Stare domostwo

Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Stare domostwo

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

Renkuro spuścił zasłonę milczenia na to jak przebiegła rozmowa z kobietą. Uznał że musi skupić się na zadaniu, i gdy weszli do dzielnicy mieszkalnej chcąc nie chcąc musiał odpowiedź dziewczynie na pytanie. Problem był taki że teraz to było mu troszkę wstyd czego oczywiście nie miał zamiaru pokazać. Tylko pytanie, jak ubrać w ładne i mądre słowa odpowiedź która brzmi nie mam lalki bo jestem biedakiem? Przyznawać że przed damą że nie stać go na takie bajery? Nie no, tego przecież nie mógł zrobić. Odchrząknął i próbując brzmieć jak najbardziej wiarygodnie postanowił zmieszać prawdę z pół prawdą, jakkolwiek to brzmi.
Nie każdy kuglarz używa kukieł, część z nas korzysta z tylko protez, a cześć w ogóle nie bawi się w lalki mimo że to z nich słyniemy. Nasz klan posiada sporo technik do których użycia nie potrzebujemy innej broni niż przeciętny shinobi, a wielu z nas skupia się na truciznach. Widziałem nawet kogoś kto używał naszych zdolności do usprawnienia strzelania z łuku. A cześć z nas może ci odpowiedzieć że walczy tym co ma pod ręką i też będzie to prawda. To co powinnaś wiedzieć to to że ja mogę za pomocą jednej z technik klanowych unieść bezdźwięcznie kilak sztuk broni, i wbić je w kogoś bez konieczności bliskiego podchodzenia, przyda nam się skoro wchodzimy po cichu.
Kuglarz miał nadzieję że to wyjaśnienie choć przydługie zostanie przyjęte normalnie, bez dopytywania dlaczego akurat on kukły nie ma. Jakby lepiej płacili to by miał co nie?
Kolejny raz gdy się do niego odezwała było już niedaleko ich celu. Całkiem miłe że pyta go o zdanie a nie decyduje arbitralnie co robią. Chociaż z drugiej strony chłopak musiał w duchu sobie przyznać że przecież nie ma żadnego pojęcia jak się mają za to zabrać. Miał pewne podejrzenia że jak zrobią coś nieodpowiedniego to ich tam wymordują. No i też nie chciał zrobić z siebie idioty. Zastanowił się i powiedział
Proponuję żebyśmy najpierw zbadali pustą szopę skoro stoi samotnie, a potem żebyśmy weszli przez okno do budynku gdzieś na najwyższym piętrze. A później zwyczajnie będziemy metodycznie go przeszukiwać eliminując napotkanych ludzi. Chyba że masz lepszy pomysł? W końcu ty dowodzisz.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

Renkuro nie do końca wiedział co dziewczyna o nim pomyślała, zjednaj strony to była całkiem prawdziwa wersja, nie skłamał, ale z drugiej nie da się ukryć że ominął pytanie dlaczego nie ma lalki. Może uznała że zwyczajnie chłopak ma inny styl walki, a może co gorsze pomyślała o nim źle. A to bardzo podłamało mentalnie chłopaka. Gdy tak szli do celu czuł się zwyczajnie głupio, jak taki najgorszy żebrak który idzie na randkę, a podczas niej wychodzi że jest spłukany. Znaczy no może to nie była randka, ale idąc pod rękę z tulącą się do niego kobietą, której w sumie to imienia jeszcze nie poznał i też nie było sensu pytać, mógł się czuć prawie jakby właśnie na takiej był!
Gdy weszli do mieszkania będącego celem ich podróży kuglarza spotkała całkiem miła sytuacja. To nie była misja dla pary, a dla czworga. Czyli jego brak kompetencji i doświadczenia nie będzie aż tak odczuwalny ponieważ jest tutaj jeszcze trójka fachowczyń. Zachowanie dwójki dziewczyn jednak było dla chłopaka troszkę krępujące, inna sprawa że dla niego krępujące było każde siedzenie gdzieś z większą niż jedna osoba, grupą ludzi. Kuglarze dłubią w lalkach i są samotnikami, a tu trzeba pracować zespołowo. Gdy na samym początku gdy Junko nazwała go pięknisiem nie do końca wiedział czy to ironia czy szczere stwierdzenie. Tak czy siak na zalotny uśmiech odpowiedział szeroko swoim, i śmiejąc się dorzucił krótkie: Do usług. Ironia czy nie to było i tak dosyć miłe.
Po wstępny zapoznaniu się ze współpracownikami i ze sprawą, gdy wszystkie pary oczu zostały wlepione w niego mało się nie udławił silną z tremy. Dlatego zrobił najbardziej oklepaną rzecz jaką mógł, czyli by przykryć swoje zdenerwowania tym że właśnie jest w centrum uwagi, gdzie co najmniej dwie z trzech rozmówczyń starają się go zawstydzić, czyli udał że chwilę się zastanawia by się uspokoić i przemówił. Oczywiście odwzajemniając uśmiech zarówno różowowłosej jak i po chwili rzucić go do czerwonookiej.
Jeśli dobrze rozumiem jesteśmy w sytuacji gdzie prawie na pewno dom jest pilnowany tylko przez 2 osoby podczas jednej zmiany, gdzie co najmniej jedna zajmuje się podtrzymaniem techniki która utrudnia zinfiltrowanie wnętrza. Nie widzę tutaj innego rozwiązania niż zaczekanie na kolejną zmianę by mieć maksymalnie dużo czasu na poszukiwanie, wejście w parach z dwóch końców domu, zlokalizowanie strażników i ich likwidacje. Jeśli coś pójdzie nie tak, ale ich technika opadnie a walka będzie ciężka, to właściwie nie ma problemu żeby jedna para zlokalizowała cel, a druga zajęła się przeciwnikami. Powód dla którego można zaczekać na zmianę też jest taki że jeśli zobaczymy jak wyglądają ci co wyszli i ci w środku to możemy potem w akcji używać Henge, podszywając się pod jednego z nich. Może to być przydatne w razie potknięcia. Ale to nie ja tutaj dowodzę. Wypowiedział ostatnie zdanie patrząc prosto ze spokojem w zimne oczy blondynki. Nie ma sensu kopać się z koniem czy raczej konkretnie z klaczą. Renkuro nie zamierzał oporować, i grzecznie dostosuje się do zaleceń. Jeśli jednak koncepcja par by przeszła to zaproponowałby żeby jedna startowała z pokoju przedstawionego w lewym dolnym rogu mapy, a druga z prawego dolnego tak żeby spotkali się po środku budowli w największym z budynków. A on by preferował prawy bo wyglądał prościej, gdyby miał jakikolwiek wybór.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

No nic plan kuglarza się nie przyjął. A wręcz w jego osobistej ocenie był dużo groszy niż jego, ale tak jak powiedział, będzie grzecznie słuchał poleceń blondynki. Patrząc po rozwoju ich relacji raczej już jej nie poderwie, ale jako że mu się podobała to zwyczajnie postanowił iść jej na rękę, ot tak z czystej sympatii, bez dodatkowych motywacji. Dlatego kolejny raz nie podważał jej słów czy autorytetu, zwłaszcza w obecności jej współpracowniczek. Tak więc nie pozostało mu nic innego jak pójść w ten głupi plan. Czy to się nazywa śmierć z miłości? To tak jest w romantycznych bajkach dla dzieci?
Jednak niemałym zaskoczeniem było dla niego to że obydwie dziewczyny były zestresowane. Kuglarz wręcz przeciwnie, był odprężony i jak najbardziej to okazywał. Nie rozumiał dlaczego kobiety tak panikują przed wkroczeniem na posiadłość kiedy mieli dwukrotną przewagę liczebną. On sam nie bał się nawet gdy Sanosuke przyłożył mu ostrze do brzucha wiedząc że jakoś to będzie. To nie tylko wielka wiara w swoje zdolności, ale też w szczęście, los i jego przeznaczenie na pewno nie sprawią mu przykrej niespodzianki. W końcu życie miało dla niego coś przygotowanego prawda? Zrobiło mu się strasznie żal obydwu kobiet, niestety nie mógł zrobić nic co by mogło je podnieść na duchu co nie byłoby źle odebrane. W końcu byli równymi członkami rodziny prawda? To byłaby wręcz obraza w ich mniemaniu jakaś próba rozmowy w celu rozładowania napięcia. I tak więc młody kuglarz jedyne co zrobił, to na słowa blondynki uśmiechnął się do niej i odpowiedział:
Jasna sprawa.
A następnie spojrzał na mapę i wskazał palcem miejsce które sobie upatrzył czyli numer 4. Bo było najmniejsze. Nie było tu dużej filozofii.
Plan jak się za to zabrać był mniej wymagającym przedsięwzięciem niż siedzenie z tamtą trójką w jednym pokoju i ustalanie czegokolwiek. Był prosty jak budowa cepa. Po pierwsze sforsować niezauważanie płot. Najlepiej wspomagając się techniką Kinobori no Waza. Gromadząc czakrę w kończynach chciał sobie ułatwić wspinaczkę i zejście z przeszkody. Po jej sforsowaniu zamierzał od zewnątrz ukradkiem przez okna podejrzeć co jest w środku. Oczywiście nie był idiotą nie zamierzał naglę pokazywać całej twarzy w oknie. Chciał stojąc przy ścianie, powoli wychylać się w celu lustrowania kawałek po kawałku wnętrza mieszkania. I tak z każdego okna które zobaczy. Powoli i spokojnie. Gdy uzna że jest bezpiecznie, spróbuje wejść przez któreś okno do pokoju, przeszukując je powoli nasłuchując czy ktoś nie idzie z korytarza. Jeśli naglę z jakiegoś powodu coś pójdzie nie tak i napotka przeciwnika to jeśli go zobaczy bądź zaraz go zobaczy, tak że niestety nie będzie mógł się nigdzie schować mając pewność że ten go ominie, to będzie musiał sięgnąć po techniki ofensywne. Wyjmie wtedy on 5 kunai z kieszeni, podczepi do niej niewidzialne żyłki czakry, i nakaże im lewitować wokół siebie by w wypadku zagrożenia cisnąć nimi w przeciwnik techniką Sōshūjin. Najlepiej tak by pierwsze kunaie poleciały troszkę wcześniej tak by zobaczyć w którą będzie unik po ułożeniu ciała, a pozostałe poleciały z uwzględnieniem tego. Oczywiście w miarę możliwości chciał korygować ich lot do celu. Właściwie to od razu po wejściu i tak je uniesie tak by były od razu gotowe w razie zagrożenia.
[ghide]
Nazwa
Kinobori no Waza
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.</span>
Nazwa
Chakura no Ito
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
Nazwa
Sōshūjin
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
Opis Odpowiednik zwykłej żyłki w połączeniu z kontrolą broni podczas walki. Dzięki tej technice jesteśmy w stanie manipulować kilkoma kunaiami czy shurikenami jednocześnie (czy też innymi przedmiotami o podobnej wadze). Podłączenie się do broni za pomocą nici pozwala na uniesienie i ciśnięcie jej w obranym kierunku tak, jakbyśmy rzucili nimi normalnie. Maksymalnie można sterować dziesięcioma przedmiotami na raz. Tor lotu broni może być przez nas nieznacznie korygowany. Należy jednak zaznaczyć, że jutsu to nie pozwala na dowolną kontrolę broni przez nieograniczony czas, a ogranicza się jedynie do podniesienia przedmiotów, a następnie ich ciśnięcia. Trzeba jednak zwracać uwagę na ciężar podnoszonych przedmiotów, np.: fuuma shuriken jest już zdecydowanie za ciężki i jego waga nie pozwala na wykonanie techniki.
[/ghide]
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

Renkuro być może był głupcem, ale za to również biedakiem. Czyli był doskonałym materiałem na męża. I w sumie teorię z głupcem mogło potwierdzać wywalenie się z murku. No większego wstydu to dawno sobie nie narobił, dobrze że nikt tego nie widział, chociaż jego godność i tak mocno ucierpiała. Wstawszy pomasował tyłek i ruszył jak profesjonalista obrabować wille. Na szczęście nie udało mu się spartolić kolejnych spraw, i był w stanie zorientować się że jest bezpiecznie, a potem opanować jak wygląda budynek który miał przeszukać.
Bez większego problemu ułożył sobie w głowie plan przeszukania swojej części. Zainteresowały go cztery skrzynie, gdzie jak podejrzewał mogły się kryć drabiny do podziemia. Głupie co nie? Ale właściwie to czemu by tak nie miało być? Przecież to najlepszy sposób na ukrycie tajnego zejścia do podziemi. Nikt nie będzie szukał zejść do podziemi w skrzynce. A skoro wiedział że gdzieś takowe zejście musi być, a tylko to miał pod ręką.... Przeszedł się ostrożnie do skrzyni umieszczonej w prawym dolnym rogu i klękając tak by mieć za sobą i po swojej prawej stronie ścianę, rozpoczął jej otwieranie i przeszukanie. Gdyby trudno było mu którąś z nich otworzyć pomógłby sobie kunaiem, który zresztą planował cały czas trzymać w prawej ręce. Gdyby pojawiło się zagrożenie i musiał reagować natychmiast podłączyłby do niego żyłkę czarky i używając techniki Sōshūjin cisnął nim w przeciwnika, korygując jego lot tak by na pewno trafił. Gdyby miał troszkę więcej czasu wyszarpałby jeszcze pozostałe 4 i wtedy użył tych techniki na 5 kunaiach. Tak by przeciwnik na pewno oberwał chociaż jednym.
Gdyby pierwsza skrzynia okazała się mało celnym strzałem to przeszedłby do drugiej stojącej obok. Potem skierowałby się do tej w lewym dolnym rogu, a potem do tej wyżej. A nawet jak to zawiedzie to obejrzy dokładnie podłogę w poszukiwaniu jakiejś klapy czy innego zejścia w dół.
Przecież musiał w końcu jakoś zaimponować blondynce. Chociaż troszkę martwił się o pozostałe współpracowniczki, postanowił się tym nie rozpraszać. Były bardziej doświadczone niż one, jak komuś coś groziło to jemu. Chociaż z drugiej strony jeśli on nie trafił na przeciwnika, to znaczy że jedna z nich mogła.

[ghide]KC E Potencjalne zużycie czakry na plan z kunaiami i żyłkami gdyby ktoś się pojawił:
7% lub 1,4% gdyby użył tylko jednej żyłki
Nazwa
Chakura no Ito
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
Nazwa
Sōshūjin
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
Opis Odpowiednik zwykłej żyłki w połączeniu z kontrolą broni podczas walki. Dzięki tej technice jesteśmy w stanie manipulować kilkoma kunaiami czy shurikenami jednocześnie (czy też innymi przedmiotami o podobnej wadze). Podłączenie się do broni za pomocą nici pozwala na uniesienie i ciśnięcie jej w obranym kierunku tak, jakbyśmy rzucili nimi normalnie. Maksymalnie można sterować dziesięcioma przedmiotami na raz. Tor lotu broni może być przez nas nieznacznie korygowany. Należy jednak zaznaczyć, że jutsu to nie pozwala na dowolną kontrolę broni przez nieograniczony czas, a ogranicza się jedynie do podniesienia przedmiotów, a następnie ich ciśnięcia. Trzeba jednak zwracać uwagę na ciężar podnoszonych przedmiotów, np.: fuuma shuriken jest już zdecydowanie za ciężki i jego waga nie pozwala na wykonanie techniki.
[/ghide]
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

Skrzyp. Skrzyp skrzyp. Renkuro był naprawdę początkującym ninja. Spadł z płotu, nie umiał otworzyć skrzynek, a jak zaczął się za to zabierać to jeszcze mu zaskrzypiały. Dla chłopaka było dosyć oczywiste że w sytuacji konfliktowej sytuacja mogła być tragiczna. Czy to pech? Czy to niekompetencja? A może stres którego zdawał się świadomie nie odczuwać, jednak dochodził do głosu i nie dało się go wypierać? Co by to nie było, kuglarz zaczął poważnie podważać swoje zdolności, zderzył się z tym że w życiu nie zawsze jest łatwo i nie jest się najlepszym. W jego umyśle powoli kwitło zdenerwowanie i czarne wizje dotyczące tego jak może się skończyć kolejne potknięcie. Musiał jednak przemieszczać się dalej w poszukiwaniach, musiał szybko wypełnić zadanie albo chociaż odhaczyć swoją działkę i powoli się stąd wynosić. Skrzynie które z takim trudem otworzył okazały się niczym innym jak zwyczajnym i mało obiecującym obiektem skrywającym jedynie owoce.
Gdy miał przejść do trzeciej zamarł w przerażeniu słysząc głosy. Powoli zaczynał się naprawdę bać. Szybka matematyka, jedna osoba mówi do drugiej, że dwie inne kogoś złapały, a to daje aż 4 przeciwników. I to co najmniej. To dużo więcej niż zakładanych dwóch, a do tego pochwycili członkinie jego rodziny. Renkuro mógł albo ratować siostrę, albo wierzyć w nią i wykonywać dalej swoje zadanie. Czy dzisiaj zostanie bohaterem? Czy jak tchórz, szczur i biedak będzie buszować w rzeczach wrogów jego małej rodziny by zadać im cios w postaci wykradnięcia czegoś, jeszcze nie wiadomo czego, co jest dla nich ważne? Zacisnął zęby i zagryzł wargę tak mocno że pociekła mu krew po brodzie. Otarł ją i ruszył przeszukiwać kolejne skrzynie w ten sam sposób co poprzednie. Liczył że przynajmniej kobieta która została złapana, a nie chciał myśleć która, kupi im więcej czasu. Chociaż też liczył że to tylko sprytny element planu i wrócą w całości, we czwórkę. Tak bardzo chciał ruszyć jej z pomocą, ale nie mógł. Zwyczajnie nie mógł. Bał się że nie da rady zamordować wszystkich strażników. Przecież ich mogło być więcej niż on miał sztuk broni, a co dopiero mówić o podjęciu walki jeden na wszystkich. A skoro używali potężnych technik maskujących byli wśród nich shinobi, a co on bez kukły i sprzętu mógł zrobić? Dzisiaj nie będzie bohaterem, dzisiaj będzie zwykłą łuską. Musiał nią być. Taka była jego rola. Po za tym zawsze mógł przecież do niej dołączyć na torturach .....


0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

Renkuro zawiedziony tym że nie udało mu się absolutnie niczego znaleźć zaczął rozważać co dalej. Wycofać się? Przemieścić do innego regionu budynku? Jego rozważania jednak ucięło dostrzeżenie czegoś co wyglądać mogło jak zejście do podziemi. Problem był tylko taki jak się za to zabrać. Pierwsza opcja, polegała na wycofaniu się i przegrupowaniu. Jednak to nie mogło wchodzić w grę kiedy już ktoś został złapany. Tak naprawdę nie wiadomo czy nie dadzą rady z niej wyciągnąć że jest tu jeszcze ktoś. Została opcja druga, wejść tam. A do tego należało przesunąć skrzynię. Nie był w stanie tego podnieść, więc trzeba było ją przesunąć. Za to to mogło ściągnąć mu problemy na głowę. Po krótkim namyśle znalazł jednak rozwiązanie. Zwyczajnie począł wyjmować owoce i siano ze skrzyni, odkładając je na bok by stała się lżejsza. I wtedy już na spokojnie, spróbuje ją przesunąć i zejść do podziemi.
Był ciekawy co tam znajdzie, ale nie przysłoniło mu to dbania o własne bezpieczeństwo. Zamierzał po zejściu w dół uzbroić się w dwa kunaie, każdy do innej ręki, i tak zacząć powoli penetrować podziemia rezydencji. Najchętniej to rzuciłby to wszystko w cholerę i zawinął się w poszukiwaniu reszty zespołu, ale nie mógł. Nie miał czasu. Liczyła się przecież każda sekunda, musi znaleźć to czego szukają, wytachać to na górę, a potem uciec z tym przez okno i przez płot do domu niezauważenie. Jak ktoś go dostrzeże to mogiła. Chciał każdego przeciwnika potraktować jak wcześniej zakładał, podłączeniem żyłek czakry do broni i ciśnięciem nimi w niego nim się przygotuje do walki.


0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
Awatar użytkownika
Renkuro
Posty: 564
Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō / Łuska
Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój
Multikonta: -

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Renkuro »

Kuglarz myślał że miał farta znajdując zejście do podziemi, ale szybko okazało się że trafił na kolejną bardzo ciekawą rzecz. Zwoje osadzone w drugim ukrytym dnie w skrzyni! Po szybkiej lekturze etykiet w głowie od razu mu coś zaświtało. Jego partnerka w tym zadaniu, wyczuła czakrę pod posiadłością, oznacza to że ktoś pod posiadłością jest. A skoro wiedział że strażnicy chodzą normalnie wokół i po budynkach, oznaczać to mogło że ktoś poza strażnikami musi być na dole. Oczywiście na początku interpretował to jako sytuację gdzie jakaś ważna osobistość siedzi w podziemiach, jakiś syn kogoś ważnego czy coś. Ta teoria była naciągana, nie da się ukryć, ale nie zawracał sobie głowy rozwodzeniem się nad tym. Teraz jednak odkrywając te zwoje zaświtało mu w głowie coś zupełnie innego, czy możliwe że wroga rodzina robi to samo co oni w lecznicy dla zwierząt czyli praca z ciałami? W takim wypadku zejście na dół nic by nie zmieniło, bo najwyżej przyniósłby wiedzę co jest w tym budynku, a chyba nie o to chodziło prawda? Schodzenie głębiej w sytuacji gdy łatwo można było go odciąć od drogi ucieczki byłoby głupie, być może potrzebne, ale głupie. Do tego kosztem cichej akcji zrobił bałagan który oznacza że każde wkroczenie do tego budynku strażników będzie równoznaczne z jego śmiercią.
I w tym momencie usłyszał gadających strażników którzy szli w jego kierunku. Musiał działać szybko. Czy kontynuować infiltrację budynku mając dużą szansę że dojdzie do walki gdzie zablokują mu wyjście czy uciekać? Problem był taki że uciekać tak o też za bardzo nie mógł, bo okazałoby się że nic nie wniósł do operacji. Oczywiście ktoś może pomyśleć że wiedza o tajnym przejściu jest cenna, ale jeśli mafia przyciśnie dziewczynę to dowiedzą się że jest z czerwonych smoków, a to znaczy że oni będą wiedzieć że my wiemy, że coś tu jest. A co gorsza gdy tylko zobaczą rozsypane owoce i otworzone przejście do podziemi będą wiedzieć że ktoś wie o przejściu. A jeśli oni wiedzą, że my wiemy, to naturalnym jest że spróbują je na przykład zniszczyć i zbudować nowe gdzie indziej. Jedyny zysk jaki mogła mieć rodzina dzięki niemu to kradzież zwojów lub owoców. Owoce były mało warte bo chyba nie były ze złota. Za to zwoje, były cóż zwojami. Jeśli jest tam coś zapieczętowanego zwłaszcza tak jak pisze jakieś części ciała, to musi to być dużo warte dla jego mafi. Jeśli nie, to cóż, trudno. Oznacza to że zabranie zwoje to sytuacja albo dająca zysk, albo nic. Czyli lepiej ją podjąć niż nie podejmować.
Tylko że nie było opcji zabrać wszystkich, nie było też czasu żeby zacząć je weryfikować. Musiał dorwać tyle ile mógł i uciekać. Wyjście było jedne złapać ile się dało w łapy dokładniej z 10, podłączyć do każdego po króciutkiej żyłce czakry żeby nawet jak mu wylecą z rąk to ,,zawisły" i uciekać przez okno a potem płot do domku, pomagając sobie techniką Kinobori no Waz. Priorytetem była sprawna i cicha ucieczka z miejsca zdarzenia. Jeśli z jakiegoś powodu jakiś zwój my spadnie to trudno, najważniejsze jest się wynieść na czas i poczekać w domku do rana.


0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Stare domostwo [Misja Renkuro D]

Post autor: Gundan »

0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tereny mieszkalne”

Użytkownicy przeglądający to forum: Meguru i 1 gość