Smród spalonych włosów rozniósł się po okolicy, napełniał nozdrza i odrzucał. Ból jakie przeszywał ciało kobiety wypisywało się wyraźnie na grymasie nieznacznie przykrywanym przez szeroki uśmiech. Nie spodziewała się tego, w takim miejscu rzadko kiedy można było spotkać kogoś kto potrafił władać chakra. Nie mniej jej cel został spełniony, ciało i umysł rozbudziły się całkowicie. Taniec ze śmiercią niezastąpienie przyczyniał się do tego, choć tym razem to Unagi może nie wyjść z tego cało. Przeciwniczka zdawała się być silna w dodatku przechytrzyła długowłosą. Miała przewagę, lepszą pozycję i znacznie mocniejszy start. Z ciała Unagi wystawały dwa kuanie, z czego jeden niebezpiecznie zagłębił się w brzuch. Walka dopiero rozpoczęła się, lecz na dobrą sprawę dla szalonej kobiety również zakończyła. Śmiercionośne włosy nie dosięgnęły celu, zostały odepchnięte, pokonane. Okaleczone ciało mogło w każdej chwili okazać się krytycznie poranione, skąd przybył bardzo prosty wniosek. Tej walki kunoichi nie mogła wygrać, a jeśli by podjęła się wyzwania ryzykowałaby naprawdę wiele.
Chakra wręcz wrzała w swych kanalikach, gotowa i pragnąca walki. Unagi ponownie przekierowała energię do włosów posyłając w przeciwników dwadzieścia senbonów. Sama odskakiwała w tył zygzakiem co chwila ponownie zasypując ostrzałem z włosów, tak by wrogowie nie mogli łatwo zaatakować. Odwróciła się, złożyła pieczęć barana i przeniosła się w dal. Shunshin no jutsu miał zbliżyć ją do lasu, gdzie mogłaby zgubić tych, którym śmierć sprzyjała w tańcu. Las był jej opoką, las był domem. Wystarczyło tylko dostać się do niego i uciec do swej kryjówki. Zadanie brzmiało tak prosto, choć w praktyce, taniec ze śmiercią nigdy nie był prosty.
Przy lesie zaś, należało w trochę ułatwić sobie zgubienie przeciwnika, Unagi kolejne trzy pieczęcie aby stworzyć sześć klonów. Te wraz z użytkowniczką rozbiegły się w różne strony lasu. Resztki chakry, bolesne rany i silny przeciwnik, to wszystko stwarzało mieszankę, która stawiała posyłała kunoichi na kolana przed obliczę śmierci. Czyżby był to jej ostatni taniec?
Skrót: Strzelam senbonami z włosów w przeciwników odskakuje - obrazek prezentujący strategię skakania zygzakiem: https://i.imgur.com/3uQuOBB.png - Przy każdej kropce wystrzeliwuje kolejne senbony, aby stworzyć ogień zaporowy, czyli około te 4 razy strzelam. Odwracam się, używam shunshina w stronę lasu. Tam używam bunshin no jutsu tworząc 6 kopii i rozbiegam się w las.
(Nie da się tego skopiować o;)
C: 15% *0.66= 10% * 4 = 40%
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Gōken (E)
UMIEJĘTNOŚCI:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 31
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 101% - AKTUALNY STAN: 19% 101 - 20%(zaległe z poprzedniej tury) = 81% - 62% = 19%
MNOŻNIKI: -
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- Nazwa
- Shunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran / Brak (wtedy zasięg jest o połowę mniejszy)
- Zasięg Max.
- 75 metrów
- Koszt
- C: 20% *0,66 = 13%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specjalna technika Ninjutsu, która pozwala na wykonanie błyskawicznego przeskoku z jednego miejsca na drugie. Ograniczeniem tej techniki jest linia poruszania, która musi przebiegać w linii prostej. Szybkość z jaką się poruszamy przy tej technice jest praktycznie nie do zauważenia dla innych przez co technika często jest wykorzystywana w celu szybkiego przemknięcia niezauważonym pod samym nosem oponenta. Dla uzyskania efektu zaskoczenia miejsce zniknięcia oraz miejsce dotarcia przysłania kłębek dymu stwarzając wrażenie wykonania teleportacji choć w rzeczywistości jest to skok.
- Uwagi W przypadku posiadania przez użytkownika percepcji poniżej 80, użytkownik jest skołowany przez co najmniej 2 sekundy, od 81 do 160 percepcji występuje tylko potkniecie uniemożliwiające płynne przeprowadzenie działania, a powyżej percepcji 160 użytkownik nie odczuwa żadnych efektów ubocznych wykonanego skoku.
- Nazwa
- Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran › Wąż › Tygrys
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- C: 4% *0.66 = 3% (za 2 iluzje) -> 3%*3=9%
- Dodatkowe
- Brak własnej woli; niematerialne
- Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
(Nie da się tego skopiować o;)
C: 15% *0.66= 10% * 4 = 40%
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Gōken (E)
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona: Mistrzowska Kontrola
- Nabyta -
- Antidota i trucizny: Poziom prosty
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA - 4
WYTRZYMAŁOŚĆ - 10
SZYBKOŚĆ - 10
PERCEPCJA - 7
PSYCHIKA - 3
KONSEKWENCJA - 5
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 31
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 101% - AKTUALNY STAN: 19% 101 - 20%(zaległe z poprzedniej tury) = 81% - 62% = 19%
MNOŻNIKI: -
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU B
STYLE WALKI Gōken (E)
ELEMENTARNE- SUITON E
- Ninjutsu:
- - Bunshin no Jutsu (E)
- Henge no Jutsu (E)
- Kai (E)
- Kawarimi no Jutsu (E)
- Kinobori no Waza (E)
- Suimen Hoko no Waza (E)
- Nawanuke no Jutsu (E)
- Hikari no gijutsu-kyu (D)
- Utsusemi no Jutsu (D)
- Kuchiyose no Jutsu (C)
- Hari Jizo (C)
- Hari Jigoku (C)
- Ranjishigami no Jutsu (B)
- Shunshin no Jutsu (B)
- Shoushagan no Jutsu (B)
- Kuchiyose: Aian Meiden (B)
- - Bunshin no Jutsu (E)