Zmiany Inuzuka

Awatar użytkownika
Aka
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 4 lip 2019, o 21:04
Wiek postaci: 23
Ranga: Szczur
Krótki wygląd: Wysoki i drobny brunet o niebieskich oczach, zazwyczaj chodzący w stonowanych kolorach. Widoczna blizna po podcięciu gardła.
Widoczny ekwipunek: Katana, torba.
GG/Discord: Aka#1339

Zmiany Inuzuka

Post autor: Aka »

PROBLEM
Klan Inuzuka jest bardzo nieprecyzyjnym klanem. Dodatkowo (moim zdaniem) wydawanie PH na psa jest studnią bez dna - stwarza to poczucie opieki nad przedszkolakami w późniejszej fazie gry. Ale po kolei - zaczniemy od góry. Uwaga: będzie długo.

ROZWIĄZANIE
1.
Nie wiadomo jakie to są podstawowe techniki. Ninjutsu E? W takim razie czy pies może używać Kai? Czy może złożyć łapki do pieczęci? A jeżeli nie, to co z Nawanuke no Jutsu i uwalnianiem się z więzów?
Tak nieprecyzyjne stwierdzenie tworzy problemy. Sugeruję zamianę tego akapitu na następujący:
Na evencie Yoichi potwierdził, że jego psy mogą wykonywać tę technikę i żaden admin nie zgłosił do tego nieprawidłowości - myślę, że możemy przy tym pozostać.


2. Brakuje informacji o tym, ile pies w swojej "standardowej" formie posiada chakry. Jest tylko informacja o tym, ile posiada chakry po zamianie w człowieka. Można by było na to przymknąć oko, gdyby nie to, że są techniki takie jak Jinjū Kongō Henge: Santōrō, które wprost pobierają chakre od psa.
Moja propozycja:

3.
Przypomina to bardzo działanie techniki, wobec czego KC też powinno mieć wpływ na jej koszt. Proponuję jednak załatwienie tego takim opisem:

4.
Drobny buff w postaci możliwości wykorzystywania psa jako wierzchowca. W anime wielokrotnie widzieliśmy jak Kiba poruszał się, jeżdżąc na zwierzaku. Obecnie teoretycznie musimy kupić wierzchowca, by poruszać się między prowincjami. A psy szłyby obok nas...
Dodać notkę:



5.
A więc tak:
  • a) Technika jest bardzo nieścisła, głównie ze względu na chochliki językowe i same błędy mechaniczne. W technice jest napisane, że pomaga ona w tropieniu i wzmacnia węch - w jaki sposób? Nie ma to absolutnie żadnego odzwierciedlania - zarówno w zwiększeniu zasięgu węchu jak i wzrostu percepcji. Tych rzeczy po prostu nie ma. Należy to uściślić
  • b) "Technika pozwala wydłużyć sobie pazury i biegać na czworaka". To pozwala, czy wymusza to na użytkowniku? To jest naprawdę kluczowa rzecz, ponieważ bez wydłużania pazurów można dalej składać pieczęci, a bieganie na dwóch nogach jest lepsze, niż na czterech, ponieważ pozwala Ci chociażby atakować mieczem. Sugeruję zmianę tego na typowo zwierzęcy sposób zachowania i przyznawanie bonusów tylko podczas walki "łapam".
  • c) "może on korzystać ze wszystkich poznanych stylów walki taijutsu, natomiast nie obowiązują wówczas bonusy do statystyk podczas wykonywania technik." oraz "lecz istnieje możliwość stworzenia technik klanowych wykorzystujących Shikyaku no jutsu.". Jaki to ma sens? Sama opisówka? Czy może techniki własne nie są Taijutsu i mogą dodawać bonus do statystyk? I w ogóle skąd taki pomysł, żeby techniki nie dawały dodatkowych statystyk...?
Sugeruję zmianę opisu na taki:

6.
W technice nic nie zakazuje używania przez psa np. mieczy. Wydaje mi się to oczywiste, że zwierzę nie ma pojęcia w jaki sposób trzyma się dwuręczny miecz, ale patrząc po komentarzach na chaciku myślę, że warto to uściślić.

7.
Należy dodać informację o wzroście zwierzęcia.

8.
I teraz chyba najbardziej kontrowersyjna część zmian - wyrzucenie rozwijania psa za PH i uzależnienie PH psa od rozwoju Shinobi. Dlaczego tak? Bo zostawienie tego w obecnej formie czyni z Inuzuka worek bez dna - zawsze będzie trzeba ładować w siebie i psa. O ile na wczesnych etapach nie jest to problematyczne, o tyle po osiągnięciu 3k ph ładowanie w psa może okazać się konieczne, żeby nie ginął on na misji. Przy połączeniu ze zwrotem zaledwie 80% ph za śmierć psa, czyni to spory problem w postaci niańczenia psiaka. Dodatkowo mija się trochę z sensem - przecież podczas podróży rozwija się zarówno Inuzuka jak i Ninken. Dlaczego jeden ma stać w miejscu, skoro oboje uczestniczą w bojach?

Dodatkowo w obecnym systemie można stowrzyć potężnego raka. Przedstawię to w tabelce:
Obrazek
Wpakowując 960 PH w psa, po updacie klanówki do rangi A mamy psa wartego 3460PH. Na S-ce będzie to około 4000.
Jest to cholernie silne i głupie - aż się prosi o mema z inwalidą Inuzuka i psem furmanką. Dodatkowo, poza tym jednym dokokszonym psem, będziemy mieli 1(na randze A) lub 2 psy (na randze S) które będą warte około 1400PH. Rozwijanie ich już nie będzie się opłacało, bo koszta są za drogie (zaczynają od progu ~100). I tutaj ponownie wrócę do tego co pisałem - early jest silne. Za silne. Natomiast w mid/late game psy zmieniają się w problem, zamiast w pomoc.

Pojawiają się więc dwa problemy:
a) Postać pośmiertna może wpakować (przykładowo) 1k PH w psa i 1k PH w siebie. Nie będzie więc strasznie słaby, a jednocześnie będzie miał swojego sojusznika, czysto pod staty, wartego prawie 4k PH. Jest to niemożliwe w przypadku ludzi zaczynających grę tym klanem od zera z oczywistych względów - pakowanie przez 1000PH w samego psa jest niemożliwe i skończy się śmiercią na pierwszej misji rangi C, gdzie będzie więcej niż jeden wróg.

b) Bardzo rakowy system władowywania PH w psa, który wymusza na graczu kombinowanie z PIERWSZYM psem. Obecnie system rozwijania psa jest powiązany z rasą (bonusy rasowe są dodawane co poziom jako jednorazowy przyrost statów, nie jako mnożnik!), a więc na randze S zaczynamy rozwijać psa od statystyk wartych ~100. Koszty zaczynają być ogromne - mamy 3 psy i jeszcze siebie samego. W przykładowym buildzie mamy jednego psa ~4k ph, 2x psy ~1.5k ph, oraz siebie. I nie zmieni się to do końca gry, bo po prostu rozwijanie tamtych psów jest nieopłacalne. I to, co w early wydaje się OP, w late game będzie wręcz kulą u nogi. Pójście z psami po 1.5k PH to skazanie tych zwierzątek na śmierć ;(


Rozwiązaniem tego jest usunięcie systemu rozwijania psa za PH. Po pierwsze jest to dla gracza nieopłacalne (tak jak napisałem wyżej) po drugie jest nielogiczne - skoro szkolimy psa, sprawiamy że jest lepszy, to my sami również powinniśmy się rozwijać. Można uzależnić system rozwoju psa od nas samych.


EDIT - nowa propozycja na drugiej stronie
Proponuję następującą tabelkę:
Pierwszy pies: 80% PH właściciela do rozdania na statystyki
Drugi+ pies: 70% PH właściciela do rozdania na statystyki
Pozostawiamy bonus 25% jednej statystyki dla pierwszego psa i 10% dla kolejnych.

Zostawiamy przelicznik samuraja/bestii. Niektórym może wydawać się to bardzo silne - kilka postaci pod walkę. Ale dlaczego powinniśmy to zostawić? Ponieważ psy/bestie w przeciwieństwie do ludzi mają słabo rozwinięty system chakry. Nie mogą robić wzmocnienia pazurów chakrą czy atakować na odległość jakimiś podmuchami magicznej energii. W związku z tym maksowanie szybkości nie będzie takie efektywne jak w przypadku ciachania mieczem - pies potrzebuje (poza wytrzymałością i percepcją) również siły - jego obrażenia są ściśle zależne od ścisku zębami, czy machnięcia łapą. Pies nie wyjdzie też z genjutsu za pomocą Kai, a ze względu na chodzenie na czterech nogach mocne zranienie się w jedną łapę uczyni go niesprawnym w boju. Dodatkowo psy nie mogą mieć artefaktów (co najwyżej zbroję).

Zmieńmy też bonusy z rangi klanowej, żeby nie można było tworzyć raka w early.
Rodzaje Ninkenów
Nazwa rasy
Esukimo
Opis rasy Esukimo to rasa psów mało popularnych, nawet wśród klanu Inuzuka. Mają one kilka cech szczególnych. Są małe przez długi czas, szybkie i zwinne. Mimo tego, iż nie są specjalnie wytrzymałe czy silne w porównaniu do swoich towarzyszy, to nadrabiają to sprytem i zręcznością. Esukimo są typem wesołych psiaków, które lubią żartować sobie z innych. Są bardzo przywiązane do swoich właścicieli, jak wszystkie Ninkeny z tego klanu.
Wzrost
  • Ranga D - 25 cm
  • Ranga C - 50 cm
  • Ranga B - 75 cm
  • Ranga A - 100 cm
  • Ranga S - 125 cm
Waga
  • Ranga D - 10 kg
  • Ranga C - 25 kg
  • Ranga B - 40 kg
  • Ranga A - 60 kg
  • Ranga S - 75 kg
Atrybuty Wzrost atrybutów za każdy poziom:
  • Siła + 5
  • Wytrzymałość + 5
  • Szybkość + 10
  • Percepcja + 10
  • Konsekwencja + 5
Specjalna cecha Zwinność - jest to specjalna cecha genetyczna psów z tego gatunku. Każdy Esukimo posiada tą zdolność, która polega na dodatkowym wzroście szybkości lub percepcji. Jedna z tych cech jest zawsze 25% większa niż normalnie. Analogicznie, gdy Ninken posiada, np. 100 szybkości, ma wtedy 125 szybkości, etc.
Nazwa rasy
Urufu
Opis rasy Urufu to rasa Ninkenów, która jest średnio popularna. Cechują się one przede wszystkim tym, że są bardziej silne i wytrzymałe niż inne psy. Dodatkowo ich wzrost i waga są również o wiele większe, dzięki czemu podróżowanie na nich nie sprawia problemu, nawet na średnich poziomach w Inushiru. Jeśli chodzi o charakter tych Ninkenów, to są one dosyć tajemnicze. Nawiązanie z nimi kontaktu jest wyjątkowo ciężkie, zatem nie każdemu chce się z nimi współpracować. Jednak jeśli Inuzuka da radę z tym zadaniem, zyska wiecznie oddanego kompana, który będzie pierwszy do oddania krwi za swojego właściciela. Przywiązanie Urufu jest bardzo charakterystyczne i niespotykane, nawet w klanie Inuzuka.
Wzrost
  • Ranga D - 35 cm
  • Ranga C - 70 cm
  • Ranga B - 105 cm
  • Ranga A - 140 cm
  • Ranga S - 170 cm
Waga
  • Ranga D - 22 kg
  • Ranga C - 44 kg
  • Ranga B - 66 kg
  • Ranga A - 88 kg
  • Ranga S - 110 kg
Atrybuty Wzrost atrybutów za każdy poziom:
  • Siła + 10
  • Wytrzymałość + 10
  • Szybkość + 5
  • Percepcja + 5
  • Konsekwencja +5
Specjalna cecha Hardość - jest to specjalna cecha genetyczna psów z tego gatunku. Każdy Urufu posiada tą zdolność, która polega na dodatkowym wzroście siły lub wytrzymałości. Jedna z tych cech jest zawsze 25% większa niż normalnie. Analogicznie, gdy Ninken posiada, np. 100 siły, ma wtedy 125 siły, etc.
Nazwa rasy
Hitsuji
Opis rasy Hitsuji to najbardziej popularna rasa Ninkenów w klanie Inuzuka. Są one krzyżówką obu gatunków opisanych powyżej. Dzięki temu ich atrybuty fizyczne są zrównoważone, a i wzrost oraz waga są średnie. Również charakter zwierząt jest połączeniem obu powyższych. Hitsuji zaprzyjaźniają się łatwo z każdym, jednak prawdziwe emocje budują tylko z właścicielem i osobami, z którymi spędzają najwięcej czasu.
Wzrost
  • Ranga D - 30 cm
  • Ranga C - 60 cm
  • Ranga B - 90 cm
  • Ranga A - 125 cm
  • Ranga S - 145 cm
Waga
  • Ranga D - 15 kg
  • Ranga C - 35 kg
  • Ranga B - 55 kg
  • Ranga A - 75 kg
  • Ranga S - 90 kg
Atrybuty Wzrost atrybutów za każdy poziom:
  • Siła + 7
  • Wytrzymałość + 7
  • Szybkość + 7
  • Percepcja + 7
  • Konsekwencja + 7
Specjalna cecha Mobilność - jest to specjalna cecha genetyczna psów z tego gatunku. Każdy Hitsuji posiada tą zdolność, która polega na dodatkowym wzroście dowolnego atrybutu. Jedna z tych cech jest zawsze 25% większa niż normalnie. Analogicznie, gdy Ninken posiada, np. 100 wytrzymałości, ma wtedy 125 wytrzymałości, etc.
UWAGA: Mnożniki rasowe są dodawane po wydaniu PH na psa.
Jak to wygląda po reworku?
Obrazek
Jak widać na podanym przykładzie: pierwszy pies na 2000PH Shinobiego jest słabszy o ponad 1000PH niż w obecnej sytuacji na forum. A nadal jest silny. Drugi pies byłby warty około ~2k PH. Jak to wygląda w late game?
Obrazek
Pies jest silny, to fakt. Nadal jednak jest silniejszy o 800ph, niż pies w obecnym systemie, na którego wydaliśmy 1000 ph (gdzie Shinobi tutaj ma 4k, a tam miał zalewowe 2k).

DODATKOWE UWAGI
TLDR:
Obecny system jest zły i nieefektywny, pozwala zrobić raka w early/mid-game, na dodatek faworyzuje osoby biorące ten klan na pośmiertnej. Mój pomysł zrównoważy wszystkie etapy gry i uczyni ten klan dobrym na każdym poziomie, choć jego specyfika (brak reberu, walka opierająca się na bardzo krótkim dystansie) nadal pozostanie jego minusem.
0 x
Obrazek
I'd rather watch my kingdom fall
I want it all or not at all
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Jun »

Kiedyś tam był projektowany system inuzuk biorący ileś tam procent ph gracza na pieski. Tak podrzucę, bo może ktoś wrzuci tutaj tego doca jeśli jeszcze go ma.


Ale tak generalnie to ja tam jestem na tak.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Seinaru »

Czyyyyli... mając postać z 3000 PH dostanę darmowe 2400 PH do wpakowania w psa po obniżonych kosztach statystyk? I ten system nie promuje postaci pośmiertnych?
Większość tych kosmetycznych poprawek jest nawet spoko, z wyjątkiem Shikyaku no jutsu. To znaczy bardzo fajne jest tak jak teraz + może te uściślenia, ale jednak chciałbym żeby ktoś z adminów potwierdził, że zdaje sobie sprawę z tego, że jest tam boost do statystyk do +30/+30 za niezmienny koszt techniki rangi E. Żeby nikt nie miał zaskoczki jak zachce mu się tym zagrać i oprzeć na tym trybie swojej zabawy.
Dodatkowo brak bonusu do technik tai wynika z tego, aby nie mieć nagle boosta +80 do jakiejś statystyki w czasie wykonywania techniki. Możesz sobie zrobić jutsu które działa w tym trybie, ale nie dostanie już statów podczas wykonywania bo te są już wliczone jako boost płynący z techniki.

Oczywiście rozumiem problem exploita na statystykach psa z opóźnionym podnoszeniem dziedziny klanowej, ale dla mnie rozwiązaniem tego problemu byłaby po prostu możliwość rozwijania psa za PH dopiero wtedy gdy osiągniemy rangę S w dziedzinie klanowej. Oczywiście wiadomo że pies będzie tą studnią bez dna i przez to klan jest bardzo drogi bo rozwijasz dwie postacie zamiast jednej, ale to imo wciąż najlepsze rozwiązanie. Pies to support, nie chcemy żeby solował tych samych przeciwników co jego właściciel.
Podarowanie inuzukom darmowych PH na wydania do psa przechyli ich w drugą stronę, tym bardziej że te podarowane PH przełożą się na staty które potem dodawane są do technik gdzie łączymy się z pieskiem w jedno i będzie wtedy można wykręcać naprawdę poważne poziomy atrybutów na poziomie najlepszych wspomagaczy bez żadnych konsekwencji i dodatkowych nakładów pracy.
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Awatar użytkownika
Aka
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 4 lip 2019, o 21:04
Wiek postaci: 23
Ranga: Szczur
Krótki wygląd: Wysoki i drobny brunet o niebieskich oczach, zazwyczaj chodzący w stonowanych kolorach. Widoczna blizna po podcięciu gardła.
Widoczny ekwipunek: Katana, torba.
GG/Discord: Aka#1339

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Aka »

A to nie taki jest domyślny styl gry Inuzuka? Walczenie pod Shikyaku no jutsu? xD
W sumie to taki klan typowo pod walkę wręcz, więc w sumie się nie dziwię że tak jest. Może rzeczywiście ten boost z technik nie powinien działać, ale jaki jest wtedy sens ich używania, skoro jest tylko opisowy?
Osobiście się z tym nie zgodzę, ale to tylko kwestia tego jak podchodzimy do gry na forum i każdy może mieć swoje zdanie. Wymieniłem minusy, które ma pies: brak odporności na gen, brak obrony, ograniczone ruchy. Natomiast na ten moment moja propozycja i tak osłabia te psy, przynajmniej do late game'u. Dlaczego rozwijanie psa od poziomu S uważam za słabe? Bo to nadal spowoduje, że PH masz rozlane na 4 postacie (przypomnę: na S-ce mamy 3 psy!). W takim przypadku trzeba byłoby drastycznie podnieść bonusy za rasę, bo inaczej nigdy nie rozwiniemy tych psów na tyle, by nie padały od jednej techniki. W late game'ie doprowadzi to do sytuacji, że psy nie będą wspomagaczem, tylko będą wymagały wspomagania, ze względu na małą ilość PH. Będą tylko problemem...

I jasne, pies nie ma być głównym "DPS-em", ale jednak ich wachlarz ruchów jest bardzo ograniczony, podobnie jak i obrona. Zwłaszcza defensywa to praktycznie tylko szybkość. W połączeniu z traceniem PH za śmierć psiaka jest to bardzo toksyczne gameplayowo. Już nie wspominając o tym, że przecież zarówno pies jak i właściciel zgodnie z logiką razem zdobywają doświadczenie, a nie tylko jedno z nich.
0 x
Obrazek
I'd rather watch my kingdom fall
I want it all or not at all
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Tamaki Hyūga »

To rozwiązanie z daniem psom % PH właściciela sprawia że Inuzuka w late game staje się zbyt silny

Obrazek
Tutaj masz wyliczenie ile by statystyk miał właściciel, oba psy a także Cerber z techniki S
Do tego jeszcze nie chciało mi się doliczać statystyk bonusowych z klanówki i bonusów dla piesków.
Właściciel ma oczywiście klanówkę na S, dodatkowo ma też KC C i jeszcze jedną dziedzinę C
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Aka
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 4 lip 2019, o 21:04
Wiek postaci: 23
Ranga: Szczur
Krótki wygląd: Wysoki i drobny brunet o niebieskich oczach, zazwyczaj chodzący w stonowanych kolorach. Widoczna blizna po podcięciu gardła.
Widoczny ekwipunek: Katana, torba.
GG/Discord: Aka#1339

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Aka »

No i gdzie tutaj jest za silny? Cerber to S-ka Hijutsu, wszystko takie jest silne. Reszta jest jak najbardziej normalna + w ogóle nie odniosłeś się do wszystkich minusów, które ma pies, ani do innych propozycji ¯\_(ツ)_/¯
0 x
Obrazek
I'd rather watch my kingdom fall
I want it all or not at all
Awatar użytkownika
Harisham
Martwa postać
Posty: 797
Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
Multikonta: Harikido, Prosiaczek

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Harisham »

Nie będę wnikał w gwóźdź programu, czyli bawienie się w tabelki i liczenie statystyk psa przy różnych wariantach. Zwrócę uwagę na te mniejsze rzeczy.

Dlaczego sugerujesz, że pies, który potrafi mówić i chodzić po wodzie miałby nie umieć posługiwać się narzędziami, w tym bronią? Kompletnie nie widzę w tym sensu, skoro w formie ludzkiej jest sprawny tak samo jak właściciel, skoro ma takie same statystyki jak on. Dodatkowo summony mogą korzystać z broni.

Nie wiem też dlaczego karać by psa dodatkowo obniżaniem mu ilości czakry, skoro i tak już ma niższą kc od użytkownika. Ewentualnie co bym tutaj zaznaczył, że czakra psa jest stała, czyli 100% i nie wpływają na nią bonus np za wytrzymałość.
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?

W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
Awatar użytkownika
Aka
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 4 lip 2019, o 21:04
Wiek postaci: 23
Ranga: Szczur
Krótki wygląd: Wysoki i drobny brunet o niebieskich oczach, zazwyczaj chodzący w stonowanych kolorach. Widoczna blizna po podcięciu gardła.
Widoczny ekwipunek: Katana, torba.
GG/Discord: Aka#1339

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Aka »

Balans. Inaczej zrobi się rakowego builda:
>forsuj statystyki
>psy w klona
>4 postacie rushujące z zanbato xD

To była moja propozycja. Twoja też jest spoko. Chodzi po prostu o to, że w obecnym momencie nie ma nigdzie napisane, ile pies ma chakry :)
0 x
Obrazek
I'd rather watch my kingdom fall
I want it all or not at all
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Jun »

Skoro liczymy go jak shinobi, to niech będzie tak traktowany. Niech ma i te chakre po wytce.
No co ty misiek :D Fajna sprawa to jest.

Ale fakt faktem, trzeba wziąć pod uwagę, że ten build inuzuki, niemal całkowicie wyklucza korzystanie z chakra flow i podobnych rzeczy, a one i tak i tak będą silniejsze. Statystyki statystykami, ale można się zdziwić bardzo.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Rokuramen Sennin »

W pełni zgadzam się z Seinaru, nic dodać nic ująć, Inuzuka jest silnym klanem i warto by zatrzymać beczkowanie postaci pośmiertnych, nie wspominając, że psy silne są same z siebie (: Blokada rozwoju psa do poziomu klanówki S to bardzo dobry pomysł.

Poza tym tak - wypadałoby wprowadzić te poprawki kosmetyczne.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Jun »

Zwróćcie uwagę na całokształt rozgrywki, a nie na jego początkową i ostatnią faze.

Ph w psa od rangi S to tym bardziej zły pomysł, bo wymusi maxowanie klanówki, ograniczając potencjalny rozwój inuzuki we wszelkich innych dziedzinach. Nie wspominając o tym, że sam pies ma wiele wad, o których się zapomina. Inna sprawa, że tez może zginąć i gracz jest na to narażony znacznie mocniej. Kolejna rzecz to, to, że już nie patrząc na samą liczbę PH jakie ten pies dostaje za klanówkę... Nie będzie on na randze S tak potężny jak mogłoby się wydawać [bo i tak nie będzie dościgał technik S nawet bazowo teraz.(ofc jest od tego rasa...) Gdy dojdzie rework dziedzin i ta nowa statystyka to już w ogóle.

Inna sprawa to powrót PH z psa co zauważył AKA.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Aka
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 4 lip 2019, o 21:04
Wiek postaci: 23
Ranga: Szczur
Krótki wygląd: Wysoki i drobny brunet o niebieskich oczach, zazwyczaj chodzący w stonowanych kolorach. Widoczna blizna po podcięciu gardła.
Widoczny ekwipunek: Katana, torba.
GG/Discord: Aka#1339

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Aka »

@Koala, @Seinaru
Mam wrażenie, że wy zapominacie, że nie ma się jednego psa, tylko trzy. Rozwijasz cztery postacie, nie dwie! To jest po prostu niemożliwe, by rozwijać je jednocześnie i jeszcze samego siebie, by nie padały od strzała. Wrzucenie rozwoju od S nie jest rozwiązaniem problemu...
0 x
Obrazek
I'd rather watch my kingdom fall
I want it all or not at all
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Hikari »

Od dawna nie podobało mi się wydawanie na psa PH, więc przypomnę o czymś co wam dawałem odchodząc z admina na rozwiązanie tego problemu.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Tutaj jest link do doca, który proponuje aby psy posiadały jakiś % zależny od stat użytkownika. Wartości nie są ostateczne, bardziej przykładowe.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Aka
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 4 lip 2019, o 21:04
Wiek postaci: 23
Ranga: Szczur
Krótki wygląd: Wysoki i drobny brunet o niebieskich oczach, zazwyczaj chodzący w stonowanych kolorach. Widoczna blizna po podcięciu gardła.
Widoczny ekwipunek: Katana, torba.
GG/Discord: Aka#1339

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Aka »

Bardzo fajna tabelka od Hikariego :) Uzależnia ona statystyki psów od statystyk Shinobiego - takie rozwiązanie też jest spoko i nie będzie można zrobić inwalidy z furmanką. Natomiast osobiście dałbym najlepsze statystyki na 80% wartości, 70% wszystkiego na Hitsuji i 60% na najsłabszą statystykę.

Taka forma też jest ok. Chodzi po prostu o to, że wydawanie PH na 4 postacie praktycznie niweluje rozwój w late game. Wymagałoby to kosmicznych ilości misji, by nie być warzywem.
0 x
Obrazek
I'd rather watch my kingdom fall
I want it all or not at all
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Zmiany Inuzuka

Post autor: Jun »

Albo ciągłego bycia Cerberem

Tyle, że Cerber czy nawet dwugłowy, w walce z jakimś Biju czy czymś to i tak średni fun bo nie masz żadnych dziwnych chakrowych powłok i obrywasz normalnie zapewne. Nie masz jakiejś uber wytki z tego tytułu, right? [ponad sam boost za fuzje]
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości