- Spróbować odskoczyć kilka razy w tył (ot, do 10, 15 metrów)
- Jak już się trochę ogarnę, wyprowadzić atak - dwa warianty (a to oznacza podbiegnięcie do Hisui):
- I - pięścią w szczękę
- II - ponowny kopniak w biodro, by zwiększyć ból
- Oczywiście ewentualne uniki przed atakami wchodzą w rachubę (na ile będę w stanie).
Użyte jutsu:
- Wytrzymałość:
- Co 10 wytrzymałość +1% dodatkowej chakry
- Każdy poziom klanówki dodaje 5 konsekwencji
- Katon jest silniejszy niż zazwyczaj i nie zajmuje miejsca w slotach
- Katon C
Fumetsu C
Ninjutsu D
Iryōjutsu D
Style Walki I (dziedzina D)- Goken B
- ---
- ---
- Ninjutsu
- Bunshin no Jutsu E
- Henge no Jutsu E
- Kai E
- Kawarimi no Jutsu E
- Kinobori no Waza E
- Suimen Hokō no Waza E
- Nawanuke no Jutsu E
- Hōsenka no Jutsu D
- Kāten カーテン D
- Hi no dangan 火の弾丸 D
- Katon: Gōkakyū no Jutsu C
- Katon: Endan C
- Katon: Kaen Senpū C
- Kasumi Enbu no Jutsu C
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Zbroja
- Czarny płaszcz z bordowymi paskami
- Torby na pośladkach
- Kabury na udach
- Na obu udach pas (w każdym po 4 strzykawki - puste)
Torba na prawym pośladku [31,25/40]- Małe amulety Jashina x5 = 2,5 (jeden po użyciu Saisei 再生 - leży oddzielnie)
- Wybuchowa Notka x4 = 2
- Senbon x10 = 10
- Kunai x5 = 1,25
- Bombka Dymna x2 = 2
- Makibishi x30 = 10
- Bombka Chili x2 = 1
- Zestaw medyczny x1 = 15
- Pigułka ze skrzepniętą krwią x2 = 1
- Bojowa pigułka żywnościowa x1 = 0,5
- Kunai x5 = 7,5
- Shuriken x10 = 10
- Kunai x5 = 7,5
- Fūma Shuriken x1 = 15
- Shuriken x5 = 5