Biednym wzrokiem spojrzał po raz ostatni w kierunku Yuki i powiedział:
-Sorka ale muszę już iść...Narka...Na pocieszenie ci powiem, że jak się jutro obudzisz to nie ta noga cię będzie najbardziej bolała.
Kończąc swoją wypowiedź odwrócił się sprawnie i szybko na piętach i ruszył przed siebie. Zostawiając wszystkie problemy za sobą. To koniec tej historii, Happy Endu nie było ale dziewucha jest sama sobie winna. Zamiast zrobić jak chciał jej wybawiciel ta chciała jak typowa kobieta aby było po jej myśli to teraz ma a raczej będzie miała ból w dolnej części pleców i obdarte kolana.
Myśleliście, że to koniec? Z jednej strony chciałbym ale że aż taki zły ten nasz Yuno nie jest to niestety akcja trwa dalej. Wredny tak, złośliwy tak, kontrowersyjny tak ale nie jest aż tak zepsuty. Oddalając się z każdym krokiem dyskretnie wykonał jedną pieczęć i czekał na rezultaty zerkając delikatnie przez bark. Po jakimś czasie zarówno nieznajomym mężczyzna i dobrze wam znana pomylona histeryczka co udaje artystkę powinni smacznie spać. Gdy tylko do tego doszło młody Haretsu podszedł do śpiącego napalonego erosomana i wbił mu kunai prosto w szyję przy okazji przechylając broń w lewo i w prawo co by mieć większą pewność, że ten o to pan zaliczy zgona. Gdy już się upewnił, że ten nie żyje to podszedł do dziewczyny pozbierał wszystkie jej rysunki, wziął na ręce i rozpoczął wędrówkę w kierunku stolicy.
Techniki co użyłem i testuje uhide przy okazji
Przy okazji przy pomocy UW Sensor sprawdzam czy dalej wyczuwam chakre jeżeli nie to znaczy ze trup chyba xD jak wyczuwam to mam problem
Staty:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 5
SZYBKOŚĆ 5
PERCEPCJA 5
PSYCHIKA 45
KONSEKWENCJA 1
Kontrola Chakry
E
Charka: 100%
-36%
-36%
= 28% tyle mi zostaje
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba przy lewym pośladku
Kabura na broń przy prawym udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
6x shuriken w kaburze
3x kunai w kaburze
10x kunai w torbie

- Nazwa
- Nehan Shōja no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Tygrys | Brak
- Zasięg
- Promień od używającego - 100 metrów | Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika powodująca uśpienie większej ilości osób. Dzięki jej użyciu można spowodować uśpienie nawet stadionu wypełnionego po brzegi ludźmi. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - w tym wypadku opadających białych piór - które powodują uśpienie przeciwnika. Aby wyjść z genjutsu wystarczy użyć techniki Kai co sprawia, że wpadnięcie w genjutsu jest równie proste co z niej wyjście. Jednak istnieje również druga odmiana tej techniki. Bezpośredni kontakt. Dotknięcie ofiary, a także utrzymanie z nią kontaktu przez około 4-5 (dwie tury) sekund powoduje natychmiastowe zaśnięcie, oczywiście w tym czasie robimy się coraz bardziej senni. A więc by uchronić się przez bezpośrednim atakiem tego Jutsu trzeba zorientować się przez okres dwóch tur, że coś jest nie tak.
- Nazwa
- Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika dzięki której użytkownik Genjutsu może czuć się pewniej w swoich sztuczkach. Dzięki temu Jutsu jesteśmy w stanie nałożyć dwie te same iluzje. Z tą różnicą, że druga aktywuje się dopiero po wyjściu z pierwszej. Przykład: użytkownik Genjutsu rzuca technikę iluzji A, jak i również Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu. Następnie ofiara techniki dezaktywuje iluzję A za pomocą Kai, może wydawać się jej, że już nie jest pod wpływem żadnej techniki tego typu, jednak wtedy aktywuje się Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu, nakładając znów użyte jutsu A. Aby wyjść z Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu trzeba po prostu znów postarać się dezaktywować technikę A.

Przy okazji przy pomocy UW Sensor sprawdzam czy dalej wyczuwam chakre jeżeli nie to znaczy ze trup chyba xD jak wyczuwam to mam problem

Staty:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 5
SZYBKOŚĆ 5
PERCEPCJA 5
PSYCHIKA 45
KONSEKWENCJA 1
Kontrola Chakry
E
Charka: 100%
-36%
-36%
= 28% tyle mi zostaje
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba przy lewym pośladku
Kabura na broń przy prawym udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
6x shuriken w kaburze
3x kunai w kaburze
10x kunai w torbie