Morze

Kraj kupiecki położony na wschód od Prastarego Lasu. Graniczy z prowincjami Midori, Sogen i Kaigan. Ryuzaku no Taki jest znane ze swojego bogactwa i szeroko zakreślonych wpływów - związane jest to z dobrym położeniem i łatwym dostępem do morza, czym nie może się pochwalić Shigashi no Kibu. Kraj ten ma bardzo żyzne gleby i przyjazny klimat, co korzystnie wpływa na jego stan. Na terytoriach tej prowincji, wśród nielicznych pagórków, można też znaleźć główną świątynię Wyznawców Jashina.
Hisui

Re: Morze

Post autor: Hisui »

Szybko wskazywała palcami ilość przeciwników. Wskazała na górę i pokazała 6 osób. Marynarze którzy kręcili się na okręcie. Później pokazała na migi 3 leżące postacie i 4 siedzące. Razem 13 osób. Całkiem spora grupa ludzi jak na ich trójkę, gdyby miało dojść do walki. Miała nadzieje, że dojdzie. Co to za sztuka zakraść się? Z jej oczami nie było to specjalnie trudne. Za to walka z przeciwnikami tak górującymi liczebnie mogła być całkiem całkiem ciekawa, nawet jeśli nie są shinobi tylko zwykłymi marynarzami.
Jednak już po chwili czekała ich ta najgorsza cześć zadania, znaczy kąpiel w lodowatym, zimnym morzu. Jeszcze na dodatek ta pogoda.. Czy się jej zdaje czy zbiera się na sztorm? "To zły pomysł. To bardzo zły pomysł" myślała, zdejmując buty i zostawiając je w łódce. I tak by jej tylko przeszkadzały, a i bez nich miała wystarczająco dużo problemów. Zastanawiała się czy nie użyć akademickiego jutsu i po prostu nie przejść po tej widzie, ale to się kłóciło z pomysłem "przekradnięcia się". Odetchnęła głęboko, zerknęła na Takeshiego ale którego pewnie była to najprzyjemniejsza część zadania, po czym usiała na burcie i zsunęła się do wody, starając się nie wrzasnąć kiedy poczuła zimno. Od razu zanurzyła się cała, z głową, za jednym zamachem chcąc się oswoić z nowym środowiskiem, po czym ruszy za ich przewodnikiem i towarzyszem tej arcytrudnej podróży. Płynęła.. Dziwnie, podobnie do żabki ale nie zanurzając całkowicie głowy i starała się trzymać tuż przy chłopakach. Zapewne tutaj wypadnie wśród nich najsłabiej, ale i tak teraz jej nie zawrócą więc będą musieli się z tym pogodzić.

SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 44 | 64
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
0 x
Yujiro

Re: Morze.

Post autor: Yujiro »

SIŁA 1|11
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 45|55
PERCEPCJA 21
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY Ranga B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 150% (zwiększona ilość poprzez klan)
MNOŻNIKI: Kenjutsu +10 Siła +10 Szybkość
Dziewczyna zaczęła pokazywać na palcach jakieś niestworzone rzeczy, najpierw liczby, potem jakieś znaczki. Trochę to zajęło, nim się spostrzegł że zaczyna pokazywać liczbę ludzi, którzy kryli się na pokładzie statku. Kiwnął jej głową, że rozumie co mówi i przeciągnął się prostując ręce przed sobą i wystawiając w swoistym uśmieszku. Będzie śmiesznie. Poprawił ostrze zwisające na plecach, które na wszelki wypadek wolał mieć pod ręką, gdyby pojawiły się jakieś dziwne problemy z "kolegami", których miał niedługo poznać. Hisui już wleciała do wody, on też usiadł na burcie, wypuścił powietrze z ust, zamknął oczy i odchylił głowę do tyłu, by schować się pod taflą wody. Zalała go fala zimnej cieczy, dreszcz przeszedł jego ciało, lecz było to najprzyjemniejsze co go spotkało od bardzo dawna. Znowu był wśród swoich kochanych śledzików, którym pewnie pomachałby na powitanie, gdyby nie pogarszająca się pogada i zapewne spieniona woda i brak rybek na tej głębokości - ergo żadnej. Spojrzał w kierunku statku, poczekał aż reszta ekipy zbierze się do wodnej wyprawy i schował łeb pod wodę, by już jej nie wyciągać niepotrzebnie. Mimo tego, że mógł szybciej się tam dostać, to pilnował by nie wychylać się przed szereg i w razie problemu komuś pomóc, bo to akurat miał w żyłach. Obecnie nie było sensu co się bawić w jakieś dziwne techniki, dlatego też trzymał się nisko, uważał na głowę, by w nic nie przywalić no i cóż... wyczekiwał momentu starcia.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3927
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Morze.

Post autor: Ichirou »

0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Yujiro

Re: Morze.

Post autor: Yujiro »

Zimna woda opływała przyjemnie jego ciało, chłodząc przed nadchodzącym starciem. Jego sojusznicy nie radzili sobie tak dobrze, chłód nie był ich przyjacielem nawet w najmniejszym stopniu i dziękował temu, który siedział tam gdzieś wysoko, że statek zwolnił, a wiatr był po ich stronie. W sumie to czemu nie mogli płynąć tak pięknym okrętem, jak Ci tutaj?! Tylko ta stara dziupla, ale to nie był czas i miejsce na takie rozmowy, toteż sobie odpuścił i nie pytał zleceniodawcy nie chcąc zdradzić ich niecnej i bardzo tajemniczej pozycji.
W końcu dopłynęli, jego dłonie dotknęły zimnego drewna i zaraz nasz wielki Sherlock stwierdził, że trzeba by się podkraść zupełnie jakby tego nie robili przez cały czas. No ale trudno! Problem był jednak inny, gdyż nie było to takie proste jak mogłoby się wydawać, bo wyrąbanie wielkiej dziurwy w pokładzie statku nie obędzie się ani bez szumu, ani bez bajzlu bo jeszcze zatopią tą skrzynię gdzieś głęboko w odmętach wodnych głębin i będzie musiał tam jeszcze nurkować. Wziął głębszy oddech, skoncentrował trochę chakry w nogach, a następnie przylepił się do pokładu i spojrzał na swojego speca od rozpoznania czekając na wskazówki. Głównie dwie: kiedy i gdzie. Musieli bowiem wybrać najodpowiedniejszy fragment statku, by nie stanąć nagle przed całą załogą ze spuszczonymi spodniami. Trzymał ostrze w dłoni i wyczekiwał najlepszego momentu do jego użycia.
0 x
Hisui

Re: Morze.

Post autor: Hisui »

Powoli dopłynęli do statku. Nie było to miłe ani przyjemne, ale nie tak tragicznie jak się spodziewała Hisui. Po dotarciu do statu weszli na jego burtę, a ich kolega przewodnik przypomniał ich cel. Pokazała im, że dwójka jest przed nimi, po czym poszła pierwsza i ostrożnie wyjrzała przed krawędź burty, chcąc się rozejrzeć w położeniu ludzi, przedmiotów, może wejścia do wnętrza statku. Ale najpierw musieli się przekraść lub zlikwidować marynarzy, a to zależało od ich położenia. Gdyby była możliwość dostania się na pokład pod osłoną czegoś.. Może by ich udusić? Albo poddusić. Ale potrzebowałaby liny. Jednak najważniejsze jest zorientowanie się w przestrzeni i pokierowanie chłopaków.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3927
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Morze.

Post autor: Ichirou »


  • mapa - zielona strzałka to miejsce do którego dobiliście, kropki to marynarze, czerwona strzałka to zejście na dół.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Yujiro

Re: Morze.

Post autor: Yujiro »

Statek, kilkoro całkiem sporo ludzi jak na obronę małego zawiniątka. Pytaniem było, czy ci ludzie specjalizowali się w walce czy po prostu byli wynajętymi przez jakiegoś nowobogackiego grubaska, który chciał przewieźć swój ładunek z punktu A do punktu B bez najmniejszych problemów. No ale musieli im się napatoczyć jakieś dziwolągi. To znaczy on sam i jeszcze wyłupiasta. Najemnik jakimś cudem albo zrobił wcześniejsze rozpoznanie, albo po prostu strzelał, że to jedyny sposób, by dostać się do upragnionego celu. W mózgownicy Takeshiego działy się teraz niestworzone cuda, ale widział tylko dwa wyjścia. Albo wejść od tyłu i eliminować ludzi jeden po drugim - lecz najmniejszy błąd mógł podnieść alarm pozostałych, a trio grande zostały przerobione na szaszłyki. Drugim było oczywiście wejść niepostrzeżenie, ale z tego co pamiętał styl walki Hisui przypominał bardziej rozpędzonego byka, a nie delikatność i subtelność potrzebna do tego typu podejść. Westchnął głęboko, przysunął się do niej i szepnął:
Będziesz moimi oczami, prowadź tam gdzie trzeba, jeżeli coś pójdzie nie tak nie wahaj się... Najwyżej statek utonie. - po czym wystawił rękę nad siebie i złożył pieczęć, póki jeszcze stali na tyłach statku. Potem chciał podejść jak najbliżej zejścia pod pokład, by nie zwrócić na siebie uwagi załogi.
Nazwa
Suiton: Kirigakure no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
Suiton: na D - 35 m średnicy, na C - 50m średnicy, na B - 75m średnicy, na A - 100m średnicy , na S-125m średnicy
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (2% za podtrzymywanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ciekawa technika Suitonu, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie bardzo gęstej mgły, przez którą właściwie nikt nic nie widzi. Shinobi staje w specjalnej pozycji (prawa ręka składa połowę pieczęci Barana, drugą zaś podnosi się nad głowę) i zaczyna wydzielać z siebie chakrę Wody. Im wyższa ranga danego shinobi, tym dłużej można utrzymać mgłę. Trzeba też zaznaczyć, że wytworzona zasłona nie jest w stanie oszukać doujutsu takich, jak Byakugan lub Tsujitegan. Sharingan jednak zostanie w niej zmylony.
Suiton na C -> średnica 50m
Chakra: 147%
0 x
Hisui

Re: Morze.

Post autor: Hisui »

Ludzi na pokładzie było całkiem sporo, a na dodatek byli mocno rozproszeni - to był z pewnością problem. Jednak, zgodnie z celem ich misji, nie po drodze im była walka z połową załogi, lepiej byłoby się podkraść. Oceniając rozłożenie ludzi Hisui nie mogła wyjść z wrażenia, że już kogoś wypatrywali. Każda strona była obstawiona przez co najmniej jedną osobę. Musieli się przekraść jak najkrótszą trasą, z tym wyjątkowo się z Takeshim zgadzała. Zacisnęła usta w linie, kiwając do wodnego chłopaka głową i po cichu przeszła po burcie niemal na drugą stronę statu. Niedaleko wejścia stała dwójka ludzi, oni mogą najłatwiej ich zauważyć, drugim problemem był sternik, który był zwrócony w ich stronę. Musieli czekać, a ona tego nienawidziła, żeby się uspokoić zacisnęła mocno ręce, wbijając paznokcie w miękkie wnętrze dłoni. Obserwowała cały statek w oczekiwaniu na dobry moment, kiedy akurat nikt nie będzie się patrzył w ich stronę, po czym klepnęła chłopaka lekko w ramię, każąc mu iść do przodu, a sama poszła krok za nim. Ich przejście musiało pójść nie tylko szybko i sprawnie, ale także cicho, miała więc nadzieje że Takeshi nie zwróci uwagi połowy załogi swoim tupaniem godnym.. No, czegoś wysokiego i ciężkiego. Słonia. Albo żyrafy. O, albo raczej jak duża foka. Zgrabna w wodzie, mniej na lądzie. Ale on tez przecież miał swoje sztuczki, głównie wodne, a wody miał tu pod dostatkiem, może wiec zrobi małe czary mary i im ułatwi zadanie.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3927
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Morze.

Post autor: Ichirou »

  • mapa - zielone kropki to ci znajdujący się na pokładzie; niebieskie to ci siedzący i jeden na nogach; żółte kropki to marynarze, którzy leżą/śpią; czerwona strzałka to trasa, by zejść na sam dół; x to cel
    Jesteście obecnie na schodach między pokładem a środkowym poziomem.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Yujiro

Re: Morze.

Post autor: Yujiro »

Krzyk - w pierwszym momencie prawie dosłownie posrał się w gacie, gdy usłyszał pierwsze zdanie. Mimo tego, że wydawało mu się, że jest całkiem cicho, to nie sądził że może podnieść alarm w tak głupi sposób. Już miał spoglądać na swojego obserwatora od siedmiu boleści, ale na szczęście żeglarze nie zwrócili uwagi na to, że mgła jest wytworzona w inny sposób niż naturalny. Plus dla nich, no i obserwator w postaci wyłupiastej jednak okazał się przydatny. Miał już odetchnąć z ulgą, ale się powstrzymał i szedł dalej do swojego celu. Szli więc dalej po statku - tup tup tup - jak małe myszki chcące podkraść niebieskiemu kotu kawałek sera. No i obyłoby się bez zbędnych ceregieli, ale oczywiście musiał się pojawić jakiś jeden nadgorliwy, który prawie by ich wykrył. Albo wykrył? Ciężko stwierdzić, bo nie przesłuchali go bijąc go pejczem po jajkach, bo najemnik zareagował i zdzielił go mieczem, by zaraz wyrzucić go za burtę. Takeshi dosłownie oniemiał i spojrzał z wyrzutem na ronina pewno, bo samuraj trzyma się swojego Pana. Pot spłynął mu po policzku, przecież to mogło zwrócić uwagę załogi! Spokojnie rybko, przecież nie możesz się teraz na niego gniewać, musicie odzyskać tą cholerną porcelanę! Uspokoił się, zauważył że reszta załogi miała głęboko w dupie pływającego do góry brzuszkiem kompana, dlatego cieszył się, że mgła jest na tyle gęsta, że go nie wypatrzą w wodzie. Teraz czekała ich najtrudniejsza przeprawa, gdyż na niższym pokładzie było jeszcze kilku facetów, których zobaczyła nasza wyłupiasta dziołcha.
Jakby nie mogli tego ustrojstwa trzymać na górze! - przemknęło przez jego myśl i zastanawiał się jak poradzić sobie z pozostałą czwórką na niższym pokładzie. Zaczął schodzić jak najbardziej uważniej tylko mógł, przenosząc ciężar powoli, by nie trafić na feralną deskę, która zawsze będzie trzeszczeć. Krok po kroku próbował wymyślić jak mogą przejść obok marynarzy na statku. Mogliby wykorzystać mgłę do ataku, ale potrzeba by wtedy, by każdy bardzo szybko zdjął jednego, a kruczoczarny zajął się dwoma na raz. Oczywiście nadal kontynuował technikę, przez którą wydzielał mgłę, by nie znikła magicznie w ciągu sekundy i nie ujawniła ogłuszonego marynarza.
Gdy zejdą na dół czeka na informacje o przeciwnikach od białowłosej, potem spogląda na kruczoczarnego, czy ma może jakiś plan, by się ich pozbyć. Jeżeli ma jakiś światły pomysł cichej eliminacji, to się do niego stosuje, bo czemu by nie. Jeżeli jednak takowego nie ma, no to cóż... musi działać na własną rękę. Pokazuje dziewczynie, by wyeliminowała chociaż jednego, gdy tylko da znak. Podobnie kruczoczarnemu, ale ten musi zając się dwoma - szybki jest, ma miecz, niech pokazuje na co go stać. On sam zaś ma zamiar wytworzyć strumień lepiej mazi, by przed atakiem swoich towarzyszy oblepić marynarzy. Najlepiej, gdyby większość poszła na ich twarze - przynajmniej będą cicho. No i będzie miał trochę wody. Jeżeli jednak jakiś się ostatnie, to strzela w niego ze swojego magicznego pocisku, by go unieszkodliwić.
Kirigakure nadal
Chakra 144%
Nazwa
Suiton: Mizuame Nabara
Pieczęci
Baran → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna specyficzna technika, za pomocą której można zdobyć przewagę na polu walki. Tym razem użytkownik wytwarza i wypuszcza w dowolnym kierunku strumień lepkiej mazi. Ktokolwiek zostanie dosięgnięty taką pułapką, zostaje unieruchomiony. Jedynym sposobem na uwolnienie się z takiej pułapki jest przesłanie do stóp sporej dawki chakry (około 200 punktów). Jeżeli ciecz przestała być wydzielana, można na nią wejść za pomocą Suimen Hoko no Waza.
Chakra 137%

Jeżeli jest taka potrzeba:
Nazwa
Suiton: Mizurappa
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezbyt skomplikowane jutsu, będące wodną wersją techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu. Użytkownik wytwarza wewnątrz swojego ciała dużą ilość wody, a następnie wystrzeliwuje ją pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika. Technika sama w sobie jest dosyć łopatologiczna, za to skuteczna - może zadać dość dobre obrażenia, jeżeli przeciwnik nie jest daleko. Kolejnym plusem jest to, że wytwarzamy w ten sposób wodę, której możemy użyć do innych technik!
Chakra 130%
0 x
Hisui

Re: Morze.

Post autor: Hisui »

Mgła wytworzona przez Takeshiego była świetnym pomysłem, przynajmniej dopóki sądzili że jest naturalnym zjawiskiem. Szybko ruszyli przed siebie, wykorzystując nieuwagę załogi, ale i tak jeden się napatoczył. Błyskawiczna reakcja towarzysza zapobiegła ich wykryciu, ale dziewczyna zacisnęła usta. Nie należała do osób które tak lekko traktują ludzie życie, a w tej sytuacji były możliwe inne wyjścia, ale nie zdążyła zareagować, przez co była trochę niezadowolona. Nie zamierzała jednak płakać nad nieznanym jej osobnikiem. Najemnik był najwyraźniej bardzo zdesperowany i zdeterminowany, a głupotą byłoby teraz wczynać kłótnie.
Bez słowa ruszyli więc dalej, schodząc niżej. Siedziała tam trójka przeciwników, po pokazała na palcach, wskazując mniej więcej ich położenie. Mogliby co prawda próbować się przekraść kiedy nie będą patrzyli, ale szybka i możliwie bezgłośna ich eliminacja była lepszym cckktwopáiomysłem. Kiwnęła wodnemu chłopakowi głową i przygotowała się do ataku. Tutaj nie miała jak robić swojej sztuczki z ziemią, więc opcją zostaje frontalne natarcie. Stworzyła pięć igieł z czakry, w drugiej garści trzymała kunai i czekała na znak. Kiedy ten nastąpił, rozpoczęli wspólne natarcie.
Wychodząc zza rogu natychmiast rzuciła w stronę najbliższego jej przeciwnika swoje igły. Była tak blisko, że przy ataku z zaskoczenia o pudle nie mogło być mowy. Następnie doskoczyła do niego, by uderzyć go rękojeścią kunaia w głowę i przeszła do kolejnego, rzucając broń. Zaatakowała popisową techniką jej klanu 32 dłoni, które po kolejnym udderzeniu w głowe powinny wyeliminować niepożądany element z drogi. W tym czasie ich kolega powinien dbać sobie radę z pozostałym, a jeśli nie, to mu pomoże. Stara się nie robić hałasu, nawet wrogów łapać i odkładać na podłogę by nie narobili huku upadając. Po tym ataku powinno być po wszystkim, ale zachowała czujność i obserwowała wszystkich, zwłaszcza tych w drugim pomieszczeniu. W sumie by się przydało zablokować drzwi, w ten sposób pozbędą się palacego problemu. Jeśli się da i jest czym, to zablokuje. Stół, krzesło, może jakaś luźna decha, w zależności od tego jak to wygląda.



Nazwa Mizu Hari
Pieczęci Brak
ZasięgRzutu
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (5 igieł)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwala na uformowanie chakry - aczkolwiek lepsze efekty dają igły stworzone np. z wody (nie wymaga to dodatkowych technik, można je tworzyć również za pomocą Mizu Hari, o ile ma się w pobliżu wodę) - w igły na zewnątrz swojego ciała, a następnie ciśnięcie nimi w stronę interesującego nas obiektu. Dzięki wykorzystaniu Byakugana jesteśmy w stanie trafić nawet w tak małe stworzenia jak pszczoły i je tym samym przeciąć.


Nazwa Hakke Sanjūni Shō
Pieczęci Brak
Zasięg Bezpośredni
KosztbE: 20% | D: 15% | C: 10% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3927
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Morze.

Post autor: Ichirou »

0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Yujiro

Re: Morze.

Post autor: Yujiro »

Bum - pierwsza fala wody wystrzeliła, ale niestety tylko dwóch z trzech przeciwników zostało nią oblepioną. W głowie przeklął swój los, bo mógł przecież trafić lepiej, ale mówi się trudno i żyje się dalej. O ile jeszcze pożyje. Nie spodziewał się jednak, że nad jego głową zaczną lecieć jakieś dziwne igły, które białogłowa jakimś cudem wytrzasnęła. Kunaie czy jak? Nie wyglądały na takie, ale przynajmniej podziałały i wbiły się w dwa lepiące się kokoniki. Takeshi obserwował wszystko z bezpiecznej odległości i zobaczył, jak trzeci przeciwnik odskakuje chcąc zemścić się za jego towarzyszy. Szybkie uciszenie wodnym pociskiem poskutkowało nadwyraz skutecznie. No prawie.
Krzyk, rozległ się po całym statku, a oni zdjęli ledwo dwóch z całej ekipy marynarzy. Ty kurwi synu sczeźnij w piekle - pożyczył kusznikowi i odruchowo zasłonił się przed strzałem, ale to jednak kruczowłosy najemnik był celem. Takie "szczęście" w nieszczęściu można by rzec. Pocieszał się tym, że więcej marynarzy było na górze, a oni szli na dół. Co z drogą powrotną? A coś się wykombinuje przecież, nie?! No właśnie.
-Wejście, jak ja mam zabarykadować wejście! - mruknął pod nosem i popatrzył co ma do wykorzystania, ale nie było tego za wiele. Wystrzelił więc ponownie wodny pocisk z zejście z górnego pokładu, by uniemożliwić im zejście na dół. Szybko sobie poradzą z zawalonym korytarzem, ale lepsze to niż nic. Rozejrzał się dookoła, rzucił się zejścia niżej i zawołał młodą:
-Idziemy, byle szybko - wolał mieć tam wsparcie niżeli iść samemu. W dłoni trzymał wyciągnięte ostrze - dawno, jeszcze zanim dostali się na statek. Ile było wrogów na dole? Dwóch, czy może jednak pięciu? Nie zapamiętał, miał tylko nadzieję że nie ta druga liczba. Po drodze na dół zanurzył rękę w wodzie, której użył do wytworzenia lepiej cieczy. Potrzebna mu ona była do wytworzenia wodnego bicza, jeżeli spotkają kogoś na dolnym pokładzie. Wtedy natychmiastowo go wytwarza i oplata, by ciapnąć nim o ścianę, podłogę, czy nawet kolegę obok, byleby się go pozbyć. Oczywiście szuka skarbu, bo przecież po niego tutaj przyszli :v

Nazwa
Suiton: Mizurappa
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezbyt skomplikowane jutsu, będące wodną wersją techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu. Użytkownik wytwarza wewnątrz swojego ciała dużą ilość wody, a następnie wystrzeliwuje ją pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika. Technika sama w sobie jest dosyć łopatologiczna, za to skuteczna - może zadać dość dobre obrażenia, jeżeli przeciwnik nie jest daleko. Kolejnym plusem jest to, że wytwarzamy w ten sposób wodę, której możemy użyć do innych technik!
123%
Nazwa
Suiton: Suiben
Pieczęci
Szczur → Pies → Wół
Zasięg
Długość bicza - 10 metrów
Koszt
E: 15% | D: 12% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (za jeden bicz)
Dodatkowe
Woda w pobliżu / wilgotna dłoń
Opis Ciekawa umiejętność, którą można wykorzystać do wiązania przeciwników lub smagania ich, zadając średnie obrażenia. Poprzez dotknięcie powierzchni wody (aczkolwiek wystarczy mieć wilgotną dłoń) i wprowadzenie w jej strukturę swojej chakry shinobi może później wystrzelić w kierunku oponenta solidny bicz stworzony z wody. Smagnięcie może bez problemu rozciąć skórę, a także spętać go. Jeżeli techniki używa więcej niż jedna osoba, pęta są silniejsze.
jeżeli jest potrzeba 116%
0 x
Hisui

Re: Morze.

Post autor: Hisui »

Cały atak wyszedł zaskakująco sprawnie i nawet nie narobili wielkiego hałasu, ale i tak coś musiało się spieprzyć. W tym przypadku była to osoba zza pleców, która zajrzała do nich zanim zdążyła zablokować drzwi. Przygryzła mocno wargę, zastanawiając się gorączkowo co zrobić i instynktownie odskoczyła od strzały, która jednak nie była dla niej, tylko dla czarnowłosego. Jednak polecenie było jasne i było rozsądnym wyjściem. Bez zaskoczenia walka nie byłaby łatwa, zwłaszcza przy tak dużej przewadze liczebnej. Na dole była co prawda jeszcze dwójka przeciwników, ale zablokowanie się tam było dobrą opcją.
Pobiegła za Takeshim na dół, nie czekając aż ludzie z góry przyjdą zobaczyć co się dzieje i rozejrzała się w poszukiwaniu czegoś do zablokowania wejścia oraz przeciwników. Jeśli będą blisko to użyje Hakke Kūshō by ich odrzucić i znaleźć czas na zablokowanie drzwi. No, chyba że wda się z nimi w walkę, wtedy następnym krokiem będzie użycie na jednym Shōtei, a na drugim Hakke Sanjūni Shō, po czym ogłuszenie ich uderzając ich głowami o ścianę/podłogę/o samych siebie. W sumie następne powinno być złapanie ich celu, tzn tego "skarbu" czyli tej całej szkatułki. Jak ją już zdobędą to będą musieli już "tylko uciec", hehe.
Nazwa
Hakke Sanjūni Shō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 20% | D: 15% | C: 10% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).
Nazwa
Hakke Kūshō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Odrzut na 15 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
Nazwa
Shōtei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Minimalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3927
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Morze.

Post autor: Ichirou »

0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ryuzaku no Taki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość