ciężko rozwinąć. Ogólnie mało jest osób z szybkością "200", którą Ty Motaro jako autor wymagasz za wymaganą do czegokolwiek. Mało nawet npc, bo to są wybitne już jednostki można powiedzieć. Przy 200 w szybkości jak ktoś ma za mało percepcji wyglądasz jakbyś się teleportowałem prawie...
Już 1 punkt w jakimkolwiek atrybucie to jest więcej niż przeciętny człowiek. Mając np. 100 siły i uderzając kogoś z wytrzymałością 30 w twarz z jej pełnią możemy mu od razu zrobić operację plastyczną do końca życia. Opisy są poglądowe w dużym stopniu.
Dlaczego jestem na nie? Za misję zdobywamy PH, które możemy wykorzystać jak chcemy. Wiadomo, wiele osób idzie w kontrolę chakry, ale w takim wypadku będzie wolna i miała słabą reakcję i wszystko. To gracz decyduje jak się rozwija, a jest to dowolne. Samo PH + atrybuty za misję to będzie ilość już dosyć spora. Co z misjami wykonanymi do tej pory? Każdą sprawdzamy i oceniamy?
I ogólnie o to chodzi, aby atrybuty było ciężko rozwinąć. Ogólnie mało jest osób z szybkością "200", którą Ty Motaro jako autor wymagasz za wymaganą do czegokolwiek. Mało nawet npc, bo to są wybitne już jednostki można powiedzieć. Przy 200 w szybkości jak ktoś ma za mało percepcji wyglądasz jakbyś się teleportowałem prawie...
0 x
- Ichirou
- Posty: 4026
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Podstawowe atrybuty
Sam nie wiem. Jestem raczej nieco sceptyczny. Może i jakieś minimalne, symboliczne wartości byłyby okej, ale z drugiej strony to wprowadza kilka problemów.
Po pierwsze, forum już funkcjonuje na obecnych zasadach prawie rok i trochę słabe jest zmienianie takich rzeczy w trakcie rozgrywki.
Co do samego rozwoju postaci, to fakt, rozwój atrybutów jest znacznie wolniejszy od dziedzin i PH, o czym zresztą mówiłem już o samego początku. Ale jak tak teraz myślę, to może jednak warto byłoby spojrzeć na progi statystyk pod innym kątem. Są wspomagacze oraz techniki, które zwiększają daną cechę na kilka tur, chwilę lub na pojedynczą akcję. W związku z tym, gdyby rozwój atrybutów był szybszy i ten próg np. 240 punktów był łatwy do osiągnięcia, to wraz z dodatkowymi bonusami atrybuty po prostu wykraczałyby znacznie ponad maksymalny próg. Dzięki temu nawet ze wspomagaczami postaci mieszczą się w poszczególnych progach, więc łatwiej określić ich zdolności w danym aspekcie, posiłkując się opisem.
Po pierwsze, forum już funkcjonuje na obecnych zasadach prawie rok i trochę słabe jest zmienianie takich rzeczy w trakcie rozgrywki.
Co do samego rozwoju postaci, to fakt, rozwój atrybutów jest znacznie wolniejszy od dziedzin i PH, o czym zresztą mówiłem już o samego początku. Ale jak tak teraz myślę, to może jednak warto byłoby spojrzeć na progi statystyk pod innym kątem. Są wspomagacze oraz techniki, które zwiększają daną cechę na kilka tur, chwilę lub na pojedynczą akcję. W związku z tym, gdyby rozwój atrybutów był szybszy i ten próg np. 240 punktów był łatwy do osiągnięcia, to wraz z dodatkowymi bonusami atrybuty po prostu wykraczałyby znacznie ponad maksymalny próg. Dzięki temu nawet ze wspomagaczami postaci mieszczą się w poszczególnych progach, więc łatwiej określić ich zdolności w danym aspekcie, posiłkując się opisem.
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
??????????????????????????????????????????????????????????????????????? To zdanie kompletnie nie ma sensu, w dodatku starasz się mi wmówić coś czego nigdy nie napisałem 
No dobra, w takim razie z mojej strony tyle, jako, że admin wyraził swoją opinię. Ja dość jasno pokazałem pewien absurd tutaj występujący, jednak, jeśli taki system wam pasuje i "działa" on od jakiegoś czasu, to chyba rzeczywiście nie potrzebnie w ogóle zaczynałem, mimo wszystko ostatni raz przypomnę jak to obiektywnie wygląda- jeśli to ma sens i ja go nie widzę to ze mną jest coś nie tak:
Podkreślam, że żadna z moich wypowiedzi nie miała na celu obrażenia bądź podważenia czyjegoś autorytetu na forum- to tylko moje luźnie spostrzeżenia, którym chciałem dać szansę- mówi się trudno, tak czy siak dalej będę tu grał w mniej lub bardziej podobający mi się sposób

No dobra, w takim razie z mojej strony tyle, jako, że admin wyraził swoją opinię. Ja dość jasno pokazałem pewien absurd tutaj występujący, jednak, jeśli taki system wam pasuje i "działa" on od jakiegoś czasu, to chyba rzeczywiście nie potrzebnie w ogóle zaczynałem, mimo wszystko ostatni raz przypomnę jak to obiektywnie wygląda- jeśli to ma sens i ja go nie widzę to ze mną jest coś nie tak:
Podkreślam, że żadna z moich wypowiedzi nie miała na celu obrażenia bądź podważenia czyjegoś autorytetu na forum- to tylko moje luźnie spostrzeżenia, którym chciałem dać szansę- mówi się trudno, tak czy siak dalej będę tu grał w mniej lub bardziej podobający mi się sposób

0 x
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Podstawowe atrybuty
Dobra mówisz o technikach na S... Aby taką technikę zdobyć musisz napisać do administracji i iść a wyprawę/ misję S. Uwierz mi nie przeżyjesz bez dobrych stat...
Mierny poziom. Napisałem Tobie, co może taki poziom zrobić, że wcale to nie jest taki mierny, jak się wydaje. Zresztą zwykłą aktywnością jednorazową nie powiększa się twoja siła. Przykład: Chodzisz na siłownię raz i już jesteś silniejszy? Nie prawda, aby były efekty musisz chodzić przynajmniej z miesiąc lub dwa regularnie 3-4 razy w tygodniu. To samo z szybkością lub wytrzymałością. Nie jednorazowa aktywność, a stała i regularna...
Z KC na C nie poużywasz nie wiadomo ile technik, bo szybko się Tobie chakra skończy < a te S'ki to po 2 byś umarł z powodu braku chakry> więc wiesz.
Jestem na nie jak pisałem, obecny system się sprawdza i dopiero po roku ktoś proponuje takie coś, nikt wcześniej nie miał problemu.
Mierny poziom. Napisałem Tobie, co może taki poziom zrobić, że wcale to nie jest taki mierny, jak się wydaje. Zresztą zwykłą aktywnością jednorazową nie powiększa się twoja siła. Przykład: Chodzisz na siłownię raz i już jesteś silniejszy? Nie prawda, aby były efekty musisz chodzić przynajmniej z miesiąc lub dwa regularnie 3-4 razy w tygodniu. To samo z szybkością lub wytrzymałością. Nie jednorazowa aktywność, a stała i regularna...
Z KC na C nie poużywasz nie wiadomo ile technik, bo szybko się Tobie chakra skończy < a te S'ki to po 2 byś umarł z powodu braku chakry> więc wiesz.
Jestem na nie jak pisałem, obecny system się sprawdza i dopiero po roku ktoś proponuje takie coś, nikt wcześniej nie miał problemu.
0 x
Cause i'm the real fire.
Re: Podstawowe atrybuty
No nie ukrywam, chętnie bym zobaczył atrybuty osób, które bez problemu robiły sobie misje rangi B/A lub kogoś kto zrobił S'kę i wyszedł z tego cało, pewnie byśmy się pośmiali 
Do tego, że opisy są 'mylne' jakoś doszliśmy wspólnymi siłami- ale zdanie typu: jest bardzo przejrzyste i nie widzę w tym nic 'mylnego'.
Sam fakt, że jako uczeń w ogóle ma się dostęp do pewnych technik jest absurdem i nie mówię tu o S'kach, ale powiedzmy A/B.
Tutaj chcąc nie chcąc przedstawiłeś co najmniej połowę swoich powodów dla których nie chcesz zmian. "nikt wcześniej nie miał problemu" "dopiero po roku ktoś proponuje takie coś"- poziom ignorancji wyskoczył poza skalę
Jeśli to jest jakikolwiek argument to śmiechłem. Czyli jeśli pojawi się ktoś kto ma z czymś problem to ma zamknąć mordę, bo nikomu innemu nie przeszkadza gotowanie się w swoim sosiku? Litości... Gdyby tak nasi przodkowie myśleli to mówilibyśmy dziś po niemiecku.

Do tego, że opisy są 'mylne' jakoś doszliśmy wspólnymi siłami- ale zdanie typu: jest bardzo przejrzyste i nie widzę w tym nic 'mylnego'.
Sam fakt, że jako uczeń w ogóle ma się dostęp do pewnych technik jest absurdem i nie mówię tu o S'kach, ale powiedzmy A/B.
Tutaj chcąc nie chcąc przedstawiłeś co najmniej połowę swoich powodów dla których nie chcesz zmian. "nikt wcześniej nie miał problemu" "dopiero po roku ktoś proponuje takie coś"- poziom ignorancji wyskoczył poza skalę
Jeśli to jest jakikolwiek argument to śmiechłem. Czyli jeśli pojawi się ktoś kto ma z czymś problem to ma zamknąć mordę, bo nikomu innemu nie przeszkadza gotowanie się w swoim sosiku? Litości... Gdyby tak nasi przodkowie myśleli to mówilibyśmy dziś po niemiecku.
0 x
Re: Podstawowe atrybuty
Sam pomysł dawania darmowych statystyk za misje, jest dla mnie bez sensu. Z całego serca jestem przeciwny tej zmianie, bo ona i tak nic nowego nie wniesie. Dużo bardziej byłbym za nerfem dla chakrowców. Z reguły, nerfami można osiągnąć lepszy balans.
Odkąd tu jestem spotkałem się z wieloma opiniami, że rozwinięcie Dziednie na rangę C, jest często dużo lepszym rozwiązaniem, niż podniesienie naszych statystki. Serio? Przecież to wciąż tylko ranga C. Niektóre techniki są czasem bezużyteczne, a osoba nawet nieco szybsza nie powinna mieć problemu z ich uniknięciem, nawet jeśli jest na poziomie słabym. Jeszcze raz powiem, że to tylko ranga C i nie ma tu wiele technik które są w stanie zabić. Szczerze to według mnie osoby nieco bardziej wytrzymałe, powinny się z nich po prostu zaśmiać po otrzymaniu takiego ciosu. Co innego jest z dźgnięciem ostrym kunaiem, którego uniknięcie w walce wręcz powinno być wyzwaniem, biorąc pod uwagę nawet niewielką różnicę statystyk. Szczególnie na niskich poziomach.
To właśnie ta różnica powinna być brana pod uwagę, dla przykładu, gdzie będzie większa różnica w wytrzymałości? Gdy obie osoby są na poziomie monstrualnym, ale różnica miedzy nimi to 50 punktów, czy pomiędzy amatorami na poziomie słabym i bardzo słabym ale z różnica zaledwie 5 punktów.
Dobra, mniejsza już o to, teraz inna sprawa. Wiele klanów w przypadku reberu mają jakieś określone statystki. Dla przykładu, w takim sabaku na głupiej dziedzinie C szybkość piasku może być już mierna. Czyli, biorąc pod uwagę obliczenia jakie wcześniej robiliście to za 100Ph zyskuje dodatkowe 200?
„Przy 200 w szybkości jak ktoś ma za mało percepcji wyglądasz jakbyś się teleportowałem prawie...”
Więc ja się zapytam, jakim cudem ktoś jest w stanie kontrolować piasek o poziomie miernym, gdy jego percepcja jest bardzo słaba. Sabaku to niej jest jedyny klan, w którym można znaleźć według mnie takie absurdy.
Dla porównania dam przykład Kakuzu, w którym problem reberu został świetnie rozwiązany. Szybkość oraz wytrzymałość nici, została uzależniona od statystyk shinobi. Automatycznie, wartość statystyk rośnie, daje to nieco większy balans (w końcu istnieje już klan opierający się na tym), a wartość dziedziny C nieco maleje. Podniesienie mnożnika o kilka dziesiątych więcej nie daje już takiego bosta jak możliwość kontroli reberu o kilka szczebli wyżej.
Eto, proszę nie gryźć.
Odkąd tu jestem spotkałem się z wieloma opiniami, że rozwinięcie Dziednie na rangę C, jest często dużo lepszym rozwiązaniem, niż podniesienie naszych statystki. Serio? Przecież to wciąż tylko ranga C. Niektóre techniki są czasem bezużyteczne, a osoba nawet nieco szybsza nie powinna mieć problemu z ich uniknięciem, nawet jeśli jest na poziomie słabym. Jeszcze raz powiem, że to tylko ranga C i nie ma tu wiele technik które są w stanie zabić. Szczerze to według mnie osoby nieco bardziej wytrzymałe, powinny się z nich po prostu zaśmiać po otrzymaniu takiego ciosu. Co innego jest z dźgnięciem ostrym kunaiem, którego uniknięcie w walce wręcz powinno być wyzwaniem, biorąc pod uwagę nawet niewielką różnicę statystyk. Szczególnie na niskich poziomach.
To właśnie ta różnica powinna być brana pod uwagę, dla przykładu, gdzie będzie większa różnica w wytrzymałości? Gdy obie osoby są na poziomie monstrualnym, ale różnica miedzy nimi to 50 punktów, czy pomiędzy amatorami na poziomie słabym i bardzo słabym ale z różnica zaledwie 5 punktów.
Dobra, mniejsza już o to, teraz inna sprawa. Wiele klanów w przypadku reberu mają jakieś określone statystki. Dla przykładu, w takim sabaku na głupiej dziedzinie C szybkość piasku może być już mierna. Czyli, biorąc pod uwagę obliczenia jakie wcześniej robiliście to za 100Ph zyskuje dodatkowe 200?
„Przy 200 w szybkości jak ktoś ma za mało percepcji wyglądasz jakbyś się teleportowałem prawie...”
Więc ja się zapytam, jakim cudem ktoś jest w stanie kontrolować piasek o poziomie miernym, gdy jego percepcja jest bardzo słaba. Sabaku to niej jest jedyny klan, w którym można znaleźć według mnie takie absurdy.
Dla porównania dam przykład Kakuzu, w którym problem reberu został świetnie rozwiązany. Szybkość oraz wytrzymałość nici, została uzależniona od statystyk shinobi. Automatycznie, wartość statystyk rośnie, daje to nieco większy balans (w końcu istnieje już klan opierający się na tym), a wartość dziedziny C nieco maleje. Podniesienie mnożnika o kilka dziesiątych więcej nie daje już takiego bosta jak możliwość kontroli reberu o kilka szczebli wyżej.
Eto, proszę nie gryźć.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Podstawowe atrybuty
Różnica to 5 statów lel... One są poglądowe, mówiące ile mniej więcej się gracz jeden, a drugi różni. 200 vs 195, no gracz z 200 jest trochę szybszy tak?
Dwie różne rzeczy... Ty starasz się śledzić wzrokiem kogoś kto ma 200 speeda, a druga to kontrola piasku, tam gdzie chcesz go mieć (czyli wiesz gdzie zaraz będzie). Tak czy inaczej, sędzia powinien zwrócić na takie aspekty statów uwagę. Dla przykładu ktoś ma 300 speeda, a ma 1 wytrzymałości. Pobiega sobie chwilę i zaraz się zmęczy... Albo ma 1 percepcji i uderzy w drzewo. To są kwestie, które ma ogarnąć MG lub Sędzia.
Tak z innej trochę beczki... Temat z atrybutami jest poruszany już chyba któryś raz w tym dziale.
Dwie różne rzeczy... Ty starasz się śledzić wzrokiem kogoś kto ma 200 speeda, a druga to kontrola piasku, tam gdzie chcesz go mieć (czyli wiesz gdzie zaraz będzie). Tak czy inaczej, sędzia powinien zwrócić na takie aspekty statów uwagę. Dla przykładu ktoś ma 300 speeda, a ma 1 wytrzymałości. Pobiega sobie chwilę i zaraz się zmęczy... Albo ma 1 percepcji i uderzy w drzewo. To są kwestie, które ma ogarnąć MG lub Sędzia.
Tak z innej trochę beczki... Temat z atrybutami jest poruszany już chyba któryś raz w tym dziale.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości