Dopiero przy bezpośrednim starciu można było wywnioskować, że to kolejny cywil, który po prostu uciekał. Niestety to nie sprawiało, że można było im tak po prostu zaufać. Kto wie, czy przeciwnicy nie okleili ich ciuchów eksplodującymi notkami? Ktoś taki na sojuszniczym statku mógłby zakończyć się tragedią... Potyczki ninja rzadko kiedy wybierały swoje ofiary, praktycznie zawsze istnieje ryzyko wplątania w niebezpieczeństwo cywili. Stąd też blond włosy shinobi z Kantai nie przejął się zbytnio losem nieznajomej mu osoby. Miał teraz ważniejsze zmartwienie, kolejny oponent nacierający wprost na niego w gęstej mgle. Zrozumiałym było, że wśród sześciu osób dysponujących nienaturalnymi pokładami chakry mógł znaleźć się sensor, ale żeby dwóch? Może po prostu biegł na oślep przed siebie? Ta informacja niestety pozostawała niewiadomą, więc pole manewru Gan'a nie było zbyt duże. Postanowił jednak zaryzykować i stworzyć spore zamieszanie na przeciwnej łajbie. Rozpędzając się trzema, lub czterema krokami próbował przeskoczyć pod osłoną Kirigakure wysoko nad najbliższym źródłem chakry. Plan brązowookiego opierał się głównie na destrukcyjnej sile swojej atutowej techniki - Ōkashō. Tym razem zaciśniętą pięść owinęła gęsto skupiona, niebieska powłoka z chakry, a z ust mężczyzny wydobył się agresywny okrzyk. Cios wymierzony w jedną z burt, nisko, bo tuż przy tafli wody miał wywołać jak największe szkody w konstrukcji. W najlepszym przypadku statek zacznie tonąć, a dwójka protektorów zdobędzie swego rodzaju przewagę, zaś w najgorszym Gan będzie musiał zmierzyć się w pojedynkę z czterema osobami jednocześnie. Efekty mógł dostrzec dopiero po chwili, więc od razu po uderzeniu, zwrócił się twarzą z powrotem w stronę celu, który przed chwilą przeskoczył. Jeśli będzie taka potrzeba, zacznie go gonić, a póki co korzystając z sensorycznych zdolności śledził wszystkie źródła chakry będące teraz bezpośrednim zagrożeniem.
- Nazwa
- Chakra Kōgeki
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (utrzymanie na turę)
- Opis Niezwykłe jutsu medyczne polegające na wzmacnianiu mięśni użytkownika chakrą, a co za tym idzie - siły medyka. Im bieglejszy jest użytkownik w iryojutsu, tym więcej potrafi wykrzesać ze swojego ciała. Dzięki temu shinobi może nie tylko uderzać mocniej, ale też bez większych problemów podnosić ciężary które wcześniej były poza jego zasięgiem. Dużą wadą tego wzmocnienia jest bardzo kosztowne na dłuższą metę.
- Wymagania
- Dowolny styl taijutsu na randze B, Kontrola Chakry min. B
- Bonusy Zależne od rangi Iryojutsu:
C: +40 siła
B: +60 Siła
A: +80 Siła
S: +100 Siła
Bonusy na każdej randze nie sumują się.
- Nazwa
- Ōkashō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu 10 metrów
- Koszt
- Brak dodatkowych
- Dodatkowe
- Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
- Opis Jutsu to polega na przekierowaniu chakry do pięści użytkownika, znacząco zwiększając jego siłę ciosu. Następnie shinobi uderza kułakiem w ziemię, krusząc całe podłoże w promieniu 10 metrów i tworząc spory krater. Cokolwiek było ukryte pod ziemią, zostaje natychmiast odkryte, a dodatkowo odłamki ziemi mogą zostać wykorzystane do ataku (jeżeli samo zniszczenie podłoża nie było niebezpieczne dla przeciwnika).
Chakra: 96% - 12% = 84%