Plac treningowy

Hisui

Plac treningowy

Post autor: Hisui »

Dziewczyny dotarły do miejsca, gdzie mogły w spokoju rozegrać swój pojedynek. Jednak zanim to nastąpi musiały zrobić sobie jakąś rozgrzewkę by cobie czegoś nie naciągnąć czy coś w ten deseń. Byłoby totalnie żenujące zrobić sobie krzywdę w czasie przyjacielskiego pojedynku, prawda? Dobra rozgrzewka to podstawa! Hisui więc zaczęła się rozciągać, wyginać, robić skłony, podskoki, przysiady, wymachy różnymi częściami ciała.. No, wszystko co się w czasie takiej rozgrzewki robi. Następnie trochę truchtu i mogła przejść do chwili treningu. Dziewczyna przeciągnęła się mocno, przypominając sobie czasy pobytu w Kyuzo.

Ostatnio często wracała myślami do tamtego czasu gdyż wspomnienia, choć zamglone, okazywały się skarbnicą wiedzy na temat technik klanu Hyuuga i Byakugana. Mogła tylko dziękować rodzicom, że zgodzili się na zamieszanie tam przez kilka miesięcy i umożliwienie na zarówno jej trening jak i na patrzenie na to robili inni. Dzięki temu miała teraz znacznie ułatwione zadanie choć musiała przyzac, że musiała coraz więcej się namęczyć by przypomnieć sobie coś nowego. Noże powinna pojechać tam i tym razem świadomie chłonąć wiedzę? Wróciła jednak myślami do treningu. Pamiętała kilka technik które były za trudne dla niej wcześniej. Starała się je robić, lecz nie wychodziło. Ostatnio jednak zauważyła polepszenie swojego zasięgu - może poszły za nim również inne umiejętności? Najbardziej interesującą techniką wydawała się jej kopuła. To akurat ułatwiło jej w pamięci - Hyuuga zaczynali się kręcić, a powstawała niebieska kopuła. Jeden z członków klanu powiedział jej, że powstaje przez wypuszczenie czakry ze wszystkich tanketsu - coś, co było do tej pory dla niej bardzo trudne. Jednak odpaliła byakugana zaczęła próbować. Pierwsze próby były dość koślawe, a to za mała prędkość, zła ilość czakry, jej nierównomierne rozłożenie.. Potrzebowała kilku prób by zbalansować ilość czakry i szybkość obrotów, jednak trzeci element okazał się być najtrudniejszy. Czakra musiała iść równo ze wszystkich punktów, inaczej powstawały dziury, zwężenia i zamiast kopuły miała coś w stylu bardzo koślawego dzbanka. Jednak wiedziała, ze może to zrobić i po kilku próbach chakra była znacznie równiejsza. Teraz jednak pracowała nad tym, by nie zużywać jej niepotrzebnie. Przez powtarzanie starała się wykreślić optymalną ilość czakry w stosunku do wielkości, jej minimalną ilość i najmniejszą średnice, próbowała także z dobrym skutkiem zwiększać i zmniejszać jej wielkość i siłę przez regulowanie obrotów. Koniec końców, opanowała jutru i była go całkiem pewna.

Rozpoczęcie treningu techniki Hakkeshō Kaiten, ranga B, dziedzina klanowa. Czas trwania - 8h
Po treningu była delikatnie zgrzana, ale zdecydowanie nie zbyt zmęczona na walkę. Uśmiechnęła się do Kazumi, gotowa podjąć wszystko co rzuci jej przeciwniczka. Napisał szybko na karteczce wiadomość.
- To jak? Gotowa? - podała jej, przechylając lekko głowę. Po niej było widać, ze może zaczynać choćby teraz.
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Plac treningowy

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Dziewczęta dotarły na arenę w jednym kawałku, ale czy opuszczą ją w takim samym stanie? To się dopiero okaże,
choć czujne oczy sędziego powinny ochronić obie strony przed nadmiernym kuku. Hisui od razu zabrała się do rozgrzewki, a później do treningu jakiegoś Jutsu. Szarooka nie czuła się na siłach, by wbijać sobie do głowy kolejne jutsu, więc skryła się w cieniu muru i odpoczywała, obserwując jednocześnie poczynania znajomej. Co prawda niewiele zrozumiała z tego, co udało się jej zobaczyć, ale potrafiła wyciągnąć z tego proste wnioski. Sparing wcale nie będzie taki łatwy, jak do tej pory myślała. Jasne,
Byakugan to potężna broń sama w sobie, ale skąd niby jinchuuriki miała wiedzieć, że związane są z nim jeszcze inne techniki? No chyba, że tak naprawdę to jakieś zaawansowane Ninjutsu, o którego istnieniu nie miała do tej pory pojęcia. W każdym razie, kiedy niemowa męczyła się z nauką, Kazumi wymyślała kolejne taktyki, którymi mogłaby podejść rywalkę. Póki co szło jej to słabo, bo jak można zaskoczyć kogoś, kto widzi chakrę? I to nawet nie patrząc na nią! Ot, sprawiedliwość dziejowa. Cóż więc jej pozostało? Modlitwa do Jashina? A w sumie... Nie zaszkodzi. Później, wzorem Hisui, ruszyła kilka razy zesztywniałymi stawami,
ale rozgrzewki w tym klimacie nie potrzebowała - i bez niej było jej wystarczająco ciepło.

- Hai, tylko nie poobijajmy się za mocno. - odpowiedziała i ruszyła spod muru na arenę. Tylko gdzie ukrywa się potencjalny sędzia?
0 x
Tensa

Re: Plac treningowy

Post autor: Tensa »

Obrazek
Brązowe kropki- przedmioty z którymi istnieje możliwość podmiany
Szara kropka- Hisui
Niebieska kropka- Kazumi
0 x
Hisui

Re: Plac treningowy

Post autor: Hisui »

Hisui pokazała tylko przeciwniczce język, nic nie komentując na temat "nie poobijania się za mocno". Co to za walka bez odrobiny krwi i siniaków? To bardzo nudna walka! Może nie wyślą się do szpitala (no, przynajmniej Kazumi tam nie wyląduje) ale miała nadzieje, że starsza koleżanka potraktuje to poważnie i nie będzie się ograniczać, bo i ona nie zamierzała! Kiedy usłyszała głos sędziego z uśmiechem odbiegła na drugi koniec areny, gdzie miały startować. Ustawiła się tam, kiwnęła głową do Jashinistki że jest gotowa i zaczekała na podobny znak od niej..
Odległość stanowiła w tym momencie dla niej problem. Potrafiła walczyć tylko w dystansie bezpośrednim, więc priorytetem będzie zbliżenie się do niej. Odpaliła byakugana i zaczęła biec w jej stronę po lekkim łuku, jednak by nie zanudzić przeciwniczki za pomocą podstawowej techniki klanowej wytworzyła igły z czakry. Cisnęła nimi w jej stronę, jedna za drugą, rozrzucając je nieco po obu stronach przeciwniczki, tak by robiąc unik mogła się na którąś natknąć. Wykorzystywała doświadczenie z walką z Takeshim, który padł na ziemię kiedy w niego rzuciła dwa posłała nisko, bliżej nóg, by trafiły nawet gdy padnie na zienie, a resztę wyżej.
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 45
PERCEPCJA 20 (+20 za byakugan)
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10

KC D
Klanowa B
Nazwa
Mizu Hari
Pieczęci
Brak
Zasięg
Rzutu
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (5 igieł)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwala na uformowanie chakry - aczkolwiek lepsze efekty dają igły stworzone np. z wody (nie wymaga to dodatkowych technik, można je tworzyć również za pomocą Mizu Hari, o ile ma się w pobliżu wodę) - w igły na zewnątrz swojego ciała, a następnie ciśnięcie nimi w stronę interesującego nas obiektu. Dzięki wykorzystaniu Byakugana jesteśmy w stanie trafić nawet w tak małe stworzenia jak pszczoły i je tym samym przeciąć.
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Plac treningowy

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Obie kunoichi zajęły miejsca wyznaczone przez sędziego. Znalazła się więc dobre duszyczka, która dopilnuje, by żadna ze stron nie poobijała drugiej za mocno. A potem padł sygnał do rozpoczęcia walki, wiec nie było na co czekać - trzeba działać! Kazumi zamiast rzucić się do bezpośredniego starcia, odskoczyła w tył, lądując na ścianie areny. Widziała na własne oczy, jak działała technika Hisui. Zbliżać się do dziewczyny, kiedy ta mogła uderzyć czymś takim... Oj nie.
Zamiast tego przelewając chakrę w stopy pobiegła w lewo po ścianie. Obserwowała przy tym uważnie ruchy białookiej, samemu składając pieczęci do techniki Katonu. Jeśli miały zaprezentować swoje umiejętności, to niech i tak będzie. Po chwili z ust jinchuuriki wyleciały ogniste pociski, mknące w kierunku niemowy. Zaraz za nimi, dalej biegnąc przed siebie, wyciągnęła shurikeny i cisnęła nimi w ślad za ognistymi kulami. Do tego uwaga na własne bezpieczeństwo, bo szarżująca rywalka z pewnością nie ograniczy się do uników. Odskoki, uniki i cała reszta typowych dla shinobi (czy tam kunoichi) sztuczek by nie dać się za łatwo trafić. Wszystko było kwestią, gdzie dokładnie zastaną ją ataki.

Plan:
  • Wejście na ścianę i bieg po niej z pełną szybkością w lewą stronę (jak najdalej w tym czasie mogę) http://imgur.com/a/bSecM ot, mapka
  • Podczas biegu składam pieczęci do techniki katonu i wypuszczam pociski na Hisui (1 w nią, 3 w miejsca, gdzie mogłaby próbować uniku).
  • Po kulach ognia dorzucam jeszcze 4 shurikeny (jeden w nią, 3 w miejsce, gdzie mogłaby próbować uniku), by utrudnić jej nie tylko bieg, ale i ogarnięcie sytuacji po kulach ognia
  • Cały czas jestem gotów do uniku (broń miotana / igły z chakry), zależnie od sytuacji wbiegam wyżej na mur, odskakuję czy też uchylam etc. Nie dać się trafić, a jednocześnie nie przerywać biegu ~
  • Wykorzystując przewagę w szybkości i percepcji mam większe szanse na skuteczny unik i celny atak
  • Ciągle obserwuję Hisui (żeby nie było, że biegnę na ślepo po murze xD)

Użyte jutsu:
Nazwa
Kinobori no Waza
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa
Katon: Hōsenka no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
C: 10% (za 4 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najprostsza technika Katonu. Polega ona na nabraniu powietrza i wypluciu pewnej ilości kul ognia o małej wielkości. Ogromną zaletą techniki jest to, że w pociskach można ukryć mniejsze bronie, np. shurikeny, co sprawia, że pomimo małej rangi Jutsu to może sprawić wiele kłopotów. Jednak nic nie trwa wiecznie i po wykonaniu jednej salwy kul ognia trzeba nabrać powietrza na następną. W jednej salwie mieści się 15 pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.
Staty, ekwipunek etc.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu
NATURA CHAKRY: Katon 火遁 Obrazek
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI NABYTE:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • Siła 20
    Wytrzymałość 50
    Szybkość 75
    Percepcja 50
    Psychika 1
    Konsekwencja 10 | 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 195
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
  • Wytrzymałość:
    • Co 10 wytrzymałość +1% dodatkowej chakry
    Fumetsu
    • Każdy poziom klanówki dodaje 5 konsekwencji
    Nibi
    • Katon jest silniejszy niż zazwyczaj i nie zajmuje miejsca w slotach
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • Katon C
    Fumetsu C
    Ninjutsu D
    Iryōjutsu D
    Style Walki I (dziedzina D)
    • Goken B
    • ---
    • ---
JUTSU:
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • Zbroja
  • Czarny płaszcz z bordowymi paskami
  • Torby na pośladkach
  • Kabury na udach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Na obu udach pas (w każdym po 4 strzykawki - puste)

    Torba na prawym pośladku [31,25/40]
    • Małe amulety Jashina x5 = 2,5 (jeden po użyciu Saisei 再生 - leży oddzielnie)
    • Wybuchowa Notka x4 = 2
    • Senbon x10 = 10
    • Kunai x5 = 1,25
    • Bombka Dymna x2 = 2
    • Makibishi x30 = 10
    • Bombka Chili x2 = 1
    Torba na lewym pośladku [24/40]
    • Zestaw medyczny x1 = 15
    • Pigułka ze skrzepniętą krwią x2 = 1
    • Bojowa pigułka żywnościowa x1 = 0,5
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na prawym udzie [17,5/20]
    • Shuriken x10 = 10
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na lewym udzie [20/20]
    • Fūma Shuriken x1 = 15
    • Shuriken x5 = 5
0 x
Yujiro

Re: Plac treningowy

Post autor: Yujiro »

Formalności:
-Lubię dokładne ilości, "kilka" "parę" to nie ilość. Chodzi tutaj o ciosy, pociski i tak dalej.
-Jeżeli używacie podmiany, to pamiętajcie, że musicie widzieć atak i jeszcze zawiązać 4 pieczęci, a jeszcze wybrać przedmiot do podmiany! Najlepiej wskazać na mapce.
-Brak edytowania postów po jego wysłaniu <zerk na Hisui>. Jest taka możliwość tylko po uzgodnieniu tego ze mną i zgody przeciwnika.
-Irytuje mnie jak ktoś wypisuje w poście, że ma przewagę bo X, jego staty są tak ogromne, że mógłby walczyć z Chuckiem Norrisem :v po coś mi to wrzucacie :D
-Wszelkie uwagi/pytania/komentarze/przelewy (niepotrzebne skreślić) na gg
-Powodzenia o/
0 x
Hisui

Re: Plac treningowy

Post autor: Hisui »

Szeroko otwarte oczy łapały każdy ruch Kazumi i igły w nią lecące. Syknęła przez zęby kiedy jedn wylądował tak blisko kunoichi, że w milimetrach mogła liczyć chybienie - ale pierwszej krwi nie zdobyła. Jahinistka zresztą w miejscu nie stała - wskoczyła na ścianę i z niej zaatakowała. Hisui już wcześniej widziała używanie przez przeciwniczkę technik Katonu, więc zaskoczenia tu nie przeżyła, unik był instynktowny, chociaż było bardzo blisko. Bardziej psychicznie niż fizycznie czuła gorąco od rozbijającej się tuż przed nią kuli ognia. Ale ukryta broń była dla niej niespodzianką i to dość bolesną. Syknęła, poczuła nagły przypływ adrenaliny. Od razu lepiej się wczuła w walkę, poczuła, że to nie będzie zabawa ze strony panny Sarutobi i sama zaczęła przykładać do niej pełną uwagę. Ból i adrenalina.. Na jej ustach pojawił się uśmiech, w kącikach ust. Jeszcze kilkanaście metrów i przejdą do ulubionej części walki.. Bezpośredniej.
Jednak trzeba było te metry pokonać. Uważała na to co robi przeciwniczka, ale priorytetem będzie zbliżenie się do dziewczyny. Skoczyła do przodu by przebyć te jeszcze 5 metrów potrzebne jej do kolejnego zagrania.. To będzie niespodzianka dla Kazumi! Gdy dzieliło ich 10 metrów, Rei złożyła pieczęć ptaka i ze ściany wyskoczyły dwa kolce. Ustawiała je tak, by w miarę możliwości przewidzieć ruch oponentki, zaplanować gdzie może się znajdować w chwili wyskoczenia kolców. Nie można było ukryć, że Kazumi była od niej szybsza, mogła więc z większą łatwością unikać jej zagrań.. Tym bardziej liczyła na element zaskoczenia!
Gdyby jednak widziała atak Kazumi którego uniknięcie będzie trudne lub niemożliwe.. Cóż, wtedy trzeba będzie wykonać szybką zmianę planu i przejść do defensywy. Niechętnie robiła to w czasie walki, ale lepsze to niż nokaut po paru minutach pojedynku, prawda? Przejście do obrony będzie u niej polegało na utworzeniu dziury z ziemi za pomocą dotonu i wskoczeniu do niej, by uniknąć ataku. A co dalej?
Do przodu, byle do przodu!
Nazwa
Doton: Doryūsō
Pieczęci
Ptak
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kolce)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ofensywna technika Dotonu niskiej rangi. Polega ona na wytworzeniu włóczni/kolców z ziemi, które wbijają się w ciało przeciwnika. Choć techniki można stosować ofensywnie, można też czasem się nią bronić. Dużym plusem tego Jutsu jest to, że kolce mogą wyrastać ze ścian, ziemi, skał. W zasadzie ze wszystkiego, wystarczy, żeby miało to kontakt z ziemią. Wystarczy jednak uderzenie o sile 40 bądź Jutsu D i z naszych kolców zostanie tylko proch...
Nazwa
Doton no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z prostych technik Dotonu. Polega ona na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary.
Czakra: 86-12-3=71%
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Plac treningowy

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Huh, plan wypalił. Dosłownie i w przenośni, choć może nie okazał się aż tak skuteczny, jak życzyłaby tego sobie panna Sarutobi. Niemniej jednak, to jej przypadło zdobycie pierwszej krwi, nawet jeśli walce daleko jeszcze do rozstrzygnięcia. A może następne kroki szarookiej przeważą szalę na jej korzyść? Uśmiechnęła się radośnie, czując bijące szybciej serce i krew pulsującą w żyłach. Dziewczę odetchnęło głęboko, pełną piersią (a nawet dwoma), jednocześnie odskakując jakieś pięć metrów w górę muru. Nie było czasu, by przemyśleć dokładnie każdy kolejny ruch, pozostało więc trzymać się planu ułożonego jeszcze przed pojedynkiem. Hyuuga z pewnością spróbuje zaatakować raz jeszcze, tym razem jednak z większą ilością broni... Albo wykorzystując podstęp. A na to nie można jej pozwolić, ne?!
Kiedy już zajęła wyższą pozycję, ugięła nogi i wybiła się z całej siły w górę, zawczasu przygotowując żelastwo. Albo też do przodu jak pocisk z katapulty czy innego miotacza gołębi. Teraz z ulgą mogła wypuścić powietrze i spróbować pokryć teren wokół Hisui ognistymi kulkami. Szkoda, że nie walczył w Ryuzaku - trawę łatwiej było podpalić od piasku. Liczyła się oczywiście z tym, że dziewczę użyje tej dziwnej kopuły obronnej, ale z takim podejściem to mogła nawet nie podchodzić do pojedynku. Za kulami pomknęły też bronie miotane - rozkładany shuriken ciął powietrze ze świstem, podobnie zresztą kunai. Niewielki dystans, dobrze widoczny cel - jak tu spudłować? Ano bardzo łatwo, biorąc pod uwagę, że cel nie będzie stał bezczynnie.


Plan:
  • Odskok w tył (czyli w górę) na jakieś 5 metrów.
  • Wybicie się do przodu (czyli na i jednocześnie nad Hisui), wyciągnięcie żelastwa.
  • W locie wyplucie 4 kul ognia i wyrzucenie 1xkunai, 1xfuuma shuriken - mała broń prosto w nią, fuuma shuriken w miejsce, gdzie potencjalnie mogłaby uciekać. Jedna z kul wycelowana w nią, reszta spada na obszar dookoła Hyuugi.
  • Lądowanie najpewniej tuż za pozycją Hisui + ewentualny odskok od tego miejsca w tył (gdyby zagrażał mi atak)
  • Jak o czymś zapomniałem to trudno.
Użyte jutsu:
Nazwa
Kinobori no Waza
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa
Katon: Hōsenka no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
C: 10% (za 4 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najprostsza technika Katonu. Polega ona na nabraniu powietrza i wypluciu pewnej ilości kul ognia o małej wielkości. Ogromną zaletą techniki jest to, że w pociskach można ukryć mniejsze bronie, np. shurikeny, co sprawia, że pomimo małej rangi Jutsu to może sprawić wiele kłopotów. Jednak nic nie trwa wiecznie i po wykonaniu jednej salwy kul ognia trzeba nabrać powietrza na następną. W jednej salwie mieści się 15 pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.
Staty, ekwipunek etc.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu
NATURA CHAKRY: Katon 火遁 Obrazek
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI NABYTE:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • Siła 20
    Wytrzymałość 50
    Szybkość 75
    Percepcja 50
    Psychika 1
    Konsekwencja 10 | 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 195
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
  • Wytrzymałość:
    • Co 10 wytrzymałość +1% dodatkowej chakry
    Fumetsu
    • Każdy poziom klanówki dodaje 5 konsekwencji
    Nibi
    • Katon jest silniejszy niż zazwyczaj i nie zajmuje miejsca w slotach
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • Katon C
    Fumetsu C
    Ninjutsu D
    Iryōjutsu D
    Style Walki I (dziedzina D)
    • Goken B
    • ---
    • ---
JUTSU:
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • Zbroja
  • Czarny płaszcz z bordowymi paskami
  • Torby na pośladkach
  • Kabury na udach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Na obu udach pas (w każdym po 4 strzykawki - puste)

    Torba na prawym pośladku [31,25/40]
    • Małe amulety Jashina x5 = 2,5 (jeden po użyciu Saisei 再生 - leży oddzielnie)
    • Wybuchowa Notka x4 = 2
    • Senbon x10 = 10
    • Kunai x5 = 1,25
    • Bombka Dymna x2 = 2
    • Makibishi x30 = 10
    • Bombka Chili x2 = 1
    Torba na lewym pośladku [24/40]
    • Zestaw medyczny x1 = 15
    • Pigułka ze skrzepniętą krwią x2 = 1
    • Bojowa pigułka żywnościowa x1 = 0,5
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na prawym udzie [17,5/20]
    • Shuriken x10 = 10
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na lewym udzie [20/20]
    • Fūma Shuriken x1 = 15
    • Shuriken x5 = 5
0 x
Yujiro

Re: Plac treningowy

Post autor: Yujiro »

Chakra 85%
Chakra 71% (nie policzyłaś obu technik, ale że jedna nie pykła no to no)
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Plac treningowy

Post autor: Sarutobi Kazumi »

No i epicka walka poszła się namiętnie kochać na arenę obok, zostawiając w tym miejscu swoją brzydszą siostrę obdarzoną refleksem leniwca po ziołach uspokajających. Co z tego, że Jashinistka próbowała z całej siły rozruszać nieco zabawę i ogień do spółki z żelazem świtał po arenie, skoro Hisui nie zamierzała bawić się w ten sam sposób. Tak się paliła do walki, ale już do podpalenia jej nieśpieszno. Wstyd. I hańba nawet. Ale nawet z tego rozczarowania, jakim było zniknięcie niemowy pod ziemią (a teraz po niej ni widu, ni słychu, ha ha), o czym to ja? A tak, nawet z tego Kazumi wyniosła cenną naukę - rywalka posługiwała się Dotonem. I chyba oszczędzała lepsze techniki na późniejsze stadium konfliktu, póki co ograniczając się do igieł z chakry, magicznych oczu i krycia pod piaskami. Czy Dotonem można kontrolować pustynię? Reszta żywiołów ma chyba prościej, rodzą się z chakry i są. No, poza suitonem, ale woda jest tylko jedna, a rodzajów skał, żwirków i takich tam - całe multum.
Porzucając już dywagacje, a przechodząc do czynu! Bo w końcu było trzeba działać, co by samemu się nie znokautować, ne? Lot w przestworzach nie będzie trwał przecież wiecznie, a jego koniec będzie nagły, ale nie musiał być bolesny. Stąd tez i całkiem sprytny plan, co by zmniejszyć szansę na pierwszy kontakt z ziemią czułą głową, czy łabędzia szyją. Nogi pod klatkę piersiową, broda ściągnięta w dół, ręce założone za (a raczej na) głowę. I w ten oto sposób dziewczę miało zamiar wylądować na ziemi, turlając się niczym beczka. Czy też, o ile dobrze trafi, odbić się od podłoża i po kilku krokach/skokach wytracić resztę prędkości. Taka z niej zwinna kunoichi - dobrze, że kota nie próbowała udawać, bo daleko jej jeszcze do pogromców myszy. A później, o ile wszystko dobrze pójdzie, zostanie tylko obserwowanie terenu, co by nie dać się za łatwo złapać w pułapkę, biegać po mniej więcej całej arenie... No i przygotowania kawarimi! Bo jakże inaczej ubezpieczyć się przed nagłym ciosem? - Hisuuuuui-chaaan! Nie chooooowaaaaaaj się! - zawołała radośnie, rozglądając się czujnie, czekając na swoją ofiarę. Albo drapieżnika, huh.

Plan:
  • Próba turlania się (coś jak Lee w walce z Gaarą na CE, takie fajne obroty (`ω´) - albo uda mi się bezpiecznie przeturlać, albo trochę się poobijam o pustynię, w każdym razie głowa i flaczki chronione kończynami i ułożeniem ciała, da da!
  • Dalsze działanie (o ile uda mi się wylądować) to pozostawanie w ruchu - może nie szaleńcze sprinty bez celu, ale nie pozostawanie za długo w jednym miejscu
  • W trakcie biegu użycie kawarimi z kamieniem wysuniętym najbardziej na północ areny
  • Złapanie po kunaiu w dłoń!
  • Jeśli Hisui się skądś wynurzy - rzut w nią ~


Użyte jutsu:
Nazwa
Kawarimi no Jutsu
Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
C: 4%
Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
Staty, ekwipunek etc.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu
NATURA CHAKRY: Katon 火遁 Obrazek
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI NABYTE:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • Siła 20
    Wytrzymałość 50
    Szybkość 75
    Percepcja 50
    Psychika 1
    Konsekwencja 10 | 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 195
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
  • Wytrzymałość:
    • Co 10 wytrzymałość +1% dodatkowej chakry
    Fumetsu
    • Każdy poziom klanówki dodaje 5 konsekwencji
    Nibi
    • Katon jest silniejszy niż zazwyczaj i nie zajmuje miejsca w slotach
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • Katon C
    Fumetsu C
    Ninjutsu D
    Iryōjutsu D
    Style Walki I (dziedzina D)
    • Goken B
    • ---
    • ---
JUTSU:
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • Zbroja
  • Czarny płaszcz z bordowymi paskami
  • Torby na pośladkach
  • Kabury na udach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Na obu udach pas (w każdym po 4 strzykawki - puste)

    Torba na prawym pośladku [31,25/40]
    • Małe amulety Jashina x5 = 2,5 (jeden po użyciu Saisei 再生 - leży oddzielnie)
    • Wybuchowa Notka x4 = 2
    • Senbon x10 = 10
    • Kunai x5 = 1,25
    • Bombka Dymna x2 = 2
    • Makibishi x30 = 10
    • Bombka Chili x2 = 1
    Torba na lewym pośladku [24/40]
    • Zestaw medyczny x1 = 15
    • Pigułka ze skrzepniętą krwią x2 = 1
    • Bojowa pigułka żywnościowa x1 = 0,5
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na prawym udzie [17,5/20]
    • Shuriken x10 = 10
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na lewym udzie [20/20]
    • Fūma Shuriken x1 = 15
    • Shuriken x5 = 5
0 x
Hisui

Re: Plac treningowy

Post autor: Hisui »

Hisui musiała porzucić swój plan na rzecz awaryjnego, z czego oczywiście nie była w najmniejszym stopniu zadowolona. Nie po to się pojedynkuje by potem chować po jakiś dziurach! Jednak lepsze to niż oberwać kulą ognia w twarz, a było blisko. Poczuła gorący oddech Kazumi na karku (całkiem dosłownie!) i smród przypalanych włosów.. No nie, jej misterna fryzura się zepsuła, proszę o przerwanie walki, gdzie jest najbliższy fryzjer?! Przyklepała kłaki dłonią, krzywiąc się z powodu delikatnych oparzeń od iskier.
Jednak bycie w ziemi mogła przecież doskonale wykorzystać! Używając oczu jako nawigacji podążyła za Jashinistką, chcąc zmniejszyć dystans. Zdaje się że było to jej zadanie nr. 1 w tym pojedynku.. I zapewne nie tylko. Mogła oczywiście próbować złapać ją za nogę i wciągnąć pod ziemię.. Ale co to za przyjemność? Żadna! Gdzie tu miejsce na wymianę ciosów? Miała nadzieje, że Sarutobi nie zamierza uciekać jej cały czas! Miała inny pomysł. Po zbliżeniu się do Kazumi na tak około 5 metrów wyłoni się z ziemi, by spróbować jeszcze raz zagrać kartę z kolcami. Jednak tym razem nie zamierza nawet nimi celować w nią.. No dobra, celowała w nią, ale w nogi, by nieco ograniczyć jej brykanie. Zaraz potem, szczerząc się radośnie, pokiwała w stronę przeciwniczki dłonią, zachęcając do bliższego kontaktu. Sama oczywiście też nie stała w miejscu, ruszyła w jej stronę, szukając okazji do zwarcia i uważając na oddech dziewczyny.

Nazwa
Doton: Doryūsō
Pieczęci
Ptak
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kolce)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ofensywna technika Dotonu niskiej rangi. Polega ona na wytworzeniu włóczni/kolców z ziemi, które wbijają się w ciało przeciwnika. Choć techniki można stosować ofensywnie, można też czasem się nią bronić. Dużym plusem tego Jutsu jest to, że kolce mogą wyrastać ze ścian, ziemi, skał. W zasadzie ze wszystkiego, wystarczy, żeby miało to kontakt z ziemią. Wystarczy jednak uderzenie o sile 40 bądź Jutsu D i z naszych kolców zostanie tylko proch...
Nazwa
Doton no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z prostych technik Dotonu. Polega ona na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary.
Czakra: 71-3-6-12=50%
0 x
Yujiro

Re: Plac treningowy

Post autor: Yujiro »

Chakra 81%
Chakra 50%
0 x
Hisui

Re: Plac treningowy

Post autor: Hisui »

Hisui wyskoczyła z dziury w ziemi, zadowolona że złapała Jashinistke, a tu gucio! Kawarimi, najpodlejsze jutsu jakie kiedykolwiek wymyślono, największy przeciwnik wszelakich tai i kenuserów.. Już masz zadać cios a tu puff, wroga nie ma! Hyuuga wygięła usta w smutną podkówkę, widząc że Kazumi najwyraźniej nie zamierza się do niej zbliżać.. Pomachała do niej jeszcze raz dłonią, zbliżając się do niej. Tym razem nie biegiem, ale krok za krokiem, lekko po łuku.. A gdyby dziewczyna postanowiła znów pluć ogniem to tym razem nie unika, a używa nowo nauczonej techniki. W sumie nawet nie wiedziała jak zadziała razem z ogniem, ale kiedy trzeba to było sprawdzić, prawda? Lepiej teraz, podczas przyjacielskiego sparingu niż później, kiedy przeciwnik prędzej cię dobije niż zdążysz krzyknąć "Ja nie wiedziałam ze to tak działa!". A nawet jak krzykniesz.. Nie no, Hisui i tak nie krzyknie, ale gdyby mogła, to zapewne oponent i tak miałby ją gdzieś i tylko ewentualnie dobił. Taka jest przewaga przyjacielskich sparingów!
Ale wracając do walki. Hisui zbliżając się do przeciwniczki miała nadzieję że w końcu dojdzie do bezpośredniego starcia. Tylko co wtedy? Cóż, wtedy zamierzała rozpocząć natarcie od pierwszej techniki w jej asortymencie, czyli Shōtei. Proste uderzenie, niemal bez czakry, w sam raz na rozpoczęcie walki. A potem się zobaczy!


Nazwa
Hakkeshō Kaiten
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu trzech metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 podtrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Defensywna technika klanu Hyuuga, która rekompensuje ślepu punkt Byakugana. Użytkownik techniki w trakcie jej trwania wypuszcza ogromne ilości chakry przez punkty na swoim ciele dzięki czemu tworzy silnie obracającą się kopułę z chakry, która odbija wszystko co się do niej zbliży. Użytkownik techniki może dowolnie kierować mocą kopuły oraz jej zasięgiem (dzięki obracaniu się) co pozwala mu na przystosowanie się do wymaganej sytuacji. Wśród członków klanu Hyuuga technika nazywana jest absolutną obroną.
Nazwa
Shōtei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Minimalny
Dodatkowe Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości
Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.

Czakra: 50-3-28=19% <delfineł>
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Plac treningowy

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Walka nadal nie wydawała się ani odrobinę bardziej ekscytująca, niż była wcześniej. Dostarczała emocji, ale raczej jakichś, niż naprawdę żywiołowej akcji. Dlatego też, po pluciu ogniem, rzucaniu żelastwem i unikaniu niespodzianek ze strony Hisui, w końcu przyszedł czas na coś bardziej szalonego! Bezpośrednie starcie, tu i teraz! Ale najpierw jeszcze trochę żelastwa (być może) i więcej ognia (to już na pewno)! Kawarimi zadziałało, a teraz czas zakończyć zabawę. Dłonie złożyły wymagane pieczęcie, z ust wyleciała gigantyczna kula ognia. Pomknęła prosto na Hisui, a odległość była niewielka, więc i uniknąć jej będzie trudno. No chyba, że znowu schowa się pod ziemią, nah. Po technice Kazumi pobiegła (w stosownej odległości od samej kuli rzecz jasna, choć taką szybkością i tak nie dysponuje) w kierunku niemowy. Szturmowała prosto na nią, by jakieś dwa metry przed celem odbić w bok, wykręcając się prawie w miejscu i przy tym obrocie wysyłając do przodu jedną nogę w potężnym (heh) kopniaku. Cel? Biodro dziewczyny, czy co tam się napatoczy.
Plan:
  • Jeśli mam kunaie w dłoniach - rzucam w Hisui. Jak nie wyjąłem ich wcześniej to składam od razu pieczęci do Gokakyu no Jutsu.
  • Kula ognia (duża wersja) w Hisui, a sama Kazumi biegnie do Hyuugi
  • Tuż przed dziewczyną robi krok w bok (swoją prawą), by z "flanki" wymierzyć kopnięcie w okolice biodra Hisui, przy okazji unikając/utrudniając atak przeciwniczki.


Użyte jutsu:
Nazwa
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
10 metrów (mała kula) / 25 metrów (duża kula)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za większą 2x koszt)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najbardziej znanych Jutsu Katonu. Polega ono na wykonaniu pieczęci, a następnie nabraniu powietrza. Potem "wypluwamy" je, a ono przybiera postać ogromnej kuli ognia, która leci do przodu podpalając co znajdzie na swojej drodze. Technika ta jest typowa dla klanu Uchiha i to właśnie im przypisuje się jej stworzenie. Można powiedzieć, że każdy przedstawiciel klanu osiąga poziom dorosłości, gdy się jej nauczy. Jutsu to ma to do siebie, że można mniej więcej samemu określić czy chcemy za więcej chakry stworzyć większą i lepsza kulę, czy nie bawić się w takie rzeczy.
  • Wytrzymałość:
    • Co 10 wytrzymałość +1% dodatkowej chakry
    Fumetsu
    • Każdy poziom klanówki dodaje 5 konsekwencji
    Nibi
    • Katon jest silniejszy niż zazwyczaj i nie zajmuje miejsca w slotach
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • Katon C
    Fumetsu C
    Ninjutsu D
    Iryōjutsu D
    Style Walki I (dziedzina D)
    • Goken B
    • ---
    • ---
JUTSU:
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • Zbroja
  • Czarny płaszcz z bordowymi paskami
  • Torby na pośladkach
  • Kabury na udach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Na obu udach pas (w każdym po 4 strzykawki - puste)

    Torba na prawym pośladku [31,25/40]
    • Małe amulety Jashina x5 = 2,5 (jeden po użyciu Saisei 再生 - leży oddzielnie)
    • Wybuchowa Notka x4 = 2
    • Senbon x10 = 10
    • Kunai x5 = 1,25
    • Bombka Dymna x2 = 2
    • Makibishi x30 = 10
    • Bombka Chili x2 = 1
    Torba na lewym pośladku [24/40]
    • Zestaw medyczny x1 = 15
    • Pigułka ze skrzepniętą krwią x2 = 1
    • Bojowa pigułka żywnościowa x1 = 0,5
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na prawym udzie [17,5/20]
    • Shuriken x10 = 10
    • Kunai x5 = 7,5
    Kabura na lewym udzie [20/20]
    • Fūma Shuriken x1 = 15
    • Shuriken x5 = 5
0 x
Yujiro

Re: Plac treningowy

Post autor: Yujiro »

Chakra 61%
Chakra 19%
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kōzan (Osada Rodów Haretsu i Dōhito)”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość