Haretsu

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Haretsu

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Początkowy poziom Bakutonu. To tutaj użytkownik odkrywa, jak tworzy się jego żywioł, bazując na dwóch innych. Wybuchy prawie dorównują tym tworzonym przez notki, przez co są bardzo niebezpieczne. W rękach wprawnego shinobiego jest w stanie dość poważnie zranić. Jesteśmy w stanie tworzyć wybuch na jednej, konkretnej części ciała - ręka, szyja, głowa, stopa, itd.
Zasięg Wybuchu
Bezpośredni
Siła Wybuchu
80
Bakuton Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 10 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Koszt Chakry E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Bakuton: Bakuhatsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
0,2 m
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na utworzeniu niedużej eksplozji w swojej dłoni. Jest ona znacznie bardziej precyzyjna i łatwiejsza do kontroli, niż zwykłe wybuchy Bakutonu. Technikę można wykorzystać do przecięcia czegoś, co nie cechuje się większą wytrzymałością (tkaniny, zwoje), a także do podpalania łatwopalnych obiektów. Trafienie nią przeciwnika nie zadaje wielkich obrażeń.
Obrazek
Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Użytkownik na tym poziomie zwiększa swoje możliwości generowania wybuchów. Znacząco rośnie ich siła, która dorównuje sklepowym notkom wybuchowym. Zadawane obrażenia wzrastają do poziomu, w którym interwencja medyka jest więcej niż wskazana - mocne poparzenia i niszczenie tkanek. Zasięg wybuchu również ulega poprawie, mimo że nadal nie jest zbyt imponujący to pozwala na przykład na odbicie lecącego w naszą stronę pocisku. Haretsu potrafi stworzyć eksplozję na całej kończynie - ręka, noga.
Zasięg Wybuchu
0,5 m
Siła Wybuchu
120
Bakuton Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 20 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Koszt Chakry
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Obrazek
Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzeci z kolei poziom Bakutonu. Tutaj użytkownik zyskuje znacznie większe możliwości. Wybuchy potrafią niszczyć otoczenie wokoło użytkownika, w tym wszelkiego rodzaju kamienne ściany, a nawet pomniejsze metalowe przedmioty. Dodatkowo wybuchy są na tyle silne, że generują fale uderzeniowe. Są one słabsze jak sama eksplozja, ale można odbić nimi małe bronie miotane i inne lekkie pociski. Panuje tutaj taka sama zasada jak w przypadku wybuchów - im bliżej, tym mocniej. Od tej rangi eksplozje użytkownika mogą pozostawić za sobą chmurę dymu, która może posłużyć do dywersji. Pamiętajmy jednak, że eksplozja wciąż jest przeraźliwie głośna. Można tworzyć wybuchy na dużych połaciach ciała.
Zasięg Wybuchu
1 metr (+2 metry odczuwalnej fali uderzeniowej)
Statystyki
Bakuton Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 30 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Koszt Chakry
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Obrazek
Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatni z poziomów wybuchu. Użytkownik otrzymuje znaczące wzmocnienie siły wybuchów. Większość materiałów z łatwością ulega potężnej eksplozji, która rozsadza kamienie i żywą materię. Chwycenie kogoś za ciało to natychmiastowe rozsadzenie go na kawałki. Bez wzmocnienia ciała techniką bądź natychmiastowej interwencji medyka, los ofiary jest praktycznie przesądzony. Nawet potężne bariery ulegają rażącej mocy wybuchu, kiedy Shinobi przyłoży rękę. Podmuch powietrza jest silniejszy i zdolny do bezproblemowego kontrowania niektórych technik. Potencjalna chmura dymu również jest większa. Użytkownik zyskuje możliwość wytworzenia eksplozji obejmującej całe jego ciało.
Zasięg
2 metry (+4 metry odczuwalnej fali uderzeniowej)
Statystyki
Bakuton Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 40 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Koszt Chakry
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Bakuton: Jiraiken
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Opis Technika polegająca na skupieniu całej mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie jednego, potężnego ciosu. Jutsu ma dwa warianty. Pierwszy polega na uderzeniu w podłoże pod sobą, co skutkuje eksplozją ziemi w promieniu 20 metrów. Drugim zastosowaniem jest uwolnienie energii konkretnym kierunku w postaci stożkowej eksplozji. Ta technika ma znacznie większy zasięg eksplozji niż Reberu lecz nie tworzy jakiejkolwiek fali uderzeniowej. Nie oznacza to jednak, że jest mniej niebezpieczna.
Obrazek
Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Finalny etap rozwoju Bakutona. Użytkownik zdejmuje kolejne ograniczenia i zyskuje ostateczną siłę eksplozji. Wybuchy są na tyle silne, że bez problemu przebijają się przez potężne bariery i ściany. Jedynie te najsilniejsze są w stanie się oprzeć destruktywnym właściwościom Bakutonu. Dotknięcie przeciwnika to praktycznie koniec, wybuchy potrafią rozszarpywać tkankę niczym suche liście. Użytkownik natomiast nic nie robi sobie z potężnych wybuchów pochodzących ze swojego ciała. Śmierć i zniszczenie każdym jednym ciosem - oto kwintesencja ostatniego etapu rozwoju.
Zasięg Wybuchu
3 metry (+6 metrów odczuwalnej fali uderzeniowej)
Statystyki
Bakuton Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 50 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Koszt Chakry
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości