Aburame

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Aburame

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Pierwszy poziom Kikaichū no Jutsu. Członek klanu Aburame dopiero uczy się kontroli nad swoimi owadami w skutek czego wychodzi mu skutecznie kontrola 50% owadów w sposób perfekcyjny. Przy pomocy tej techniki możemy tworzyć ściany blokujące rzut bronią miotaną, uderzać robakami niczym pięścią, czy też spróbować wyrwać broń przeciwnikowi.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Nazwa
Hijutsu: Mushiyose
Ranga
D
Pieczęci
Baran i przyłożenie dłoni do dowolnej powierzchni
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jest to jedna z podstawowych technik klanu żyjącego w symbiozie z robakami. Użytkownik tejże techniki przykłada dłoń do dowolnej powierzchni i wypuszcza zeń siatkę chakry, która jest swego rodzaju wabikiem dla wszystkich owadów znajdujących się w pobliżu. W ten sposób członek klanu Aburame nawiązuje porozumienie ze stworzeniami, wydobywając z nich na przykład interesujące go informacje. Zwykłe owady potraktowane tą techniką można wykorzystać także do walki. Nie będą one zbyt efektywne, ale mogą być irytujące dla przeciwnika. Technika ta jest także niezwykle przydatna przy oswajaniu owadów, które będziemy chcieli w przyszłości wykorzystać. Ilość uzyskanych owadów, które można użyć do walki od Reberu Ei określa sędzia.
Nazwa
Hijutsu: Ningen no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Opis Pomocna technika, którą można posłużyć nam za miejsce ukrycia. Otóż przy pomocy tego jutsu jesteśmy w stanie „otulić” się dużych rozmiarów kokonem, który skutecznie chowa w sobie naszą osobę. Jutsu może też posłużyć za miejsce noclegowe w lesie w trakcie misji. Czas jego tworzenia i znikome właściwości defensywne sprawiają, że korzystanie z techniki podczas walki jest bezcelowe. Do wykonania tej techniki używamy minimum 50% owadów.
Obrazek
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Nazwa
Mushi Kame no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Promień 5 metrów
Koszt
Równy Reberu
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Opis Technika polega na stworzeniu bariery z owadów, które otaczają użytkownika chroniąc go przed atakami jak i bronią miotaną. Ponadto robaki zasłaniają użytkownika, który może wykorzystać ten moment do ucieczki bądź przygotowanie planu ataku. Kopuła ochronna z owadów nie jest zbyt wytrzymała, jednak wystarczy do zatrzymania technik rangi C oraz wybuchu kilku notek. Do wytworzenia tej zapory wykorzystujemy 50% robaków zamieszkujących nasze ciało, zazwyczaj umiera 10% owadów jednak wartość ta może być większa lub mniejsza. W przypadku użycia 75% robaków technika ta może być w stanie zatrzymać nawet niektóre techniki rangi B. Trzeba się jednak liczyć z tym, że taka defensywa może okazać się zgubna dla naszych owadów w ilościach oscylujących koło 30-40% (w zależności od rodzaju ataku).
Nazwa
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (2 klony)
Statystyki
Dodatkowe
10% robaków za 1 klona.
Opis Technika polegająca na uformowaniu z robaków wizualnie idealnej kopii użytkownika. Klon może zostać stworzony w dowolnym miejscu w zasięgu techniki, o ile znajduje się tam odpowiednia ilość podstawowych robaków Aburame. Stworzona podobizna potrafi korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie. Jako jedyny Bunshin ma możliwość przybierania wyglądu innych osób i imitowania ludzkiej mowy. Jednak mowa będąca wynikiem śpiewu insektów może zostać rozpoznana jako sztuczna dla osób już ze Słabą Percepcją. Klon nie posiada wolnej woli. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
Obrazek
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Poprzednio użytkownik był w stanie kontrolować wszystkie owady. Tym razem zwiększa się ich skuteczność. Siła uderzeń, wyrywania broni, a także szybkość owadów ulega poprawie. Dodatkowo wszelkie zapory wykonane przy ich użyciu stają się trwalsze. Zwiększa się także zasięg.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Nazwa
Mushi Jamingu no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū. Koszt techniki przypada dla 6 skupisk owadów.
Opis Technika ta wykorzystywana jest przez użytkownika do zamaskowania swojej obecności na danym terenie. Otóż członek klanu Aburame wysyła w różne miejsca skupiska robaków, które posiadają naszą chakrę. Dzięki takiemu rozwiązaniu zwiadowcy nie są w stanie stwierdzić, pod którym skupiskiem chakry znajdujemy się my sami. Na jedno skupisko przypada 5% owadów, ponieważ mniejsza ilość owadów nie jest w stanie skutecznie zmylić sensoryków.
Obrazek
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Członek klanu Aburame jest już bliski osiągnięciu perfekcji w tym co robi. Nie ogranicza się on już tylko i wyłącznie do kontroli owadów w własnym ciele jest także w stanie używać tych zwabionych przy pomocy Hijutsu: Mushiyose. Potrafi on osiągnąć lepsze rezultaty przy niewielkim wzroście używanej chakry. Użycie owadów na tym poziomie można by porównać do Kekkei Genkai z tym, że w tym wypadku zamiast formować chakrę w określone kształty używamy owadów.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Nazwa
Hijutsu: Mushimayu
Ranga
A
Pieczęci
Wół → Pies → Ptak → Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (co turę)
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū | Pozwala na reprodukcję do 30% robaków na turę
Opis Zaawansowana technika klanu Aburame, która pozwala jego członkom na gwałtowne przyspieszenie reprodukcji owadów zamieszkałych w swoim organizmie. Technika przydaje się bardzo w sytuacji gdy duża część naszych robaków została zniszczona przez przeciwników, a my sami wciąż znajdujemy się gdzieś na polu walki. Jest to proces zajmujący trochę czasu, niezbędne jest więc bezpieczeństwo i spokój wykonującego. Techniką nie można stworzyć robaków ponad posiadany limit 100%.
Uwaga Technika może zostać również wykorzystana do stworzenia nowej odmiany insektów odpornych na niektóre techniki. Do takiego wykorzystania potrzebne jest jednak stworzenie odpowiednio nowego jutsu (szczegóły w Mechanice klanu).
Obrazek
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Poziom perfekcyjny. Użytkownik owadów potrafi kontrolować z mistrzowską precyzją dowolną ich ilość nawet gdy przekracza ona kilkukrotnie jego normalne zasoby. Osiąga niewyobrażalny zasięg, a wytrzymałość wszelkich zapór z owadów jest co najmniej zadowalająca i powinna poradzić z większością technik jeśli tylko posiadamy dostatecznie dużo owadów.
Statystyki
Zasięg
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Nazwa
Hijutsu: Mushitatsumaki
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū.
Opis W tej technice użytkownik tworzy tornado insektów, które namierza przeciwnika, a następnie rzuca się na niego w szybkim tempie pożerając jego chakrę, co w ostateczności prowadzi do śmierci. Szybkie pożeranie chakry przeciwnika umożliwione jest dzięki połączeniu jakie nawiązuje się poprzez tornado między użytkownikiem, a przeciwnikiem. Najedzone insekty wracają do użytkownika, a ich miejsce zajmują świeże owady, które kontynuują dzieło pożerania. Użycie tej techniki zwiększa ilość pożeranej chakry o 5%. Do wykonania tej techniki używamy od 90 do 100% owadów.
Nazwa
Dokujin no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Należy posiadać Rinkaichū
Opis Jedna z najbardziej niebezpiecznych technik, dostępna jedynie dla nielicznych, którzy posiedli Rinkaichū. Dokujin no Jutsu pozwala użyć nano-robaków na odległość, co w normalnych warunkach nie byłoby możliwe. Technikę aktywuje się przez zbliżenie do siebie dłoni, pomiędzy którymi tworzy się niewielka kulka stworzona z Rinkaichū. W dowolnym momencie robaki wystrzeliwują przed siebie w formie gęstej chmury, przywodzącej na myśl efekt granatu dymnego. Robaki po dostaniu się do organizmu wroga (najczęstszym sposobem są drogi oddechowe, ale mają też umiejętność wnikania przez skórę) szybko uniemożliwiają mu walkę, w większości przypadków doprowadzając do śmierci trafionego. Działają one poprzez bardzo silną truciznę, która ekspresowo wyniszcza komórki, powodując potworny ból.
Nazwa
Kodoku no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Baran
Zasięg
Strefa o wielkości kilkunastu kilometrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Znajomość Dokujin no Jutsu, stworzenie głębokiego dołu, duża ilość martwych ciał
Opis Sekretna i najbardziej niebezpieczna technika klanu Aburame. Otóż do jej wykonania potrzebny jest jakiś pojemnik oraz kilka martwych ciał. Mogą być to truchła zwierząt i ludzi, ważne żeby były. Następnie do pojemnika z trupami wpuszcza się specjalne robaki (Rinkaichū) przy pomocy Dokujin no Jutsu. Użytkownik następnie składa pieczęć Barana, tworząc świetlistą kopułę nad pojemnikiem, która zmusza robaki do szybkiego rozmnażania się na pożywce z ciał. Proces ten nie jest natychmiastowy i wymaga czasu. Robaki zwiększają swoją ilość i w pewnym momencie jest ich tak dużo, że zamiast rozmnażania się, wydzielają trujące opary wypełniające przestrzeń pod barierą. Ostatnim etapem jest wybuch bariery pod wpływem ogromnego ciśnienia toksyn, które następnie roznoszą się ekspresowo na ogromnym obszarze wokoło miejsca wybuchu. Toksyny zabijają każdego, z kim wejdą w kontakt, działając niczym zwyczajne Rinkaichū. Bazowo technika ma zasięg kilkunastu kilometrów, ale znaczne zwiększenie ilości ciał może skutkować zwiększonym polem rażenia.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Koneko i 2 gości