Gdy chłopak zorientował się o uzbrojeniu wojowników podjął działania mające zapobiec zranieniu wierzchowca. Nasz bohater biegł 5m za końmi skacząc po gałęziach drzew razem z lalką u boku, zdjął swoje duże shurikeny z pleców i z każdym z nich połączył się żyłką czakry co umożliwiało mu kierowanie ich lotem dzięki technice Sōshūjin.
Gdy samurajowie byli 10m przed przeciwnikiem z toperem, Masaru wykonał technikę Kage Shuriken no Jutsu ( ukrycie jednego shurikena w cieniu 2). Sam chłopak odrazu po rzucie doskoczył do przodu w kilku susach znalazł się o 5 m bliżej grupki wrogów, teraz dzieliło ich 20m) Plan był taki aby widoczny shuriken zabił topornika, gdyby ten wykonywał jakiś unik (a raczej będzie przynajmniej próbował bo większość ludzi raczej nie ma ochoty na śmierć. Chyba że zaskoczenie spowodowane dwójką jeźdźców szarżujących na niego sprawiło że mógł nie zobaczyć tegoż oto lecącego na niego przedmiotu) to nasz shinobi pokieruje lot tak aby i tak się w niego wbił zabijając na miejscu lub powodując rozległe obrażenie przez które zaraz się wykrwawi. Co by się nie działo z nim i tak trafienie, wyeliminuje go z dalszej walki. Chłopak potrafił coś tam z rzucanai ( shurikenjutsu ranga D) więc celował w okolice mostka, ale trafie dokładnie w to miejsce było bardzo trudne zwłaszcza przy kierowaniu w przypadku uniku żyłkami czakry więc chłopak nie przykładał jakieś dużej wagi gdzie go trafi, ważne że w korpus lub głowę i to zadowoliło rzucającego.
Z kolei, drugi shuriken który wyszedł z cienia miał lecieć już kierowany w pozostałych bandytów, tutaj historia wyglądała inaczej ponieważ rzut z 25m już nie należał do najcelniejszych. Wątpliwe było nawet to czy trafiłby w przeciwników, jego zadanie polegało na trafieniu między wrogów.
Po wykonaniu rzutu chłopak dzięki technice Kugutsu Kawarimi no Jutsu (podmiana marionetki z jakimś przedmiotem który jest połączony z lalkarzem żyłką czakry, w tym wypadku z dużym shurikenem) podmienia miejscami lalkę z shurikenem. Dzięki temu teraz koło niego leży jedna z jego ukochany broni, a lalka znalazła się w środku grupki napastników. Z powodu że ,,zabawka" chłopaka przeniosła się razem z żyłkami atak nastąpił natychmiast. Kamakiri (imię lalki) z wysuniętą na sztorc dolna parą rąk ( to te z ostrzami z wielkich kunai zamiast dłoni) poleciała nabijając i przebijając ciało najbliżej będącego wroga ( nie ważne czy z katana czy kijem, liczy się szybki element zaskoczenia, nie mam czasu na dokładne wyszukiwanie celów) jedno przebicie było zapewne w okolicy brzucha a drugie na klatce piersiowej. Podczas tego z otworu na brzuchu kukły wyskoczyła niczym wąż lina zakończona grotem jak do strzały (takim do wbijania, ale sprawiającego problemy przy wyciąganiu). Lina ta poszybowała kierowana przez użytkownika prosto na kolejnego najbliższego bandytę, przebiła go gdzieś na wysokości brzucha bo tak są miękkie organy i żeber nawet niema. Po przebiciu szybko oplotła delikwenta. To wszystko stało się bardzo szybko w ułamkach sekund bo lalka nie atakowała właściwie bo tylko od razu po podmianie poleciała do przodu wykonując ruch liną z brzucha. Od razu po tej akcji poleciała do przodu wylatując z grupki.
Po wylocie, raczej już martwego wroga nabitego na ostrza zruciła z nich. Ewentualnie gdyby nie chciał zejść co jest możliwe po wielkości wbitego w niego ostrza to po prostu go najzwyczajniej w świecie rozcina na pół przy pomocy wirujących fuma shurikenów przytwierdzonych do górnych par rąk. Z powodu przecięcia wygląda teraz jakby to były szaszłyki, na każdym ostrzu kawałek ale to już łatwo zrzucić. Co do 2 osobnika który jest na ziemi leżący z powodu pociągnięty liną ( przez pociągniecie raczej na pewno stracił broń, a jak nie to trudno ). Ogon kukły (który ma 3 m i również jest zakończony w ten sam sposób co lina z brzucha) szybko oplata gardło przeciwnika z całej siły zaciskając się, przez co po prostu miażdży krtań.
To tak wyglądał przynajmniej plan Masaru. Jeżeli 2 akacja nie wyjdzie to następne akcje nie mają miejsca z wiadomego powodu. Co do twojego punktu 2 to chyba jedyne co mogą zrobić to zsiąść z koni i podejść do pozostałych przeciwników to w wypadku kiedy jakiś oponęt zostanie z kijem 3m w ręku. A jeśli sami z mieczami to ich mogą staranować i ciąć z konia.
Rozliczenie czakry:
15 żyłek czakry (15x1,2=18%) {10 na lalkę} { po jednej na shurikena i po 1 na każdą osobę} -18%
Kage Shuriken no Jutsu ( darmowe)
Sōshūjin( kierowanie przedmiotów też darmowe, tylko koszt wytworzenia nici, a to już policzyłem)
Kugutsu Kawarimi no Jutsu koszt 12%
Razem: 100%-(18%+12)= 70%
Techniki żebyś nie musiał szukać
NazwaSōshūjin
PieczęciBrak
Zasięg Max.Dowolny
KosztKoszt wytworzenia nici chakry
DodatkoweBrak
Opis Swego rodzaju odpowiednik zwykłej żyłki w połączeniu z kontrolą broni podczas walki. Dzięki tej technice jesteśmy w stanie manipulować w pewien sposób kilkoma kunaiami czy shurikeniami jednocześnie (czy też innymi przedmiotami o podobnej wadze). Połączenie się z przedmiotem za pomocą nici i woli użytkownika pozwala na uniesienie i ciśnięcie w odpowiednim kierunku ostrza. Siła rzutu odpowiada kontroli chakry użytkownika. Maksymalna ilość jaką możemy kontrolować to 10 przykładowo kunaiów. Podczas ciśnięcie ów broni możemy nieznacznie kontrolować jej kierunek lotu.
NazwaKugutsu Kawarimi no Jutsu
PieczęciBrak
ZasięgMaksymalnie 20 metrów
KosztE: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
DodatkoweLalka o rozmiarach człowieka
Opis Odmiana Kawarimi przeznaczona wyłącznie dla marionetkarzy. Pozwala ona na podmianę swojej kukiełki z dowolnym obiektem spełniającym odpowiednie kryteria. Kuglarz musi być świadomy nadchodzącego ataku w stronę jego marionetki. Kiedy tylko zostanie uszkodzona, przykładowo wbitym weź kunai, następuje podmiana. Kukła przenosi się w miejsce podmienionego obiektu. Ważnym aspektem tej techniki jest to, że kukła przenosi się z już podłączonymi nićmi, w związku z tym kuglarz jest w stanie wykonać kontratak niemalże natychmiastowo. Z uwagi na widoczność nici z chakry na niższych rangach, należy błyskawicznie wykorzystać element zaskoczenia.
NazwaKage Shuriken no Jutsu
PieczęciBrak
ZasięgZasięg rzutu, zależny od samego użytkownika
KosztBrak
DodatkoweDo wykonania techniki potrzeba dwóch dużych broni miotanych (np. Shuriken Demonicznego Wiatru)
Opis Technika polegająca na wyrzuceniu jednego shurikena w cieniu drugiego. Dzięki temu przeciwnik widzi tylko jedną broń, podczas gdy druga pozostaje w ukryciu i może wykorzystać element zaskoczenia do uderzenia. Do wykonania techniki potrzebne są dwa egzemplarze dużej broni miotanej. Jutsu jednak przydaje się tylko do walki z wojownikami na niskim poziomie, ponieważ każdy zaawansowany Ninja powinien znać mechanikę tego Jutsu.