- Zaktualizowany został temat z przeszczepami. Wyszczególnione zostały klany/szczepy oraz umiejętności, które można posiąść przy ewentualnym przeszczepi, o ile takowy jest możliwe.
- Dodanych zostało parę aspektów dotyczących Inuzuki i jego Ninkena. Wszystko opisane jest w temacie z technikami klanowymi.
Zmiany w systemie rozgrywki
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#46
0 x
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#47
- Post otwierający temat z Prośbami do Administracji został poddany małej modernizacji. Zostały wyszczególnione punkty, które trzeba zawrzeć podczas prośby o PH za prowadzoną fabułę oraz dodana została mała wzmianka na temat zdarzających się próśb. Proszę wszystkich graczy o zapoznanie się postem.
0 x
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#48
Zmiany w regulaminie Kuźni i WT. Zostały dodane następujące punkty(analogicznie jak tutaj pojawiły się identyczne w kuźni):
Zmiany w regulaminie Kuźni i WT. Zostały dodane następujące punkty(analogicznie jak tutaj pojawiły się identyczne w kuźni):
- 6. Proszenie o sprawdzenie techniki lub zaakceptowanie na Mini-Chacie lub jakimkolwiek komunikatorze moderatora, albo administratora jest zabronione. W takim wypadku osoba, która została poproszona o to ma prawo do automatycznego odrzucenia techniki, albo nie sprawdzania jej do 3 dni od takiej prośby. W drastycznych przypadkach może skończyć się banem na dział WT na jakiś określony czas.
- 7. Wraz z dodaniem możliwości multikonta zabrania się tworzenia WT na głównym jak i pobocznym jednocześnie.
0 x
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#49
- Nastąpiła niewielka zmiana w klanie Juugo. Od tej pory technika Karada ni Kyūshū nie regeneruje już chakry po użyciu, jedynie leczy wszystkie obrażenia.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#50
- Edycji poddano Umiejętności Wrodzone dostępne dla bezklanowców oraz Umiejętności Nabyte dla graczy. Finalną listę dostępnych umiejętności można zobaczyć pod tym linkiem.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#51 ZMIANY ORGANIZACYJNE
- Jak wiemy, smutna wiadomość już przeszła między wszystkie uszy użytkowników, Def zrezygnował ze stanowiska. Smutne, jednak nosząc nową radosną nowinę. Od dnia dzisiejszego nowym H@ zostaje Kan! Do tego momentu zajmował się on działem WT&Kuźnia, a ostatnimi czasy sprawdzał się też jako Ogólny Administrator, tak więc zostaje on również Administratorem Ogólnym. Innymi słowy przejmuje całe stanowisko Defa, oddając pałeczkę Administratora Technicznego. Gratulujemy i życzymy wytrwałości!
- No własnie, nowym Administratorem Technicznym, który będzie zmagał się z nowymi technikami zostaje Jiro! Czyli ja, tak więc sam sobie pogratuluje i życzę powodzenia bym wytrwał ze wszystkimi nowymi "rakami".
- Tym samym miejsce Moderatora Technicznego zostaje puste. Tak, dokładnie. Sami wiecie co to znaczy, nabór!
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#53
Rework Sabaku
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Rework Sabaku
- W reberu zmieniono Odporność na wytrzymałość
- W reberu dodano szybkość
- W reberu zwiększono zasięg ( o 5 / 20 metrów)
- Zmieniono rangę defensywy małego shukaku
- Dopisek o wymogu Shukaku w technice demonicznych łap
- Kwestia ilości piasku w gurdzie (kompresja na odpowiednich rangach techniki klanowej)
- Dodano sabaku kawarimi (ranga D)
- Zmieniono opis Suna no Tate
- Sprecyzowana szybkość chmurki
- Koszta Suna no Yoroi
- Nowa umiejętność od reberu B
- Sprecyzowano koszt przemiany piasku w złoty pył
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#54
- Możliwość pomocy przy reworku technik już była, a teraz delikatnie Was zachęcimy. Otóż od dziś za zrobienie reworku techniki można otrzymać 2-3PH za dobrze wykonany rework, za jedną technikę! Więcej informacji tutaj
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#55
Rework Inuzuka
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Rework Inuzuka
- Dodano wzmiankę o słuchu
- Dodano efekt działania pigułek żywnościowych na ninkena
- Zmieniono bonusy płynące z Shikyaku no Jutsu
- Ninken w formie człowieka może używać klanowych i taijutsu
- Sprecyzowano plusy płynące z przemiany w dwugłowego jak i trójgłowego wilka
- Sprecyzowano jakość drugiego i trzeciego ninkena
- Sprecyzowano koszta atrybutów dla ninkenów = przeliczniki samuraja
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x

- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#56
- Naniesiona została mała zmiana kosmetyczna w zapisie przedstawionym w Regulaminie forum. Dotyczy on nicku postaci, który powinien zawierać imię bądź imię i nazwisko postaci. Tak w ramach całkowitej jasności.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#57
Rework Kami
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Zmiany w reberu dotkną także innych klanów (w ciągu najbliższych dni), więc proszę nie krzyczeć, że nagle znerfiono zasięg.
Rework Kami
- Sprecyzowano efekt kartek w starciu z suitonem i katonem
- W reberu dodano koszt chakry
- W reberu zmieniono dystans
- W reberu dodano wytrzymałość
- W reberu dodano szybkość
- W reberu od rangi B dodano tworzenie wybuchowych notek
- W reberu dodano zdolności związane z kartkami - tworzenia kolorowych kartek (od B) stałych tworów (od A) twory/to co się
- w nich znajduje jest nie do wykrycia dla wszelkich sensorów chakrowych (shar, byak, ranmaru, kanchiki) od rangi S
- Istnieje możliwość używania reberu niższego, niż maksymalny opanowany poziom
- Dodano ogólne uwagi o notkach wybuchowych i ich tworzeniu
- Zwiększono ilość wytwarzanych kartek
- Kami kawarimi - zmniejszono ilość wymaganych notek o 50
- Kami bunshin - zasięg taki, jak w innych klonach
- Kami Kogushi - sprecyzowana ilość kartek
- Kami Chou Sekkou no Jutsu - usunięty dopisek o pobieraniu chakry od innej osoby, tym samym usunięto nieograniczony zasięg tej techniki szpiegowskiej, zwiększono ilość motyli, dodano konieczność skupienia do infiltracji
- Zmieniono czas tworzenia oraz rangę skrzydeł i dodano bonus do szybkości
- Usunięto technikę papierowej włóczni - ten sam efekt można uzyskać za pomocą reberu
- Zmiana sposobu działania Kami no Shisha no Jutsu
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Zmiany w reberu dotkną także innych klanów (w ciągu najbliższych dni), więc proszę nie krzyczeć, że nagle znerfiono zasięg.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#58
Rework Reberu
Yuki
Koseki
Senju
Terumi
Maji
Sabaku
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Niektóre reberu zostaną jeszcze doprecyzowane wraz z resztą technik klanowych.
Rework Reberu
- Sabaku - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
- Maji - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
- Koseki - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
- Yuki - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
- Senju - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
- Kami - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu (w poście wyżej już zmieniono)
- Terumi - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
- Haretsu - koszta i ogólne uwagi odnośnie reberu
Yuki
Koseki
Senju
Terumi
Maji
Sabaku
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Niektóre reberu zostaną jeszcze doprecyzowane wraz z resztą technik klanowych.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#59
Rework Reberu
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Rework Reberu
- Haretsu - koszta reberu z turowych wróciły do systemu kosztów liczonych za cios, przy większej ich ilości koszta zostają więc takie same/podobne.
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#60
Rework Genjutsu
Rework Genjutsu
- Genjutsu - Wprowadzono system odnośnie przełamywania Genjutsu
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości