Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
BeeBee-Hachi
Posty: 721 Rejestracja: 27 gru 2019, o 14:39
GG/Discord: Kubalus#9713
Multikonta: Tetsuro/Zankoku
Post
autor: BeeBee-Hachi » 15 sie 2020, o 02:09
#310
Zmieniono format wynagrodzenia misji - usunięto przypis dotyczący wynagrodzenia dla MG z uwagi na jego zbyteczność (wynagrodzenie to w przeciwieństwie do wynagrodzenia dla gracza jest ustandaryzowane).
W zamian wprowadzono sugerowaną sławę postaci - MG zgłaszający misję do wyceny może tam zaproponować, jak bardzo czyny postaci rozniosły się echem po świecie. Wyceniający misję wraz z akceptacją jej wprowadzi także stosowny zapis do działu Sława postaci. link
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 15 sie 2020, o 20:54
#311
Dopisano zagubione koszty turowe w Reberu Aburame . Oprócz tego doprecyzowano ile robaków na turę odtwarza technika Hijutsu: Mushimayu.
W związku z niednawym reworkiem Reberu - dopasowano objętości i zasięgi Reberu Maji .
Od dzisiaj nie będzie wymagane odbycie misji C aby odblokować pierwszą łezkę Sharingana - wystarczy przeżycie silnych emocji, również na fabule. Oprócz tego zniesiono wymóg walki, aby Sharingan ewoluował na drugą i trzecią łezkę, jeśli spełni się wymóg PH. Szczegóły można znaleźć w Mechanice klanu pod tym linkiem .
Doprecyzowanie opisów u Kosekich w technikach Shōton: Kuri no Ruhoīru oraz Shōton: Jeido no Kuresu. Do Notki 4 dopisano również o możliwości zniszczenia własnych tworów na życzenie bez czynienia nikomu żadnej krzywdy. Szczegóły można znaleźć pod tym linkiem .
Wprowadzono poprawiony opis Shuang Gou .
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 26 sie 2020, o 21:32
#312
Duża aktualizacja w Dotonie . Część technik otrzymała kosmetyczne poprawki, inne gruntowne zmiany, ale aktualizacja dotyczy każdej techniki z całej dziedziny. Są też przypadki skasowanych technik, dlatego użytkowników tej dziedziny prosimy o przejrzenie działu i wprowadzenie ewentualnych korekt.
Małe poprawki w Sabaku - dotyczą przede wszystkim technik opartych na miażdżeniu, w których sprawdzana jest wytrzymałość ofiary. Progi wytrzymałości zostały poprawione tak, aby były adekwatne do różnicy między zwykłym piaskiem a złotym pyłem. Suna no Tate otrzymało wymóg bycia jinchuurikim Shukaku (wersja bez Shukaku dublowała się wcześniej z reberu wiec została wykasowana), z kolei z Suna no Kaiwan zdjęto ten wymóg.
Tak jak zwykle - utraconą przez zmiany technikę można wymienić na darmową naukę innej o randze równej lub niższej.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 1 wrz 2020, o 22:05
#313
W związku z poprzednią zmianą ujednolicono czas trwania technik tworzących zbroje w klanie Kōseki oraz Kaguya
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 8 wrz 2020, o 19:50
#314
Zreworkowano działanie UW Absorbcja .
Dostosowano wygląd tabelek z ciężarkami do nowego schematu (w końcu!) oraz uściślono odrobinę ich mechanikę.
W związku z nieścisłościami pojawiło się wytłumaczenie czym są techniki zakazane oraz jaką wiedzę się o nich posiada (czyli żadną). Więcej informacji tutaj . Stosowne notki pojawią się też w tematach z technikami, w dziedzinach, w których takowe techniki występują.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 23 wrz 2020, o 21:40
#315
Wprowadzono wyprawy po pieniądze. Od dzisiaj można udać się na takową, żeby zdobyć więcej Ryo. Więcej szczegółów tutaj .
0 x
BeeBee-Hachi
Posty: 721 Rejestracja: 27 gru 2019, o 14:39
GG/Discord: Kubalus#9713
Multikonta: Tetsuro/Zankoku
Post
autor: BeeBee-Hachi » 29 wrz 2020, o 00:05
#316
Zmieniono wymiar potencjalnych banów na czat. Nowe ustalenia:
Nagminne, poniżej poziomu zachowanie na forumowym czacie i niestosowanie się do słownych upomnień może również doprowadzić do ukarania ostrzeżeniami czy banem na czat w kolejności:
1 - ban na tydzień,
2 - ban na miesiąc,
3 - ban na 3 miesiące,
4 - ban na 6 miesięcy,
5 - permaban na czat
Link
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 30 wrz 2020, o 13:32
#317
Maleńka zmiana, ale pewnie niektórych zainteresuje. Na nowo otworzyliśmy miejsca w rodzie Uchiha, a więc ponownie będzie można robić postacie z ich KG. Różnicą natomiast jest to, że uprzednio będzie trzeba zgłosić się o to z prośbą do Administracji i uzyskać zgodę.
Niektórych może interesować taka decyzja, a więc już spieszę z wyjaśnieniem: jest to klan trudny do grania, który zyskuje dopiero, kiedy postać posiada dużą ilość PH i wielu nowych graczy zniechęca się na początku, blokując tym samym ilość miejsc, a później także powiększając liczbę nieaktywnych. Nie chcemy blokować klanu w nieskończoność, jednak jest to zdecydowanie problem, stąd też chcemy, by każda osoba decydująca się na grę z Sharinganem miała świadomość z czym to się wiąże i tym samym zminimalizować liczbę nieaktywnych u Uchiha.
Przy okazji zablokowaliśmy możliwość tworzenia postaci Wyznawców Jashina. Stay tuned.
0 x
Papyrus
Administrator
Posty: 3835 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 12 paź 2020, o 20:20
#318
Zmiana w znanej i nielubianej UW Pasożyt. Została całkowicie przerobiona. Teraz możliwe jest rozpoczęcie z jednym eksperymentem który może zapewnić albo mutacje fizyczne (np. jaszczurza skóra, worek z trucizną, ręce) albo mutacje chakrowe (np. powietrzne rurki w dłoniach).
Szablon KP został uaktualniony o osobną rubryczkę dla ludzi z UW Pasożyt.
Umiejętności Wrodzone i Nabyte
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 26 paź 2020, o 22:47
#319
Zmiany w klanie Inuzuka :
Przede wszystkim zmieniono zasady dotyczące rozwoju ninkenów - ich statystyki od teraz są składową atrybutów fizycznych Inuzuki oraz poziomu dziedziny klanowej.
Usunięto rozwój statystyk psa za własne PH.
Zmiana bonusów w trybach Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō i Jinjū Kongō Henge: Santōrō.
Poprawki w zasadach zdobywania kolejnych psów.
Jūjin Bunshin zachowuje statystyki psa.
Inne drobne zmiany - delikatna poprawka w zasięgach węchu i koszt podwojenia zasięgu dla Inuzuki, kosmetyczne zmiany w opisie Shikyaku no Jutsu czy informacja o wykorzystaniu psa jako wierzchowca.
0 x
Papyrus
Administrator
Posty: 3835 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 4 lis 2020, o 22:28
#320
Dodano nieco informacji o kilku klanach (jak Koseki czy Uchiha) do Kultur prowincji w celu lepszego określenia ich społeczeństw. Link tutaj .
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 30 lis 2020, o 21:48
#321
Długo wyczekiwana lista zmian związana ze statystykami i samurajami:
Wzrost kosztu rozwijania atrybutów ponad wartość 200. Rozwijanie statystyk ponad tę wartość jest wciąż możliwe, ale znacznie wolniejsze. Kalkulator PH zaktualizuję jutro.
Zwiększenie znaczenia Wytrzymałości - od teraz ten atrybut od pewnego poziomu pozwala częściowo lub całkowicie zniwelować otrzymywane obrażenia od ataków fizycznych i technik.
Zwiększenie udziału Percepcji w uniku (w uwadze).
Dodanie nowego atrybutu - Siła Chakry, która wzmacnia statystyki dziedzin chakrowych. Możliwy do rozwijania od KC na poziomie S. Zdolności wspomagające, artefakty i inne efekty wzmacniające techniki są/będą dostosowywane do tego atrybutu.
W związku z pojawieniem się powyższego, zmiany we wspomagaczach: SM, CS i w wisiorkach żywiołowych.
Ciężarki - zostały jedynie ciężarki pierwszego poziomu, a ich czas działania został ograniczony.
Umiejętności Wrodzone i Nabyte - ograniczenie maksymalnego bonusu do statystyk w umiejętnościach dających procentowy bonus.
Samurajowie - gruntowna zmiana samurajów na zasady ninja. Funkcjonują na zasadach klanu, stąd wszystkie koszta statystyk i dziedzin na tym samym poziomie, własna dziedzina oparta na chakra flow, jedna szkoła do wyboru i na start i pozostałe do wyboru jako UN. Tym samym odblokowana możliwość zdobywania wspomagaczy.
Przy okazji nowej formy zasady dotyczącej siły samurajskiej chakra flow, pojawiły się również doprecyzowania w żywiołowych (Fuuton i Raiton).
Dostosowanie się do zmian (proszę wprowadzić przed podjęciem się nowych misji, jak ktoś jest w trakcie jakiegoś wątku, to działa na starych zasadach):
W przypadku atrybutów powyżej 200 - cofnięcie atrybut do 200, zwrot PH i dowolna możliwość wydania odzyskanych punktów (znów na ten atrybut po zaktualizowanych kosztach lub na coś innego). Na poprzednich zasadach 1 punkt atrybutu z przedziału 200-250 kosztował 10 PH.
W przypadku wspomagaczy objętych zmianami - konieczność dostosowania się do nowej wersji, możliwe ponowne rozdanie bonusów na nowo.
Samurajowie - z powodu tak gruntownych zmian w zasadach możliwość przebudowania części mechanicznej Karty Postaci (oczywiście z zachowaniem podstaw jak np. posiadane Szkoły lub wrodzony żywioł oraz z możliwością wymiany utraconych technik na darmową naukę innych o randze równej lub niższej) lub możliwość skorzystania z opcji porzucenia postaci na korzystniejszych zasadach: 100% zamiast 80%.
Wszystkie osoby zmuszone do wprowadzenia poprawek proszę o uprzednie skontaktowanie się ze mną lub z Sandersem.
Komentarz : Niektóre rzeczy będą jeszcze wymagały dostosowania do powyższych zmian. 200 w statystykach jako wyraźniejsza granica, pojawienie się Siły Chakry, kwestie Wytrzymałości i Percepcji, czy nowa wersja samurajów - fundamenty tych zmian powinny zostać w tej formie. Nie wykluczone są jednak w bliższej lub dalszej przyszłości małe korekty, które jednak nie będą już wprowadzały takiego zamieszania (bronie dystansowe wymagające poprawek, ewentualne zmiany rzędu kilku, kilkunastu punktów Siły Chakry np. w CSie lub wsiorkach, zwiększenie kosztu Siły Chakry w SM, pule punktów do rozdysponowania we wspomagaczach, kwestie siły w technikach chakra flow). Taki poprawki będą już wyraźnie drobniejsze i mniej odczuwalne.
Napomknę jedynie, że jedyną większą rzeczą, która była chwilę rozważana, to ograniczenie bonusów do statystyk (ze wszelkich źródeł jak np. wspomagacze lub techniki) do połowy po przekroczeniu jakiejś dużej wartości (np. 240), ale to naprawdę nic pewnego.
W przypadku jakichś nieścisłości, uwag, sugestii do poprawy - jesteśmy otwarci.
0 x
Ero Sennin
Support
Posty: 1923 Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru
Post
autor: Ero Sennin » 30 lis 2020, o 23:28
#322
Mała aktualizacja, zwłaszcza w porównaniu do tej wrzuconej jakiś czas temu. Zmieniony został nieco szablon wynagrodzeń do misji. W przypadku, gdy ktoś prosił o zwiększenie uprawnień, często ginęło to w gąszczu sprawdzanych misji. Została więc tam dodana linijka, by MG chcący ubiegać się o wyższe uprawnienia mogli spokojnie tam wrzucić, wtedy na pewno nam to nie umknie! Dodatkowo linijki odnośnie rozpoznawalności, sławy, jak i właśnie uprawnień zostały oznaczone jako opcjonalne. Oznacza to, że trzeba je wypełnić tylko wtedy, gdy jest taka potrzeba, zamiast pisać za każdym razem "standard".
Nowy szablonik tutaj .
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 6 gru 2020, o 22:57
#323
Długo wyczekiwany przez niektórych rework UW Wielka Chakra oraz UW Elementalista. Szczegóły tutaj .
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 7 gru 2020, o 20:37
#324
Doprecyzowanie widzenia w ciemności w doujutsu Uchiha i Hyuuga .
Katon - rozbicie Kaengiri (ranga C) na dwie osobne techniki.
Notka w Hozuki o możliwości wykorzystania Niewielkich zasobów wody z własnego ciała.
Zmiany w Dohito - C1: Shī Wan, C2: Shī Wan, C1: Yusō.
Inuzuka - stylistyczna poprawka wzmianki w Shikyaku no Jutsu o przeznaczeniu do taijutsu.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum:
Daisuke i 6 gości