Pieczęci:Baran
Zasięg:Dowolny
Koszt:brak
Dodatkowe:Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis:
Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Jiongu: Reberu Bi (B)
Opis:
Trzeci z poziomów tego Hijutsu. Następują kolejne modyfikacje ciała. Przede wszystkim, pozostają tylko trzy narządy: serce, mózg i płuca. Dodatkowo wzmacniają się możliwości nici. Są one o wiele dłuższe niż wcześniej, a także można nimi wykonywać lepsze manewry. Daje to pole do popisu wszystkim użytkownikom Jiongu. Warto dodać, że od tego momentu zostają wzmocnione czynności życiowe Kakuzu. Do czego to potrzebne? Dowiemy się tego na następnej randze.
Wytrzymałość:0,7 x wytrzymałość shinobi
Zasięg:20 metrów
Szybkość:0,6 x szybkość shinobi
Koszt Chakry
KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 4%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)
•Klanowe-B
•Szybkość-50|60
•Percepcja-1|11
•Szybkość nici-36
•Wytrzymałość nici-30,1
•KC-C
Ilość chakry po wykonaniu technik:92%