Fūinjutsu

Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Fūinjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Fūin no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C (ludzkie zwłoki zajmują 500 objętości). - Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach
Obrazek
Nazwa
Fūin no Mizu
Ranga
D
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone zwoje
Opis Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody. Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Nazwa
Bakuryūgeki
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone notki
Opis Technika zmienia właściwości zwykłej notki wybuchowej przez nałożenie na niej dodatkowej pieczęci. Po aktywacji notki, cała energia wybuchu zostaje uformowana w pojedynczy pocisk w kształcie smoczej głowy. Smok obiera za cel wybranego przez jego użytkownika przeciwnika (albo miejsce) i leci w jego stronę w linii prostej. Uderzenie w cel tworzy wybuch identyczny do wybuchu notki. Notka po użyciu tej techniki nie nadaje się już do użytku.
Obrazek
Nazwa
Gofū Kekkai
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Notki mogą być oddalone od siebie o max. 250m
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Technika polega na przyklejeniu notki do dowolnej drzwi/bramy dowolnego budynku. Brama staje się wtedy nieotwieralna dla osób, które nie zostaną wskazane przez twórcę notek. Możliwość przejścia gwarantuje dodatkowa notka posiadana przez osobę uprawnioną do wstępu - dla niej wejście pozostaje bez zmian. Sama brama staje się praktycznie niezniszczalna, by ją zniszczyć trzeba odnaleźć cztery następne notki, które autor może schować maksymalnie w odległości 250 metrów od tej przyklejonej do bramy. Kiedy się je oderwie, drzwi tracą swoje nadnaturalne właściwości. Notki zawierają w sobie chakrę twórcy, umiejętności sensoryczne znacznie ułatwiają znalezienie notek. Inną możliwością jest użycie brutalnej siły i zniszczenie bariery odpowiednio silną techniką czy uderzeniem.
Nazwa
Kuchiyose no Shiru
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Koszt
Dodatkowe Wymaga znajomości Kuchiyose no Jutsu; Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone pieczęcie
Opis Pieczęć jest bezpośrednim ulepszeniem Kuchiyose no Jutsu i polega na stworzeniu skomplikowanych pieczęci na dłoniach twórcy. Należy do tego użyć odrobiny swojej krwi, która jest wchłaniana przez pieczęć. Możliwe jest stworzenie nałożyć dwóch takich pieczęci - po jednej na każdą rękę. Aktywacja pieczęci wymaga dotknięcia pieczęci drugą ręką, a efektem jest możliwość natychmiastowego przyzwania wybranej przez nas istoty z posiadanego paktu. Brak pieczęci wymaganych do złożenia w standardowym Kuchiyose no Jutsu daje użytkownikowi element zaskoczenia, jednak wymaga zapłacenia większej ilości chakry, koniecznej do aktywacji pieczęci.
Nazwa
Shikoku Fūin
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+ 1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jutsu polega na skupieniu chakry w pojedynczym palcu, nadając mu właściwości rylca. Możliwe jest wyżłobienie nim wiadomości na dowolnym materiale, w tym w kamieniu, drewnie bądź na ludzkim ciele. Jutsu nie jest w stanie nałożyć żadnych obrażeń ani naruszyć stabilności barier - ryciny są na to zbyt płytkie. Raz wyryta wiadomość pozostaje na zawsze i nie można jej zmazać.
Nazwa
Kuchiyose: Raikō Kenka
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Wymaga opaski z zapieczętowanymi przedmiotami
Opis Technika polega na stworzeniu małej pieczęci na specjalnych, sklepowych opaskach, dzięki czemu uzyskujemy mały schowek o pojemności małego zwoju (uwzględnia się przeliczniki za rangę Fuuin). W pieczęci, za pomocą podstawowej techniki Fuuin no Jutsu, możemy zapieczętować broń i przedmioty nie przekraczające objętości 100. Żeby odpieczętować przedmioty, należy przyłożyć rękę do plakietki, a te pojawiają się w przykładanej dłoni, przy czym dokładna pozycja jest zależna od użytkownika. Przykładowo można przyzwać małe shurikeny pomiędzy palcami, żeby te były od razu gotowe do rzutu. W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
Nazwa
Kyōsei no Kaifū
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone zwoje
Opis Kyōsei no Kaifū polega na odpieczętowaniu broni miotanych ze zwoju, wykorzystując do tego większą niż zazwyczaj ilość chakry. Efektem tego jest wystrzelenie trzymanych w zwoju broni miotanych w ilości wybranej przez użytkownika. Bronie poruszają się wyłącznie w linii prostej, ze statystykami zależnymi od umiejętności osoby wykonującej jutsu. Odpieczętowanie w ten sposób broni nieprzeznaczonych do walki dystansowej niesie ze sobą o wiele większe ryzyko chybienia, koziołkowania w locie itp. co znacznie zmniejsza efektywność techniki.
Nazwa
Kaifūjutsu: Aiandōmu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Wymiary
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga małego zwoju z zapieczętowaną metalową kopułą
Opis Jutsu pozwala na odpieczętowanie zawartości specjalnego zwoju, zawierającego metalową kopułę dużych rozmiarów. Jest podzielona na segmenty i przypomina zwiniętego pancernika. Jest też niezwykle wytrzymała i szczelna, pozwalając na ochronę przed nawet silnymi technikami. Po użyciu zwoju osoba odpieczętowująca znajduje się w środku kopuły, otoczona nią w stopniu zależnym od warunków aktywacji. Będąc na ziemi, użytkownik jest otoczony z każdej strony za wyjątkiem podłoża. Aktywacja w powietrzu albo w wodzie powoduje rozwinięcie kopuły na każdą możliwą stronę. Rozłożoną kopułę można zwinąć i tym samym ją otworzyć. Ponowne zapieczętowanie wymaga użycia techniki Fūin no Jutsu.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi C) - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Fūin Shōheki
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie może istnieć 20 stworzonych notek
Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek o wzorze podobnym do swoich wybuchowych odpowiedników. Aktywują się przy kontakcie fizycznym z czymkolwiek bądź kimkolwiek innym niż ich twórca. Z notki wystrzeliwują wtedy cienkie, biały liny długości 2m, które natychmiast dążą do oplątania i unieruchomienia osoby aktywującej. Najlepszym ich zastosowaniem jest więc pokrycie odpowiednio dużej połaci terenu notkami i użycie w formie pułapki obszarowej. Liny można łatwo zerwać posiadając odpowiednią siłę, uciec przed linami albo zawczasu zniszczyć notki techniką, przykładowo Katonem.
Nazwa
Kessoku Nuno
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
10m od użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzymania zwoju albo zwiniętego innego materiału
Opis Po aktywacji techniki trzymany w dłoniach zwój zaczyna gwałtownie się rozwijać i lecieć w stronę wyznaczonego przez nas celu z zamiarem całkowitego oplątania go. Największym ograniczeniem techniki jest wytrzymałość materiału, która czyni ją mało użyteczną w konfrontacjach z silniejszymi przeciwnikami, a największą zaletą - możliwość łączenia z innymi technikami Fuinjutsu. Wcześniejsze nałożenie pieczęci na wysyłany zwój jest dobrą metodą na użycie niektórych Fuinjutsu, przykładowo Fūin Fuda. Zasięg jutsu można zwiększyć przez poruszanie się osoby wykonującej technikę.
Obrazek
Nazwa
Fūka Hōin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
10 metrów
Koszt
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Posiadanie średniego zwoju ze specjalną formułą; Jednocześnie może istnieć 1 stworzony zwój
Opis Rozwinięcie Fūin no Jutsu umożliwiające pieczętowanie płomieni w specjalnie przygotowanym do tego zwoju. Użytkownik musi zawczasu stworzyć pieczęć na pustym, średnim zwoju. Po rozłożeniu zwoju i aktywacji, pieczęć zasysa wszelki ogień w promieniu 10m. Dotyczy to także ognia powstałego w ramach technik Katon, ognia specjalnego (np. Amaterasu) i powstałego na skutek wybuchu. Maksymalna siła wciągniętego ognia nie może przekraczać 120 (nie uwzględnia bonusu z technik penetracyjnych), w przeciwnym razie próba wciągnięcia nie przyniesie żadnego skutku i nie zostanie on osłabiony. Raz zapieczętowanego ognia nie można odpieczętować ani uwolnić w żaden sposób, także przez zniszczenie zwoju. Jutsu jest idealne do ograniczania szkód wyrządzanych przez dziki ogień, jak również w ramach ochrony przed konkretnymi rodzajami technik.
Nazwa
Fūkoku Hōin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wytrzymałość pojemnika nie słabnie z kolejnymi atakami
Opis Główny wykonujący jutsu tworzy pięć pieczęci, każda opatrzona unikalnymi symbolami. Następnie do pięciu osób nakłada pieczęcie na pojemnik i tym samym go zamyka. Pojemnik ten mogą otworzyć tylko osoby, które go zamknęły - wystarczy zdjęcie jednej pieczęci do otwarcia pojemnika. Sam pojemnik staje się jednocześnie niesamowicie odporny na obrażenia. Możliwe jest także wykorzystanie techniki w mniejszą ilość osób. Niestety wiąże się to z większym kosztem chakry, gdyż osoby nakładające lub zdejmujące pieczęć muszą zapłacić swoją chakrą. Technikę można wykorzystać także na drugi sposób. W pojemniku umieszcza się osobę z nałożonym Znakiem Diabła, by aktywować u niej drugi poziom. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, wtedy osoba obdarzona pieczęcią będzie mogła aktywować jej najwyższy poziom.
Uwaga Wiedza o interakcji techniki z Akuma no Kigo wymaga znajomości techniki Juinjutsu Ataeru albo otrzymania wiedzy od innego gracza.
Nazwa
Jigen Mahi no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik musi mieć kontakt z językiem wybranej osoby przez minutę, w czasie której następuje proces nakładania pieczęci. Pieczęć przyjmuje formę kilku prostych czarnych pasków na wierzchniej części języka ofiary. Technika aktywuje się w momencie próby podjęcia konkretnego tematu, określanego przez nakładającego pieczęć. Mogą być to dane na temat organizacji, danej osoby, techniki, miejsca albo wszystkiego innego, czego zażyczy sobie osoba nakładająca. Aktywacja skutkuje całkowitym paraliżem ofiary, który trwa kilka godzin. Ofiara odbiera bodźce z otoczenia, nie może jednak się poruszać ani używać jakichkolwiek technik. Pieczęć może być zdjęta wyłącznie przez swojego twórcę i znika przy jego śmierci.
Nazwa
Sōgu: Tensasai
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koło o promieniu 20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości techniki Kyōsei no Kaifū; Jednocześnie może istnieć 1 zwój
Opis Silniejsza wariacja Kyōsei no Kaifū, cechująca się wymogiem sporej ilości sprzętu i osiągnięciem lepszych rezultatów. Użytkownik musi zawczasu przygotować duży zwój w całości wypełniony broniami różnego rodzaju. Po rzuceniu zwoju w powietrze i złożeniu pieczęci, które bronie wystrzeliwują w dół z ogromną prędkością i siłą. Technika potrafi całkowicie pokryć obszar spadającym metalem, który z uwagi na ilość i prędkość lotu jest w stanie pokonywać nawet techniki defensywne wyższej rangi. Jutsu może posiadać większą bądź mniejszą siłę, w zależności od rodzaju zapieczętowanej broni. Zwój w całości wypełniony senbonami nie będzie miał takie siły, jak zwój wypełniony dużymi kunai.
Nazwa
Fūbaku Hōjin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Koszt
[/tname]
Dodatkowe Ustawione notki muszą wyznaczać kwadrat; Jednocześnie można posiadać 8 notek
Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek, które należy rozstawić by wyznaczały one rogi kwadratu o boku maksymalnie 10m. Notki mogą być ukryte, przysypane ziemią albo być umieszczone w widocznym miejscu. Jutsu, po aktywacji, ogranicza zdolności fizyczne wszystkim żywym istotom obecnym w wyznaczonej przez notki przestrzeni - jeśli Siła i Szybkość są mniejsze niż 80, następuje całkowity paraliż ciała. W innym przypadku SIła i Szybkość ulegają zmniejszeniu o 20%. Osoby pochwycone czują, jak gdyby został na nie nałożony ogromny ciężar, utrudniający lub uniemożliwiający poruszanie się. Jutsu przestaje działać w momencie, gdy jedna z notek zostanie zniszczona albo użytkownik anuluje technikę przez zwolnienie pieczęci Szczura. Jutsu jest tym bardziej chakrożerne, im więcej osób jednocześnie zostaje złapanych.
Nazwa
Fūinjutsu: Kai
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Dodatkowe
Jednocześnie można posiadać 1 pieczęć na osobę
Opis Technika, dzięki której użytkownik może nałożyć na swoje bądź czyjeś ciało pieczęć jednorazowego użytku, której aktywacja powoduje chwilowe odcięcie chakry do mózgu. Ma więc efekt identyczny, co użycie Kai, i tak samo jest używana przeciwko wrogiemu Genjutsu. Siła pieczęci jest bezpośrednio powiązana z Kontrolą Chakry osoby nakładającej, podobnie jak w pierwowzorze, jest jednak liczona jako silniejsza o 20 Konsekwencji.
Nazwa
Katon: Tenrō
Ranga
B
Pieczęci Wół → Królik → Pies → Koń → Tygrys → Wąż → Dzik → Smok → Przyłożenie dłoni
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga Katon B; Tempo utraty chakry przez ofiarę: -2% chakry/tura
Opis Specjalna technika wykorzystywana do przetrzymywania i unieszkodliwiania ninja. Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i przyłożeniu dłoni do celu, na ofierze pojawia się szereg podłużnych symboli obejmujących całą górną część ciała, włącznie z głową. Pieczęć powoli "wypłukuje" przeciwnika z jego zasobów chakry i stabilizuje je na bardzo niskim poziomie (2%). Przez to ofiara nie jest w stanie wykonywać większości, nawet najłatwiejszych technik. Gwałtowny zastrzyk chakry z dowolnego źródła (+30%) jest w stanie złamać pieczęć, nie przywróci jednak utraconej chakry.
Nazwa
Mizukiri shīru
Ranga
B
Pieczęci
Wół → Królik → Pies → Koń → Tygrys → Wąż → Dzik → Smok
Zasięg
Koszt
Dodatkowe Tempo utraty chakry przez ofiarę: -4% chakry/tura; Jednocześnie może istnieć 1 pieczęć
Opis Technika bliźniacza do Katon: Tenrō, podobnie jak ona pozwalająca na "wypłukanie" ofiary z chakry. Po nałożeniu pieczęci ziemi i ułożeniu na niej żywego ninja, następuje powolny transfer jego chakry do osoby, która nałożyła pieczęć. Wymagane jest do tego utrzymanie niewielkiej odległości pomiędzy obydwiema stronami. Technika nie może zabić przez wyssanie całej chakry - transfer zatrzyma się, gdy ofiara osiągnie 1% swoich zasobów. Przez to technika ma niskie zastosowanie bojowe i w domyśle wykorzystuje się ją na nieprzytomnych i unieruchomionych, w celu odzyskania części swojej utraconej chakry. Technikę można aktywować i dezaktywować wedle uznania, by wznowić albo przerwać transfer chakry. Za pomocą techniki można całkowicie wyssać czyjąś chakrę i w efekcie doprowadzić do jego śmierci.
Nazwa
Kibaku Enjin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga użycia 3+ notek wybuchowych
Opis Technika polegająca na stworzeniu pułapki z kilku wybuchowych notek umieszczonych blisko siebie na dowolnej powierzchni. Po umieszczeniu notek i złożeniu niezbędnych pieczęci, notki idealnie zlewają się z otoczeniem, naśladując teren na którym zostały naklejone. Zwykłe ludzkie oko nie jest w stanie ich wykryć i jedynie sensorzy i posiadacze dojutsu są w stanie je wykryć przez pokrywającą je warstwę chakry. Odpowiednio duża Percepcja (120+) także pozwala na dostrzeżenie notek przez niewielkie niedoskonałości na powierzchni notek. Po aktywacji jutsu przygotowane notki obierają za cel najbliższego wroga, pozbywając się swojego kamuflażu i przesuwając się do niego aż do momentu wejścia z nim w fizyczny kontakt. Potrafią poruszać się jedynie po powierzchniach stałych, nie mogą latać ani pływać. Notki trzeba aktywować ręcznie, przez użytkownika, zachowując przy tym wszelkie zasady mechaniki wybuchowych notek. Notki podążają za ofiarą przez 2 tury, po których zatrzymują się w miejscu.
Nazwa
Kekkaifu: Gansōkō
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Wytrzymałość łaty nie zmniejsza się wraz z otrzymywanymi obrażeniami; Jednocześnie można posiadać 1 pieczęć na osobę
Opis Technika polegająca na stworzeniu akcesorium w formie niewielkiej kartki zwisającej z kawałka sznurka bądź stalowej żyłki, w zamyśle używanej jako kolczyk. Nie posiada ona żadnej widocznej pieczęci ani znaków wskazujących, że jest to efekt techniki. Podczas tworzenia należy wskazać konkretny obszar na ciele, nie większy niż obszar ludzkiego oczodołu. Kiedy dana część ciała ma otrzymać obrażenia, wynikające z techniki czy uderzenia bezpośredniego, kawałek papieru zmienia się w niezwykle wytrzymały materiał i zakrywa zagrożony obszar, przylegając ściśle do ciała osoby ochranianej. Stworzona łata zostaje do momentu dezaktywacji techniki przez jego twórcę bądź osobę wyspecjalizowaną w technikach Fuinjtusu (ranga S). Możliwe jest przebicie się przez łatę, ale próby użycia czystej fizycznej siły do zerwania łaty nie dadzą rezultatu.
Obrazek
Nazwa
Bijū Chakra Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone pieczęcie
Opis Ninja, wykonując na zwykłej karteczce specjalną pieczęć, nadaje jej właściwości tłumiące chakrę demona. Użycie takiej karteczki na Jinchuuriki zatrzymuje wpływ chakry Bijuu, o ile host nie posiada nad sobą kontroli i demon dąży do przejęcia nad nim kontroli. Notka nie powstrzyma demona podczas jego pełnej manifestacji i procesu uwalniania się - trzeba go zatrzymać przed tym momentem. Do ważne, nawet osoby nieobeznane w Fuinjutsu są w stanie użyć notki na hoście. Użycie kilku notek na jednym celu nie wpływa na skuteczność efektu.
Nazwa
Fūinjutsu: Shishi Heikō
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni (lwie działo ma zasięg ok. 50 metrów)
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Wymagane jest posiadanie "lwiego działa"
Opis Bardzo silna technika pieczętujących ninja. Użytkownik musi mieć przy tym uprzednio wytworzone i zapieczętowane tzw. lwie działo - duży pocisk w kształcie głowy lwa. W trakcie walki użytkownik odpieczętowuje wytwór i wysyła go z ogromną prędkością w oponenta. Jeżeli ten nie zdoła go uniknąć, zostaje przyszpilony do najbliższej powierzchni, a chakra nagromadzona w dziale zakłada na nim pieczęć, która blokuje w pełni wszystkie jego punkty tenketsu i uniemożliwia używanie chakry aż do zdjęcia pieczęci. Technika wymaga jednak bardzo precyzyjnego trafienia. Kuglarze mogą użyć "lwiego działa" jako pocisku do jednej ze swoich kukieł, inni muszą wykorzystać swoje umiejętności w walce broniami miotanymi albo maksymalnie zmniejszyć dystans pomiędzy rzucającym, a celem.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Keiyaku Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Wół → Pies
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Przeciwnik musi kontrolować Bijuu/przywoływaną istotę
Opis Bardzo silna technika w sytuacjach, w których walczymy z powiernikiem paktu. Po złożeniu dwóch pieczęci użytkownik musi dotknąć przeciwnika, tym samym nakładając na jego ciało pieczęć. Pojawiają się wówczas znaki na ciele przeciwnika, które pozostają przez 5 tur od momentu jej nałożenia, po czym znikają bez śladu. Sprawia ona, że wszystkie przywołane istoty znajdujące się w danym momencie pod władaniem ofiary, zostają momentalnie odesłane. Użycie jej na istocie przywoływanej ma identyczny efekt - jest odsyłana do swojego świata. Dodatkowo technika ta pozwala na przerwanie kontroli Biju przez Uchiha.
Nazwa
Gojō Kibaku Fuda
Ranga
A
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone notki; Wybuchy utrzymują się 24h od aktywacji notki
Opis Technika pozwalająca na zmodyfikowanie istniejącej notki wybuchowej poprzez daleko idące zmiany w symbolach na niej naniesionych. "Ulepszona" notka posiada ten sam sposób aktywacji i podlega wszystkim innym zasadom standardowych notek wybuchowych. Zasadniczą różnicą jest to, że podczas aktywacji i generowania wybuchu przez notkę, ta klonuje się na kilka innych, które ponownie wybuchają i klonują się, przy czym powstałe na skutek wybuchu fale uderzeniowe roznoszą notki jeszcze dalej. Efektem tego jest błyskawiczne stworzenie ogromnej powierzchni w całości wypełnionej stale eksplodującymi notkami. Notki dodatkowo są odporne na wodę i mogą zostać aktywowane nawet w trudnych warunkach, gdzie zwykłe notki tracą na użyteczności.Proces ciągłych wybuchów utrzymuje się pełną dobę od momentu aktywacji.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Fūin Fuda
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe Wymaga unieruchomionego przeciwnika
Opis Technika najczęściej stosowana na schwytanych kryminalistach. Ninja tworzy na pustej notce pieczęć, której właściwością jest tłumienie chakry i funkcji życiowych osoby, na którą została naklejona. Taka osoba musi dodatkowo być unieruchomiona przez jakąś inną technikę. Tak zapieczętowana osoba żyje, lecz nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu lub używać chakry do momentu zerwania pieczęci. Dodatkowo, jeżeli pieczęć została wykonana na osobie przywołanej przez Edo Tensei, jej dusza zostaje uwolniona na stałe. W przypadku, gdy ofiara uwięziona jest w technice (przykładowo w piaskowej konstrukcji), notkę należy umieścić na powierzchni techniki. Z notki mogą korzystać osoby nieznające techniki, nadal wymaga to poniesienia kosztu aktywacji.
Uwaga Wiedza o interakcji techniki z Edo Tensei wymaga odbycia Wyprawy rangi C albo otrzymania wiedzy od innego gracza. W innym przypadku gracz musi mieć fabularne przesłanki do użycia jutsu w ten sposób
Nazwa
Gogyō Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Wąż → Świnia → Pies → Wół
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika, której celem jest zablokowanie mieszania się ze sobą różnych rodzajów chakr. Dotyczy to chakry Bijuu, różnych żywiołów, jak również chakry natury. Oznaczony pieczęcią Jinchuuriki nie jest w stanie poprawnie kontrolować chakry demona i tym samym wejść na pozytywne poziomy kontroli. Klany wymagające dwóch żywiołów składowych nie będą w stanie korzystać ze swoich unikalnych umiejętności. Nie dotyczy to klanów takich jak Hōzuki, gdzie mieszany jest tylko jeden rodzaj chakry. Użytkownicy Trybu Mędrca z kolei nie będą w stanie poprawnie pobierać chakry z otoczenia (tak samo Jugo), a noszący Znak Diabła utraci możliwość jego aktywacji. Pieczęć można zdjąć wyłącznie przez innego użytkownika tej pieczęci, który musi powtórzyć proces jej nakładania, wykonując odwrotną sekwencją pieczęci.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Juinjutsu Ataeru
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe Posiadanie genów Szczepu Jūgo i przeprowadzenie przeszczepu; Znajomość techniki Ishoku; Pacjent musi odbyć wyprawę C po aktywację pieczęci
Opis Technika pozwala na przeprowadzenie na pacjencie zabiegu bliźniaczo podobnego do standardowego przeszczepu, skutkującego nałożeniem na niego Znaku Diabła - Akuma no Kigo. Bezpośrednio po aplikacji genów Jugo, użytkownik nakłada na pacjencie pieczęć kontrolującą aktywację genu. Do jej aktywacji wymagane jest odbycie wyprawy C, po której pacjent nabędzie umiejętność aktywacji pieczęci siłą woli. Mimo, że zabieg traktowany jest jak przeszczep, nie ogranicza in liczby przeszczepów i nie wiąże się z ograniczeniami związanymi z przeszczepami.
Nazwa
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Zysk
Dodatkowe Kontrola chakry rangi A; Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone pieczęci - mała i duża
Opis Pieczęć Yin swoją siłę opiera na powolnym wypełnianiu pieczęci chakrą w celu jej późniejszego wykorzystania. Podczas tego procesu zasoby użytkownika zostają na stałe uszczuplone do momentu zapełnienia pieczęci. Sygnalizowane jest to pojawieniem się fioletowego rombu na naszym czole. Wtedy pieczęć można aktywować i użyć zmagazynowanej chakry wedle naszej woli, dodając ją do swoich zasobów. Pieczęć rozrasta się następnie na nasze ciało - przy małym zbiorniku do ramion, przy pełnym znaki obejmują całe ciało. Jednocześnie można napełnić jedynie jedną pieczęć, nie można też użyć dwóch pieczęci jednocześnie - pomiędzy aktywacją jednej a drugiej, muszą minąć 2 fabularne dni. Proces pieczętowania chakry w jednym pojemniku nie blokuje możliwości skorzystania z drugiego, już wypełnionego.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją trzy sztuki zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Kyōmen Shūja no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od notki)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Gofū Kekkai
Opis Technika polegająca na stworzeniu specjalnej pieczęci na notce lub notkach z techniki Gofū Kekkai. Dzięki temu, gdy ktoś je zerwie, pojawi się jego klon, będący lustrzanym odbiciem. Będzie znać wszystkie techniki przeciwnika i jego atrybuty będą tak samo równe. Odbicie zacznie gonić swojego przeciwnika i nie spocznie póki się go nie pozbędzie. Aby zniszczyć takie coś, potrzebna jest niewiarygodna finezja, która umożliwia zniszczenie tworu.
Nazwa
Tensha Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dwukrotny koszt pieczętowanego jutsu
Dodatkowe
Techniki można użyć wyłącznie na ludziach.
Opis Bardzo specyficzna technika pieczętująca, pozwalająca na jednorazowe zamknięcie w cudzym ciele jednej ze swoich technik, która później aktywuje się automatycznie, po spełnieniu warunku ustawionego przez pieczętującego - jak na przykład spotkanie kogoś lub przybycie na jakieś miejsce. Użytkownik gromadzi chakrę w palcu i dotyka czoła innej osoby. Nie odczuwa ona bólu, zaś technika zostaje zaimplementowana. Co ciekawe, można w ten sposób zapieczętować w kimś technikę swojego Kekkei Genkai. Technika pozwala również na zapieczętowanie zasobów potrzebnych do wykonania techniki, o ile takie się znajdują w pobliżu podczas nakładania pieczęci. Należy być bardzo ostrożnym przy doborze warunku, przy którym zostanie technika aktywowana. Bazuje ona na wiedzy nakładającego (jak na przykład wygląd jakiejś osoby) oraz zmysłach i wiedzy osoby, w której technika została zapieczętowana. Technika ta więc w przypadku złego sformułowania warunku może nie wypalić.
Przykład: Warunkiem użycia zapieczętowanej Gōkakyū no Jutsu było: “spotkanie mężczyzny o imieniu Gin”, niestety podczas swojej podróży, ktoś spotyka bogom ducha winnego drwala, który przedstawia się takim samym imieniem. Technika aktywuje się spalając biednego drwala na popiół, a tamten konkretny Gin jest bezpieczny.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Jigō Jubaku no In
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana znajomość Jigen Mahi no Jutsu
Opis Technika polega na nałożeniu niewidocznej pieczęci na ciało oponenta. Wymagany jest przy tym kontakt ręki użytkownika z gołą skórą przeciwnika, a sama pieczęć nie jest widoczna gołym okiem (Dojutsu zobaczy pieczęć). Po upływie dwóch tur, z miejsca kontaktu zaczynają rozprzestrzeniać się czarne symbole, błyskawicznie obejmując całe ciało nałożonego. Pieczęć, po pojawieniu się, ogranicza zdolności fizyczne ofiary - jeśli jej Siła i Szybkość są mniejsze niż 140, następuje całkowity paraliż ciała. Nadal możliwe jest mieszanie chaky do technik, ale samo składanie pieczęci nie jest możliwe. W innym przypadku SIła i Szybkość ulegają zmniejszeniu o 30%. Technika ustępuje po kolejnych dwóch turach albo dzięki gwałtownemu zastrzykowi chakry (+30%).
Nazwa
Tekkō Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Brak
Opis Technika polegająca na zapieczętowaniu Ogoniastej Bestii w ciele człowieka. Technika, do poprawnego wykonania, wymaga spełnienia dwóch warunków. Pierwszym jest spędzenie 4 tur przez osobę wykonującą technikę na procesie pieczętowania. Wymaga to całkowitego skupienia i ciągłego dostarczania chakry do osoby, w której ma być zamknięty demon. Drugim warunkiem jest znaczące osłabienie demona. Nie powinien być zdolny do walki ani stawiania oporu podczas całego procesu pieczętowania. Sam proces pieczętowania jest męczący również dla samego hosta, który po procesie wymaga pomocy medycznej (Iryojutsu rangi B+), albo wyjątkowo silnego organizmu (140+ Wytrzymałości). Mnogość warunków i skomplikowanie techniki sprawia, że mało kto decyduje się na jej wykonanie w praktyce.

Sama pieczęć nie przypomina tradycyjnego ciągu znaków bądź kręgu. Przyjmuje ona formę niewielkiego znaku kanji oznaczającego "żelazo". Rozpoznanie pieczęci jako trzymającej demona wymaga znajomości tej techniki albo ogromnej wiedzy teoretycznej w dziedzinie Fuinjutsu (ranga Funjutsu S).
Obrazek
Nazwa
Shishō Fūin
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polegająca na zapieczętowaniu Ogoniastej Bestii w ciele człowieka. Zapieczętowana bestia może uwolnić się wyłącznie przez śmierć użytkownika albo na skutek przejęcia kontroli przez samego demona. Jest to najlepszy sposób na zapieczętowanie Demonów w ciałach ludzkich. Demon musi być jednak wcześniej unieruchomiony lub osłabiony, by nie mógł przerwać działania techniki. Trwa to 2 pełne tury, które wymagają od pieczętującego pełnego skupienia i poświęcenia uwagi na nakładaniu pieczęci. Zapieczętowany już Bijū może nawiązać kontakt z Jinchūrikim wyłącznie z inicjatywy hosta, gdy ten jest pod wpływem silnych emocji lub w stanie wyjątkowo silnego wycieńczenia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Ura Shishō Fūinjutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Kula o średnicy 20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Użytkownik wraz w użyciem tej techniki umiera; Pieczęć można nałożyć wyłącznie na siebie
Opis Technika polega na narysowaniu znaków na swoim ciele. W czasie życia są uśpione i niewidoczne, jednak w odpowiednim momencie, zazwyczaj w sytuacji pewnej śmierci, użytkownik może je aktywować. Ze znaków na ciele zaczyna "wylewać się" czarna substancja, która błyskawicznie tworzy kulę wokoło użytkownika o średnicy 20 metrów. Wszystko, co wejdzie w kontakt z powierzchnią tej kuli, niezależnie od formy czy wytrzymałości, zostaje zapieczętowane w użytkowniku. Po osiągnięciu maksymalnego zasięgu, kula kurczy się gwałtownie i wraca do użytkownika, pochłaniając także jego. Po zapieczętowanej materii ani użytkowniku nie zostaje nic, poza ogromnym kraterem.
Nazwa
Sennō Sōsa no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Królik → Pies → Wół → Ptak → Tygrys → Szczur → Baran → Koń → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Wymagania
Iryojutsu B
Opis Technika pozwala na zapieczętowanie wybranych wspomnień danej osoby poprzez umieszczenie w jej mózgu niewielkiej igiełki, znacznie cieńszej od zwykłego senbona, na którą nałożona jest specjalna formuła pieczętująca. Aby zaaplikować igłę, należy wykonać zabieg umieszczenia igły przy mózgu (Iryojutsu min. B) oraz aktywować technikę serią pieczęci - podczas całego procesu, ofiara musi być nieprzytomna. Po aktywacji techniki, ofiara nosząca w głowie igłę nie pamięta absolutnie nic z tego, co miało zostać zapieczętowane i nawet usilne wmawianie jej niektórych faktów nie jest w stanie odwrócić działania techniki. Zdolności Yamanaka są w stanie dotrzeć do owych wspomnień, jednak złamanie pieczęci i przywrócenie pamięci wymaga wiedzy z dziedziny Iryojutsu (B) oraz Fuinjutsu (S) i zabiegu podobnego jak przy nakładaniu jutsu (nie trzeba znać jednak tej techniki, by odwrócić proces). Technika może być dezaktywowana przez jej wykonawcę z użyciem pieczęci Tygrysa. Ofiara doznaje wtedy nagłego bólu głowy i przez kilkanaście sekund nie jest w stanie funkcjonować w pełni sprawnie.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Fūinjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Fūin no Mizu
Ranga
D
Pieczęci
Wół → Zając
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (zapieczętowanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody. Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
[/topis]
Nazwa
Bakuryūgeki
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (aktywacja)
Dodatkowe
Wymaga posiadania notek wybuchowych
Opis Jutsu to jest o tyle specyficzne, że pozwala użyć destrukcyjnej mocy notek wybuchowych... nie wywołując wybuchu. Technika wpływa bezpośrednio na pieczęć, zmieniając nieco jej właściwość - po aktywacji notki cała energia chakry zostaje przekierowana na wytworzenie płomienia, który przyjmuje kształt głowy smoka i automatycznie mknie w kierunku oponenta. Notka po użyciu tej techniki nie nadaje się już do użytku.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Fūinjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Gofū Kekkai
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Notki można oddalić o 250 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Należy posiadać pięć pustych notek.
Opis Technika przydatna głównie dla tych, którzy cenią swoją prywatność. Polega bowiem na przyklejeniu notki do drzwi/bramy danej organizacji/domu/czegokolwiek. Dzięki temu bariera staje się praktycznie niezniszczalna, by ją zniszczyć trzeba odnaleźć cztery następne notki, które autor może schować maksymalnie w odległości 250 metrów od tej przyklejonej do bramy. Kiedy oderwie się je równocześnie, bariera ulega zniszczeniu sama w sobie. Barierę można pokonać także zrywając notkę jedną po drugiej, osłabiając jej moc. Utrzymuje się ona jednak przez kolejne 3 minuty, by następnie ulec zniszczeniu.
Nazwa
Kuchiyose no Shiru
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Baran → Małpa, Baran → Wąż | Przy wyzwalaniu - brak
Zasięg
5m
Koszt Stworzenie pieczęci: E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% Odpieczętowanie - E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% + koszt przywołańca
Dodatkowe Wymaga znajomości Kuchiyose no Jutsu, maksymalnie dwie takie pieczęci, wymaga Fūinjutsu rangi B
Opis Pieczęć bazuje na jednym z podstawowych ninjutsu, to znaczy na Kuchiyose no Jutsu. Jest to jego wariacja, dostępna tylko dla doświadczonych ninja, którzy doskonalili się w pieczętowaniu. Proces pieczętowania zaczyna się od wyrysowania pieczęci w formie znaków na ręku, a następnie skroplenia nią małą ilością krwi, podobnie jak w oryginale. Krew zostaje wchłonięta przez pieczęć, a ta po złożeniu sekwencji pieczęci, jest prawie gotowa do działania. Potrzebuje ona godziny czasu fabularnego do pełni aktywacji, a do tego proces wymaga dużego skupienia, więc nakładanie jej w trakcie walki nie ma najmniejszego sensu. Plusem jest jednak to, że można nałożyć dwie takie pieczęcie - po jednej na każdą rękę, jednak możliwe jest to dopiero po jednym dniu czasu rzeczywistego i minimum czterech fabularnych godzinach. Niestety pieczęć można nałożyć tylko na siebie. Oczywiście ponosimy koszt przywołania summona, tak jak w przypadku kuchiyose. Wyzwolenie pieczęci przebiega podobnie jak w przypadku Kuchiyose: Raikō Kenka, czyli na dotknięciu wyrysowanych znaków, a zaraz potem można cieszyć się przywołańcem, który będzie walczył u naszego boku. Niestety, po wykorzystaniu pieczęć znika i wymagane jest ponowne jej użycie.
Nazwa
Shikoku Fūin
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (maks. 3 tury)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jutsu to może zostać użyte do wytworzenia wiadomości w momencie, gdy nie mamy pod ręką kartki i ołówka, lub gdy po prostu nie mamy na nic innego czasu. Poprzez przesłanie chakry do palca, ninja może za jego pomocą pisać różnego rodzaju wiadomości na wszelakich powierzchniach - skóra, drewno, kamień, papier, wszystko. Wiadomości jednak nie można już usunąć. Technikę można utrzymywać przez 3 tury.
Nazwa
Kuchiyose: Raikō Kenka
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt Stworzenie pieczęci: E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+ 3% Odpieczętowanie - brak
Dodatkowe Plakietka większa niż 8cm na 8cm lub inny podobny przedmiot do pieczętowania
Opis Technika polega na stworzeniu małej pieczęci na metalowej plakietce czy innym nośniku, którego wymiary nie mogą być mniejsze niż sama pieczęć, dzięki czemu uzyskujemy mały schowek o pojemności małego zwoju (uwzględnia się przeliczniki za rangę Fuuin). W pieczęci, za pomocą podstawowej techniki Fuuin no Jutsu, możemy zapieczętować broń i przedmioty nie przekraczające objętości 100. Żeby odpieczętować przedmioty, należy przyłożyć rękę do plakietki, a te pojawiają się w przykładanej dłoni, przy czym dokładna pozycja jest zależna od użytkownika. Przykładowo można przyzwać małe shurikeny pomiędzy palcami, żeby te były od razu gotowe do rzutu. Pieczęć można stworzyć na niemal każdej sztywniejszej powierzchni, która zapewni jej względną trwałość i zachowa kształt - na materiałach szybko niszczejących pieczęć może szybko przestać być zdatna do użytku (odpadają zwykłe ubrania czy kartki papieru). W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
Nazwa
Kyōsei no Kaifū
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kyōsei no Kaifū polega na odpieczętowaniu broni miotanych zawartych ze zwoju wykorzystując do tego większą niż zazwyczaj ilość chakry. Efektem tego jest wystrzelenie małej broni miotanej o łącznej objętości nie większej niż 60 w żądanym kierunku. Bronie poruszają się wyłącznie w linii prostej z prędkością 60. Odpieczętowanie w ten sposób broni nieprzeznaczonych do walki dystansowej niesie ze sobą o wiele większe ryzyko chybienia, koziołkowania w locie itp. co znacznie zmniejsza efektywność techniki.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Fūinjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Fūka Hōin
Ranga
B
Pieczęci
Szczur → Ptak → Specyficzna dla techniki pieczęć → Tygrys
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Posiadanie zwoju ze specjalną formułą
Opis Kolejne już rozwinięcie Fūin no Jutsu - tym razem otrzymujemy również możliwość pieczętowania ognia. Użytkownik kładzie zwój na dowolnej powierzchni, po czym nakłada na nią pieczęć właściwą i przesyła do niego swoją chakrę. Po chwili zaś pieczęć wchłania do siebie wszelki ogień, jaki znajduje się w pobliżu. Ogień nie może być pod kontrolą innego shinobi ani nie może być ogniem wystrzelony bezpośrednio jako technika (Można zapieczętować nawet czarne płomienie Amaterasu!). Pieczęci niestety nie można już złamać. Możliwe jest także przygotowanie zwoju wcześniej. Na zwój nakładana jest specjalna pieczęć, która utrzymuje się do czasu, aż zwój pozostaje zamknięty, przy otwarciu musimy jednak ponieść koszt techniki. Po jego otwarciu zasysa on płomienie na zasadzie jak wcześniej - może także pochłonąć wybuch notki. Uwaga! Technika jest wykonywana w dość powolny sposób, więc nie jest ona stworzona do wykorzystywania w walce.
Nazwa
Fūkoku Hōin
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Tygrys → Złożenie dłoni
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak
Opis Wykonanie techniki wymaga w podstawowej wersji obecności przy niej pięciu osób. Najpierw każda z nich wypisuje na kartce odpowiednią pieczęć, nadając jej specjalne właściwości. Następnie dowolny pojemnik zakleja się wszystkimi pięcioma kartkami. Istota tego jutsu polega na tym, że pojemnik ten mogą otworzyć tylko osoby, które go zamknęły przy pomocy zawiązania konkretnych pieczęci. Możliwe jest także wykorzystanie techniki w mniejszą ilość osób. Niestety wiąże się to z większym kosztem chakry (dla jednej osoby to aż pięciokrotny wzrost), a także dłuższym czasem pieczętowania. Kartki z pieczęcią trzeba bowiem nakładać jedną po drugiej. Technikę można wykorzystać także na drugi sposób. W pojemniku umieszcza się osobę z przeklętą pieczęcią, by aktywować u niej drugi poziom. Bariera może zostać zdjęta tylko przez zakładających (lub zakładającego) pieczęć lub ich śmierć. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, wtedy osoba obdarzona przeklętą pieczęcią będzie mogła aktywować jej najwyższy poziom.
Nazwa
Gofū Kekkai no Toranjishon
Ranga
B
Pieczęci
Wół → Świnia → Wąż → Koń
Zasięg
Dotknięcie osoby
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Gofū Kekkai
Opis Technika ulepszająca swoją poprzedniczkę - Gofū Kekkai. Dzięki temu wszystkie osoby, które wybierze osoba tworząca barierę, dostaną możliwość przejścia bez najmniejszych problemów. Drzwi/ściana/cokolwiek, same otworzą się przed swoim gościem, jeśli zostanie specjalnie wybrany. Proces "upoważnienia" takiej osoby polega na złożeniu sekwencji pieczęci przez tworzącego barierę, a następnie dotknięcie innej osoby.
Nazwa
Jigen Mahi no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika dosyć prosta w wykonaniu, jednak wymaga sporo czasu do nałożenia pieczęci. Użytkownik musi mieć kontakt z językiem wybranej osoby przez minutę, w czasie której następuje cały proces pieczętowania. Na pierwszy rzut oka nie widać żadnego efektu, prócz kilku znaków uformowanych na języku, których nie można zmyć. Technika aktywuje się dopiero w momencie, gdy zapieczętowana osoba zacznie rozmawiać (nawet wspomni) na dany temat, który zapieczętował nakładający. Osoba momentalnie zostaje sparaliżowana, a do wydostania się z tej techniki potrzeba drugiej osoby, która poświęca całe swoje pokłady chakry do zdjęcia paraliżu. Pieczęć jednak pozostaje i do jej zdjęcia wymagany jest specjalista.
Nazwa
Sōgu: Tensasai
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koło o promieniu 20 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Potrzebne jest posiadanie dużego zwoju całkowicie wypełnionego bronią
Opis Najsilniejsza z technik Shurikenjutsu, cechująca się tym, że wymaga sporej ilości sprzętu - lecz jest to bardzo opłacalne. Użytkownik wyrzuca w powietrze duży zwój z zapieczętowanymi narzędziami zagłady, które po złożeniu pieczęci wystrzeliwują w przeciwnika z ogromną szybkością. Kontakt użytkownika ze zwojem nie jest wymagany. Technika potrafi całkowicie pokryć obszar spadającym metalem, który z uwagi na ilość i prędkość może pokonywać niektóre osłony do rangi C włącznie. Pole rażenia może być mniejsze bądź większe, zależy to od zapełniania zwoju i wysokości na jaką zostanie wyrzucony.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Fūinjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Bijū Chakra Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana jest specjalna, wykonana wcześniej kartka z pieczęcią
Opis Jedna z technik pieczętujących związanych bezpośrednio z chakrą ogoniastych bestii. Ninja, wykonując na zwykłej karteczce specjalną pieczęć, nadaje jej potężne właściwości. Użycie takiej karteczki na Jinchuuriki może bowiem zatrzymać wpływ chakry Bijuu na Jinchuurikiego w przypadku chęci przejęcia nad nim kontroli przez demona.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi C) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Fūinjutsu: Shishi Heikō
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni (lwie działo ma zasięg ok. 50 metrów)
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagane jest posiadanie "lwiego działa"
Opis Bardzo silna technika pieczętujących ninja. Użytkownik musi mieć przy tym uprzednio wytworzone i zapieczętowane tzw. lwie działo - ogromny pocisk w kształcie głowy lwa. W trakcie walki użytkownik odpieczętowuje wytwór i wysyła go z ogromną prędkością w oponenta. Jeżeli ten nie zdoła go uniknąć, zostaje przyszpilony do najbliższej powierzchni, a chakra nagromadzona w dziale zakłada na nim pieczęć, która blokuje w pełni wszystkie jego punkty tenketsu i uniemożliwia używanie chakry aż do zdjęcia pieczęci. Technika wymaga jednak bardzo precyzyjnego trafienia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Keiyaku Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Wół → Pies
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Przeciwnik musi kontrolować jakiegoś przywołańca
Opis Bardzo silna technika, która może odwrócić losy walki i to w dosłownym znaczeniu. Po złożeniu dwóch pieczęci użytkownik musi dotknąć przeciwnika, tym samym nakładając na jego ciało pieczęć. Pojawiają się wówczas znaki na ciele przeciwnika, które znikają po zakończeniu działania techniki. A jakie jest jej działanie? Pieczęć ta sprawia, że wszystkie przywołane istoty znajdujące się w danym momencie pod władaniem kogoś, na kogo została nałożona pieczęć zostają momentalnie odesłane. Dotyczy to oczywiście istot przywołanych z paktu. Pieczętujący w ten sposób przerywa więź pomiędzy przeciwnikiem, a istotami, z którymi podpisał pakt, tymczasowo blokując mu wykonanie techniki Kuchiyose no Jutsu i Kuchiyose no Shiru. Dodatkowo technika ta pozwala na przerwanie kontroli biju przez Uchiha. Dosyć duży koszt chakry rekompensowany jest tym, że przez najbliższe 5 tur przeciwnik nie jest w stanie przyzwać istot z paktu. Po tym czasie pieczęć znika, nie pozostawiając po sobie żadnych śladów.
Nazwa
Fūja Hōin
Ranga
A
Pieczęci Królik → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Tygrys → Królik → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Tygrys → Królik → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwalająca na powstrzymanie uwalniającej się siły przeklętej pieczęci. Wymaga wykonania wielu pieczęci, sprawia ból osobie opętanej przez przeklętą pieczęć, ale blokuje na jakiś czas jej złowrogą moc. Znakiem pozostałym po tym jutsu, jest jakby obramowanie przeklętej pieczęci inną pieczęcią. Tylko wola osoby naznaczonej może powstrzymać przeklętą pieczęć!
Nazwa
Fūin Fuda
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg rzutu zwojem
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagany jest duży zwój
Opis Silna technika, stosowana najczęściej na schwytanych kryminalistach. Ninja wysyła wielki zwój, który oplata przeciwnika, a następnie zakłada dodatkową pieczęć, mniej więcej pośrodku utworzonej w ten sposób mumii. Tak zapieczętowana osoba żyje, lecz nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu lub używać chakry. Dodatkowo, jeżeli pieczęć została wykonana na osobie przywołanej przez Edo Tensei, jej dusza zostaje uwolniona.
Nazwa
Gogyō Fūin / Gogyō Kaiin
Ranga
A
Pieczęci
Wąż → Świnia → Pies → Wół
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika, której celem jest zablokowanie mieszania się ze sobą chakr. Głównie chodzi tutaj o chakrę Bijuu i chakrę Jinchuurikiego. Jednak nie jest to jedyny sposób użycia techniki. Po użyciu tego jutsu na Jinchuurikim, ten ma problem z opanowaniem swojej chakry. Znakiem rozpoznawczym tego jutsu, jest obramowanie pieczęci Jinchuurikiego pieczęcią Gogyō Fūin. Pieczęć może zostać zastosowana także na użytkownikach mieszających żywioły, jak Yuki czy Senju. Wtedy też osoba z taką pieczęcią nie jest w stanie używać swojej dziedziny klanowej, lecz nadal może wykorzystywać dziedziny elementarne osobno. Nie dotyczy to oczywiście klanów takich jak Hōzuki, gdzie mieszany jest tylko jeden rodzaj chakry. Istnieje jeszcze wariant Gogyō Kaiin, który umożliwia zdjęcie pieczęci przez wykonanie tej samej sekwencji pieczęci ręcznych, a także nałożenie jej na daną osobę. Możliwe jest także wykupienie takiego "zabiegu", jednak jest to Towar Luksusowy.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Juinjutsu Ataeru
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe Do stworzenia specyfiku niezbędna jest formuła w formie zwoju oraz posiadanie genów Szczepu Jūgo (do zdobycia od gracza lub na misji rangi A)
Opis Technika pozwalająca na "umieszczenie" na kimś przeklętej pieczęci, przez wstrzyknięcie odpowiednio przygotowanej substancji do organizmu ninja. Jeśli osoba dotknięta tym jutsu spełnia wymogi przeklętej pieczęci jej życiu nic nie zagraża. Użytkownik, wykorzystując chakrę natury płynącą z Kekkei Genkai szczepu Jūgo i swoją własną, nadaje komuś ten "bonus". Niestety, technika posiada też swoją wadę. W miejscu, w którym znajduje się pieczęć, zostaje resztka DNA osoby używającej tego Jutsu, a także jej chakry.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Kaija Hōin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Użytkownik musi znać technikę Juinjutsu Ataeru
Opis Bardzo niestandardowa technika, która daje jej użytkownikowi możliwość przedłużenia własnego życia. Jeżeli nałożył on na kogoś przeklętą pieczęć (za pomocą techniki wyżej), może on trwać dzięki tej zapieczętowanej energii w niebycie, nawet jeżeli jego ciało jako takie umrze. Później, dzięki tej umiejętności, może zdjąć pieczęć z innej osoby, tym samym wskrzeszając samego siebie - osłabionego, ale żywego.
Nazwa
Kekkai Shihō Fūjin
Ranga
A
Pieczęci
Pies → Wąż → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
60 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od osoby)
Dodatkowe
Techniki muszą użyć jednocześnie cztery osoby
Opis Jutsu czterokątnej bariery pieczętującej, czyli technika pozwalająca na zapieczętowanie Bijuu w specjalnym zwoju (jest on wymagany) z przygotowaną wcześniej pieczęcią. Potrzeba do tego dużego zwoju, złożenia odpowiedniej sekwencji pieczęci i utrzymywanie ostatniej przez godzinę, a także cztery małe, aby całość była gotowa. Technika wymaga współpracy czwórki shinobi do wytworzenia pieczęci. Użytkownicy najpierw odblokowują cztery zwoje z pieczęciami, po czym podnoszą swoje prawe ręce w górę. Między nimi pojawia się wtedy duża bariera, którą następnie posyła się w kierunku Bijuu. Jeżeli się to powiedzie, Bijuu znika i zostaje zapieczętowany razem z barierą w zwoju. Tylko jedna osoba musi znać technikę, reszta działa jako przekaźniki chakry.
Nazwa
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Zysk
Dodatkowe
Kontrola chakry rangi A
Opis Niezwykle rzadko spotykana technika stanowiąca kwintesencję umiejętności pieczętujących. Pieczęć Yin swoją siłę opiera na upływie czasu, najłatwiej przyrównać ją do pustego basenu napełnianego powoli sączącą się wodą. Tutaj rolę wody pełni odkładana przez użytkownika chakra. Jej zasoby wraz z użyciem techniki zostają na stałe uszczuplone i procesu tego nie da się przerwać aż do upłynięcia określonego okresu czasu. Jest to jednak gra warta świeczki gdyż wraz z uwolnieniem zmagazynowanej chakry przy pomocy Infūin: Kai zyskujemy ogromne jej pokłady. Technika rządzi się kilkoma prawami. Pierwsza zasada to możliwość posiadania maksymalnie dwóch "zbiorników". Małego i dużego. Napełniać możemy równocześnie jedynie jeden. Uwolnić chakrę możemy jedynie z jednego jednocześnie i musi minąć okres 2 dni fabularnych by móc skorzystać z drugiego. Co ważne podczas napełniania przykładowo większego zbiornika możemy uwolnić chakrę z mniejszego (działają one niezależnie od siebie) i w ten sposób zyskać szybki zastrzyk drogocennej energii, który może nam uratować przysłowiowe 4 litery. Zapełnienie któregoś ze zbiorników sygnalizowane jest pojawieniem się fioletowego rombu na naszym czole. Jest to nasza pieczęć. Wraz z uwolnieniem zgromadzonej chakry pieczęć przeradza się w coś na kształt czarnego "motyla", jego wielkość zależy od tego którego zbiornika użyliśmy (na obrazku dla dużego).
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Kyōmen Shūja no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od notki)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Gofū Kekkai
Opis Technika polegająca na stworzeniu specjalnej pieczęci na notce lub notkach z techniki Gofū Kekkai. Dzięki temu, gdy ktoś je zerwie, pojawi się jego klon, będący lustrzanym odbiciem. Będzie znać wszystkie techniki przeciwnika i jego atrybuty będą tak samo równe. Odbicie zacznie gonić swojego przeciwnika i nie spocznie póki się go nie pozbędzie. Aby zniszczyć takie coś, potrzebna jest niewiarygodna finezja, która umożliwia zniszczenie tworu.
Nazwa
Tensha Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dwukrotny koszt pieczętowanego jutsu
Dodatkowe
Techniki można użyć wyłącznie na ludziach.
Opis Bardzo specyficzna technika pieczętująca, pozwalająca na jednorazowe zamknięcie w cudzym ciele jednej ze swoich technik, która później aktywuje się automatycznie, po spełnieniu warunku ustawionego przez pieczętującego - jak na przykład spotkanie kogoś lub przybycie na jakieś miejsce. Użytkownik gromadzi chakrę w palcu i dotyka czoła innej osoby. Nie odczuwa ona bólu, zaś technika zostaje zaimplementowana. Co ciekawe, można w ten sposób zapieczętować w kimś technikę swojego Kekkei Genkai. Technika pozwala również na zapieczętowanie zasobów potrzebnych do wykonania techniki, o ile takie się znajdują w pobliżu podczas nakładania pieczęci. Należy być bardzo ostrożnym przy doborze warunku, przy którym zostanie technika aktywowana. Bazuje ona na wiedzy nakładającego (jak na przykład wygląd jakiejś osoby) oraz zmysłach i wiedzy osoby, w której technika została zapieczętowana. Technika ta więc w przypadku złego sformułowania warunku może nie wypalić.
Przykład: Warunkiem użycia zapieczętowanej Gōkakyū no Jutsu było: “spotkanie mężczyzny o imieniu Gin”, niestety podczas swojej podróży, ktoś spotyka bogom ducha winnego drwala, który przedstawia się takim samym imieniem. Technika aktywuje się spalając biednego drwala na popiół, a tamten konkretny Gin jest bezpieczny.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Jigō Jubaku no In
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana znajomość Jigen Mahi no Jutsu
Opis Technika polega na nałożeniu niewidocznej pieczęci na ciało oponenta. Wymagany jest przy tym kontakt ręki użytkownika z gołą skórą przeciwnika, a sama pieczęć nie jest widoczna gołym okiem (Dojutsu zobaczy pieczęć). Po upływie dwóch tur, z miejsca kontaktu zaczynają rozprzestrzeniać się czarne symbole, błyskawicznie obejmując całe ciało nałożonego. Ofiara jest sparaliżowana i nie może wykonywać jakichkolwiek ruchów ciałem. Nadal możliwe jest mieszanie chaky do technik, ale samo składanie pieczęci nie jest możliwe. Technika ustępuje po kolejnych dwóch turach albo dzięki gwałtownemu zastrzykowi chakry (Bijuu, SM, itd.)
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Fūinjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin
Ranga
S
Pieczęci
Trzymanie przez cały czas trwania pieczętowania połowy pieczęci Tygrysa
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Cała chakra + zmniejszenie na dzień regeneracji chakry o połowę
Dodatkowe
Gdy technikę używa 9 osób, trwa ona 3 dni. Za każdą brakującą - o dzień dłużej
Opis Technika pozwalająca na zapieczętowanie Bijuu w kamiennym posągu. Im więcej osób, tym krócej trwa pieczętowanie. Wystarczy, że zna ją jedna osoba z grupy pieczętującej. Po zapieczętowaniu Bijuu, Jinchuuriki umiera.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Shishō Fūin
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polegająca na zapieczętowaniu czegoś potężnego i wielkiego, np. Demona w ciele człowieka. Dzięki temu można pozbyć się go, aż do śmierci danej osoby, w której został on zapieczętowany. Jest to najlepszy sposób na zapieczętowanie Demonów w ciałach ludzkich. W ten sposób Bijū nie może nawiązać kontaktu z Jinchūrikim, może go tylko obserwować. Demon musi być jednak wcześniej unieruchomiony lub osłabiony, by nie mógł przerwać działania techniki.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Hakke no Fūin Shiki
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga specjalnego zwoju na klucz i znajomości Shishō Fūin
Opis Technika ta uzupełnia Shishō Fūin. Dzięki niej osoba posiadająca dwie pieczęcie, potrafi dostać od Demona jego chakrę. Grozi to jednak uwolnieniem ogonów, a nawet bestii, która po opętaniu nosiciela wydostanie się na zewnątrz. Jutsu umożliwia również stworzenie klucza do pieczęci. Dzięki niej użytkownik będzie sam mógł poluzować, bądź naprawić swoją pieczęć, wedle woli. Klucz będzie potrzebny do opanowania zgodności z Demonem.
Nazwa
Ura Shishō Fūinjutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Kula o średnicy 10 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (nałożenie, drugie tyle aktywacja)
Dodatkowe
Użytkownik wraz w użyciem tej techniki umiera
Opis Technika polega na narysowaniu znaków na swoim ciele. W czasie życia są uśpione, jednak w odpowiednim momencie, zazwyczaj, gdy użytkownik jest na skraju śmierci nie ma innego wyboru może je aktywować. Technika jest bardzo groźna, ponieważ gdy pieczęć się aktywuje, zaczyna rozrastać się ogromna czarna kula, która gdy dojdzie do maksymalnych rozmiarów, a jest to 10 metrów średnicy, momentalnie wszystko pieczętuje w nieżyjącym użytkowniku. Jeżeli w promieniu kuli znajdzie się jakaś osoba, momentalnie umiera. Aby uciec od kuli wymagana jest szybkość na poziomie wielkim i percepcja na poziomie ponadprzeciętnym.
Nazwa
Shiki Fūjin
Ranga
S
Pieczęci
Wąż → Świnia → Baran → Królik → Pies → Szczur → Ptak → Koń → Wąż → Klaśnięcie
Zasięg
20 metrów (zasięg ręki Boga Śmierci)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Użytkownik techniki umiera po jej użyciu
Opis Jutsu poświęcenia, a zarazem jedno z najbardziej niebezpiecznych w świecie ninja. Polega na przywołaniu Shinigami (boga śmierci), który pojawia się za wykonawcą techniki. Zobaczyć są go w stanie jedynie użytkownik oraz ofiara, bądź ofiary. Celem techniki jest zapieczętowanie duszy przeciwnika w swoim ciele - wszystko jednak ma swój koszt. W przypadku tej techniki jest nim nasze życie wraz z zapieczętowaniem duszy. Co ważne przy śmierci wskutek użycia tej techniki tracimy 10% naszych PH zamiast standardowych 20%. Przeciwnik z kolei zamiast standardowych 20% PH traci 30%. Jak więc widać technika stanowi swoisty miecz obosieczny, aczkolwiek posiada jedną dużą zaletę. Osób przez nią zabitych nie da się w żaden sposób wskrzesić, jako że dusza pozostaje zapieczętowana. Przejdźmy jednak do działania. Z brzucha użytkownika, gdy tego zapragnie wychodzi ręka boga śmierci zmierzająca w kierunku oponenta (najlepiej jest go jakoś unieruchomić podczas tego procesu). Wraz z jej pochwyceniem doznaje on niemal całkowitego paraliżu, tym większego im więcej jego "duszy" zdołaliśmy wyszarpnąć. Jest ona pieczętowana w naszym ciele, aczkolwiek jeśli tylko tego zapragniemy może to być jakiekolwiek inne (technika nadaje się także do pieczętowania biju). Co ważne jeśli chcemy zapieczętować większą ilość osób konieczne będzie użycie klonów Na zakończenie działania techniki bóg śmierci pożera duszę użytkownika odbierając mu życie. Dużo w tej technice zależy od stanu fizycznego użytkownika, jeśli jest on na skraju śmierci to może nie być w stanie wyciągnąć całej duszy, istnieje jednak możliwość zapieczętowania jedynie jej części - pomocą służy tu Shinigami, który może po prostu ją przeciąć. W ten sposób możemy odebrać komuś przykładowo władzę w rękach - będą one zwisać niczym worki ziemniaków i nic się z tym nie będzie dało zrobić.
Działanie techniki da się odwrócić także za koszt życia. Wszystko wygląda dokładnie tak samo z tym, że Shinigami tym razem rozcina brzuch uwalniając interesujące nas dusze, a następnie pożera naszą. Odbywa się to za ten sam koszt. By móc tego dokonać należy posiadać specjalną maskę możliwą do zdobycia na wyprawie rangi A. Musi być ona założona przez użytkownika
Uwaga Wykonanie techniki przez klona także uśmierca użytkownika. Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Sennō Sōsa no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Królik → Pies → Wół → Ptak → Tygrys → Szczur → Baran → Koń → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Wymagania
Iryojutsu B
Opis Technika pozwala na zapieczętowanie wybranych wspomnień danej osoby poprzez umieszczenie w jej mózgu niewielkiej igiełki (nie senbon), na którą nałożona jest specjalna formuła pieczętująca. Aby zaaplikować igłę, należy wykonać zabieg (Iryojutsu min. B) oraz aktywować technikę serią pieczęci - podczas całego procesu, ofiara musi być nieprzytomna. Po aktywacji techniki, ofiara nosząca w głowie igłę nie pamięta absolutnie nic z tego, co miało zostać zapieczętowane i nawet usilne wmawianie jej niektórych faktów nie jest w stanie odwrócić działania techniki. Zdolności Yamanaka są w stanie dotrzeć do owych wspomnień, jednak złamanie pieczęci i przywrócenie pamięci wymaga wiedzy z dziedziny Iryojutsu (B) oraz Fuinjutsu (S) i zabiegu podobnego jak przy nakładaniu jutsu (nie trzeba znać jednak tej techniki, by odwrócić proces). Technika może być dezaktywowana przez jej wykonawcę z użyciem pieczęci Tygrysa. Ofiara doznaje wtedy nagłego bólu głowy i przez kilkanaście sekund nie jest w stanie funkcjonować w pełni sprawnie.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Fūinjutsu”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości