Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 3 sie 2018, o 11:40
Konchū - przedziwne, tajemnicze, niekiedy obrzydliwe - wszystkie te epitety doskonale pasują do tego niezwykłego Hijutsu, będącego sekretem klanu Aburame. Członkowie tego enigmatycznego klanu żyją w pełnej symbiozie z owadami - shinobi staje się żywym gniazdem, w którym stworzonka egzystują i żywią się jego chakrą, w zamian zaś są mu one w pełni posłuszne i wykonują każde jego polecenie - nawet te, które w normalnych warunkach można uznać za kompletnie stuknięte. Klanowicze potrafią się również niewerbalnie kontaktować ze swoimi podopiecznymi - wystarczy, że o czymś pomyślą, a owady ich posłuchają.
Ważne: Aby opanować wyższy poziom Reberu: Kikaichū no Jutsu, należy (po otwarciu odpowiedniej dziedziny) napisać trening równy danemu poziomowi dziedziny.
Notka 1: Maksymalne pułapy lotu na tworach/technikach zgonie z opisem danej techniki, a jeśli nie podano, to max 60 metrów licząc od poziomu gruntu (nie np., szczytu drzewa)
Mechanika klanu:
Bezpośrednio po narodzinach do ciała zostają wprowadzone owady Kikaichū, robi ono za swojego rodzaju gniazdo. Ich ilość używana w technikach wyraża się w procentach, a łączna suma Kikaichū w organizmie wynosi 100%. Przykładowo dokładne pokrycie dorosłego człowieka przez robaki wymaga 30% Kikaichū.
Użytkownik jest w stanie przy pomocy czegoś w rodzaju swoistego połączenia telepatycznego z owadami bezpośrednio sterować ich działaniami po osiągnięciu rangi D. Nie są one jednak wtedy aż tak zorganizowane, a co za tym idzie absolutną kontrolę zyskuje tylko przy pomocy Reberu.
Ilość posiadanych Kikaichū można zwiększyć o dodatkowe procenty za pomocą specjalnie przygotowanych do tego celu małych gurd, możliwych do stworzenia w Kuźni od osiągnięcia rangi B. Zdobycie ich możliwe jest wyłącznie w rodzinnej prowincji rodu Aburame po rozmowie z liderem (maksymalny bonus: +30%). Owe robaki również zmniejszają pokłady chakry.
Podstawowe robaki posiadane przez Aburame - Kikaichū - żerują na chakrze właściciela, uszczuplając jego zasoby o 1% na każde 5% robaków. Wynika z tego, że mając 100% robaków, Aburame posiada 20% mniej chakry.
Kikaichū zamieszkujące ciało posiadacza są w stanie zneutralizować działanie podstawowych trucizn - trwa to dwie tury. Zdolność ta do pełnej efektywności wymaga przynajmniej 50% owadów. W przypadku mniejszej ilości czas wydłuża się dwukrotnie, a w ekstremalnych sytuacjach czterokrotnie przy poziomie ilości owadów na poziomie około 10%. Przy mniejszej ilości zdolność ta zanika
W klanie tym występuje mechanika hodowli owadów odporniejszych na daną dziedzinę, jeżeli jakieś osobniki zdołały przetrwać po kontakcie z tą techniką. Po zakończeniu danego wątku, w którym przetrwały wspomniane osobniki, zgłaszamy taką sytuację w rozliczeniu wątku (Wynagrodzenie za misję/Wycena fabuły), następnie zamieszczamy hodowlę w dziale WT i musi ona zostać zaakceptowana. Z oczywistych ograniczeń balansu maksymalna ilość takich hodowli w tym samym czasie wynosi 3. Jeśli chcemy założyć kolejną to musimy porzucić jedną z posiadanych co jest równoznaczne z utratą wszelkich owadów w niej posiadanych. Wymagana jest dodatkowo znajomość Hijutsu: Mushimayu. Hodowle te są możliwe jedynie dla Kikaichū.
Kikaichū ze specjalnej hodowli mogą uzyskać jedną z dwóch rodzajów odporności:
Zwiększona wytrzymałość przeciwko całej dziedzinie. Bonus do wytrzymałości zależy od rangi techniki, którą przeżyły robaki wykorzystane do stworzenia hodowli (+20 ranga D, +30 ranga C, +40 ranga B, +50 ranga A, +60 ranga S).
Całkowita odporność na dany efekt. np. krystalizacja Shōtonem, zamrożenie Hyōtonem.
Istnieje możliwość zdobycia innych owadów na wyprawach, misjach oraz eventach. Nie liczą się one do limitu hodowli owadów odpornych na dany typ technik lub całe KG. Niektóre wymagają pozbycia się części Kikaichū z organizmu.
Skupienie
Do korzystania z pełnego potencjału używanego Reberu wymagane jest skupienie, czyli poświęcenie sporej części swojej koncentracji na aktualnie tworzone lub kontrolowane obiekty. Brak skupienia oznacza zmniejszone maksymalne zasięgi oraz wymiary Reberu o połowę. W przypadku utraty koncentracji działania poza obniżonym zasięgiem zostają wstrzymane - piach Sabaku i papier Kami będą leciały bezwładne lub po prostu opadną, a procesy tworzenia lodu przez Yuki i kryształu Kōseki zostaną zatrzymane. Podobnie dzieje się w przypadku przekroczenia objętości - nadwyżkowe ilości surowca przestaną być kontrolowane lub tworzone. Kiedy brak skupienia jest jedynie efektem chwilowym, to po powrocie do pełnej koncentracji przerwane akcje również będą wznowione (o ile plany postaci nie ulegną zmianie).
Czynniki powodujące brak skupienia:
Oberwanie silniejszym atakiem (może pomóc wysoka Wytrzymałość).
Posiadanie bardzo poważnych ran.
Konieczność wykonania gwałtownego uniku np. przed zagrożeniem, które niespodziewanie pojawiło się obok lub za plecami.
Przewrócenie, poślizgnięcie.
Mocne zdekoncentrowanie wywołane np. wybuchem notki świetlnej przed oczami.
Jednoczesne skupianie na innych działaniach, które wymagają dużej koncentracji, jak np. techniki wymagające kontrolowania (nie podtrzymywania).
Kontrola Kikaichū
Ranga E - Ranga otrzymywana przy narodzinach Aburame. W tym momencie życia rodzice wszczepiają swemu dziecku pod skórę kilka par robaków, zaczynając tym samym symbiozę człowieka z owadami. Stworzonkami tymi są zawsze Kikaichū, jako że są bardzo łatwe w kontroli i nietrudno na ich podstawie nauczyć się współpracy ze swoimi kompanami. Początkowo stworzonka są zmuszone do życia w organizmie shinobi, jako że bez jego chakry nie są w stanie przeżyć, z czasem jednak (po osiągnięciu przez Kikaichū dorosłości) przywiązują się one do niego na tyle, że same nie chcą opuszczać swojego nosiciela.
Ranga D-A - kolejny etap w rozwoju shinobi z klanu Aburame. Zyskuje on możliwość kontroli zachowań owadów zamieszkujących jego ciało przy pomocy swoistej telepatii. Dodatkowo może on wzmocnić tą umiejętność przesyłając małe ilości do ciał owadów, które reaguje z ich systemem nerwowym dzięki czemu jest w stanie używać ich z chirurgiczną precyzją. Odbywa się to przy pomocy Reberu.
Ranga S - ostatni etap rozwoju shinobi z klanu Aburame. Nie dość, że jest on w stanie perfekcyjnie kontrolować owady zamieszkujące jego ciało to pojawia się możliwość posiadania ich większej ilości. Jest on w stanie zapieczętować je w dużym zwoju dzięki czemu wchodzą one w coś w rodzaju swoistej hibernacji i mimo krótkiego czasu życia są w stanie przetrwać nawet do kilku lat. Jednak po odpieczętowaniu i wyzwoleniu nieprawdopodobnej ilości owadów żyją one tylko przez normalny okres czasu - kilka godzin, nie uchroni ich nawet ponowne zapieczętowanie. Maksymalna ilość owadów jaką jesteśmy w stanie zapieczętować to 200%. Ilość ta nie zmniejsza się nawet po rozpoczęciu używania Rinkaichū. Zapieczętować można tylko Kikaichū.
Owady:
Nazwa Kikaichū
Podstawowe owady klanu Aburame, które otrzymują oni razem z narodzinami. Są one bardzo prostymi stworzeniami, które bardzo łatwo zżywają się ze swoim nosicielem. Ich główną umiejętnością jest pochłanianie chakry - jeżeli tylko pozwoli się im dostać do przeciwnika, są one w stanie bardzo go osłabić. Cechą Kikaichū jest ich dość krótki czas życia - egzystują one tylko kilka godzin, dlatego by przetrwać, muszą się bardzo szybko rozmnażać. Kolejną umiejętnością tych robaków jest odporność na trucizny, dzięki czemu są one w stanie po kilku turach przywrócić zatrutego do pełni sił. Warto też zaznaczyć, że samice Kikaichū mają bardzo mocny zapach (a przynajmniej dla samców), dzięki czemu można wykorzystać ich pomoc.
Zdolności Wysysanie chakry - Kikaichū potrafią wysysać chakrę przeciwnika, jeżeli tylko zdołają się na nim usadowić. Aby proces stał się odczuwalny, musi to być grupa min. 10% robaków. Ilość wyssanej chakry na turę oblicza się następująco: Ranga dziedziny klanowej x 1% x (ilość robaczków/10). Przykładowo na randze S Kikaichūw liczbie 10% wysysają 5% chakry na turę.
Wysysanie trucizn - Owady te są w stanie wydobywać podstawowe trucizny, ponieważ same są na nie po części odporne. Po kilku turach zatruta osoba może ponownie funkcjonować normalnie.
Zapach - Samice Kikaichū mają bardzo specyficzny zapach i samce będą w stanie je znaleźć, jeśli te nie oddaliły się na więcej niż 10km.
Odporność na jutsu - Jeżeli Kikaichū zetkną się z jakąś techniką i ją przeżyją, są w stanie się na nią uodpornić - a sam shinobi może dzięki temu rozwinąć u swoich stworzonek odporność na tę technikę, o ile zmusi te specyficzne jednostki do rozmnażania.
Zdobycie - Aburame posiada je od urodzenia.
Utrzymanie - Utrzymanie ich kosztuje 1% zasobów chakry na każde 5% robaków.
Nazwa Bikōchū
Bardzo przydatne i rzadkie insekty. Są to stworzenia długowieczne o bardzo rzadkim okresie rozrodczym, dlatego ich odnalezienie bywa niekiedy bardzo trudne. Odznaczają się one jedną bardzo ciekawą cechą: dzięki długiemu "nosowi" mają one znakomity węch. Pierwszy zapach, jaki poczują tuż po wykluciu zapamiętują do końca życia i odnajdą go niezależnie od odległości.
Zdolności Węch - Jako że Bikochū mają węch na poziomie standardowego psa (nie Ninkena, nie przesadzajmy), można je wykorzystać do tropienia. Jeżeli zaś zapach poszukiwanej osoby był pierwszym, który robaczek poczuł, chwilę po narodzinach, insekt będzie do niego lgnął cały czas, bez względu na odległość.
Zdobycie - Wyprawa rangi C, misje rangi B oraz eventy. Można na nich znaleźć 2-4 Bikochū, zależy od jakości postów gracza.
Utrzymanie - Bikochū nie wymagają chakry, więc ich utrzymanie nic nie kosztuje. Shinobi może założyć ich hodowlę (jeżeli ma min. 4 sztuki), co skutkuje dodawaniem co 4 miesiące (czasu rzeczywistego) nowego osobnika do kolekcji Aburamego.
Nazwa Shōkaichū
Shōkaichū to specyficzny robak o niezbyt groźnym wyglądzie. Jest biały i dość pulchny, przypomina nieco robaki będące przynętą na ryby. Nie posiada skrzydeł ani jakichkolwiek mechanizmów pozwalających na wykorzystanie go w ofensywie. Więc do czego się go wykorzystuje? Szczególną właściwością tego robaka jest duża wrażliwość na chakrę, którą potrafi wyczuwać w najbliższym otoczeniu. To i umiejętność sprawnego poruszania się pod ziemią czynią z niego doskonałego zwiadowcę, w dużych ilościach potrafiącego kontrolować duże połacie terenu. Jest bardzo łatwy w hodowli, ale nie jest powszechnie spotykany. Jest dość ciężki do znalezienia, zazwyczaj występując w głębokich lasach z dużą wilgotnością terenu i umiarkowaną temperaturą i poziomem nasłonecznienia. Największe osobniki osiągnąć mogą do 2cm długości.
Zdolności Kopacz - Shōkaichū jest robakiem ziemnym, mogącym szybko i sprawnie poruszać się w glebie bez względu na jej twardość, a także po wszelkich powierzchniach za pomocą wydzielania lepkiego śluzu. Nie potrafi kopać w skałach i utwardzanych powierzchniach. Szybkość poruszania się pod ziemią - Mierna .
Wykrywanie chakry - gatunek ten posiada umiejętność wykrywania źródeł chakry na obszarze 5m wokoło siebie. Nieważne jest ich pochodzenie czy intensywność, robak natychmiastowo to wykrywa. Aburame poprzez mentalną kontrolę robaków jest w stanie skierować je w odpowiednie miejsca i po ich powrocie uzyskać informacje o wykrytych przez Shōkaichū.
Zdobycie - zdolność klanowa C, ranga Akoraito. Zdobycie rozgrywane fabularnie z Modem/Adminem Fabularnym w prowincji Aburame. Chęć uzyskania po spełnieniu wymogów należy zgłosić w Prośbach do Administracji. Udział w eventach może obniżyć bazowe wymogi.
Utrzymanie - Owada należy przechowywać poza ciałem, w wilgotnym i ciemnym miejscu.
Nazwa Hisanchū
To rzadka odmiana robaków transportowych, która swoją anatomią przypomina zwykłe Kikaichū, przy czym posiada znacznie większy odwłok, a to za sprawą nieustannego pożywiania się dużymi ilościami chakry właściciela. W swoim uśpionym stanie żyje w organizmie Aburame i konsumuje jego energię, która w momencie przebudzenia zostaje natychmiastowo wykorzystana do nagłego rozrostu pozwalającego na osiągnięcie przez pewien czas rozmiarów większych od człowieka, dzięki czemu Hisanchū może zostać wykorzystany w celach transportu.
Zdolności Wzrost - na życzenie właściciela robak zostaje przebudzony, opuszcza ciało Aburame i rozpoczyna nagły wzrost, by po upływie jednej tury osiągnąć swoje maksymalne rozmiary, pozwalające udźwignąć na sobie 2 osoby. Robak utrzymuje się w swojej wielkiej formie przez 5 tur, po których wraca do swoich pierwotnych rozmiarów i musi się ponownie pożywić chakrą właściciela.
Latanie - poruszanie się z szybkością 80.
Zdobycie - zdolność klanowa C, ranga Akoraito. Zdobycie rozgrywane fabularnie z Modem/Adminem Fabularnym w prowincji Aburame. Chęć uzyskania po spełnieniu wymogów należy zgłosić w Prośbach do Administracji. Udział w eventach może obniżyć bazowe wymogi.Utrzymanie - utrzymanie jednego robaka w swoim ciele kosztuje 10% zasobów chakry.
Nazwa Bakuretsuchū
Bardzo ciekawe - i w wielu przypadkach śmiertelnie niebezpieczne - owady. Są one bardzo małe, niewidoczne dla gołego oka. Najważniejszą ich cechą jest żywienie się chakrą - tylko Aburame jest w stanie się uchronić przed tym efektem. Jak je wykorzystać w pojedynku? Należy je wypuścić do powietrza (max 10m od nas) i pozwolić, by przeniknęły do organizmu przeciwnika razem z tlenem. Da się je zobaczyć w powietrzu przy pomocy dojutsu wzrokowych, a także wykryć przy pomocy umiejętności sensorycznych co daje czas na unik czy ewentualne wstrzymanie oddechu. Wędrują one wtedy wewnątrz ciała oponenta razem z krwią, a gdy znajdą odpowiednie miejsce (zazwyczaj na klatce piersiowej, w okolicy serca), przymocowują się doń i czekają. Gdy osoba użyje jakiegoś jutsu, owad pochłania część chakry i rośnie. Po osiągnięciu odpowiednich rozmiarów, stają się widoczne i wywołują potworny ból... a gdy dojdą do swej pełnej formy, wybuchają, zabijając osobę na miejscu. Gdy owad jest widoczny, jest szansa na usunięcie go, ale może tego dokonać wyłącznie medyk rangi A.
Zdolności Absorpcja chakry - Bakuretsuchū pożerają 1/5 chakry z używanego jutsu (np. gdy shinobi wykorzystuje 5% chakry na technikę, robak pożera 1%. Zaokrąglane do całości na niekorzyść zarażonego) Sprawia to także, że techniki używane przez zarażonego tracą na siłę z racji, że przeznacza on na nie mniej chakry przez pasożyta.
Wzrost - Z każdą zdobytą ilością chakry robak przybiera na rozmiarach. Na początku nie jest to odczuwalne, z czasem jednak - gdy Bakuretsuchū jest już widoczny - shinobi odczuwa potworny ból i funkcjonowanie staje się dla niego bardzo trudne. Wtedy jednak pojawia się czas, gdy można uratować tę osobę. Po pochłonięciu 10% chakry owad staje się widoczny, po 15% - eksploduje.
Zdobycie - zdolność klanowa B, ranga Sentoki. Zdobycie rozgrywane fabularnie z Modem/Adminem Fabularnym w prowincji Aburame. Chęć uzyskania po spełnieniu wymogów należy zgłosić w Prośbach do Administracji. Udział w eventach może obniżyć bazowe wymogi.
Utrzymanie - Aburame musi utrzymywać insekta w swoim organizmie. Nie jest to jednak dla niego groźne - Bakuretsuchū nie krzywdzą swojego nosiciela.
Nazwa Kidaichū
Kidaichū działają na podobnej zasadzie jak opisane powyżej Bakuretsuchū - one również odżywiają się chakrą i pochłaniają niewielkie jej ilości. Różnica jest taka, że Kidaichū są znacznie bardziej agresywne i dzikie - Aburame musi cały czas kontrolować ilość chakry, by nie pozwolić insektom na wzrost wewnątrz nich. Jeżeli zaś zaczną pochłaniać większą ilość energii (zazwyczaj jest to u innych ludzi), zaczynają gwałtowny rozrost - aż do momentu, gdy rozszarpią ciało osoby, w której były. Poza ciałem są w stanie przeżyć tylko kilka minut, lecz dzięki budowie można je wykorzystać do berserkerskich ataków na wszystko wokół. Trzeba z nich korzystać umiejętnie, zdobycie ich jest jednak warte świeczki. Wprowadzenie ich do organizmu przeciwnika wiąże się jednak z fizycznym kontaktem z miejscem, gdzie Aburame umieści robaczka.
Zdolności Absorpcja chakry - Kidaichū pożerają niewielkie, mało odczuwalne ilości chakry od nosiciela.
Wzrost - Jeżeli nosiciel ma kontrolę chakry poniżej rangi A (bądź nie należy do klanu Aburame), insekt zaczyna gwałtownie rosnąć. Objawia się to silnym bólem, zaś po kilku turach osoba ta jest rozszarpywana na kawałki od środka.
Berserk - Po wydostaniu się z ciała zabitego nosiciela, Kidaichū przez kilka minut atakuje w szale wszystko dookoła (w tym poprzedniego właściciela), mogąc siłą powalić nawet niedźwiedzia. Po upływie tego czasu umierają z niedożywienia.
Zdobycie - zdolność klanowa A, ranga Kogo. Zdobycie rozgrywane fabularnie z Modem/Adminem Fabularnym w prowincji Aburame. Chęć uzyskania po spełnieniu wymogów należy zgłosić w Prośbach do Administracji. Udział w eventach może obniżyć bazowe wymogi.
Utrzymanie - Muszą one przebywać w organizmie Aburame. Aby nie został on zjedzony od środka, musi mieć kontrolę chakry na randze A lub wyżej.
Nazwa Rinkaichū
Legendarne owady o niezwykle destrukcyjnej naturze. Żyją one tylko po to, by robić jedno - niszczyć żywe komórki. Wytwarzają one niezwykle silną truciznę, wywołującą martwicę komórek, więc gdy dostaną się na czyjeś ciało, zaczynają je stopniowo wyniszczać, a jeśli wejdą do organizmu jest to wyrok śmierci. Przeżyć to można tylko na dwa sposoby - odcięcie kończyny z robakami albo pomoc właściciela insektów, który może je wycofać. Odcięcie kończyny jest o tyle problematyczne, że ból wywołany przez działalność tych owadów niemal uniemożliwia podjęcie jakichkolwiek czynności. Trzeba jednak zaznaczyć, że Rinkaichū nie mogą latać, tak więc ich użycie odbywa się za pośrednictwem kontaktu fizycznego.
Zdolności Niszczenie komórek - Po dotknięciu przez shinobi, Rinkaichū zaczynają stopniowo wyniszczać komórki ciała dotkniętego, co zadaje mu potworny ból i zadaje powolną śmierć w agonii.
Zdobycie - Wyprawa rangi A oraz eventy
Utrzymanie - Aburame musi utrzymywać je w swoim ciele. Robiąc na nie miejsce całkowicie usuwając Kikaichū ze swojego ciała. Można je także utrzymywać w ciele kogoś innego jednak w takim wypadku istnieje ryzyko, że nie rozpoznają one prawdziwego właściciela atakując jego komórki w przypadku kontaktu fizycznego.
Przeciwciała - sam Aburame również nie jest odporny na truciznę Rinkaichū, lecz nie atakują one swego nosiciela. Na wypadek zatrucia można jednak wytworzyć odpowiednie przeciwciała, chroniące przed danym szczepem trujących owadów. Należy skontaktować się z Administracją, by omówić szczegóły ich wytworzenia.
Wytrzymałość i przeżywalność Kikaichū
Na ocenę, czy i ile robaków Aburame przeżyło konfrontację z ofensywną techniką decydujący wpływ mają wytrzymałość robaków oraz siła atakującego je jutsu. Kikaichū należy traktować jako chmarę, pojedynczy insekt nie jest na tak wytrzymały. Poniższe wytyczne dotyczą tych robaków, które zostały potraktowane ofensywnym atakiem. To, jak wiele robaków z danej chmary zostało trafionych zależy już od samego ataku, czyli jego obszaru, oraz od sytuacji w walce.
Ataki o sile wyższej niż wytrzymałość robaków - wszystkie trafione robaki giną. Nie ma również szans na powstrzymanie ataku robakami. Jeżeli różnica statystyk jest niewielka (mniej niż jedna ranga), nieznaczna część robaków może przeżyć, ale nie dotyczy to bardzo jednoznacznych sytuacji, jak np. Katon o dużym obszarze, który bez problemu pokryje całą chmarę robaków.
Ataki o sile równej i nieznacznie mniejszej niż wytrzymałość robaków - ponad połowa trafionych robaków ginie, a im mniejsza różnica statystyk (czyli im bliższa siła ataku wytrzymałości robaków) i bardziej destrukcyjny dla robaków typ ataku, tym większa jest strata. Robaki w takiej sytuacji są w stanie powstrzymać atak, ale dzieje się to kosztem sporego poświęcenia.
Ataki o sile mniejszej o rangę niż wytrzymałość robaków - ginie duża częć trafionych robaków, ale nie więcej niż połowa, a im mniejsza różnica statystyk (czyli im bliższa siła ataku wytrzymałości robaków) i bardziej destrukcyjny dla robaków typ ataku, tym większa jest strata. Ataki w takiej sytuacji zostają zatrzymane przez chmarę, choć oczywiście dzieje się to kosztem utraty części użytego do obrony robactwa.
Ataki o sile mniejszej o dwie rangi niż wytrzymałość robaków - atak nie jest w stanie się przebić przez zwartą, przygotowaną do obrony chmarę, a wszystkie robaki przeżywają lub ginie ich minimalna ilość.
Notka 1: W przypadku tego klanu nie występuje możliwość używania niższego poziomu Reberu. Zawsze używamy najwyższego.
Notka 2: Koszta Reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności (brana jest pod uwagę przede wszystkim objętość i ewentualnie poziom skomplikowania ruchów). Użycie niepełnego potencjału Reberu oznacza mniejsze zużycie zasobów energii, przy czym najmniejszy możliwy koszt (nie licząc naprawdę subtelnych zastosowań) wynosi 1/3 kosztu. Prowadzący i sędziowie muszą brać to pod uwagę i w razie potrzeby korygować rozliczenia chakry graczy. W przypadku uwzględnienia pomniejszonych kosztów zalecane jest liczenie na prostych ułamkach, na przykład: 1/3, 1/2, 2/3 i pełny koszt Reberu.
Notka 3 Ustawienie kilku barier pochodzących z jednego wykorzystania reberu (tzw. "grzebień"), nie sprawia, że każda warstwa ma osobną Wytrzymałość. Jest ona rozdzielana po równo na całą barierę.
Notka 4: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60. Przy czym wytrzymałość Reberu odnosi się do wytrzymałości skupionej chmary robaków, a nie pojedynczego osobnika.
Notka 5: Postacie nie posiadają wiedzy o technikach zakazanych dopóki nie uzyskają go fabularnie (np. od lidera, podczas wyprawy, itd.). Więcej szczegółów pod tym linkiem .
Notka 6: kierowanie robakami w celu uzyskiwania złożonych kształtów wymaga od Aburame wykonywania gestów rękoma. Prosta kontrola np., skierowanie chmury robaków w prawo odbywa się za pomocą siły woli.
S pis jutsu:
Ranga D:
Ranga C:
Ranga B:
Ranga A:
Ranga S:
Nazwa Kikaichū no Jutsu: Reberu Di
Ranga D
Pierwszy poziom Kikaichū no Jutsu. Członek klanu Aburame dopiero uczy się kontroli nad swoimi owadami w skutek czego wychodzi mu skutecznie kontrola 50% owadów w sposób perfekcyjny. Przy pomocy tej techniki możemy tworzyć ściany blokujące rzut bronią miotaną, uderzać robakami niczym pięścią, czy też spróbować wyrwać broń przeciwnikowi. Statystyki Siła Kikaichū 20 Szybkość Kikaichū 80 Wytrzymałość Kikaichū 40
Zasięg Brak Skupienia 10 metrów Pełne Skupienie 20 metrów
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Kopiuj [tab=kg][tname=Nazwa]Kikaichū no Jutsu: Reberu Di[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[topis]Pierwszy poziom Kikaichū no Jutsu. Członek klanu Aburame dopiero uczy się kontroli nad swoimi owadami w skutek czego wychodzi mu skutecznie [u]kontrola 50% owadów[/u] w sposób perfekcyjny. Przy pomocy tej techniki możemy tworzyć ściany blokujące rzut bronią miotaną, uderzać robakami niczym pięścią, czy też spróbować wyrwać broń przeciwnikowi.[/topis] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła Kikaichū,33]20[/tdial][tdial=Szybkość Kikaichū,33]80[/tdial][tdial=Wytrzymałość Kikaichū,34]40[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Brak Skupienia,50]10 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]20 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)[/topis][/tab]
Nazwa Hijutsu: Mushiyose
Ranga D
Pieczęci Baran i przyłożenie dłoni do dowolnej powierzchni
Zasięg Max. 10 metrów
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jest to jedna z podstawowych technik klanu żyjącego w symbiozie z robakami. Użytkownik tejże techniki przykłada dłoń do dowolnej powierzchni i wypuszcza zeń siatkę chakry, która jest swego rodzaju wabikiem dla wszystkich owadów znajdujących się w pobliżu. W ten sposób członek klanu Aburame nawiązuje porozumienie ze stworzeniami, wydobywając z nich na przykład interesujące go informacje. Zwykłe owady potraktowane tą techniką można wykorzystać także do walki. Nie będą one zbyt efektywne, ale mogą być irytujące dla przeciwnika. Technika ta jest także niezwykle przydatna przy oswajaniu owadów, które będziemy chcieli w przyszłości wykorzystać. Ilość uzyskanych owadów, które można użyć do walki od Reberu Ei określa sędzia.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/NQTYAfW.png[/timg]
[tname=Nazwa]Hijutsu: Mushiyose[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran i przyłożenie dłoni do dowolnej powierzchni[/tname]
[tmax=Zasięg]10 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny[/tname]
[tname=Dodatkowe]Brak dodatkowych wymagań[/tname]
[topis=Opis]Jest to jedna z podstawowych technik klanu żyjącego w symbiozie z robakami. Użytkownik tejże techniki przykłada dłoń do dowolnej powierzchni i wypuszcza zeń siatkę chakry, która jest swego rodzaju wabikiem dla wszystkich owadów znajdujących się w pobliżu. W ten sposób członek klanu Aburame nawiązuje porozumienie ze stworzeniami, wydobywając z nich na przykład interesujące go informacje. Zwykłe owady potraktowane tą techniką można wykorzystać także do walki. Nie będą one zbyt efektywne, ale mogą być irytujące dla przeciwnika. Technika ta jest także niezwykle przydatna przy oswajaniu owadów, które będziemy chcieli w przyszłości wykorzystać. [u]Ilość uzyskanych owadów, które można użyć do walki od Reberu Ei określa sędzia.[/u][/topis][/tab]
Nazwa Hijutsu: Ningen no Jutsu
Ranga D
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Opis Pomocna technika, którą można posłużyć nam za miejsce ukrycia. Otóż przy pomocy tego jutsu jesteśmy w stanie „otulić” się dużych rozmiarów kokonem, który skutecznie chowa w sobie naszą osobę. Jutsu może też posłużyć za miejsce noclegowe w lesie w trakcie misji. Czas jego tworzenia i znikome właściwości defensywne sprawiają, że korzystanie z techniki podczas walki jest bezcelowe. Do wykonania tej techniki używamy minimum 50% owadów.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/AG60pLi.png[/timg]
[tname=Nazwa]Hijutsu: Ningen no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Na ciało[/tname]
[tname=Koszt]E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Opis]Pomocna technika, którą można posłużyć nam za miejsce ukrycia. Otóż przy pomocy tego jutsu jesteśmy w stanie „otulić” się dużych rozmiarów kokonem, który skutecznie chowa w sobie naszą osobę. Jutsu może też posłużyć za miejsce noclegowe w lesie w trakcie misji. Czas jego tworzenia i znikome właściwości defensywne sprawiają, że korzystanie z techniki podczas walki jest bezcelowe. [u]Do wykonania tej techniki używamy minimum 50% owadów.[/u][/topis][/tab]
Nazwa Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
Ranga C
Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów . Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają. Statystyki Siła Kikaichū 40 Szybkość Kikaichū 120 Wytrzymałość Kikaichū 80
Zasięg Brak Skupienia 20 metrów Pełne Skupienie 40 metrów
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Kopiuj [tab=kg][tname=Nazwa]Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[topis]Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej [u]kontroli wszystkich posiadanych owadów[/u]. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.[/topis] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła Kikaichū,33]40[/tdial][tdial=Szybkość Kikaichū,33]120[/tdial][tdial=Wytrzymałość Kikaichū,34]80[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Brak Skupienia,50]20 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]40 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)[/topis][/tab]
Nazwa Mushi Kame no Jutsu
Ranga C
Pieczęci Brak
Zasięg Promień 5 metrów
Koszt Równy Reberu
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Opis Technika polega na stworzeniu bariery z owadów, które otaczają użytkownika chroniąc go przed atakami jak i bronią miotaną. Ponadto robaki zasłaniają użytkownika, który może wykorzystać ten moment do ucieczki bądź przygotowanie planu ataku. Kopuła ochronna z owadów nie jest zbyt wytrzymała, jednak wystarczy do zatrzymania technik rangi C oraz wybuchu kilku notek. Do wytworzenia tej zapory wykorzystujemy 50% robaków zamieszkujących nasze ciało, zazwyczaj umiera 10% owadów jednak wartość ta może być większa lub mniejsza. W przypadku użycia 75% robaków technika ta może być w stanie zatrzymać nawet niektóre techniki rangi B. Trzeba się jednak liczyć z tym, że taka defensywa może okazać się zgubna dla naszych owadów w ilościach oscylujących koło 30-40% (w zależności od rodzaju ataku).
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/UruO9qS.png[/timg]
[tname=Nazwa]Mushi Kame no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Promień 5 metrów[/tname]
[tname=Koszt]Równy Reberu[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Opis]Technika polega na stworzeniu bariery z owadów, które otaczają użytkownika chroniąc go przed atakami jak i bronią miotaną. Ponadto robaki zasłaniają użytkownika, który może wykorzystać ten moment do ucieczki bądź przygotowanie planu ataku. Kopuła ochronna z owadów nie jest zbyt wytrzymała, jednak wystarczy do zatrzymania technik rangi C oraz wybuchu kilku notek. Do wytworzenia tej zapory wykorzystujemy 50% robaków zamieszkujących nasze ciało, zazwyczaj umiera 10% owadów jednak wartość ta może być większa lub mniejsza. W przypadku użycia 75% robaków technika ta może być w stanie zatrzymać nawet niektóre techniki rangi B. Trzeba się jednak liczyć z tym, że taka defensywa może okazać się zgubna dla naszych owadów w ilościach oscylujących koło 30-40% (w zależności od rodzaju ataku).[/topis][/tab]
Nazwa Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga C
Pieczęci Brak
Zasięg Tworzenie Obok użytkownika Zasięg 50 metrów od użytkownika
Koszt E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (2 klony)
Statystyki Szybkość Równa twórcy Siła 1/2 twórcy Wytrzymałość 80
Dodatkowe 10% robaków za 1 klona.
Opis Technika polegająca na uformowaniu z robaków wizualnie idealnej kopii użytkownika. Klon może zostać stworzony w dowolnym miejscu w zasięgu techniki, o ile znajduje się tam odpowiednia ilość podstawowych robaków Aburame. Stworzona podobizna potrafi korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie. Jako jedyny Bunshin ma możliwość przybierania wyglądu innych osób i imitowania ludzkiej mowy. Jednak mowa będąca wynikiem śpiewu insektów może zostać rozpoznana jako sztuczna dla osób już ze Słabą Percepcją. Klon nie posiada wolnej woli. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/Fe2aveN.png[/timg]
[tname=Nazwa]Mushi Bunshin no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Tworzenie,50]Obok użytkownika[/tdial][tdial=Zasięg,50]50 metrów od użytkownika[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt]E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (2 klony)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Szybkość,33]Równa twórcy[/tdial][tdial=Siła,34]1/2 twórcy[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]80[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]10% robaków za 1 klona.[/tname]
[topis=Opis]Technika polegająca na uformowaniu z robaków wizualnie idealnej kopii użytkownika. Klon może zostać stworzony w dowolnym miejscu w zasięgu techniki, o ile znajduje się tam odpowiednia ilość podstawowych robaków Aburame. Stworzona podobizna potrafi korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie. [akap]Jako jedyny Bunshin ma możliwość przybierania wyglądu innych osób i imitowania ludzkiej mowy. Jednak mowa będąca wynikiem śpiewu insektów może zostać rozpoznana jako sztuczna dla osób już ze Słabą Percepcją.[/akap] [akap]Klon nie posiada wolnej woli. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.[/akap][/topis][/tab]
Nazwa Kikaichū no Jutsu: Reberu Bi
Ranga B
Poprzednio użytkownik był w stanie kontrolować wszystkie owady. Tym razem zwiększa się ich skuteczność. Siła uderzeń, wyrywania broni, a także szybkość owadów ulega poprawie. Dodatkowo wszelkie zapory wykonane przy ich użyciu stają się trwalsze. Zwiększa się także zasięg. Statystyki Siła Kikaichū 80 Szybkość Kikaichū 160 Wytrzymałość Kikaichū 100
Zasięg Brak Skupienia 30 metrów Pełne Skupienie 60 metrów
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Kopiuj [tab=kg][tname=Nazwa]Kikaichū no Jutsu: Reberu Bi[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[topis]Poprzednio użytkownik był w stanie kontrolować wszystkie owady. Tym razem zwiększa się ich skuteczność. Siła uderzeń, wyrywania broni, a także szybkość owadów ulega poprawie. Dodatkowo wszelkie zapory wykonane przy ich użyciu stają się trwalsze. Zwiększa się także zasięg.[/topis] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła Kikaichū,33]80[/tdial][tdial=Szybkość Kikaichū,33]160[/tdial][tdial=Wytrzymałość Kikaichū,34]100[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Brak Skupienia,50]30 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]60 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)[/topis][/tab]
Nazwa Mushi Jamingu no Jutsu
Ranga B
Pieczęci Brak
Zasięg Dowolny
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū. Koszt techniki przypada dla 6 skupisk owadów. Opis Technika ta wykorzystywana jest przez użytkownika do zamaskowania swojej obecności na danym terenie. Otóż członek klanu Aburame wysyła w różne miejsca skupiska robaków, które posiadają naszą chakrę. Dzięki takiemu rozwiązaniu zwiadowcy nie są w stanie stwierdzić, pod którym skupiskiem chakry znajdujemy się my sami. Na jedno skupisko przypada 5% owadów, ponieważ mniejsza ilość owadów nie jest w stanie skutecznie zmylić sensoryków.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/KKQdVOn.png[/timg]
[tname=Nazwa]Mushi Jamingu no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Dowolny[/tname]
[tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū. Koszt techniki przypada dla 6 skupisk owadów.[/topis] [topis=Opis]Technika ta wykorzystywana jest przez użytkownika do zamaskowania swojej obecności na danym terenie. Otóż członek klanu Aburame wysyła w różne miejsca skupiska robaków, które posiadają naszą chakrę. Dzięki takiemu rozwiązaniu zwiadowcy nie są w stanie stwierdzić, pod którym skupiskiem chakry znajdujemy się my sami. [u]Na jedno skupisko przypada 5% owadów, ponieważ mniejsza ilość owadów nie jest w stanie skutecznie zmylić sensoryków.[/u][/topis][/tab]
Nazwa Kikaichū no Jutsu: Reberu Ei
Ranga A
Członek klanu Aburame jest już bliski osiągnięciu perfekcji w tym co robi. Nie ogranicza się on już tylko i wyłącznie do kontroli owadów w własnym ciele jest także w stanie używać tych zwabionych przy pomocy Hijutsu: Mushiyose. Potrafi on osiągnąć lepsze rezultaty przy niewielkim wzroście używanej chakry. Użycie owadów na tym poziomie można by porównać do Kekkei Genkai z tym, że w tym wypadku zamiast formować chakrę w określone kształty używamy owadów. Statystyki Siła Kikaichū 100 Szybkość Kikaichū 180 Wytrzymałość Kikaichū 120
Zasięg Brak Skupienia 40 metrów Pełne Skupienie 80 metrów
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Kopiuj [tab=kg][tname=Nazwa]Kikaichū no Jutsu: Reberu Ei[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[topis]Członek klanu Aburame jest już bliski osiągnięciu perfekcji w tym co robi. Nie ogranicza się on już tylko i wyłącznie do kontroli owadów w własnym ciele jest także w stanie używać tych zwabionych przy pomocy Hijutsu: Mushiyose. Potrafi on osiągnąć lepsze rezultaty przy niewielkim wzroście używanej chakry. Użycie owadów na tym poziomie można by porównać do Kekkei Genkai z tym, że w tym wypadku zamiast formować chakrę w określone kształty używamy owadów.[/topis] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła Kikaichū,33]100[/tdial][tdial=Szybkość Kikaichū,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość Kikaichū,34]120[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Brak Skupienia,50]40 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]80 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)[/topis][/tab]
Nazwa Hijutsu: Mushimayu
Ranga A
Pieczęci Wół → Pies → Ptak → Baran
Zasięg Dowolny
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (co turę)
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū | Pozwala na reprodukcję do 30% robaków na turę Opis Zaawansowana technika klanu Aburame, która pozwala jego członkom na gwałtowne przyspieszenie reprodukcji owadów zamieszkałych w swoim organizmie. Technika przydaje się bardzo w sytuacji gdy duża część naszych robaków została zniszczona przez przeciwników, a my sami wciąż znajdujemy się gdzieś na polu walki. Jest to proces zajmujący trochę czasu, niezbędne jest więc bezpieczeństwo i spokój wykonującego. Techniką nie można stworzyć robaków ponad posiadany limit 100%. Uwaga Technika może zostać również wykorzystana do stworzenia nowej odmiany insektów odpornych na niektóre techniki. Do takiego wykorzystania potrzebne jest jednak stworzenie odpowiednio nowego jutsu (szczegóły w Mechanice klanu).
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/dFWsSQ1.png[/timg]
[tname=Nazwa]Hijutsu: Mushimayu[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Wół → Pies → Ptak → Baran[/tname]
[tname=Zasięg]Dowolny[/tname]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (co turę)[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū | Pozwala na reprodukcję do 30% robaków na turę[/topis] [topis=Opis]Zaawansowana technika klanu Aburame, która pozwala jego członkom na gwałtowne przyspieszenie reprodukcji owadów zamieszkałych w swoim organizmie. Technika przydaje się bardzo w sytuacji gdy duża część naszych robaków została zniszczona przez przeciwników, a my sami wciąż znajdujemy się gdzieś na polu walki. Jest to proces zajmujący trochę czasu, niezbędne jest więc bezpieczeństwo i spokój wykonującego. Techniką nie można stworzyć robaków ponad posiadany limit 100%.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Technika może zostać również wykorzystana do stworzenia nowej odmiany insektów odpornych na niektóre techniki. Do takiego wykorzystania potrzebne jest jednak stworzenie odpowiednio nowego jutsu (szczegóły w Mechanice klanu).[/color][/topis][/tab]
Nazwa Kikaichū no Jutsu: Reberu Esu
Ranga S
Poziom perfekcyjny. Użytkownik owadów potrafi kontrolować z mistrzowską precyzją dowolną ich ilość nawet gdy przekracza ona kilkukrotnie jego normalne zasoby. Osiąga niewyobrażalny zasięg, a wytrzymałość wszelkich zapór z owadów jest co najmniej zadowalająca i powinna poradzić z większością technik jeśli tylko posiadamy dostatecznie dużo owadów. Statystyki Siła Kikaichū 120 Szybkość Kikaichū 220 Wytrzymałość Kikaichū 140
Zasięg Brak Skupienia 50 metrów Pełne Skupienie 100 metrów
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)
Kopiuj [tab=kg][tname=Nazwa]Kikaichū no Jutsu: Reberu Esu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[topis]Poziom perfekcyjny. Użytkownik owadów potrafi kontrolować z mistrzowską precyzją dowolną ich ilość nawet gdy przekracza ona kilkukrotnie jego normalne zasoby. Osiąga niewyobrażalny zasięg, a wytrzymałość wszelkich zapór z owadów jest co najmniej zadowalająca i powinna poradzić z większością technik jeśli tylko posiadamy dostatecznie dużo owadów.[/topis] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła Kikaichū,33]120[/tdial][tdial=Szybkość Kikaichū,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość Kikaichū,34]140[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Brak Skupienia,50]50 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]100 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)[/topis][/tab]
Nazwa Hijutsu: Mushitatsumaki
Ranga S
Pieczęci Brak
Zasięg Dowolny
Koszt Brak
Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū.
Opis W tej technice użytkownik tworzy tornado insektów, które namierza przeciwnika, a następnie rzuca się na niego w szybkim tempie pożerając jego chakrę, co w ostateczności prowadzi do śmierci. Szybkie pożeranie chakry przeciwnika umożliwione jest dzięki połączeniu jakie nawiązuje się poprzez tornado między użytkownikiem, a przeciwnikiem. Najedzone insekty wracają do użytkownika, a ich miejsce zajmują świeże owady, które kontynuują dzieło pożerania. Użycie tej techniki zwiększa ilość pożeranej chakry o 5%. Do wykonania tej techniki używamy od 90 do 100% owadów.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/oQKvINT.png[/timg]
[tname=Nazwa]Hijutsu: Mushitatsumaki[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Dowolny[/tname]
[tname=Koszt]Brak[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wykonywane przy pomocy Kikaichū.[/tname]
[topis=Opis]W tej technice użytkownik tworzy tornado insektów, które namierza przeciwnika, a następnie rzuca się na niego w szybkim tempie pożerając jego chakrę, co w ostateczności prowadzi do śmierci. Szybkie pożeranie chakry przeciwnika umożliwione jest dzięki połączeniu jakie nawiązuje się poprzez tornado między użytkownikiem, a przeciwnikiem. Najedzone insekty wracają do użytkownika, a ich miejsce zajmują świeże owady, które kontynuują dzieło pożerania. Użycie tej techniki zwiększa ilość pożeranej chakry o 5%. [u]Do wykonania tej techniki używamy od 90 do 100% owadów.[/u][/topis][/tab]
Nazwa Dokujin no Jutsu
Ranga S
Pieczęci Brak
Zasięg Max. 20 metrów
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Należy posiadać Rinkaichū
Opis Jedna z najbardziej niebezpiecznych technik, dostępna jedynie dla nielicznych, którzy posiedli Rinkaichū. Dokujin no Jutsu pozwala użyć nano-robaków na odległość, co w normalnych warunkach nie byłoby możliwe. Technikę aktywuje się przez zbliżenie do siebie dłoni, pomiędzy którymi tworzy się niewielka kulka stworzona z Rinkaichū. W dowolnym momencie robaki wystrzeliwują przed siebie w formie gęstej chmury, przywodzącej na myśl efekt granatu dymnego. Robaki po dostaniu się do organizmu wroga (najczęstszym sposobem są drogi oddechowe, ale mają też umiejętność wnikania przez skórę) szybko uniemożliwiają mu walkę, w większości przypadków doprowadzając do śmierci trafionego. Działają one poprzez bardzo silną truciznę, która ekspresowo wyniszcza komórki, powodując potworny ból.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/9e4VLbu.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Dokujin no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tmax=Zasięg]20 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Dodatkowe]Należy posiadać Rinkaichū[/tname]
[topis=Opis]Jedna z najbardziej niebezpiecznych technik, dostępna jedynie dla nielicznych, którzy posiedli Rinkaichū. Dokujin no Jutsu pozwala użyć nano-robaków na odległość, co w normalnych warunkach nie byłoby możliwe. Technikę aktywuje się przez zbliżenie do siebie dłoni, pomiędzy którymi tworzy się niewielka kulka stworzona z Rinkaichū. W dowolnym momencie robaki wystrzeliwują przed siebie w formie gęstej chmury, przywodzącej na myśl efekt granatu dymnego. Robaki po dostaniu się do organizmu wroga (najczęstszym sposobem są drogi oddechowe, ale mają też umiejętność wnikania przez skórę) szybko uniemożliwiają mu walkę, w większości przypadków doprowadzając do śmierci trafionego. Działają one poprzez bardzo silną truciznę, która ekspresowo wyniszcza komórki, powodując potworny ból.[/topis][/tab]
Nazwa Kodoku no Jutsu
Ranga S
Pieczęci Baran
Zasięg Strefa o wielkości kilkunastu kilometrów
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Znajomość Dokujin no Jutsu, stworzenie głębokiego dołu, duża ilość martwych ciał Opis Sekretna i najbardziej niebezpieczna technika klanu Aburame. Otóż do jej wykonania potrzebny jest jakiś pojemnik oraz kilka martwych ciał. Mogą być to truchła zwierząt i ludzi, ważne żeby były. Następnie do pojemnika z trupami wpuszcza się specjalne robaki (Rinkaichū) przy pomocy Dokujin no Jutsu. Użytkownik następnie składa pieczęć Barana, tworząc świetlistą kopułę nad pojemnikiem, która zmusza robaki do szybkiego rozmnażania się na pożywce z ciał. Proces ten nie jest natychmiastowy i wymaga czasu. Robaki zwiększają swoją ilość i w pewnym momencie jest ich tak dużo, że zamiast rozmnażania się, wydzielają trujące opary wypełniające przestrzeń pod barierą. Ostatnim etapem jest wybuch bariery pod wpływem ogromnego ciśnienia toksyn, które następnie roznoszą się ekspresowo na ogromnym obszarze wokoło miejsca wybuchu. Toksyny zabijają każdego, z kim wejdą w kontakt, działając niczym zwyczajne Rinkaichū. Bazowo technika ma zasięg kilkunastu kilometrów, ale znaczne zwiększenie ilości ciał może skutkować zwiększonym polem rażenia. Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/jSww5GK.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Kodoku no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran[/tname]
[tname=Zasięg]Strefa o wielkości kilkunastu kilometrów[/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[topis=Dodatkowe]Znajomość Dokujin no Jutsu, stworzenie głębokiego dołu, duża ilość martwych ciał[/topis] [topis=Opis]Sekretna i najbardziej niebezpieczna technika klanu Aburame. Otóż do jej wykonania potrzebny jest jakiś pojemnik oraz kilka martwych ciał. Mogą być to truchła zwierząt i ludzi, ważne żeby były. Następnie do pojemnika z trupami wpuszcza się specjalne robaki (Rinkaichū) przy pomocy Dokujin no Jutsu. Użytkownik następnie składa pieczęć Barana, tworząc świetlistą kopułę nad pojemnikiem, która zmusza robaki do szybkiego rozmnażania się na pożywce z ciał. Proces ten nie jest natychmiastowy i wymaga czasu. Robaki zwiększają swoją ilość i w pewnym momencie jest ich tak dużo, że zamiast rozmnażania się, wydzielają trujące opary wypełniające przestrzeń pod barierą. Ostatnim etapem jest wybuch bariery pod wpływem ogromnego ciśnienia toksyn, które następnie roznoszą się ekspresowo na ogromnym obszarze wokoło miejsca wybuchu. Toksyny zabijają każdego, z kim wejdą w kontakt, działając niczym zwyczajne Rinkaichū. Bazowo technika ma zasięg kilkunastu kilometrów, ale znaczne zwiększenie ilości ciał może skutkować zwiększonym polem rażenia.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości