Posiadłość na granicy z Yusetsu

Kolejna z prowincji Wietrznych Równin o dość pokaźnych rozmiarach. Sakai zamieszkiwane i zarządzane jest przez Ród Akimichi. Prowincja sąsiaduje od południowego zachodu z regionem Samotnych Wydm, a od południowego wschodu z regionem Prastarego Lasu. Od południa Sakai z kolei sąsiaduje z terenami niezbadanymi, co niejednokrotnie powoduje zbrojne utarczki. W prowincji tak jak w regionie, od czasu do czasu dopatrzeć się można niewielkich zagajników leśnych, ale w przeważającej części dominuje ukształtowanie równinne, z wysoką trawą, które idealnie nadaje się do hodowli bądź uprawy roli. Nieopodal granic znajdują się również wioski pod zarządem Szczepu Kakuzu.
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Czy sam fakt jego perfekcyjności nie był dowodem jego fałszywości? Murai faktycznie o tym pomyślał w momencie kiedy ten po prostu się skłonił i zaczął wykonywać jego polecenia. Możliwe że wynikało to z wyjątkowości takiego zachowania w otoczeniu Kakuzu, skrajna uległość nie była dla niego codziennością. Stąd też, na podstawie efektu przyzwyczajenia, można było odnieść wrażenie że jest to po prostu podejrzane. Biorąc poprawkę na środowisko w jakim przyszło się słudze obracać takie zachowanie nie było niczym niezwykłym. Prawdopodobieństwo jego udziału w tym wszystkim malało, ale nie można było tego wykluczyć całkowicie. Zawsze musiał brać na to poprawkę, nie mógł odrzucić jakiejkolwiek opcji.
Powrócił do towarzystwa. Jego powrót oczywiście był zarejestrowany przez kobiety, w szczególnością tą która była nim żywo zainteresowana. Nie miał jak na razie żadnych dowodów że była w jakikolwiek sposób wmieszana. Właściwie to na razie nie miał nic. Jednocześnie miało to swoje zalety i wady. Spokojne przyjęcie, możliwe że wszystko przebiegnie bez ataku. Jednak zakładając że plan zamachowca wypełniał się właśnie w tym momencie, spokój był wręcz problemem. Nie miałby wtedy żadnych wskazówek odnośnie przebiegu tego planu. Mógłby tylko czekać na jego wypełnienie się. I wtedy coś się pojawiło. Kilka sytuacji jednocześnie które mogły okazać się cennym źródłem informacji. Ba, jakimkolwiek źródłem informacji.
Trzy sytuacje. Służące w swoim własnym towarzystwie, rozmawiające między sobą i rozglądające się czy aby nikogo nie ma. Właściciel który rozmawiał z wyjątkowo podejrzanym typem, a na pewno odbiegającym ubiorem od reszty. Dopiero po tym jak ta odeszła. Co mogło znaczyć że bardzo nie chciał rozmawiać z jej towarzystwie. Ona sama weszła do posiadłości w towarzystwie innej kobiety. Co zrobić w tej sytuacji? Zawsze miał swojego służącego, złowił go wzrokiem. I w drugą stronę. Spojrzał w stronę właściciela i tajemniczego mężczyzny. Skoro był za żywopłotem, to istniała duża szansa że ten go nie zauważy. Sam Murai miał nadzwyczaj dobry słuch, więc samo subtelne zbliżenie się żeby nie wzbudzić podejrzeń powinno w jakiś sposób być możliwe. Powędrował tam więc, okrężną drogą i po drodze chwytając jakiś naczynie z napojem. Skoro służące roznosiły przekąski, to i pewnie roznosiły też trunki. Szkła z winem dla przykładu. Jednocześnie subtelnym skinieniem głową na służące dał znać chłopakowi mu poddanemu, żeby spróbował zdobyć informacje od nich. Ciekaw był czy poprawnie zinterpretuje gest i czy użyje swojej gładkomowy jak i pozycji sługi. Może zaoferuje pomoc w rozwiązaniu problemu. Bez względu na rezultat Murai nic nie ryzykował wysyłając go tam. Sam kręcił się subtelnie wokoło tego stolika, w stosownej rzecz jasna odległości. Chcąc wykorzystać swój czuły słuch do wyłapania czegokolwiek. Skupiając się to na mężczyznach to na swojej klientce.
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)
[/ghide]
0 x
Awatar użytkownika
Shikarui
Postać porzucona
Posty: 2078
Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Sentoki | Lotka
Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu
Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
GG/Discord: Angel Sanada#9776
Multikonta: Koala

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Shikarui »

0 x
Obrazek

Fine.
Let me be Your villain.
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Dlaczego wybrał akurat to spośród trzech nietypowych zachowań ludzi które wpadły mu w oko? Jednym z jego priorytetów było zachowanie pozorów tak długo, jak tylko mógł. Musiał pozostać Kayabą Oroshim tak długo, jak było to niezbędnym. Kobieta i służka które weszły do środka - ta opcja sprawiała, że Kakuzu musiałby wejść do środka. To wystawiłoby go na widok z racji niewielkiej ilości wchodzących i wychodzących. Służki pozostawione samym sobie zdecydowanie wolały trzymać się wyłączeni swojego towarzystwa, ale inny sługa zdecydowanie bardziej pasował do tego zadania. Pozostał gospodarz i tajemniczy rozmówca. Mógł przy nich zachować swoją tożsamość i przy okazji nie ujawniać się. Mógł podsłuchać. To byt obiektywnie najlepszy wybór, dlatego też wybrał tą opcję.
Podszedł ostrożnie, patrząc na innych gości w celu dostosowania swojego tempa, zachowania. Musiał wypaść bardzo naturalnie żeby nie wzbudzić podejrzeń siedzących przy stoliku. Szczególnie osobnika zakrytego pod płaszczem. Mógł być specjalnie wyszkolony do tego typu prób. Wyglądało na to, że będzie w stanie to zrobić, nikt go nie zauważał, nikt nie próbował przeszkodzić. Musiał przy tym zakładać, że mężczyzna nie jest samotny i ma jakieś wsparcie ukryte w tłumie na wszelki wypadek. Teoretycznie nawet wsparciem mogła być kobieta z którą zostawił swoją pracodawczynię. Albo jedna z jej służek. Wytężył swoje wszystkie zmysły na tej dwójce, dyskretnie wyłapując słowo za słowem. To, czego się dowiedział, w zupełności wystarczyło. Oko. Szkarłatne Oko. Teoretycznie istniała szansa, iż celem nie jest kobieta, ale przykładowo kawałek biżuterii nazwany właśnie "okiem" albo cokolwiek innego. Aczkolwiek imię kobiety która go wynajęła w zupełności wystarczyło. Informacja o jej śmierci także. Morderca współpracował z gospodarzem. Recepta była tylko jedna - musieli stąd zniknąć. Walka nie wchodziła w grę, nie na jego terenie. Nie pośród wszystkich ludzi. Zgłoszenie tego człowieka do władz nie miało jakiegokolwiek sensu. Powołując się na swój autorytet, Murai nie mógł mu nic zrobić. A nawet jeśli, to pewnie się wykupi. Standardowa sytuacja, z jaką miał styczność w wielu przypadkach.
Analizował szybko to, co zdołał usłyszeć. Jednocześnie powoli kierował się w stronę Kanako, naturalnie rzecz jasna. Interesy. Zemsta. Oczywiście, w większości przypadków nikt nie mówi najętemu ninja o wszystkich aspektach swoich interesów i problemach z jakimi będzie musiał się mierzyć. Jedynie absolutne minimum, które jest mu potrzebne do zrozumienia sytuacji. Podszedł do niej, bez względu na to czy była zajęta, czy też nie.
- Można na słówko na osobności, Kanako-san? - zapytał, oczywiście delikatnie kiwając głową w stronę Pań. Powinna zrozumieć, że kto jak kto ale on nie brałby jej na bok z byle powodu. I powinna się do tego zastosować, przynajmniej w zamyśle Kakuzu. Jeśli ta spełniła jego prośbę, dyskretnie upewnił się że nikogo nie ma wokoło. I rzekł cicho:
- Yotikiri-san jest wmieszany w zamach. Z jakimś jegomościem chcą się ciebie pozbyć. Tu nie jest bezpiecznie, powinniśmy opuścić to przyjęcie.

KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)
0 x
Awatar użytkownika
Shikarui
Postać porzucona
Posty: 2078
Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Sentoki | Lotka
Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu
Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
GG/Discord: Angel Sanada#9776
Multikonta: Koala

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Shikarui »

0 x
Obrazek

Fine.
Let me be Your villain.
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Zastanawiał się jeszcze nad rozwiązaniem tego problemu. Nad interpretacją słów które zasłyszał. Mogły dotyczyć one wielu aspektów życia. Czystego biznesu dla przykładu, pozbycie się jej wpływów z danego obszaru. Element gospodarczy pośród ludzi majętnych, było to niezwykle prawdopodobne. Jednak interpretacja Kakuzu miała tą przewagę, że była poparta elementem wizualnym. Obrazem mężczyzny z którym rozmawiał gospodarz. Jego ekspresją, tonem głosu. Wspomnienie o oku. Wszystko się zgadzało z informacjami które Kakuzu zapamiętał. Pomyłka? Nie w takiej sytuacji. Po kilkukrotnym spojrzeniu na urywek rozmowy nadal wszystko sprowadzało się do owego Oka. Do "pozbycia się". Inne opcje były mniej prawdopodobne. Wielokrotnie było mu wpajanym, że życzenie klienta było priorytetem Muraia, jako osobnika który miał mu służyć. W tym momencie dokładnie to robił - zapewniał bezpieczeństwo. Chronił od potencjalnej katastrofy.
Jeszcze w trakcie marszu do Kanako musiał zastanowić się nad konsekwencjami. Powie jej oczywiście, tylko co dalej? Mogli natychmiastowo opuścić posiadłość. Mogli poczekać, tworząc pozory niewiedzy. Tylko te dwie opcje były do rozważenia. Wyjście teraz oznaczałoby mniej czasu na przygotowanie skrytobójstwa, przy założeniu że nie jest jeszcze dopracowane. Im później, tym więcej czasu daliby mordercom. Co powinni mieć odpowiednie umiejętności, żeby i upozorować wypadek, i posprzątać skutki śmierci. Kilka lat temu pod murem spotkał się z jegomościem zmuszającym przeciwników do samobójstwa. Tutaj mogłoby być tak samo. Skrytobójcy mogą posiadać umiejętności sensoryczne, na pewno mogą podszyć się pod kogokolwiek. Korzystać z trucizn nie do wykrycia. A Murai nie wiedział nic. Dlatego im szybciej wyjdą, tym lepiej.
Wziął kobietę na bok. Rozweselona, możliwe że udawała upojenie alkoholem. I powiedział jej o zagrożeniu. Jej reakcja była całkiem zrozumiała. Korzystając z chwili prywatności, wyjaśnił jej sytuację. Krótko i rzeczowo.
- Wyraźnie wspominał o pozbyciu się. I o Oku, wiąże go to z napastnikiem na szlaku. Wspominał też o poszukiwaniu przez ciebie, Kanako-san, zemsty i zysku. Jestem absolutnie pewien. - powiedział. To był fakt, prawdopodobieństwo pomyłki było zbyt małe. A nawet jeśli, to powrót do domostwa wydawał się bezpieczniejszym rozwiązaniem na dłuższą metę, niż zostanie tutaj. Murai był przekonany o tym, że zdoła ochronić klientkę podczas podróży.
- W tym momencie ich plan może być wdrążany w życie i przygotowywany. Więcej czasu tutaj to wieksze ryzyko, że się powiedzie. Osobiście doradzałbym ucieczkę. - mruknął, nie stwarzając żadnych bycia podejrzanym. Wyglądał jak do tej pory, zachowywał się jak do tej pory. Utrzymywał farsę przez cały czas.
0 x
Awatar użytkownika
Shikarui
Postać porzucona
Posty: 2078
Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Sentoki | Lotka
Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu
Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
GG/Discord: Angel Sanada#9776
Multikonta: Koala

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Shikarui »

Kanako
Hayate - sługa służący wsparciem dla Muraia
Shinyo - służka Kanako
Utari - nowa służka Kanako
Pan Yotikiri
Pani Yotikiri
Narumi Asaya
0 x
Obrazek

Fine.
Let me be Your villain.
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Jeśli podejmowanie decyzji zależałoby wyłącznie od niego, to nigdy by się tutaj nie pojawili. Kakuzu za pomocą sług kobiety zrobiłby dokładny rekonesans okolicy, najął więcej najemników. Ufortyfikował budynek, czekając aż atakujący sami zaczną i popełnią błędy w swoich działaniach. Murai osobiście zaatakowałby ich pierwszy, zabijając na miejscu. Jednak główną siłą decyzyjną była w tym wypadku Kanako i to ona musiała wydać rozkaz. On mógł jedynie próbować na nią wpłynąć za pomocą informacji jej przekazanych. Mogły być one całkowicie fałszywe, nie miało to znaczenia dopóki nie była w stanie określić ich przekłamania. Dalszy plan i okoliczności potencjalnej potyczki musiał ustalać w biegu.
To czy kobieta się zgodziła czy też nie - do tego Kakuzu mógł się na spokojnie dostosować. Teoretycznie jej obecność na imprezie była gwarancją bezpieczeństwa, ale musiał opuścić przyjęcie. Kobieta się zgodziła, zaufała decyzjom Muraia. Kakuzu nigdy nie był w stanie stwierdzić, czy na miejscu danej osoby w tej sytuacji postąpiłby tak samo. Jego system podejmowania decyzji był całkowicie inny od zwykłych ludzi, nie był do nich podobny pod tym względem. Jego psychika była inna. On sam był inny. Dlatego po prostu zaakceptował sytuację i dostosował do niej swoje dalsze poczynania i przewidywane scenariusze. Wyszli po prostu we dwoje, bez jakichkolwiek pożegnań. Niestety zostali zauważeni. I to w tym momencie, w którym tajemniczy mężczyzna udał się za nimi. Nieznaczne scenariusze uwzględniające przypadkowość tego człowieka albo niedopowiedzenie odnośnie jego intencji właśnie przestały mieć jakiekolwiek znaczenie.
Szli dalej, pewnie i bez oglądania się za siebie. Pomimo tego że Kakuzu doskonale wiedział że jest obserwowany. W tym momencie mógł właściwie przestać udawać, mógł przejść do natarcia. Aczkolwiek mógł to przeciągnąć. Warunki mu temu sprzyjały, w okolicy nie było żadnych skupisk roślinności w których można się było ukryć, żadnych. Prosta droga i tyle. Ciemna, światło przy branie majaczyło lekko na horyzoncie. Murai musiał się upewnić, by potencjalna walka nie była widoczna. Kobieta dawała się prowadzić, nadal udając. Przynajmniej tak było w planie. W pewnym momencie zatrzymał się. I odwrócił, prosto w stronę tajemniczego jegomościa. Do tej poty jedynie skupiał na nim pozostałe zmysły. Teraz go widział. Konfrontacja twarzą w twarz była potrzebna. Mógł dzięki temu próbować wyciągnąć dodatkowe informacje. Tak tez zrobił.
- Czego od nas chcesz? - zapytał. Udawał że nie wie o pracodawcy mężczyzny, chciał by ten sam się wytłumaczył. Może powie coś, czego Murai nie wiedział. Jakąś informację, niuans. Cokolwiek. Jednocześnie cały czas był gotowy na atak. Przez cały ten czas. Życie jego i kobiety nie powinno być jakkolwiek zagrożone, na wszelkie zagrożenie odpowie unikami albo też prostymi machnięciami wystrzelonymi z ciała mackami. Na razie czuł się bezpiecznie.
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150):
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
Na wszelki wypadek:
Nazwa
Jiongu: Reberu Bi
Trzeci z poziomów tego Hijutsu. Następują kolejne modyfikacje ciała. Przede wszystkim, pozostają tylko trzy narządy: serce, mózg i płuca. Dodatkowo wzmacniają się możliwości nici. Są one o wiele dłuższe niż wcześniej, a także można nimi wykonywać lepsze manewry. Daje to pole do popisu wszystkim użytkownikom Jiongu. Warto dodać, że od tego momentu zostają wzmocnione czynności życiowe Kakuzu. Do czego to potrzebne? Dowiemy się tego na następnej randze.
Wytrzymałość
Przeciętny/Mierny (180/100)
Szybkość
Przeciętny/Mierny (180/100)
Zasięg
20 metrów
Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Oczywiście tutaj szybkość 180
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Jakiekolwiek interakcje z tym osobnikiem były, z pewnego punktu widzenia, absolutnie bezsensowne. Doskonale wiedział co ten człowiek zamierza osiągnąć, dlaczego za nimi podąża. Nie potrzebował dalszej rozmowy z przyszłym mordercą żeby tego dowieść, udowodnić. W zasadzie trzeba było przystąpić do ataku od razu i bez zwłoki. Nawet kobieta domyślała się jego intencji, wszystko w jej zachowaniu na to wskazywało. Kakuzu nie mógł ot tak ruszyć na przeciwnika. To znaczy mógł, lecz to niosłoby ze sobą więcej wad niż zalet.
Zapytał w zasadzie dla czystej ciekawości. Jego odpowiedzi, podejścia. Nawet słowa mogły bardzo dobrze oddawać styl walki. Wielka bezpośredniość raczej nie pójdzie w parze z sprytnymi taktykami. Wydawał się najnormalniejszym w świecie człowiekiem, z wyglądu przynajmniej. Niewątpliwie był wyszkolony, jego postawa była pewna i niezachwiana. Odzyskanie kobiety było w zasadzie faktem. Nie wiedział niestety, z kim ma styczność. Że pod tą maską kupca skrywa się Murai, członek Krwawego Pokolenia. Mógł to wykorzystać i z pewnością wykorzysta.
- Powiesz mi chociaż, czym się zdradziłem? - zapytał Murai. Nie chodziło tylko i wyłącznie o wiedzę na temat swojego błędu. Potrzebował dodatkowej chwili na przygotowanie planu. Nadal nie znał jego umiejętności, wyposażenia. I nic mu o nich nie mówiło. Musiał go sprowokować do ataku albo samemu zaatakować, korzystając z przewagi zaskoczenia. Dlatego też gdy tylko zapytał o to, jego nici wypuszczone spod stóp wbiły się w ziemię i pod nią zaczęły drążyć w kierunku wroga. Potrzebował jeszcze chwili, krótkiej chwili. Dlatego też próbował go wciągnąć w dalszą rozmowę.
- Niestety, Kanako-san nie ma zamiaru z tobą wrócić. To ja jestem odpowiedzialny za jej bezpieczeństwo. Musisz wrócić z pustymi rękoma, albo wcale. - odpowiedział, przykładając ręce do siebie. Gotowość do złożenia pieczęci, ale nic jeszcze nie złożył. Czekał na reakcję. Czekał na to, aż nici wystrzelą spod ziemi i skrępują wroga. Aż wbiją się w jego ciało i zniszczą jego dolną część. Kości, mięśnie - nici na spokojnie byłyby w stanie to rozerwać. Jego następne kroki zależeć będą od tego, co przeciwnik zrobi. Akcja-reakcja, standardowe postępowanie w przypadku walki z kimkolwiek w zasadzie.
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150):
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
Generalnie nici też idą po lekkim łuku pod tą ziemią.
+ w niektórych punktach nieco nici zatrzymuję, aby móc je wystrzelić dodatkowo jak gdyby uniknął złapania i zniszczenia i był w ich okolicach.
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Shinto Numei no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo niebezpieczna dla przeciwników technika, która powoduje spenetrowanie ich ciała przez nici użytkownika. W momencie gdy te dostaną się do ciała oponenta w sposób gwałtowny, a także bolesny mogą zgnieść jego kości, zniszczyć narządy wewnętrzne, a także pozbawić go życia. Przy pomocy tej techniki jesteśmy także w stanie wyrwać przeciwnikowi jego własne serce.
Oczywiście tutaj szybkość 180
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Mógł spróbować, nie poniósłby absolutnie żadnych strat w przypadku niepowodzenia. Wplątywanie przeciwników w dialog celem zdobycia dodatkowych informacji było powszechną, ale często skuteczną praktyką. Mógł wykorzystać czas na planowanie, sprawdzenie dodatkowych opcji. W tym przypadku się to nie udawało, mężczyzna nie był rozmowny. Był, z dużym prawdopodobieństwem, zawodowcem. Nie dał się nabrać na takie sztuczki, można było wysunąć wniosek o jego stoickiej naturze. Murai zauważył w nim to samo zachowanie, co w sobie samym. Gadatliwy kiedy trzeba, ale w przypadku konfrontacji nie miał zamiaru robić niczego niepotrzebnego.
Miał zamiar użyć nici do ataku z zaskoczenia, ale przeciwnik użył pierwszej techniki. Dodatkowo była ona znana Kakuzu. Doton, pierwszy element układanki. Technika na poziomie podobnym do jego, ale przeciwnik mógł operować silniejszymi technikami. Możliwości poruszania się w powietrzu byłyby więcej niż wskazane, zakładając że nie posiada on technik innej kategorii. Każda taka walka była dla Muraia znacznym wysiłkiem głównie przez jego analizę sytuacji i przewidywanie ruchów wroga. W tej sytuacji pojawiał się dodatkowo problem kobiety. Musiał ją chronić. Nikogo innego nie było wokoło.
Natychmiast złapał kobietę za talię i uskoczył do tyłu, na bezpieczny dystans. Jeden sus powinien w zupełności wystarczyć. Odstawił kobietę bezpiecznie na miejscu, samemu składając kilka pieczęci. On też powinien znać tą technikę - Iwa Bunshin no Jutsu. Klon miał zamiar zapewnić bezpieczeństwo kobiecie na wypadek ataku mężczyzny albo też gdyby gdzieś w pobliżu czaiła się kopia przeciwnika. Dzięki temu on sam mógł walczyć nie musząc poświęcać większej uwagi na jej stan zdrowia.
Nie odpowiedział mu, powinien znać odpowiedź Muraia. Kakuzu wyjął z kabury przy pasie jeden ze zwojów i odpieczętował z niego Fūma Shuriken i natychmiast wyrzucił go w stronę przeciwnika. Jednocześnie wystrzelił do przodu w stronę wroga, zwój wyrzucając na ziemię do tyłu. Nici mogły wyjść spod ziemi i ze swoją pełną prędkością ruszyć na wroga. Cały teren był nieco popękany i niestabilny, dlatego Kakuzu obierał najbardziej bezpieczną i optymalną trasę, jednocześnie zachowując maksimum swojej prędkości. Miał już gotowy plan - zmusić go do wykorzystania swojej chakry. Nałożyć na niego presję wynikającą z uszczuplających się zasobów i zmusić do popełnienia błędu. Ciągle napierać, pod presją nie można rozważać każdej opcji i wybierać tej najlepszej. A wtedy Kakuzu wykorzysta błąd i go wykończy. Byle szybko i skutecznie.
Skrót ruchów:
1) Odskok do tyłu poza zasięg techniki przeciwnika.
2) Stworzenie klona Iwa Bunshin no Jutsu (10% mojej chakry)
3) Rozpoczęcie biegu, wypuszczenie ze zwoju Fuma Shurikena
4) Użycie techniki Fūton: Kaiten Shuriken i rzucenie w przeciwnika borni.
5) Jednocześnie co rzucenie shurikena wyrwanie nici z ziemi i skierowaniu ich prosto na wroga.

Shuriken powinien początkowo lecieć w taki sposób, by nie była konieczna kontrola nad nim, dopiero w ostatnim momencie powinien zmienić kierunek lotu i tym samym zmaksymalizować szanse na trafienie.
Nici rzecz jasna mają za zadanie zaatakowanie wroga, pochwycenie a następnie wykończenie przez wbicie się w jego ciało i zmiażdżenie organów wewnętrznych.
Zadanie klona to ochrona kobiety. Wycofuje się z nią żeby ostatecznie być około 50m od agresora i cały czas pilnuje. Konkretne akcje bym napisał już podczas wykrycia zagrożenia.

Chakra:
  • Serce główne (Doton): 106-12*2%(Reberu z poprzedniej rundy+tej)-3%(stworzenie klona)-10%(zasoby dla klona)=69%
  • Serce Katon: 55%
  • Serce Fuuton: 45%-9=36%
  • Serce Suiton: 45%
  • Klon: 10%
Nazwa
Fūin no Jutsu
Pieczęci
Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny(jednorazowe pieczętowanie)
Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C.
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Wariant 180 Szybkośco
Nazwa
Shinto Numei no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo niebezpieczna dla przeciwników technika, która powoduje spenetrowanie ich ciała przez nici użytkownika. W momencie gdy te dostaną się do ciała oponenta w sposób gwałtowny, a także bolesny mogą zgnieść jego kości, zniszczyć narządy wewnętrzne, a także pozbawić go życia. Przy pomocy tej techniki jesteśmy także w stanie wyrwać przeciwnikowi jego własne serce.
Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Baran
Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m
Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -> 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.
Nazwa
Fūton: Kaiten Shuriken
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę od 2 shurikenów)
Dodatkowe
Wymaga posiadania shurikenów
Opis Jedna z technik polegających na pokryciu broni powłoką z chakry Fūtonu. Tym razem celem techniki są shurikeny - użytkownik stopniowo przesyła przez skórę dłoni chakrę, która pokrywa stalowe gwiazdki powłoką z wiatru. Dzięki temu ich masa jest nieznacznie zmniejszona, a użytkownik ma pełną kontrolę nad ich lotem - może nimi wykonywać nawet skomplikowane manewry. Ze względu na chakrożerność techniki, nie zaleca się używać większej ilości shurikenów niż 5 naraz.
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150):
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Przede wszystkim musiał ustalić szerszy zakres możliwości przeciwnika. Jego umiejętności, nawet bardzo szerokie, musiały wchodzić pod kilka ogólnych kategorii. To dawało już pewien obraz jego słabości i silnych stron. Dalej - jego metodyka, styl walki. Szablony zachowań i używania owych technik. Jak postąpi w danej sytuacji. Wszystko to wymagało czasu, uważnej obserwacji przeciwnika. Kakuzu był przystosowany do potyczki trwające długo, czas nie był więc problemem. Teraz zdecydował się na nieco szybsze zakończenie walki, głównie z uwagi na niesprzyjające warunki. Mrok nie sprzyjał Kakuzu w praktycznie żadnym stopniu, szczególnie że jego ataki zazwyczaj były doskonale widoczne. Przeciwnik mógł dysponować technikami i metodami które były tym bardziej zabójcze, im mniej były widoczne. Musiał wziął to pod uwagę.
Kombinacja ataków miała na celu sprowokowania uniku a następnie zaatakowania go podczas jego wykonywania, z kilku punktów jednocześnie. Albo też po jego wykonaniu, nie chciał dać mu ani chwili na cokolwiek. Ten z łatwością wykonał unik przed shirukenem po czym zniknął. Dosłownie, zamachnął się ręką i zniknął. A Kakuzu poczuł jakieś nietypowe doznanie na swoim karku. Duża ilość niewielkich stworzeń. Albo cokolwiek innego co mogłoby się do tego umywać. W głowie Muraia pojawiły się jedynie zalążki myśli, pojedyncze koncepty na podstawie których podjął dalsze akcje. Nie był to całkowicie analityczny osąd, a bardziej szereg akcji które podjął na podstawie pierwszych rzeczy które pojawiły się w jego głowie. Ktoś mógłby nazwać ten stan "paniką", sam Kakuzu zaprzeczyłby temu. Mimo tego, że sam wiedziałby, że jest to bardziej odruch niż przemyślana reakcja.
Pierw - co to dokładnie było. Jego ręka wystrzeliła na tył karku, z taką prędkością że zamiast dotknięcia, Murai uderzył się otwartą dłonią. Co to było? Jeśli robactwo - wniosek był prosty. Aburame. Musiał pierw zabezpieczyć swoje ciało przed szkodnikami. Jak? Miał takie możliwości? Technika? Nie było możliwości wycelowania w samego siebie albo użycia jutsu które wydobywało się z tego konkretnego punktu. Przekierowanie tam maski byłoby zbyt niebezpieczne. Dlatego spróbowałby uderzyć otwartą dłonią kilka razy w kark i pozabijać wszystko co się napatoczy. Jednocześnie powinien znaleźć źródło owego robactwa, odskakując do tyłu jednocześnie składając Kai. Użyłby do tego także rozciągających się kończyn, jeśli zaszłaby taka potrzeba. Widział już ludzi którzy znikali, a potem Kakuzu był pętany wychodzącymi z ziemi drzewami albo innymi pętami. A co dalej? O tym zadecydowałby dopiero po dokładniejszym zbadaniu sytuacji.
Druga opcja - to nie było robactwo. Cokolwiek innego - pierw Kakuzu stara się tego pozbyć. Mogło być to potencjalnie niebezpieczne. Dalej - tak samo, użycie Kai. Dalej - sprawdzenie, czy ten obiekt zniknął i czy przeciwnik jest gdzieś widoczny. Nikt nie może ot tak znikać i zmieniać swojego położenia, pojawiać się w punkcie B z punktu A. Musi przebyć jakąś drogę. Mimo, że wcześniej zetknął się z takim przypadkiem. Istoty która przekraczała swoimi możliwościami pojmowanie Kakuzu. To był wyjątek, to musiał być wyjątek. Ten ktoś nie był na tym samym poziomie, nie mógł być.
Co z resztą? Shuriken aktualnie i tak się nie przyda, więc Kakuzu anulował technikę. Nici? Wciągnięcie ich było zbyt niebezpieczne, więc posłał je naokoło miejsca w którym zniknął przeciwnik. Dalej mógł tam być pomimo zniknięcia, sprawdził nićmi tyle terenu ile się dało wokoło tamtego miejsca. Klon uważnie obserwował. Mógł mówić, więc powinien dać znać czy faktycznie przeciwnik się gdzieś pojawił. On mógł nie zostać złapany w iluzję. Powinien obserwować bardziej pole bitwy niż kobietę, mimo że obejmował ją i cały czas dogłądał. Cokolwiek by się stało, czego Kakuzu by nie zauważył - on powinien. I powinien mu o tym dawać znać.
Skrót ruchów:
1)Jeśli Robaki:
- Paca się kilka razy w kark, powinien je na spokojnie zabić.
- Odskok do tyłu i lokalizacja źródła robaków
- Odskoczenie od niego i użycie Kai*
- Dalsze ruchy zależne od walczącego
2)Jeśli nie robaki:
- Stara się pozbyć co ma na karku
- Używa Kai*
- Lokalizuje przeciwnika
3) W tym czasie klon:
- Stara się informować kakuzu poprzez krzyk o rzeczach, których oryginał nie widzi (ma tyle samo percepcji)
- Chroni kobietę

*Użycie Kai w sytuacji gdyby był skrępowany czymś - używa Kai z techniką Echin Shishi no Jutsu (wydłuża ręce i składa)

Chakra:
  • Serce główne (Doton): 69-12=57%
  • Serce Katon: 55%
  • Serce Fuuton: 36%
  • Serce Suiton: 45%
  • Klon: 10%
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Wariant 180 Szybkość
Nazwa
Kai
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Nazwa
Echin Shishi no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie manipulować długością swoich kończyn. Jesteśmy w stanie wystrzelić gwałtownie ramionami na znaczną odległość i w ten sposób pochwycić uciekającego przeciwnika lub możemy w dość szybki sposób zadać oddalonemu przeciwnikowi kopnięcie. Technika mimo, że prosta w zastosowaniu jest dość skuteczna bo pozwala zaskoczyć nieświadomego przeciwnika. Warto pamiętać jednak o tym, że powrót kończyn do właściwych rozmiarów nie co zajmuje przez co wtedy odkrywamy się na atak przeciwnika.
[/uhide]
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150):
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Niektóre akcje Kakuzu mogły być proste do przewidzenia. Na tyle proste, że wręcz oczywiste. Mając na karku dziwne doznanie pierw postara się je zidentyfikować i dopiero później zareagować. Są pewne schematy zachowań w postępowaniu Kakuzu i podejmowaniu przez niego decyzji. Będąc istotą posiadającą świadomość i umiejętność logicznego myślenia, nie sposób było uniknąć schematyczności i preferowania jednych metod nad drugimi. Murai tego nie uniknął, nie był w stanie. Zamiast tego zdecydował się na inne rozwiązanie - ilość opcji które miał w posiadaniu miała za zadanie uniknąć sytuacji w której byłby zmuszony do użycia jednej techniki albo ograniczony do jednego rozwiązania. W ten sposób zawsze mógł zaskoczyć przeciwnika, ten nie mógł przewidzieć wszystkiego. Murai doświadczył nieprzewidywalności w różnych formach, głównie w formie gwałtowności i braku rozsądku wynikających ze zbytniego poddania się emocjom. Każdy brak przewidzenia następnego ruchu wiązał się z niewystarczającą ilością danych. Dane o Kakuzu miały być tak ogólne i szerokie, że nie dałoby się opracować jednej skutecznej taktyki.
A jednak, przeciwnikowi udało się to. Jego akcje doprowadziły Muraia do sytuacji w której pole manewru było naprawdę ograniczone. Okazało się, iż nie była to iluzja. Robaki były prawdziwe, albo też iluzja była na tyle silna że Murai nie był w stanie rozproszyć jej zwykłym Kai. Klon jednak nic do niego nie krzyknął, nie dał znać że bije się w kark bez powodu. Można było założyć, że robactwo było prawdziwe. I że było go zdecydowanie za dużo żeby uznać to za przypadek. Aburame posługujący się Dotonem. Całkiem sprawny fizycznie. Sprawiało to pewien kłopot już na starcie. Teoretycznie przeciwnik mógł podróżować pod ziemią i wypuszczać robaki żeby go oblazły. Ich właściwości pozostawały Kakuzu nieznane, ale jeśli taka taktyka byłaby słuszna, to mogły przykładowo powoli pożerać przeciwnika, sprawiać mu ból poprzez drążenie jego skóry. Składać jaja wewnątrz jego organizmu i rozmnażać się. Większa wiedza z zakresu nauk przyrodniczych pozwoliłaby Muraiowi na dokładniejszą ocenę zagrożenia, tak musiał się opierać na jednym założeniu - to są robaki kontrolowane przez ninja, nie mogły być niewinne.
Murai rozglądał się i coś zauważył. Nadlatujący w jego stronę obiekt, pocisk. Można było bezpiecznie założyć, że był to kolejny robak. Specyficzny gatunek posiadający właściwości inne od tych, które go obłaziły. Musiał teraz coś zrobić. Unik, zniszczenie - miał wiele opcji. Ale przede wszystkim powinien pozbyć się całego robactwa na jego ciele. Nadal nie wiedział jakie może mieć właściwości i powinien temu zaradzić. Nie wiedział jak wiele robaków przeciwnik może kontrolować. Kakuzu wykonał zgrabny unik przed pociskiem. Jeśli by za nim podążał, to po prostu zmiażdży to za pomocą swoich macek. Wyjął ze zwoju bombkę dymną i roztrzaskał sobie na karku, w miejscu gdzie robaki się zebrały. Dym powinien zmusić je do opuszczenia jego ciała. Jeśli coś wiedział o robakach, to że z natury unikają dymu i wysokich temperatur. Mógł też zapewnić sobie ogień, ale biorąc pod uwagę uczucie większego niż zwykle zużycia chakry, wolał się powstrzymać. Możliwe że była to jedna z cech robactwa na jego ciele - wysysanie chakry albo powodowanie trudności w jej kontroli. Po rozbiciu i przytrzymaniu na karku szczątek bombki wystrzelił w kierunku z którego pojawił się robak. Musiał na czymś operować, bez próby zlokalizowania przeciwnika nie był w stanie go pokonać. Powinien chociaż próbować. Nie poruszał sie oczywiście w linii prostej, co chwila odbijał na bok po nieregularnym torze. Jego oczy powinny już przywyknąć do wszechobecnego mroku, lokalizacja wroga była więc tylko kwestią czasu. Może też dowie się o pochodzeniu tych robaków - kierunku z którego przychodzą. Potrzebował czegokolwiek, jakiejkolwiek informacji. Z każdą chwilą miał ich coraz więcej, ale to ciągle było za mało.
Skrót ruchów:
1)Macki lecą do robaka i go miażdżą
- jednocześnie unik w bok żeby sprawdzić czy jest to faktycznie sterowany pocisk.
2) W tym samym czasie wyciąga z kabury inny zwój i odpieczętowuje bombkę dymną.
3) Rozbija ją sobie na karku i trzyma jedną ręką. Chce zadymić robale i zmusić do odwrotu.
4) Biegnie w stronę z której poleciał robak i stara się zidentyfikować przeciwnika. Gdzie on jest, skąd robale wylatują. Cały czas stara się odbijać pociski za pomocą nici albo też je miażdżyć.
- Jego ruch jest niesystematyczny - co chwila odbija w bok, kluczy podczas biegu. Na wypadek jakby przeciwnik coś po nim podłożył i miał zamiar wysadzić.

Jeszcze powiem że nie użył techniki do wydłużania rąk, miał jej użyć tylko jeśli byłby czymś skrępowany i niemógłby użyć Kai w normalnych warunkach.

Chakra:
  • Serce główne (Doton): 57%-12=45%
  • Serce Katon: 55%
  • Serce Fuuton: 36%
  • Serce Suiton: 45%
  • Klon: 10%
Nazwa
Fūin no Jutsu
Pieczęci
Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny(jednorazowe pieczętowanie)
Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C.
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Wariant 180 Szybkość

KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150): (aktualnie leży na ziemi na drodze)
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sakai”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość