Wioska Saikuron

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkowań geograficznych.
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Chise

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Chise »

/Koniec misji, Shiga zt do Kotei.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Po chwili przerwy mężczyźni przystąpili do ćwiczenia kolejnej techniki. Była to pierwsza z technik, która pozwalała na wytwarzanie jakichś zasobów wody. Miejin bacznie przyglądał się temu jak jego "mistrz" wykonuje tą technikę, tak, aby mógł potem sam w odpowiedni sposób ją wykonać. Wydawało się to być bardzo proste, ot gromadzi sie chakrę w ustach, a następnie wypuszcza ją pod postacią wody. Nie trzeba składać żadnej pieczęci, nie trzeba nic specjalnego robić, wystarczy się skupić. Tak też zrobił Meijin. Zamknął oczy, wziął głęboki wdech i zgromadził swoją chakrę w ustach, następnie otworzył oczy, znalazł cel i wypluł. Niewielki strumień wyleciał z jego ust. Wykonał tą technikę jeszcze kilka razy, tak aby mieć pewność, że dobrze ją wykonuje, a potem... potem to kolejne treningi...
Nazwa
Suiton: Teppōuo
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Tworzy małe zasoby wody
opis Jedna z najprostszych technik z zakresu Suiton. Po zebraniu chakry w ustach wypluwamy prosty strumień wody. Nie wyrządzi on krzywdy przeciwnikowi, ale z pewnością ugasi nieduży ogień lub porządnie zmoczy oponenta.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Kolejna technika po części wykorzystywała to co chłopak chwilę wcześniej stworzył. Po Suiton: Teppōuo na ziemi pozostało kilka plam wody, ot kałuże. Kai pokazał mu, że użytkownik chakry Suitonu jest w stanie wejść do zbiornika wodnego, pozwalając mu na prowadzenie nasłuchu, a nawet obserwacji. Technika była banalnie prosta, skupienie chakry i "wejście" do wody. Meijin powtórzył to najpierw na większej kałuży, a potem na kilku mniejszych, za każdym razem efekt był taki sam, sukces.
Żeby mieć jednak pewność, iż chłopak da sobie radę w każdej sytuacji wejść do zbiornika wodnego, poprosił on Kaia, aby oddalili się od wioski, a następnie aby mężczyzna stworzył jakiś niewielki staw, albo chociaz oczko wodne. Kiedy to sie dokonało, Meijin spróbował wejść do środka. Udało się.
Po wszystkim mężczyźni wrócili do wioski.
Nazwa
Suiton: Mizutetsu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody
opis Jutsu polegające na zanurzeniu swojego ciała w nawet bardzo płytkim zbiorniku wodnym. Stojąc np. na kałuży jesteśmy w stanie skutecznie ukryć w niej całe swoje ciało bez zmiany jej kształtu czy objętości, a następnie wynurzać z niej dowolne części ciała. Użytkownik będąc cały pod wodą słyszy i widzi tak, jakby jego głowa znajdowała się tuż poniżej powierzchni. Będąc zanurzonym nie można poruszać się w obrębie zbiornika. Aby zobaczyć/usłyszeć więcej musi wynurzyć głowę. Zniszczenie zbiornika wodnego, w którym znajduje się użytkownik skutkuje jego natychmiastowym "wypchnięciem", jednak np. potraktowanie kałuży techniką Raitonu zada użytkownikowi większe obrażenia niż normalnie. Nie ma możliwości wciągnięcia przeciwnika do zbiornika, w którym my się znajdujemy. Wszelkie dojutsu rozpoznają technikę, zauważając w danym zbiorniku wodnym duże skupisko chakry.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Po wczorajszym treningu mężczyźni udali się na spoczynek i dopiero następnego dnia wrócili do treningów. Dzisiaj Meijin miał poznać poważniejsze techniki, które pozwolą mu wziąć czynny udział w wydarzeniach na polu bitwy.

Pierwszą z technik to Suiton: Teppōdama, po części rozwinięcie tego czego wczoraj się nauczył. Tak jak zawsze, chłopak najpierw przyglądał się jak mężczyzna wykonuje tą technikę, jednocześnie starając się, z pomocą swoich umiejętności sensorycznych wykryć, jak nauczyciel manipuluje chakrą. Chłopak potrzebował wszelkiej pomocy jeśli miał być w stanie wykonać tą technikę.
Następnie przyszedł czas na chłopaka. Miał złożyć pieczęć, zgromadzić chakrę w ustach i wystrzelić w stronę drzewa, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z założeniami techniki, to drzewo się złamie. No i chłopak zrobił co miał zrobić, a z jego ust wyleciała woda, ale taka sama jak podczas wczorajszej nauki. Meijin pokręcił głową i spróbował jeszcze raz, tym razem skupiając się bardziej na kształcie wody, miała ona być jak pocisk. Dzięki temu woda faktycznie, wyglądała lepiej, ale jej siła dalej pozostawiała wiele do życzenia. Tym razem więc Miejin skupił się na ciśnieniu. I cyk, wystrzelił. Tym razem udało mu się poprawnie wykonać tą technikę. Teraz nie pozostało nic innego jak troszkę jeszcze poćwiczyć, żeby mieć pewność, że jest w stanie ją wykonać, następnie chwilę odpocząć i brać się za dalszy trening.

Nazwa
Suiton: Teppōdama
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Tworzy małe zasoby wody
Opis Po zmieszaniu w płucach chakry Suitonu, shinobi wypluwa ją w postaci wodnego pocisku wielkości klatki piersiowej. Jest to skondensowana wodna kula, która polega nie tyle na ilości wody, co na samej sile wystrzału techniki. Ta natomiast jest w stanie skruszyć cienki mur o grubości kilku cegieł.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Kolejny trening, tym razem Meijin miałby się nauczyć techniki wodnego miecza. W teorii technika ta wydawała się być wyjątkowo przydatna, a do tego banalnie prosta. Wszystko rozpoczęło się tak samo jak zawsze, Meijin przyglądał się sposobowi w jaki technikę tą tworzy, a następnie kontroluje mężczyzna. Po prostu skoncentorwał on chakrę w swojej dłoni i powstał tam miecz. Broń ta dorównywała broni stalowej, ale miała swoje wady, nie była w stanie rywalizować z dotonem, a także bezpieczniej dla użytkownika byłoby unikać raitonu.
Meijin spróbował sam. Zamknął oczy, skupił chakrę i skierował ją do prawej dłoni. Następnie wyobraził sobie, że tworzy wodny miecz. i oto dzierżył go w dłoni. Poszło wyjątkowo łatwo. Jednak tutaj testem miało być utrzymanie tej techniki. Z tego też powodu Meijin miał rzucić się na swojego nauczyciela, który w tym czasie korzystałby z normalnej broni, katany. Jeśli technika została dobrze wykonana, to nie powinno być żadnego problemu z taką walką. Meijin ruszył na przeciwnika i widząc, że ten blokuje spróbował przełamać tą obronę za pomocą swojego miecza. Niestety w chwili uderzenia miecz się... rozlał. Chłopak musiał więc spróbować jeszcze raz, przy tej próbie wszystko poszło perfekcyjnie i chłopak mógł dopisać kolejną technikę do swojej kolekcji...
Nazwa
Suiton: Mizukiri no Yaiba
Pieczęci
brak
Zasięg
Miecz zawsze pojawia się w jednej z dłoni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody
opis Użytkownik przy pomocy chakry Suitonu i niewielkiego zbiornika wodnego jest w stanie wytworzyć w swojej dłoni miecz. Jedyne co należy zrobić, to zanurzyć dłoń w wodzie, przesłać do niej porcję chakry, a następnie "wyciągnąć" z niej oręż. Mimo, że jest to ciecz, to podczas walki twór zachowuje się jak ciało stałe. Jest tak samo ostry, jednak mniej wytrzymały niż stalowe, sklepowe wersje mieczy. Ważną cechą wytworzonej broni jest jego odporność i zdolność kontrowania technik Katonu, które jest on w stanie przecinać (do rangi C włącznie, jednak przecięta technika nie znika, a nawet rozproszona może zranić użytkownika). Niestety, miecz ze względu na swoją naturę kiepsko sprawuje się przeciwko broniom i defensywom Dotonu, a także świetnie przewodzi naturę chakry Raiton.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Kolejna technika, która mogłaby się przydać chłopakowi, to wodny klon. Tutaj najważniejsza była teoria, dlatego też najpierw Meijin słuchał o tym co klon może robić. Przede wszystkim, aby wykonać klona potrzebny jest kontakt z wodą, to z niej wyrośnie klon, warto też wiedzieć, że klon może używać tylko technik żywiołu wody czy taijutsu/bukijutsu, które zna oryginał. Meijin w takim razie mógł założyć, że jego klon będzie w stanie wykonać to samo co on ze swoim mieczem. Warte zauważenia było także to, że klon posiada ekwipunek, ale zachowuje on swoje właściwości tak długo jak pozostaje w rękach klona. Znając całą teorię Meijin zaczął się przyglądać jak Kai wykonuje tą technikę. Wyglądało to banalnie prosto. Jedna pieczęć, zbiornik wodny i cyk powstał klon. Chłopakowi nie pozostało nic innego jak powtórzyć to wszystko.
Stanął więc w pobliżu stworzonych przez niego wczesniej zbiorowisk wody, złożył pieczęć i skupił się na utworzeniu swojej kopii. Początkowo nie przekazywał jej żadnej chakry, chciał sprawdzić czy ona w ogóle jest w stanie fukncjonować. Rozkazał kopii ruszyć na przeciwnika, ta pośłusznie to zrobiła. Poruszała się bardzo podobnie do chłopaka, kopia wyjęła bokken i zaatakowała Kaia. Wszystko wydawało się być w porządku. Dlatego też Meijin stworzył kolejnego klona, ale tym razem przekazał mu odrobinę chakry. Klon wykonał Teppodamę. Wszystko było cudownie. Kolejna technika do odhaczenia.
Nazwa
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Zasięg prowincji, w której klon został stworzony. Aby stworzyć klona musimy mieć bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym z którego powstaje.
Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe Siła = 1/2 siły użytkownika; reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
Zasoby
Wymaga małych zasobów wody
opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje zadania powierzone mu przez swojego twórcę. Aby stworzyć Bunshina konieczny jest bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym, z którego ma powstać. Ponadto, klon może zostać wytworzony tylko w najbliższym sąsiedztwie użytkownika, nawet jeśli zbiornik obejmuje większą powierzchnię. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Suiton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej, która jest uzbrojona na wierzchu i przez to utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny, lecz po opuszczeniu dłoni klona rozpada się na wodę. Magiczne właściwości wyekwipowanych artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. wybuchowe właściwości notek.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Kolejna technika, której mial się chłopak nauczyć miała charakter różnoraki, można ją było wykorzystać zarówno do obrony jak i ataku. Oczywiście cały proces nauki przebiegał tak samo, najpierw teoria. Po wykonaniu pieczęci barana, kota i ptaka wkoło ciała użytkownika powinno pojawić się coś w rodzaju wodnego tornada, zdolnego do obicia sporej części słabszych ciosów, ale ten wir można było również wysłać w innych kierunkach, aż do 15 metrów od siebie! Dosyć jednak teorii, czas na pokaz. Wszystko wydawało się być banalnie proste, dlatego też chłopak od razu rzucił się w, he he, wir pracy.
Meijin skupił swoją chakrę na całym swoim ciele, chciał aby w koło niego wytworzyło się jak najwięcej chakry uwolnienia wody, a następnie zaczął składać pieczęci. Baran, kot i w końcu ptak. Chłopak zamknął oczy, skupił się na na powstaniu wiru i bum, wokoł niego pojawiło się wodne tornado. Teraz należało przetestować siłę techniki. Meijin skierował ją w stronę swojego tymczasowego mistrza Kaia, tak aby ten mógł zaatakować. Mężczyzna wykonał prosty kopniak, ale nie przebił się... widać technika była odpowiednio przygotwana. Niestety nie mogli sprawdzić jak ta technika działa przeciw innym żywiołom poniewaz obydwoje potrafili używać tylko żywiołu wody.
W każdym razie trening został zakonczony powodzeniem.
Nazwa
Suiton: Mizu no Tatsumaki
Pieczęci
Baran → Koń → Ptak
Zasięg
Na własne ciało; atak do 15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody
opis Wielowymiarowa technika Suitonu, która może służyć zarówno do defensywy, jak i ofensywy. Po złożeniu pieczęci, stojąc na powierzchni zbiornika wodnego, shinobi porusza wodą pod swoimi stopami podnosząc ją i tworząc z niej wodny wir dookoła całego swojego ciała. Tak ukształtowane wodne tornado dookoła użytkownika jest w stanie zmyć sprzed nosa wykonawcy jutsu większość wymierzonych w niego małych broni miotanych (duże i fuuma shurikeny przedostaną się przez tą zaporę), a także powstrzymać przed większością technik rangi D, a także katonu rangi C. Przez zasłonę nie przebiją się również ciosy o sile mniejszej niż 50. To jednak nie wszystko. Podczas utrzymywania wokół siebie tornada (konieczne jest trzymanie ostatniej złożonej pieczęci), użytkownik może się poruszać, a także skierować wodny wir na swoich oponentów. Szybkość takiego ataku jest na poziomie miernym (100), a jego siła jest zdolna odrzucić człowieka w tył. Ilość wody jest jednak zbyt mała, aby taki napór kontynuować dłużej, dlatego po jednokrotnym zaatakowaniu wirem technika się wyczerpuje i jeśli chcemy odzyskać wir wokół siebie, jutsu należy wykonać od nowa.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Dni mijały, trening trwał.

Kolejna technika, której chłopak się miał nauczyć była swego rodzaju ewenementem, ale zaraz do tego dojdziemy. Jak zawsze najpierw teoria. Otóż Mizuame Nabara jest specyficzną techniką żywiołu wody, która pozwala na wyplucie lepkiego płynu, jeśli ktoś zawczasu nie przygotuje chakry w stopach, to po prostu ugrzęźnie. Nie jest to skomplikowana technika pod względem wykonania, potrzeba tylko dwóch pieczęci. Wszystko wydawąło się być łatwe do zrobienia, ale mimo to Meijin i tak poprosił o prezentację. Kai wykonał odpowiednią sekwencję, a następnie wypluł na ziemię lepką maź. Porposił Meijina aby ten stworzył klona i kazał mu w to wejśc. Tak też zrobił. I faktycznie, klon ugrzązł. Teraz nadszedl czas, aby meijin wykonał tą technikę. Chłopak zaczął składać pieczęci, następnie skupił chakrę w swoim wnętrzu, jednocześnie myśląc o tym, aby wypłynęła ona pod postacią lepkiej substancji, kiedy był gotowy, po prostu wypluł to przed siebie. Teraz trzeba było tylko sprawdzić czy wykonana przezeń technika jest wystarczająco silna. Kai stworzył klona i kazał mu po prostu wbiec prosto w tą wodną pułapkę. Jak się okazało ugrzązł. Tak więc Meijin mial pewność, że technika zadziałała i mógł ją dopisać do swojego repertuaru.
Nazwa
Suiton: Mizuame Nabara
Pieczęci
Baran → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
opis Kolejna z technik Suitonu, która nieco zmienia właściwości "tradycyjnej" wody, którą używamy w większości technik. Po złożeniu zaledwie dwóch pieczęci i jednoczesnym zmieszaniu chakry w ustach, shinobi wypluwa na ziemię lub przeciwnika strumień lepkiej mazi o konsystencji gęstego syropu. Jutsu jest swoistą pułapką, ten kto wdepnie w kleistą maź lub zostanie nią oblany może mieć duże problemy z poruszaniem się. Samo "odlepienie się" od podłoża wymaga siły na poziomie co najmniej 60 lub... odrobiny sprytu. Użyte Suimen Hoko no Waza zapewnia ochronę przed przyklejeniem się, jednak musi ona zostać użyta PRZED nadepnięciem na maź. W przeciwnym wypadku możemy zostać uziemieni, co w walce zazwyczaj oznacza duże kłopoty. Wypluta plama ma średnicę nie większą niż 5 metrów, a jednorazowe użycie pozwala oblać dorosłego człowieka od stóp do głów.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

Trening z Kaiem miał zakończyć sie niebawem, chłopak miał czas, aby nauczyć się jeszcze tylko dwóch technik.

Tym razem nadszedł czas, aby chłopak nauczył się swoistego rozwinięcia Mizume Nabary, a dokładniej Suiton: Mizuame Haji. W tej wersji techniki, lepka maź jest używana nie do pokrycia jakiegoś konkretnego obszaru, a po prostu do zaatakowania i spętania pojedynczej osoby. Wytrzymałość oraz szybkość tej techniki były całkiem okej, szczególnie na jakichś prostych przeciwników, a to własnie raczej takich spotykałby na swojej drodze chłopak. W każdym razie wiemy co teraz się stało, prezentacja! Kai wykonał jedną jedyną, potrzebną do tej techniki pieczęć i skierowal tą technikę na wcześniej wykorzystywane klony, a dokładniej na klona Meijina. Ten miał po prostu czekać i tak też robił. Okaząło się, że technika ta po prostu oplata przeciwnika i uniemożliwia mu ruch.
Meijin powtórzył sekwencję pieczęci, zgromadził chakrę w żołądku i skupił się, aby z jego ust wyleciała gruba, lepka, wodna lina. Kiedy był gotowy, spojrzał w stronę klona Kaia i wystrzelił. Lina trafiła i spętała kopię nauczyciela. Wszystko wydawało się być wystarczająco solidne, aby i tą technikę można było zaliczyć do repertuaru chłopaka, ten z każdym dniem stawał się coraz większy, a Meijin czuł sie coraz pewniej, w koncu był gotowy na walki takie jakie miały miejsce ostatnio.

Nazwa
Suiton: Mizuame Haji
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
25 metrów
Wymagania
Wymaga znajomości Suiton: Mizuame Nabara
Dodatkowe
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
opis Technika bazująca na Suiton: Mizuame Nabara która zamiast skupiać się na działaniu obszarowym koncentruje się na zadziałaniu przeciw pojedynczym celom. Shinobi miesza chakrę w swoim żołądku by po chwili wypluć ciecz która po zbliżeniu się do celu oplątuje go. Trafienie i spętanie nią przeciwnika może unieruchomić jego ruchy a lepkość liny utrudnia oswobodzenie się z jej uścisku.
0 x
Meijin

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Meijin »

0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Yami »

0 x
Awatar użytkownika
Hayami Akodo
Posty: 1277
Rejestracja: 20 sie 2017, o 15:45
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR
- po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak
Multikonta: brak
Aktualna postać: Hayami Akodo

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Hayami Akodo »

0 x
Obrazek though my body may decay on the isle of Ezo
my spirit guards my lord in the east


voice |PH| theme | bank | vibe 1|vibe 2
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Wioska Saikuron

Post autor: Yami »

Następny post gracza
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sogen [394 r.]”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości