Macki Muraia okazały się natomiast bronią znacznie skuteczniejszą niż ogień. Na nie przeciwnicy nie mieli większej odpowiedzi. Kiedy jednak obydwie grupy starły się i rozpoczęła się faza fizycznego kontaktu z oponentem, nici Muraia straciły znacząco na sile. Musiał teraz ostrożnie dobierać cele, nie było mowy o technikach obszarowych. Wtedy mógłby zranić osoby będące po jego stornie. A to w obecnej sytuacji było nie do przyjęcia. Warunki nie mówiły co prawda o pokonaniu oponentów bez strat własnych, ale nawet jedna śmierć kamrata z ręki Muraia może być czynnikiem, który odwróci całą załogę przeciwko niemu. Musiał działać szybko i sprawnie. Nici nadal pomagały sojusznikom, ale tym razem zamiast atakować normalnie, Murai wysłał je pod powierzchnię wody. Nici łapały za kostki oponentów i wciągały pod wodę, by jedynie głowa wystawała na powierzchnię. Dzięki temu sojusznicy mieli okazję by wykonywać czyste trafienia w najbardziej wrażliwe miejsca. Dekapitacje i cięcia rozłupujące czaszkę. Obrażenia śmiertelne. Dalej uwagę Muraia zwrócił Kapitan wrogiego statku. Nie wiedział czy powinien pomagać Kapitan, czy może zostawić jej ten pojedynek. Mimo wszystko Kapitan był ostatnim obiektem do eliminacji. Może kiedy zorientuje się że całą jego załoga padła, to zechce się poddać? Mimo tego pewna ilość nici nadal krążyła pod wodą pod Kapitanami. Żeby nici mogły błyskawicznie zainterweniować w wypadku gdyby padło cięcie którego Yoko nie byłaby w stanie sparować bądź uniknąć. Może też się zdarzyć że przeciwnik zechce użyć notki. Wtedy Murai zainterweniuje nićmi i złapie wroga nicmi, oplatając go i wynosząc w powietrze. Jednoczesna eliminacja i odsuniecie zagrożeń od sojuszników.
- Nazwa
- Jiongu: Reberu Ei
- Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.
- Wytrzymałość
- 0,9 x wytrzymałość shinobi
- Zasięg
- 25 metrów
- Szybkość
- 0,8 x szybkość shinobi
- Koszt Chakry KC E - 25%, KC D - 20%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 5%, KC S+ - 2% (na turę)