Style
- Han Gug
- Postać porzucona
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 sty 2020, o 21:08
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5866
- Seinaru
- Martwa postać
- Posty: 2526
- Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
- Widoczny ekwipunek: Nagrobek
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=3828
Re: Style
Nie jest to w sumie najgorszy pomysł. Bycie mistrzem stylu ze statami po 75 to zawsze było za nisko.
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Style
Faktycznie, jest mały problem, ale przede wszystkim z najwyższymi rangami. Poziomy D i C powinny być moim zdaniem łatwo dostępne, techniki są proste, a dziedziny chakrowe na tych rangach nie kosztują dużo. Ranga B to już całkiem dobrze ogarniająca styl postać, A i S to już bardzo zaawansowana. Dla wyższych poziomów można spokojnie wyśrubować te wymogi, ranga D mogłaby zostać bez kosztu - płacimy już za nią 50 PH, niech coś z niej będzie.
Można za to byłoby dodać wymóg wartości atrybutu charakterystycznego dla danego stylu, np. szybkości dla Gouken i percepcji dla Seido.
Wymóg głównego atrybutu załatwia przy okazji problem dosyć sporego rozrzutu w wymogach technik poszczególnych stylów, np. 140 i 160 percepcji dla technik Seido B i A, gdzie niektóre style w ogóle nie mają takich wymagań. W takiej sytuacji wymagania atrybutów dla większości technik tai i buki mogłyby wylecieć, a zostałyby jedynie w tych przypadkach, które szczególnie wykraczają ponad normę.
Wymagania dotyczące głównego atrybutu dla drugiego i trzeciego stylu pozostałyby takie same jak w przypadku pierwszego.
Można za to byłoby dodać wymóg wartości atrybutu charakterystycznego dla danego stylu, np. szybkości dla Gouken i percepcji dla Seido.
- Nazwa
- Progi punktów atrybutów na pierwszy styl.
- Ranga D
- Suma fizycznych: 0
- Ranga C
- Suma fizycznych: 100 | Główny atrybut: 41
- Ranga B
- Suma fizycznych: 200 | Główny atrybut: 81
- Ranga A
- Suma fizycznych: 300 | Główny atrybut: 121
- Ranga S
- Suma fizycznych: 400 | Główny atrybut: 161
Wymóg głównego atrybutu załatwia przy okazji problem dosyć sporego rozrzutu w wymogach technik poszczególnych stylów, np. 140 i 160 percepcji dla technik Seido B i A, gdzie niektóre style w ogóle nie mają takich wymagań. W takiej sytuacji wymagania atrybutów dla większości technik tai i buki mogłyby wylecieć, a zostałyby jedynie w tych przypadkach, które szczególnie wykraczają ponad normę.
Wymagania dotyczące głównego atrybutu dla drugiego i trzeciego stylu pozostałyby takie same jak w przypadku pierwszego.
0 x
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Style
Pomysł bardzo spoko. Podoba mi się rozwiązanie Ocira. To faktycznie zawsze był problem. Ktoś ładował sobie statystyki np. wysoką percepcją, miał styl na wysokiej randze, po czym wykonywał trudne ruchy z rakankenu xD tak powinno mieć to ręce i nogi. Jestem za.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Han Gug
- Postać porzucona
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 sty 2020, o 21:08
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5866
Re: Style
Błagam tylko niech to nie będzie wymóg 41 itd. To boli. Już i tak cierpię, że przedziały się tak zaczynają. Nie wiem jak złą osobą była ta, która wpadła na pomysł, żeby przedziały się zaczynały od 1 nie od 0. Niech to będzie nawet 45, albo 50 ale nie 41. Tak jest brzydko.
0 x
- Kaiko
- Postać porzucona
- Posty: 185
- Rejestracja: 29 gru 2019, o 15:02
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Białe włosy nieumiejętnie przystrzyżone, oczy o barwie jasnego złota, rekinie zęby. Niewysoki, drobny, ubrany w proste, mało krzykliwe ubrania
- Widoczny ekwipunek: Dwa Shuang Gou przytroczone do pasa po jednym na bok, czarna, duża torba na lewym pośladku, podłużne coś zawinięte w materiał i szczelnie związane - noszone na plecach, niczym plecak
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7934
- GG/Discord: 1032197 / Ray#8794
- Multikonta: -
Re: Style
Okej, pomysł niby spoko, ale to tylko pogrążanie taiuserów czy bukiuserów, którzy nie są samurajami. Według mnie wersja Ekko jest spoko, ale nie Ocira. W czym przeszkadza to, że ktoś ma S w stylu, a nie potrafi wykonać techniki rangi B z tego stylu? Wydaje mi się, że w niczym, bo to tylko literka, która nie ma realnego przełożenia. Mistrz stylu, ale co z tego, jak nie wykona nic po mistrzowsku? Techniki mają swoje ograniczenia, bo jedna wykorzystuje bardziej szybkość, druga bardziej siłę, trzecia bardziej percepcję i jest okej. Chcesz użyć tej techniki, to musisz mieć statystyki. I ustalenie, że Seido wiodącą statystyką jest percepcja sprawia tylko, że blokujemy sobie cały poziom, załóżmy, rangi A, bo nie mamy 121 percepcji. Tylko co z tego, że nie mamy jej, skoro możemy wymyślić sobie w WT silną technikę Seido, która wcale nie potrzebuje aż tyle percepcji, a ma rangę A, bo jest silna w inny sposób. No i takie dobieranie wiodącej statystyki, to też spłycanie całego stylu do czegoś na wzór kamień-papier-nożyce. Styl na wytrzymałość bije styl na siłę, ale styl na siłę bije styl na szybkość, ale styl na szybkość bije styl na percepcję, ale percepcję bije wytrzymałość. Przykładowo. No i chyba nie chcecie mi powiedzieć, że w takim razie Chanbara to jest styl pod szybkość, bo ma jedną technikę na radze A, która wymaga 150 szybkości. Czyli ranga A Chanbary od 150 szybkości? To straszne spłycanie kompleksowości stylów, które są czymś więcej niż "ja jestem silny, a on jest szybki". Dodatkowo sprawia to, że gracz z Rakankenem musi cisnąć tę siłę non-stop, aż osiągnie poziom S, by opłacało mu się rozwijać inne statystyki. I po co to wszystko, skoro są wymogi w technikach, które ograniczają takie powerplaye? XD
O ile pomysł Ekko jest dobry, tak rozwinięcie Ocira z głównym atrybutem, to według mnie bzdura, która tylko szkodzi graczom. Rzeczywiście progi na rangi stylów są za niskie i nawet na 500 PH da się zrobić prawie mistrza stylu, ale główny atrybut, który byłby blokadą, to już przesada. Nie dość, że spłyca to cały styl do pewnych gimmicków, to jeszcze nadaje sztuczne ograniczenie dodatkowe i uwydatnia tylko problem taiuserów/bukiuserów w starciu z samurajami. Taki Bukiuser czy Taiuser mają jeszcze bardziej pod górkę od samego początku, niż mieli kiedyś co stawia ich w beznadziejnej sytuacji. Lwia część graczy to użytkownicy wykonujący misję rangi C i jest to misja, w którą większość celuje po zaczęciu przygody na forum, bo D są zwyczajnie zbyt SL jak na shounenowe forum. No i taki gracz, który chce być Rockiem Lee ma, po prostu, przekichane, bo z technikami C w Gokenie trochę ciężko wykonać misję rangi C, ale do B potrzebuje 81 PA, a to jest, o ile dobrze pamiętam przeliczniki, 274 PH w samą szybkość. I okej, to nie tak dużo za rangę B, ale sama szybkość to nie wszystko. Do szybkości potrzeba mieć 50% wytki i percepcji, czyli przynajmniej 41 w obu statystykach co daje dodatkowe 246 PH, czyli już 520 PH. Ale co z tych statystyk, tej szybkości, jak nasze uderzenia nawet muchy nie zabiją z tą siłą? A szczególnie w starciu z przeciwnikiem na C, który ma do tych 800 PH, czyli może mieć ot tak sobie 40 wytki. Takim minimum, moim zdaniem, na Taiusera, by jego ciosy miały znaczenie, to 50 w sile. Czyli dodatkowe 150 PH, a to już daje 670 PH w same statystyki, by móc rozwinąć styl. Dodatkowo 50 PH na otwarcie stylu, czyli 720 PH, aby mieć rangę B stylu i spełniać jakieś minimalne wymagania. Pomijam konsekwencję i psychikę, a także kontrolę chakry w tej kalkulacji. No i tutaj się uwydatnia następny problem, czyli zależności między statystykami. Styl na cokolwiek poza szybkością będzie zawsze bardziej opłacalny, niż szybkość, bo szybkość jako jedyna statystyka wymaga dwóch innych statystyk na podobnym poziomie. No i jeszcze żeby było zabawniej, to na końcu i tak trzeba rozwinąć siłę albo inne statystyki, bo nasze ciosy, chociaż szybkie, to nie zadają obrażeń i możemy sobie mieć ten styl na S nawet z wersją Ocira, a gówno można zrobić nawet przeciwnikowi z rangi C. XD A ten balans powinien działać na wszystkie style jednakowo i jeszcze na samurajów oraz ninja w jednakowy sposób, nie psując ich i tak już kruchego balansu na ten moment.
Podsumowując:
- Tak, podnieść wymogi na kolejne rangi stylu
- Nie, nie wprowadzać głównego atrybutu
O ile pomysł Ekko jest dobry, tak rozwinięcie Ocira z głównym atrybutem, to według mnie bzdura, która tylko szkodzi graczom. Rzeczywiście progi na rangi stylów są za niskie i nawet na 500 PH da się zrobić prawie mistrza stylu, ale główny atrybut, który byłby blokadą, to już przesada. Nie dość, że spłyca to cały styl do pewnych gimmicków, to jeszcze nadaje sztuczne ograniczenie dodatkowe i uwydatnia tylko problem taiuserów/bukiuserów w starciu z samurajami. Taki Bukiuser czy Taiuser mają jeszcze bardziej pod górkę od samego początku, niż mieli kiedyś co stawia ich w beznadziejnej sytuacji. Lwia część graczy to użytkownicy wykonujący misję rangi C i jest to misja, w którą większość celuje po zaczęciu przygody na forum, bo D są zwyczajnie zbyt SL jak na shounenowe forum. No i taki gracz, który chce być Rockiem Lee ma, po prostu, przekichane, bo z technikami C w Gokenie trochę ciężko wykonać misję rangi C, ale do B potrzebuje 81 PA, a to jest, o ile dobrze pamiętam przeliczniki, 274 PH w samą szybkość. I okej, to nie tak dużo za rangę B, ale sama szybkość to nie wszystko. Do szybkości potrzeba mieć 50% wytki i percepcji, czyli przynajmniej 41 w obu statystykach co daje dodatkowe 246 PH, czyli już 520 PH. Ale co z tych statystyk, tej szybkości, jak nasze uderzenia nawet muchy nie zabiją z tą siłą? A szczególnie w starciu z przeciwnikiem na C, który ma do tych 800 PH, czyli może mieć ot tak sobie 40 wytki. Takim minimum, moim zdaniem, na Taiusera, by jego ciosy miały znaczenie, to 50 w sile. Czyli dodatkowe 150 PH, a to już daje 670 PH w same statystyki, by móc rozwinąć styl. Dodatkowo 50 PH na otwarcie stylu, czyli 720 PH, aby mieć rangę B stylu i spełniać jakieś minimalne wymagania. Pomijam konsekwencję i psychikę, a także kontrolę chakry w tej kalkulacji. No i tutaj się uwydatnia następny problem, czyli zależności między statystykami. Styl na cokolwiek poza szybkością będzie zawsze bardziej opłacalny, niż szybkość, bo szybkość jako jedyna statystyka wymaga dwóch innych statystyk na podobnym poziomie. No i jeszcze żeby było zabawniej, to na końcu i tak trzeba rozwinąć siłę albo inne statystyki, bo nasze ciosy, chociaż szybkie, to nie zadają obrażeń i możemy sobie mieć ten styl na S nawet z wersją Ocira, a gówno można zrobić nawet przeciwnikowi z rangi C. XD A ten balans powinien działać na wszystkie style jednakowo i jeszcze na samurajów oraz ninja w jednakowy sposób, nie psując ich i tak już kruchego balansu na ten moment.
Podsumowując:
- Tak, podnieść wymogi na kolejne rangi stylu
- Nie, nie wprowadzać głównego atrybutu
0 x
#FFCC66
Popieram kasację Henge i Kawarimi, a nawet Genjutsu.

"Never to retreat
Mystery and wonder
Messy hearts made of thunder"
Popieram kasację Henge i Kawarimi, a nawet Genjutsu.

"Never to retreat
Mystery and wonder
Messy hearts made of thunder"
- Seinaru
- Martwa postać
- Posty: 2526
- Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
- Widoczny ekwipunek: Nagrobek
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=3828
Re: Style
Nie czytałem tego posta wyżej w całości, ale jak kolega tyle się napisał to może na serio nie wprowadzać tego atrybutu głównego? Szkoda żeby tyle pisania poszło na marne. To takie trochę pójście na łatwiznę zamiast wzięcie tych technik Tai i Buki na warsztat i określenie im jakichś wymogów indywidualnie. Wiadomo tylko że nie ma kto tego zrobić, więc trochę impas.
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Style
No dobrze, załóżmy w takim razie, że podejdziemy do sprawy bardziej indywidualnie i wymogi atrybutów przydzieli się technikom, a nie całemu stylowi. Problem jednowymiarowości, o którym wspomniał Kaiko, zostanie rozwiązany, bo w jednym stylu będą mogły występować techniki wspierające różne atrybuty. Drugi problem, który dotyczy utrudnionego rozwoju, wciąż jednak będzie istniał. Skoro w takim Rakanken prawie wszystkie techniki oparte są na sile, to tak trzeba będzie rozwijać ten najbardziej podstawowy atrybut, żeby mieć dostęp do technik i mieć pożytek ze stylu.
Skoro dodanie wymogu atrybutu do samego stylu lub do wszystkich technik jest rzucaniem kłód pod nogi, to zostawiamy jedynie sumę fizycznych atrybutów? Co w takim razie z samymi wymogami niektórych technik? Gouken nie ma żadnego jutsu, które miałoby dodatkowy wymóg. W takich Rakanken czy Seido pojawiają się wymogi i to dość spore.
Skoro dodanie wymogu atrybutu do samego stylu lub do wszystkich technik jest rzucaniem kłód pod nogi, to zostawiamy jedynie sumę fizycznych atrybutów? Co w takim razie z samymi wymogami niektórych technik? Gouken nie ma żadnego jutsu, które miałoby dodatkowy wymóg. W takich Rakanken czy Seido pojawiają się wymogi i to dość spore.
0 x
- Han Gug
- Postać porzucona
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 sty 2020, o 21:08
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5866
Re: Style
Zwiększając wymagania co do stylu, taki Gouken automatycznie zostanie nieco osłabiony przez co dawanie wymogów do technik nie wydaje mi się tutaj konieczne. Dla jeszcze lepszego zbalansowania takiego Goukenu z Rakankenem nieznacznie zmniejszyłbym wymogi co do technik. Tak, żeby osiągając to mistrzostwo w danym stylu, faktycznie być w nim mistrzem. Nie zapominajmy, że te techniki też dają boosta do stat. Nawet jakby było takie 350PA na rangę A i przy tym w technice wymóg 100 siły do korzystania - co wydaje mi się, że jest legitne, to daje 140 siły w momencie użycia. To jest bardzo dużo. Ile osób jest w stanie pochwalić się taką liczbą?
0 x
- Kaiko
- Postać porzucona
- Posty: 185
- Rejestracja: 29 gru 2019, o 15:02
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Białe włosy nieumiejętnie przystrzyżone, oczy o barwie jasnego złota, rekinie zęby. Niewysoki, drobny, ubrany w proste, mało krzykliwe ubrania
- Widoczny ekwipunek: Dwa Shuang Gou przytroczone do pasa po jednym na bok, czarna, duża torba na lewym pośladku, podłużne coś zawinięte w materiał i szczelnie związane - noszone na plecach, niczym plecak
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7934
- GG/Discord: 1032197 / Ray#8794
- Multikonta: -
Re: Style
Ale po co dodawać do wszystkich technik wymogi? Nie wszystkie techniki tego wymagają. Rakanken ma te wymogi tylko dlatego, że Raikage każdym tym ruchem był w stanie zabić na hita i ktoś, tworząc te techniki na forum, postanowił, że bazowo da im moc Raikage, stąd też wymóg. Ucinał łby ręką i ta technika była do tego stworzona, więc w innej formie nie widziałbym jej na forum. Wymóg jak najbardziej uzasadniony i nie sugerowałbym się, że cały styl ma taką moc. Gouken też może zabić na hita, ale wymaga to już po prostu własnych statystyk gracza, a nie wymogu z Rakankena. Style same w sobie siłą są dobrze zbalansowane, bo nawet ten Rakanken na S niewiele zdziała bez odpowiedniej szybkości i percepcji, jako że te ruchy to czysta siła. Gouken bez siły też nic nie zdziała. Cała moc stylów jest oparta na statystykach, a te, które mają bazowo jakąś siłę, mają duże wymogi, które są rozsądne. Według mnie najlepiej byłoby zostawić to kombinowanie i po prostu podnieść sumę PA na kolejne poziomy B/A/S stylów, począwszy od pierwszego - tak jak to zaproponował Ocirek.
0 x
#FFCC66
Popieram kasację Henge i Kawarimi, a nawet Genjutsu.

"Never to retreat
Mystery and wonder
Messy hearts made of thunder"
Popieram kasację Henge i Kawarimi, a nawet Genjutsu.

"Never to retreat
Mystery and wonder
Messy hearts made of thunder"
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Style
Miałem nic nie pisać ale w sumie, czemu nie. Według mnie to zwiększenie PA na poziomy B/A/S jest bez sensu. Bo co z osobami, które mają Goken? Mając styl na randze A jestem w stanie nauczyć się prawie wszystkich technik (jedna zakazana, a do drugiej faktycznie brakuje mi statystyk) i można powiedzieć, że jestem "mistrzem" w swoim stylu walki. W moim odczuciu jest to krzywdzące dla takich postaci jak na przykład moja. Tak widzę tylko czubek własnego nosa.
0 x

- Kaiko
- Postać porzucona
- Posty: 185
- Rejestracja: 29 gru 2019, o 15:02
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Białe włosy nieumiejętnie przystrzyżone, oczy o barwie jasnego złota, rekinie zęby. Niewysoki, drobny, ubrany w proste, mało krzykliwe ubrania
- Widoczny ekwipunek: Dwa Shuang Gou przytroczone do pasa po jednym na bok, czarna, duża torba na lewym pośladku, podłużne coś zawinięte w materiał i szczelnie związane - noszone na plecach, niczym plecak
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7934
- GG/Discord: 1032197 / Ray#8794
- Multikonta: -
Re: Style
Ale co to ma do rzeczy? Co to wnosi do dyskusji? Jeżeli dobrze kojarzę, to w trójkę mieliście problem na wojennej C, gdzie Ty jesteś Kaguya i teraz piszesz, że jesteś mistrzem w stylu. To jednak nie taki mistrz, skoro nawet Kaguya pod Goken nie dawał sobie rady. Tylko potwierdzasz, że te literki mają mniejsze znaczenie, niż się wydawało. Literki, literkami, ale to zabawne jak na start można zrobić sobie samuraja ze stylem na A lub ninja ze stylem na B, czyli poziomy dosyć wysokie, a w rzeczywistości taki gracz nie wykona misji rangi C. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie przesadzałbym w żadną stronę i podtrzymuję swoje zdanie.
0 x
#FFCC66
Popieram kasację Henge i Kawarimi, a nawet Genjutsu.

"Never to retreat
Mystery and wonder
Messy hearts made of thunder"
Popieram kasację Henge i Kawarimi, a nawet Genjutsu.

"Never to retreat
Mystery and wonder
Messy hearts made of thunder"
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Style
Nie wiem gdzie był problem na tej misji ale okej. Napisałem, że jestem "mistrzem stylu" bo mogę się nauczyć prawie wszystkich technik, a taki wyznacznik chyba był. Będąc "mistrzem stylu" nie mogę już trafić na kogoś kto mnie wybuchnie jednym ciosem? Dziwne. Ekko tak zawarł problem.
Gracze grający Goken będą pokrzywdzeni bo ten styl nie ma tego "problemu", albo ktoś nie będzie w stanie wykonać misji C ze stylem na B (bardzo wątpliwe według mnie). Chęć zwiększenia tego, jest podyktowana tym, że techniki wymagają statystyk fizycznych ponad teoretyczne możliwości użytkowników. Idąc tym tropem to żeby otworzyć klanówke Kaguya na B, powinienem mieć najpierw 80 percepcji i dopiero ją otwierać?
Gracze grający Goken będą pokrzywdzeni bo ten styl nie ma tego "problemu", albo ktoś nie będzie w stanie wykonać misji C ze stylem na B (bardzo wątpliwe według mnie). Chęć zwiększenia tego, jest podyktowana tym, że techniki wymagają statystyk fizycznych ponad teoretyczne możliwości użytkowników. Idąc tym tropem to żeby otworzyć klanówke Kaguya na B, powinienem mieć najpierw 80 percepcji i dopiero ją otwierać?
0 x

- Yami
- Posty: 2959
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Style
Nie mniej jednak prawdą jest to, że ktoś kto ma dziedzinę chakrową S jest mistrzem w tworzeniu technik i jedna jego technika może wybombić połowę forum ot tak. Aktualnie mistrzem stylu walki jest każdy "przeciętny" shinobi co trochę nie współgra w byciu "mistrzem". To tylko w kwestiach używanych wyrażeń.
Tak jak teraz Gokenowcy będą czuli się pokrzywdzeni tak każda inna osoba, która nie ma stylu może czuć się pokrzywdzona, że nie mają stylu który nie dość, że pozwala na bonusy do 3 różnych statystyk tak również nie wymaga żadnych dodatkowych wymagań jak inne style walki. Czyżby jakaś zmiana na horyzoncie przez to się klaruje?
Zmiany zawsze krzywdzą, ich brak również zawsze krzywdzą, bo są osoby, które powiedzą "A ONI MAJĄ A MY NIE".
Jedyne co jest uciążliwe, to kwestia:
-jak osoba, która wykorzystała daną technikę teraz nagle nie potrafi tego zrobić.
Poza tym również jestem za jakimiś zmianami pod tym względem. Skoro i tak większość technik ma jakieś wymogi można wszystko ujednolicić przez jedną zmianę. Będzie to też ułatwienie w tworzeniu nowych WT albowiem tak jak w przypadku technik chakrowych wiesz, że możesz zrobić technikę A mając Rangę A.
I tak Echo. Mnie też boli posiadanie staty, która nie jest wielokrotnością 5 no ale to jest już rzecz, która od wieków jest na foro
Tak jak teraz Gokenowcy będą czuli się pokrzywdzeni tak każda inna osoba, która nie ma stylu może czuć się pokrzywdzona, że nie mają stylu który nie dość, że pozwala na bonusy do 3 różnych statystyk tak również nie wymaga żadnych dodatkowych wymagań jak inne style walki. Czyżby jakaś zmiana na horyzoncie przez to się klaruje?
Zmiany zawsze krzywdzą, ich brak również zawsze krzywdzą, bo są osoby, które powiedzą "A ONI MAJĄ A MY NIE".
Jedyne co jest uciążliwe, to kwestia:
-jak osoba, która wykorzystała daną technikę teraz nagle nie potrafi tego zrobić.
Poza tym również jestem za jakimiś zmianami pod tym względem. Skoro i tak większość technik ma jakieś wymogi można wszystko ujednolicić przez jedną zmianę. Będzie to też ułatwienie w tworzeniu nowych WT albowiem tak jak w przypadku technik chakrowych wiesz, że możesz zrobić technikę A mając Rangę A.
I tak Echo. Mnie też boli posiadanie staty, która nie jest wielokrotnością 5 no ale to jest już rzecz, która od wieków jest na foro

0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości