Posiadłość na granicy z Yusetsu

Kolejna z prowincji Wietrznych Równin o dość pokaźnych rozmiarach. Sakai zamieszkiwane i zarządzane jest przez Ród Akimichi. Prowincja sąsiaduje od południowego zachodu z regionem Samotnych Wydm, a od południowego wschodu z regionem Prastarego Lasu. Od południa Sakai z kolei sąsiaduje z terenami niezbadanymi, co niejednokrotnie powoduje zbrojne utarczki. W prowincji tak jak w regionie, od czasu do czasu dopatrzeć się można niewielkich zagajników leśnych, ale w przeważającej części dominuje ukształtowanie równinne, z wysoką trawą, które idealnie nadaje się do hodowli bądź uprawy roli. Nieopodal granic znajdują się również wioski pod zarządem Szczepu Kakuzu.
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Dokładna obserwacja wymagała poświęcenia dużej części swojej uwagi na danym obiekcie, istocie czy zjawisku. Kakuzu nie był szkolony do popełniania pomyłek i podchodzenia do czegokolwiek lekko. Nie mógł bagatelizować niczego i musiał wręcz brać pod uwagę wszystko co tylko się dało. Pocisk faktycznie nie był niczym specjalnym - nie wydawał się nawet sterowalny. W momencie kiedy zobaczył nietypową zmianę barw tego obiektu, Kakuzu miał zamiar to zmiażdżyć. Większość kolorów oznaczała się zazwyczaj większym skomplikowaniem danego organizmu. Niektóre robactwo także stosowało się do tej reguły, o ile wiedza posiadana przez Muraia była rzetelna i zgodna z prawdą.
Błysk światła uderzy go prosto w oczy. Zasłonił je swoją ręką, ale było to zdecydowanie za późno. Pierwsze promienie już trafiły w cel. Murai nie widział nic. Problematyczna niedogodność, która mogła na spokojnie zakończyć walkę. Czy można było to klasyfikować jako błąd? Było to zdecydowanie następstwo przyjętej przez Muraia strategii. Czy mógł jakoś temu zapobiec? Nawet gdyby jego czas reakcji stał na znacznie wyższym poziomie, nie mógłby całkowicie zniwelować efektu błysku. Mógł się tego spodziewać i nie przykładać aż takiej uwagi do pocisku, ale kosztem niebezpieczeństwa płynącego ze zdalnego sterowania owym czymś. Był to skutek boczny decyzji i nie można było tego nazwać "błędem". Kakuzu musiał jednak coś z tym zrobić, nie mógł walczyć w takim stanie. Czy mógł zrobić cokolwiek żeby złagodzić objawy? Nie. Musiał czekać.
Klon obserwował całą sytuację. Jednocześnie kontrolował kobietę i jej bezpieczeństwo, obejmując ją w pasie. Był gotów na porwanie jej w celu wykonania uniku. Klon był jednak na tyle daleko, że światło nie wyrządziło mu krzywdy. Natychmiast więc skierował się w tamtą stronę. Znał swoją rolę. Miał i chronić kobietę i pomagać Kakuzu w przypadkach takich jak ten. Dlatego gdy tylko zobaczył robaki gromadzące się w ogromną chmarę i kierujące się prosto na Kakuzu, wiedział co miał zrobić.
- DUŻO ROBALI, PNIE, STRONA POCISKU! - krzyknął klon. Oryginał przyjął tą informację, błyskawicznie wykonując odpowiednie działanie. Kto, jak nie on sam, zrozumiałby lepiej krótki przekaz swojego klona? Dużo robali znaczyło, że ich chmara była widoczna gołym okiem, inaczej klon by ich nie zauważył. Pnie, czyli informacja o drzewach i o wysokości na jakiej się znajdowały. Strona pocisku, czyli kierunek z którego nadlatywały. Identyczny jak pocisk który oślepił Muraia. Z lewej ręki Muraia wystrzeliło kilka nici w których znajdowała się notka wybuchowa. W takich momentach, gdy liczyła się każda chwila, wyciągnięcie z ciała było znacznie szybsze od sięgnięcia do kabury. Nici z notką pomknęły w odpowiednie miejsce, wskazane przez klona. Odległość Muraia od pni powinna zachować się gdzieś w pamięci Kakuzu, nie było to skomplikowane. I kiedy notka znajdowała się blisko pni, Kakuzu złożył pieczęć aktywującą notkę. Wybuch powinien nadszarpnąć zasoby robactwa przeciwnika w znaczącym stopniu. Po tym ruchu Kakuzu wraca do pierwotnego planu rozbicia bombki dymnej na swoich plecach. Kupi sobie czas i pozbędzie robactwa. Schowa się w dymie, a klon powinien informować go o pozostałych zagrożeniach.
Skrót ruchów:
1)Klon krzyczy o robakach
2) Nici z notką wystrzeliwują we wskazane miejsce. Notka jest wcześniej umieszczona w ciele Kakuzu więc może ją wyjąć bez przeszkód.
3) Bombka na plecy
4) Schowanie się w dymie. Przeczekanie oślepienia. Stała czujność, wysoka percepcja i skupienie powinny dać mu opcje na usłyszenie zagrożenia. No i jest klon.

Chakra:
  • Serce główne (Doton): 57%-6 (niepełne wykorzystanie reberu w poprzedniej turze)-6% (niepełne w tej turze, kilka nici leci z tą notką) -6% (koszt WT Ugoku)= 39%
  • Serce Katon: 55%
  • Serce Fuuton: 36%
  • Serce Suiton: 45%
  • Klon: 10%
Nazwa
Fūin no Jutsu
Pieczęci
Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny(jednorazowe pieczętowanie)
Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C.
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Wariant 180 Szybkość
Nazwa
Ugoku
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
D
Pieczęci
-
Zasięg
n/d
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Opis Jako, iż ciało przedstawiciela szczepu Kakuzu jest prawie całe stworzone z czarnych nici, diametralnie różni się od ciała zwyczajnego przeciętniaka. Możliwym jest zatem stworzenie swoistej przestrzeni między nićmi, w której można by umieścić jakieś niewielkie przedmioty pokroju pojedynczych sztuk broni, a także przemieszczania ich w obrębie naszych nici. Na przykład wsadzając nici pod ziemię możemy przemieścić wcześniej ukryty kunai w nodze tak, by potem wbić go w stopę oponenta. Podobnie z notkami, bombkami i innymi niewielkimi przedmiotami. Wkładanie/wyjmowanie przedmiotów z ciała jest powolne i wymaga odpowiedniego skupienia. Koszt obejmuje jedynie włożenie przedmiotu, poruszanie nim w ciele i niciach jest kwestią Reberu. Poruszanie przedmiotami poza ciałem nie podlega pod ograniczenia prędkości wsadzania/wyjmowania.
Link do tematu postaci KLIK!

KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150): (aktualnie leży na ziemi na drodze)
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Zrozumiał wiadomość. Wystrzelił notkę ze swoimi nićmi w robale i chyba je zabił. Potwierdzenie klona powinno w tym przypadku nadejść i nadeszło. Niezbyt skomplikowany, prosty i skuteczny komunikat.
- TRAFIENIE, DUŻO ZABITYCH! - krzyknął klon. Doskonale sprawdzał się w roli obserwatora. Kakuzu był pewny - trafił. Na nic więcej nie mógł liczyć, nie był w stanie wyciągnąć wniosków. Za wyjątkiem takiego, że jest w miarę bezpieczny. Spróbował rozbić bombkę na karku, ale bez rezultatów. Robactwo nie zostało odstraszone. Mógł próbować, nic mu nie szkodziło. Ukrył się w dymie, żeby przeczekać oślepienie. Ale wtedy poczuł, że do jego ciała lgną kolejne porcje robactwa. Dym nie nie pomógł w ukryciu się. Możliwe że robaki nie zdziałały wyłącznie kierowane przez przeciwnika, ale same w sobie posiadały jakieś szczątki wolnej woli. Nigdy się nad tym nie zastanawiał, by mrówka przygnieciona butem miała jakąś wolną wolę i nie działała wyłącznie przez swoje naturalne instynkty. Te robaki jednak normalne nie były. Błędem było opieranie swoich założeń na niepełnych faktach, to mogło realnie wpłynąć na jego szanse w tej potyczce. Pierwszy błąd który popełnił.
Mając na względzie to, że robactwo go znajdowało, jak również fakt wyraźnie odczuwalnego zmniejszenia swoich pokładów chakry, Kakuzu musiał podjąć bardziej odważne działania. Na tyle, że w tej sytuacji niezbędne wręcz stało się podjęcie ryzyka. Murai słyszał, że coś pojawiło się pomiędzy nim, a klonem. Delikatne wibracje ziemi wyraźnie świadczyły o użyciu jakiejś techniki Doton.
- ŚCIANA! - krzyknął klon. Sprytna zagrywka ograniczająca możliwości klona w zakresie dalszej pomocy Kakuzu. Ale ten miał już plan wykorzystujący pojawienie się nowego obiektu.
- SKACZ NA TO! - oryginał powiedział część swoich planów. Klon musiał chwilowo porzucić kobietę na rzecz wykonania polecenia Kakuzu. W tym czasie Murai wystrzelił w niebo kolejną porcję nici, tym razem prosto w górę. Nici było niewiele, ale na tyle dużo żeby ukryć zawinięty w nie przedmiot. Kiedy notka oślepiająca znalazła się na szczycie, Kakuzu złożył pieczęcie i je odpalił. Chwilę przed tym powiadomił swojego klona o ostatniej części planu.
- SZUKAJ! - klon doskonale wiedział, co zrobić. Zasłonił oczy, przymrużył je. Przyłożył rękę do czoła i zaczął szukać wokoło. Światło które wydobyło się z notki powinno w jakiś sposób rozjaśnić mroki nocy i dać lepszy podgląd na teren. Kiedy tylko klon znalazł przeciwnika, teoretycznie szukał pierw w stronę z której przyleciał pocisk oślepiający. Wtedy klon dał znać oryginałowi gdzie aktualnie znajduje sie przeciwnik. A wtedy Murai wyskoczy tam z całą swoją prędkością. Musi go dopaść. On znacznie lepiej potrafił grać na czas. Kakuzu miał jeszcze sporo chakry elementarnej, nie miał jednak okazji jej użyć do zakończenia walki.
Skrót ruchów:
1)Klon krzyczy o ścianie
2) Kakuzu krzyczy żeby wchodził na ścianę
3) Klon wchodzi na ścianę
4) Kakuzu strzela nitki z notką w niebo.
5)Odpala notkę
6)Klon szuka przeciwnika i mówi gdzie jest
7) Kakuzu zapierdala tam jak tylko szybko może
8) Klon informuje o jego ruchach nadal

Chakra:
  • Serce główne (Doton): 39% (niepełne w tej turze, kilka nici leci z tą notką) -6% (koszt WT Ugoku)= 27%
  • Serce Katon: 55%
  • Serce Fuuton: 36%
  • Serce Suiton: 45%
  • Klon: 10%
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Wariant 180 Szybkość
Nazwa
Ugoku
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
D
Pieczęci
-
Zasięg
n/d
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Opis Jako, iż ciało przedstawiciela szczepu Kakuzu jest prawie całe stworzone z czarnych nici, diametralnie różni się od ciała zwyczajnego przeciętniaka. Możliwym jest zatem stworzenie swoistej przestrzeni między nićmi, w której można by umieścić jakieś niewielkie przedmioty pokroju pojedynczych sztuk broni, a także przemieszczania ich w obrębie naszych nici. Na przykład wsadzając nici pod ziemię możemy przemieścić wcześniej ukryty kunai w nodze tak, by potem wbić go w stopę oponenta. Podobnie z notkami, bombkami i innymi niewielkimi przedmiotami. Wkładanie/wyjmowanie przedmiotów z ciała jest powolne i wymaga odpowiedniego skupienia. Koszt obejmuje jedynie włożenie przedmiotu, poruszanie nim w ciele i niciach jest kwestią Reberu. Poruszanie przedmiotami poza ciałem nie podlega pod ograniczenia prędkości wsadzania/wyjmowania.
Link do tematu postaci KLIK!
[/uhide]
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150): (aktualnie leży na ziemi na drodze)
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Wiedział, gdzie jest. Znalazł go, to zdecydowanie było konieczne do pokonania go. W obecnej sytuacji przeciwnik mógł atakować go czym tylko popadnie, a Kakuzu musiał na to odpowiadać. Jego styl walki był oparty na aplikowaniu robaków przeciwnikowi w celu jego zmęczenia, rzucania kolejnych ataków i szukania okazji do zakończenia walki. Wszystko to z całkowicie bezpiecznej odległości, techniki Doton pozwalające na podróż pod ziemią zapewniały bezpieczeństwo i możliwość zmiany lokacji na życzenie. Jednak ta metoda była ryzykowna, szczególnie element z podróżą pod ziemią. Kakuzu wiedział, że będąc w ziemi jest się odciętym od powierzchni. To było duże ryzyko, wymagające znajomości terenu i dobrego osądu. Teraz jednak, zgodnie ze słowami klona, przeciwnik był na powierzchni.
Mógł go zaatakować, z całą swoją siłą. Powinien wręcz, teraz w sytuacji w której przeciwnik kierował się do kobiety. Był jednak ograniczony w swoich działaniach, odczuwał wyraźne zmęczenie spowodowane zużyciem chakry ze swojego głównego serca. Powinien w tym momencie opierać się wyłącznie na technikach elementarnych z pozostałych serc. Miał w tym doświadczenie, znał odpowiednie techniki. Musiał jedynie zastosować odpowiednie jutsu, pasujące do sytuacji. Powinien użyć czegoś o dużym polu rażenia. Miał kilka sposobów na zwiększenie pola rażenia już i tak potężnej techniki i teraz mógł wykrzesać z tego sto procent efektywności, przy pomocy techniki klona.
- SŁUP! BLOK! - rozkaz padł do oryginału. Ku temu zostały wyrzucone kunaie. Zeskoczył ze ściany będąc po stronie kobiety i tym samym schodząc z drogi pociskom. Złożył pieczęcie. Z ziemi powinny wystrzelić Dotonowe kolumny, które miały za zadanie i odgrodzić przeciwnika od kobiety i zmniejszyć jego możliwości poruszania się, wykonywania uników. W tym samym czasie oryginał ruszył do ataku. Pobiegł tak szybko jak mógł w kierunku oponenta. Użył dwóch technik. Pierwsza wymagała jedynie klaśnięcia, posłał przed sobą podmuch wiatru zza swoich pleców. Druga, wymagała pieczęci. Katon: Dai Endan. Celował w miejsce wskazane przez klona, który cały czas dawał informacje o pozycji wroga. A gdyby coś z owym klonem się stało, to uderzał w linię drzew. Wzmocniona technika Katon powinna bez problemu dosięgnąć przeciwnika i zmienić go w spalone na węgiel zwłoki.
Skrót ruchów:
1a) Kakuzu krzyczy do klona o stworzeniu słupów
1b) klon wykonuje unik (sam z siebie, zeskakuje ze ściany)
2a) Klon tworzy ścianę słupów (w takim kształcie) żeby zablokować wroga od kobiety i ograniczyć jego możliwości uniku. Używa techniki Doton: Ganchūrō no Jutsu.
2b) Oryginał biegnie do wroga i używa techniki Fūton: Reppūshō. Celuje przed siebie
3) Oryginał używa techniki Katon: Dai Endan. Celuje we wroga i całą ścianę drzew. Technika Futon wzmacnia technikę Katon, więc ogień jest szerszy, mocniejszy i bardziej zabójczy.

Oczywiście Kakuzu nie atakuje kobiety, swoich technik używa tak, żeby nie wyrządzić jej krzywdy.
Kakuzu koryguje kierunek strzału ogniem i wiatrem na podstawie wskazówek klona. Jak go zabraknie to sieka gdzie ostatnio był widziany. Jego wzrok też wraca, więc powinien samodzielnie móc dopasować. W razie czego to po prostu przesuwa ciało z maską, żeby skorygować kierunek lotu ognia.


Chakra:
  • Serce główne (Doton): 27%
  • Serce Katon: 55%-12=43
  • Serce Fuuton: 36%-9=27
  • Serce Suiton: 45%
  • Klon: 10%-9=1
Nazwa
Fūton: Reppūshō
Pieczęci
Klaśnięcie
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie silnego podmuchu zza jego pleców. Użytkownik gromadzi chakrę wiatru w swoim ciele, po czym wykonuje klaśnięcie dłońmi. Efektem tego jest silny podmuch zza pleców shinobi, omijający jednak samego użytkownika. Uderzenie tą techniką jest w stanie obalić na ziemię nawet rosłego oponenta, a dodatkowo przyspiesza rzucone z naszej strony shurikeny. Niestety, inna broń rzucona przez nas po kontakcie z tą techniką zostaje wytrącona z lotu.
Nazwa
Katon: Dai Endan
Pieczęci
Smok -> Tygrys -> Wąż -> Smok
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Lepsza wersja Endanu. Użytkownik po zgromadzeniu chakry w ustach, wypuszcza ją pod postacią wielkiego płomienia przypominającego napalm, który leci w kierunku celu. Warto dodać, że płomień ma dużą szerokość, dzięki czemu może zająć całą szerokość danego pomieszczenia, np. wypełnić korytarz. Siła ognia w tym przypadku potrafi zabić, a także swą palacą siłą spopielić nadchodzące pociski i techniki (techniki materialne typu kamienne lub drewniane kolce).

Ważne: Aktywny tryb Sage Mode pozwala wykonać technikę bez konieczności zmieszania czakry przy pomocy pieczęci!</span>
Nazwa
Doton: Ganchūrō no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Koń → Pies → Wąż
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatne Jutsu Dotonu, polegające na wytworzeniu kilkunastu kolumn, które otaczają cel. Tworzą w ten sposób, swojego rodzaju więzienie. Jest ono całkiem wytrzymałe, dlatego może powstrzymać słabych przeciwników, a nawet tych na średnim poziomie. Dodatkowo nie każdy potrafi wyjść z niego całkowicie, szczególnie, kiedy zawczasu przygotuje się tam "niespodziankę" dla złapanego. Wystarczy uderzenie o sile 75 lub technika rangi C do zniszczenia więzienia.
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 poziom)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 65 (2 poziom)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 poziom)
    PERCEPCJA 155 (4 poziom)
    PSYCHIKA 1 (1 poziom)
    KONSEKWENCJA 95 (3 poziom)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 410
KONTROLA CHAKRY A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI:

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - A
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (60/70) (lewy bok):
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150): (aktualnie leży na ziemi na drodze)
      • 1 Fūma Shuriken (90)
      • 2 strzykawki (4)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 135/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/400)
      • 10m żyłki (10/400)
      • Kunai x10 (60/400)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z ziemią z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki wybuchowe (1 w każdej kończynie)
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce, 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze
    • W Domu:
    • Mały Zwój z tajemnicami Kakuzu
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Podczas konfrontacji jeden na jednego, czysto teoretycznie, trzeba było zwracać uwagę na szereg rzeczy i elementów. Otoczenie i jego zmiany, warunki pogodowe, możliwość włączenia się osób trzecich. Sposób walki przeciwnika, jego techniki, słabostki psychologiczne. Korzystanie z przewagi i ukrywanie swoich największych atutów do ostatniej chwili. Trzeba podejmować decyzje na podstawie pozyskanych informacji, często wymagających błyskawicznego realizacji przyjętego planu. Ale zdecydowanie najważniejszą zasadą było stałe obserwowanie przeciwnika. Przez obserwację można było wyciągać dalsze wnioski, pozyskiwać dane które przydadzą się później. I oczywiście przeciwnik nie zniknie nagle i tym samym nie spowoduje przerwania wcześniej ustalonej strategii. Kakuzu popełnił ten błąd już na samym starcie, pozwalając przeciwnikowi na zniknięcie i oddalenie się. To mogło bardzo łatwo przeważyć losy całej walki. Jednak w ostatnich chwilach potyczki przeciwnik zrobił dokładnie to samo. Oderwał oczy od Kakuzu. Nawet pomimo konieczności zabicia kobiety, powinien pierw upewnić się, że Kakuzu jest pokonany.
Efekt połączenia dwóch żywiołów był wyjątkowo efektywny. Technika Katon, i tak wyjątkowo skuteczna zarówno pod względem siły jak i zasięgu, nabrała na obydwu tych własnościach po kontakcie z wiatrem. Był to pierwszy raz kiedy używał konkretne tego połączenia trzech technik różnych żywiołów. Słupy dało się łatwo ominąć i w zasadzie były one najsłabszym punktem połączenia sił elementarnych technik, nie miał jednak żadnego zamiennika. Jego doświadczenie w żywiole Doton było jeszcze zbyt niskie żeby móc szkolić się w bardziej zaawansowanych technikach. Był w stanie pozwolić sobie na rozmyślania na ten temat. Robaki spały z jego ciała bezwładnie. Aburame nie miał już nad nimi kontroli. To był wyraźny znak, że nie żyje. Jest też opcja że udało mu się uciec i fingował własną śmierć. Ogień został rozprowadzony na bardzo sporym obszarze, szukanie trupa pośród rozszalałego żywiołu nie było odpowiednim pomysłem.
Klon poszedł po porzucony zwój i inne elementy wyposażenia które dało się znaleźć. Światło generowane przez ogień powinno to umożliwić. Oryginalny Kakuzu tymczasem podszedł do kobiety. Nici wróciły do jego ciała, ostrość obrazu wróciła do normy. Kakuzu nadal nie był sobą, był w przebraniu tajemniczego kupca. Jednak powrót do swojego oryginalnego wyglądu był czasochłonny i wymagał zużycia chakry, po powrocie do bezpiecznego miejsca Kakuzu podejmie się procesu zamiany w siebie.
- Przepraszam, że musiała być Pani świadkiem takich wydarzeń. - podjął rozmowę Kakuzu, przyjmując spokojny i elegancki ton wypowiedzi. Opanowanie w jego głosie powinno przejść też na nią, dać znać że niebezpieczeństwo minęło i że sytuacja jest pod kontrolą. - To już koniec, jest Pani bezpieczna. Możemy wracać do Pani posiadłości. - powiedział, sugerując tym samym dalszy krok jaki należy podjąć. Powrót na przyjęcie byłby bezsensowny, to tam był człowiek który chciał ją zabić. Najbezpieczniej dla niej byłby powrót do jej strzeżonej posiadłości. Służbę mogła zawołać jutro, kiedy wszystko się uspokoi. Sama kobieta pewnie też potrzebowała odpoczynku.
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1030
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Nikusui »

0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Murai

Re: Posiadłość na granicy z Yusetsu

Post autor: Murai »

Tak. To był koniec. Nie był w stanie zaglądnąć w las i sprawdzić czy trup faktycznie tam był. Sama intensywność ognia i jego rozmiary szybko spopieliłyby szczątki i uniemożliwiły ich identyfikację. Próby ugaszenia pożaru i uratowania drzewostanu nie były możliwe, Kakuzu nie dysponował odpowiednimi technikami. Mógłby spróbować z Dotonem, jednak chakra która mu pozostała na to nie pozwała. Aktualnie jedynym wyjściem było odejście wraz z kobietą, jak najszybciej stąd. Możliwe że ninja wynajęci przez gospodarzy do ochrony imprezy zobaczą ogień i podejmą odpowiednie działania. Ale to nie była już jego sprawa, nie miał zamiaru walczyć z czymś z czym nie powinien. Dlatego po prostu oddalił się z tego miejsca. Z kobietą. Nadal zszokowana z powodu ostatnich wydarzeń. Było to całkowicie zrozumiałe, kobieta która nigdy nie miała styczności z potyczkami ninja, szczególnie tak potężnych jak Murai, mogła mieć problemy z akceptacją rzeczywistości. Tym lepszym rozwiązaniem było zabranie jej z tego miejsca.
Dotarcie do jakiejkolwiek ludzkiej społeczności i wynajęcie wozu było jedynie kwestią czasu. Kobieta nie szczędziła grosza na sowitą zapłatę, nawet pomimo ciemnej nocy. Znalazł się odpowiedni woźnica do podjęcia się tego zadania. Kobieta była w dobrej pozycji jeśli chodziło o informacje. Widziała kto nasłał na nią zabójcę, mogła podjąć odpowiednie działania. Gdy dotarli do rezydencji kobiety, ta zaoferowała Muraiowi dodatkowy nocleg. Ten przyjął ofertę, potrzebował bezpiecznego schronienia do regeneracji chakry i odpoczynku. Nad ranem przyjął wynagrodzenie, podziękowania i mógł opuścić rezydencję. Ponownie był zostawiony samemu sobie. Mógł wrócić do siebie. Podczas podróży rzecz jasna analizował ostatnie wydarzenia, odtwarzał walkę i wyciągał z niej wnioski. To była dobra okazja do dalszego przemyślenia swojego rozwoju i kierunku jaki zechce obrać.

z/t
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sakai”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości