ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 33
WYTRZYMAŁOŚĆ 65
SZYBKOŚĆ 100
PERCEPCJA 80
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY [C]
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:
106%
Chakra: 94%-(6x4%)=94%-24%=70%
- Nazwa
- Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran › Wąż › Tygrys
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
- Dodatkowe
- Brak własnej woli; niematerialne
- Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
- Nazwa
- Suimen Hoko no Waza
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- Minimalny, nieodczuwalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.</span>
- Nazwa
- Wybuchowa Notka
- Typ
- Notka
- Objętość
- 0,5
- Opis Wybuchowa notka to jedno z podstawowych narzędzi znajdujących się arsenale niemal każdego ninja. Jest to niewielka karteczka zawierająca na sobie pieczęć, w której zapieczętowany został wybuch. Aktywowana zazwyczaj przez przesłanie impulsu chakry, bądź podpalenie. Wtedy to następuje ekplozja o promieniu dwóch metrów, zabójcza tym bardziej, im bliżej ofiara znajdzie się jego epicentrum. Oprócz obrażeń, zadaje także niewielkie obrażenia od ciepła, zdolne zranić nawet członków klanu Hozuki. Wszelkie szczegóły można znaleźć w mechanice notek. Najczęstszym sposobem użycia wybuchowych notek, jest przyklejanie ich do wyrzuconej broni bądź wystrzeliwanych pocisków. Mogą posłużyć także do zastawiania rozmaitych pułapek - wszystko tak naprawdę zależy tutaj od inwencji twórczej użytkownika. Do jej aktywacji potrzebne jest złożenie pieczęci węża
- Cena
- 250 Ryō
- Nazwa
- Bombka Świetlna
- Typ
- Bombka
- Objętość
- 2
- Opis Słabsza wersja notki świetlnej, przypominająca w swojej konstrukcji bombę dymną. Różnica polega na tym, że całe wnętrze zostało wypchane papierem oraz zapalnikiem aktywowanym przy uderzeniu. Na okrągłej powierzchni została za to umieszczona pieczęć powodująca błysk światła. Co to oznacza? Można ją aktywować zarówno jak zwykła notkę - czyli przesłanie impulsu chakry, podpalenie, ale i także poprzez zwyczajne uderzenie o jakąś powierzchnię. Broń idealna mogłoby się zdawać. Niestety błysk jest o połowę słabszy niż ten w przypadku notki świetlnej - posiada zasięg 5 metrów. Im bliżej tym skuteczniejszy będzie. Długość trwania owego oślepienia jest rzecz jasna także krótsza. Minimalny okres oślepienia po błysku wynosi połowę tury. Zapobiec oślepieniu można w bardzo prosty sposób. Wymaga to jednak świadomości "zagrożenia" czy poprzez rozpoznanie notki, czy bycie sensorem/posiadanie dojutsu, które dostrzeże przesyłaną chakrę. Nie daje to pewności powodzenia reakcji, ale znacznie zwiększa nasze szanse.
- Cena
- 100 Ryō