50g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
Siła Wybuchu
Statystyki
Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
Latające - bomby te mogą latać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, a także poruszać się po ziemi lub pływać, jednak w takim wypadku ich prędkość zredukowana jest o połowę
Nurkująco-pływające - bomby te mogą pływać oraz nurkować ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, ale nie mogą poruszać się po lądzie ani latać.
Biegające - bomby te mogą biegać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej. Nie mogą latać, ani nurkować, jednak mogą pływać z prędkością zredukowaną o połowę
Podziemne - bomby te mogą przemieszczać się pod ziemią oraz poruszać się po lądzie ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, nie mogą jednak ani pływać ani latać.
Kategoria, do której należeć będzie bomba związana jest z kształtem, jaki ona przyjmuje. Przykładowo wszelkie ptaki i owady latające będą bombami latającymi, ryby - nurkująco-pływającymi, a chomik - biegającą. Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.
Nazwa
C2: Nendo Bunshin
Ranga
C
Pieczęci
Połowa Barana (przy detonacji)
Zasięg
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Siła Wybuchu
Statystyki
Dodatkowe
150g gliny za klona
Opis Przydatna technika, która pozwala stworzyć klona, który walczy z przeciwnikiem zamiast nas, choć może też działać jako pułapka. Bunshin ten potrafi używać technik klanowych oraz niewymagających chakry (np. taijtsu/bukijutsu), do tego nie posiada ekwipunku. W momencie gdy przeciwnik zada cios, klon zmienia się szybko w glinę i unieruchamia wroga. Wtedy można zdalnie go zdetonować i zadać przeciwnikowi dość duże obrażenia, które w krytycznych przypadkach są w stanie nawet oderwać kończynę. Klon nie posiada osobnej gliny do wykonywania technik klanowych. Wykorzystuje nadmiarową glinę, która została użyta do jego stworzenia. Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy ludzko-podobne twory, które są podłączone do naszych dłoni poprzez paski gliny. Twory są na tyle wytrzymałe, że mogą pochłonąć atak kataną i wessać ją w siebie. Ponadto każda odcięta część, może zostać przez członka klanu Douhito ponownie podłączona paskiem gliny, przez co użytkownik posiada nad nią kompletną kontrolę. Twory mogą przeobrażać swoje kończyny w wymyślne bronie np. maczugi czy też ostrza. Są to raczej karykatury wojownikó, które same w sobie nie znają się na szermierce, a ich głównym atutem wciąż jest wybuch. Ten, dość podobnie jak w C2: Nendo Bunshin - jest w stanie zadać przeciwnikowi dość duże obrażenia, które w krytycznych przypadkach są w stanie nawet oderwać kończynę czy nawet go zabić.
Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy dużą figurę o mobilności zgodnej z kategoriami figur z techniki C1: Shi Wan. Jest ona przystosowana do przewozu nie więcej niż trzech osób. Twór sam w sobie jest niegroźny. Umożliwia przyspieszenie podróży oraz zapewnienia użytkownikowi bezpieczny dystans między nim, a przeciwnikiem. Twór może być wyposażony w kończyny przystosowane do pochwycenia nieświadomej ofiary, jeśli zwierzę, jakie przedstawia, takowe posiada (na przykład duży ptak posiada szpony). Tak jak inne twory Douhito może zostać zdetonowany przez twórcę, jednak siła eksplozji jest znacznie mniejsza, niż tworów w technice C1: Shi Wan.
UwagaOd rangi A możliwe jest stworzenie figury, której prędkość tworu wynosi 140. Twór można wykorzystać do darmowych podróży między prowincjami w zastępstwie za konia, podróż morska jest jednak niemożliwa.
Nazwa
C2: Shī Wan
Ranga
B
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Opis Technika podobna do swojego odpowiednika dla ładunków o sile C1. Charakteryzuje się ona większą swobodą w tworzeniu tworów. Ich mobilność, a więc prędkość poruszania, zależna jest od kształtu ładunku. Cechą charakterystyczną C2 jest to, że niemal nie występują tu małe twory. Kategorie figur pozostają bez zmian zaś twory muszą być co najmniej wielkości średniej.
Od dziedziny klanowej rozwiniętej na rangę S można stworzyć kolibry z 4 skrzydłami.
Dodatkowe Wymaga znajomości Nendo Bunshin; 300g gliny do zjedzenia (może pochodzić z istniejącego tworu)
Opis Technika stosowana w sytuacjach krytycznych, gdy zależy nam na ucieczce z pola bitwy. Do użycia techniki wykorzystuje się klona (należy mu więc podczas tworzenia przekazać przynajmniej minimalną ilość chakry, aby mógł przeprowadzić wybuch), który zjada wybuchową glinę. Powoduje to jego gwałtowny rozrost do momentu aż pęknie tworząc ogromny wybuch (nie mamy więc wpływu na moment, w którym nastąpi detonacja). Technika jest bardzo niebezpieczna, gdyż poza dużym zasięgiem rażenia, detonacja trwa zaledwie kilka sekund, co daje mało czasu na ucieczkę zarówno dla użytkownika techniki jak i jego przeciwnika. Wybuch najsilniejszy jest w epicentrum (obszar 10m od wybuchu), w obszarze ponad 10m rozchodzi się fala uderzeniowa.
Nazwa
C2: Shī Tsū
Ranga
A
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
400g gliny za smoka. Wszystkie twory pojawiają się w paszczy smoka
Opis Technika tworzy kreaturę w kształcie dużego smoka którą zaklasyfikować można jako C2. Smok ten ma bardzo długi ogon podzielony na segmenty (22), o których użyciu będzie w dalszym opisie. Do jego stworzenia potrzebne są znaczne ilości gliny uformowane w obu dłoniach. Powstały w ten sposób smok może samodzielnie latać, a także wypluwać z siebie dużo mniejsze twory.
Wyróżnić możemy kilka kategorii:
Samonaprowadzające pociski - przybierają one formę pomniejszonej wersji smoka. Do stworzenia takiego pocisku należy przeznaczyć odrobinę chakry oraz od jednego do czterech segmentów ogona. W zależności od ich ilości wzrasta siła wybuchu (każdy człon to bomba o polu rażenia 2 m) jak i "otyłość" samonaprowadzającego pocisku. Co ważne nie ubywa mu na szybkości niezależnie od rozmiarów.
Miny - drugim zastosowaniem członów ogona jest wytworzenie min, które można spuścić jak zwykłe bomby z wysokości lub np. umiejscowić pod ziemią tworząc pułapkę. Na jeden człon ogona przypada 20 min. Co ważne nie można ich zdetonować przy pomocy znaku. Służy on do uzbrojenia i w przypadku zwiększonego nacisku lub uderzenia może nastąpić ich wybuch połączony z reakcją łańcuchową.
Zasięg Promień 150 m (wybuch); Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Siła Wybuchu
Dodatkowe
500g gliny do wykonania
Opis Jest to potężna bomba dalekiego zasięgu zaklasyfikowana jako C3. Pozwala użytkownikowi na stworzenie sporych rozmiarów figurkę, którą następnie może spuścić z dużej wysokości. Po uformowaniu pieczęci, figurka gwałtownie się rozrasta przybierając dużych rozmiarów posąg. Siła eksplozji wywołana przez tą bombę skutecznie może zmieść z powierzchni ziemi małych rozmiarów wioskę - można jednak przeżyć, jeśli będąc poza epicentrum wybuchu, uda nam się ochronić przed falą uderzeniową.
800g gliny za wersję dużą, 400g gliny za wersją małą
Siła Wybuchu
Opis Bardzo niebezpieczne jutsu sklasyfikowane jako C4, a więc jest to jedna z najpotężniejszych technik. Członek szczepu Douhito tworzy olbrzymią lalkę wyglądającą tak samo jak on, która pękając uwalnia mnóstwo mikroskopijnych rozmiarów bomby. Te w momencie dostania się do krwiobiegu żywych istot przeprowadzają destrukcję komórek na poziomie molekularnym sprawiając, że przeciwnicy dosłownie zmieniają się w pył. Używający może stworzyć również wersję mniejszą, za mniej chakry i gliny.
UwagaJest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
C0: Shī Ō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu 5 km (wybuch); Detonacja bezpośrednia
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Siła Wybuchu
Dodatkowe
Technika samobójcza; 800g gliny
Opis Jest to technika uznana za najpotężniejszą przez członków szczepu Douhito będąca jednocześnie techniką samo-poświęcenia. Jutsu sklasyfikowane jako C4 wymaga od użytkownika odsłonięcia kolejnego otworu gębowego umieszczonego na klatce piersiowej. Po zdjęciu szwów, użytkownik karmi gliną otwór, który będąc połączony z sercem konsoliduje w całym organizmie chakrę z wybuchową gliną tworząc ostatecznie ogromną eksplozję o promieniu 5 km. Technika kończy się śmiercią użytkownika techniki. Do techniki nie może zostać wykorzystany klon. Przed wybuchem można się obronić jedynie używając najpotężniejszych defensywnych jutsu w obszarze znacznie oddalonym od epicentrum wybuchu.
UwagaJest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.