Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

Statystyki:
  Ukryty tekst
Użyte Techniki:
  Ukryty tekst
Kukiełki:
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Arino »

  Ukryty tekst
Użyte Jutsu
Nazwa
C1: Shī Wan
Ranga
D
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 małe / 2 średnie/ 1 duży)
Dodatkowe
50g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
Siła Wybuchu
Statystyki
Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • Latające - bomby te mogą latać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, a także poruszać się po ziemi lub pływać, jednak w takim wypadku ich prędkość zredukowana jest o połowę
  • Nurkująco-pływające - bomby te mogą pływać oraz nurkować ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, ale nie mogą poruszać się po lądzie ani latać.
  • Biegające - bomby te mogą biegać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej. Nie mogą latać, ani nurkować, jednak mogą pływać z prędkością zredukowaną o połowę
  • Podziemne - bomby te mogą przemieszczać się pod ziemią oraz poruszać się po lądzie ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, nie mogą jednak ani pływać ani latać.
Kategoria, do której należeć będzie bomba związana jest z kształtem, jaki ona przyjmuje. Przykładowo wszelkie ptaki i owady latające będą bombami latającymi, ryby - nurkująco-pływającymi, a chomik - biegającą. Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.
Nazwa
C2: Nendo Bunshin
Ranga
C
Pieczęci
Połowa Barana (przy detonacji)
Zasięg
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Siła Wybuchu
Statystyki
Dodatkowe
150g gliny za klona
Opis Przydatna technika, która pozwala stworzyć klona, który walczy z przeciwnikiem zamiast nas, choć może też działać jako pułapka. Bunshin ten potrafi używać technik klanowych oraz niewymagających chakry (np. taijtsu/bukijutsu), do tego nie posiada ekwipunku. W momencie gdy przeciwnik zada cios, klon zmienia się szybko w glinę i unieruchamia wroga. Wtedy można zdalnie go zdetonować i zadać przeciwnikowi dość duże obrażenia, które w krytycznych przypadkach są w stanie nawet oderwać kończynę. Klon nie posiada osobnej gliny do wykonywania technik klanowych. Wykorzystuje nadmiarową glinę, która została użyta do jego stworzenia.
Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
Nazwa
C2: Shī Wan
Ranga
B
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 średnie/ 1 duży)
Siła Wybuchu
Statystyki
Dodatkowe
100g za średniego, 200g za dużego
Opis Technika podobna do swojego odpowiednika dla ładunków o sile C1. Charakteryzuje się ona większą swobodą w tworzeniu tworów. Ich mobilność, a więc prędkość poruszania, zależna jest od kształtu ładunku. Cechą charakterystyczną C2 jest to, że niemal nie występują tu małe twory. Kategorie figur pozostają bez zmian zaś twory muszą być co najmniej wielkości średniej.
Od dziedziny klanowej rozwiniętej na rangę S można stworzyć kolibry z 4 skrzydłami.
Koszt Kolibra
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 1 kolibra)
Siła Wybuchu
Statystyki
Dodatkowe
75g za kolibra
0 x
Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

Statystyki:
  Ukryty tekst
Użyte Techniki:
  Ukryty tekst
Kukiełki:
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Arino »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

Statystyki:
  Ukryty tekst
Kukiełki:
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Arino »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

Statystyki:
  Ukryty tekst
Kukiełki:
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Arino »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

Statystyki:
  Ukryty tekst
Kukiełki:
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Arino »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Arino »

0 x
Awatar użytkownika
Kubomi
Posty: 618
Rejestracja: 8 gru 2020, o 21:49
Wiek postaci: 21
Ranga: Wyrzutek C|Kurotora
Krótki wygląd: Mierząca 154cm, drobna dziewczyna o błękitnych oczach i długich, śnieżnobiałych włosach sięgających do końca pleców. Ubrania zależnie od tego co robi - najczęściej wariacja czarnego kimona lub pancerz własnej roboty (szczegóły w KP).
Widoczny ekwipunek: Najczęściej pancerz na sobie, który ma podpięte dwie kabury i dwie torby. Fioletowa, japońska parasolka przy pasie i także drewniane pudełko z nogami przy pasie.
GG/Discord: Vive#2979
Multikonta: Umemoto Rei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Kubomi »

0 x
Obrazek Trap Alert <catranmaru>
Awatar użytkownika
Hibana
Posty: 89
Rejestracja: 5 mar 2022, o 18:55
Multikonta: Shugo

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Hibana »

1 x
Awatar użytkownika
Ranmaru Kei
Posty: 22
Rejestracja: 22 lip 2023, o 13:33
Wiek postaci: 28
Ranga: Tygrysek
Multikonta: 0
Aktualna postać: Ranmaru Kei

Re: Uliczki w dzielnicy mieszkalnej

Post autor: Ranmaru Kei »

Docierając w końcu do celu, mężczyzna powoli zaczął się rozglądać by dobrze przejrzeć teren i sprawdzić, czy może sąsiedzi nie wychylają się zbytnio z okien. Skoro ma to załatwić na spokojnie i bez podejrzeń, to będzie musiał jakoś do tego podejść.
Jest kilka opcji, z których może skorzystać. Pierwszym obejście domku z możliwie każdej strony, bramka nie wyglądała na zabezpieczoną, tak więc nie trzeba było zbytnio się wysilać z przejściem. Drugą opcją jest podważenie okna lub drzwi jakimś metalowym przedmiotem, w tym przypadku kunaiem. Trzecią opcją jest sprawdzenie wycieraczki, by sprawdzić czy nie ma tam klucza.
Chwilę zastanawiając się nad planem, Kei po chwili postanowił postawić pierwsze kroki. W pierwszej kolejności sprawdzi po prostu wycieraczkę oraz siedziska obok, może klucz jest ukryty gdzieś przed wejściem.

Cóż, jeżeli pierwszy plan nie wypali, będzie trzeba rozejrzeć się wokół domku. Może akurat kapuś zapomniał czegoś zamknąć. Ludzie żyjący w stresie i pod presją mają zazwyczaj częste problemy z codziennymi czynnościami. Skoro kapuś wydał jednego z braci, to musiał mieć też z tyłu głowy odciśnięte myśli. Co jeżeli ktoś się dowie i po niego przyjdą... A może po prostu Kei za dużo myśli i wyobraża sobie za wiele rzeczy. Nie ma sensu rozmyślać stanu osoby, której nigdy się nie spotkało. Nie wiadomo jakim jest człowiekiem, z resztą mało go to teraz powinno obchodzić. Trzeba skupić się na zleceniu.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tereny mieszkalne”

Użytkownicy przeglądający to forum: Sasame i 5 gości