Hoshigaki

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Hoshigaki

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Suikōdan no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Szczur → Klon → Smok → Baran
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak
Opis Podstawowa wręcz technika, będąca bazą dla późniejszych ofensywnych jutsu tego szczepu. Po złożeniu dość długiej sekwencji pieczęci z wody w wybranym przez użytkownika miejscu wystrzeliwuje wodny pocisk w kształcie rekina. Rozmiarami odpowiada jego odpowiednikowi w królestwie zwierząt, podobnie jak ostrymi zębami. Rekin wystrzeliwuje z wybranego miejsca w wybrany cel. Taki nagły atak, nawet po z lekka przydługawej kombinacji pieczęci, może skończyć się źle jeśli w ruch pójdą rekinie zęby. A nawet jeśli przeciwnik zablokuje ugryzienie, masa rekina i jego impet wystrzału wystarczą na odrzucenie go kilka metrów w tył. Użytkownik ma też możliwość wejścia do takiego rekina i z dużą prędkością (1,5 * Szybkość Postaci) podróżować pomiędzy akwenami bądź też po polu bitwy, nie może wtedy jednak używać innych technik. Rekin mimo tylu zalet nie jest wytrzymały i wystarczy zaledwie jeden cios, by zmienił się w mokrą plamę.
Obrazek
Nazwa
Bakusui Shōha
Ranga
B
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Zależy od kosztu chakry
Koszt
Opisany poniżej
Dodatkowe
Suiton D
Opis Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki. Koszt chakry jest różny w zależności od tego, jak dużo wody chcemy wygenerować:
  • Wielkość podobna do basenu - E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
  • Zalew - E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
  • Jezioro - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Nazwa
Goshokuzame
Ranga
B
Pieczęci
Złożenie dłoni i dotknięcie powierzchni wody
Zasięg
Zbiornik wodny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (3 rekiny)
Dodatkowe
Działa tylko w zbiornikach wodnych, Suiton D
Opis Technika idealna w sytuacji, gdy przeciwnik znajduje się pod powierzchnią wody. Po złożeniu dłoni i dotknięciu wody dłonią, z palców użytkownika wystrzeliwuje chakra i miesza się z wodą, tworząc kilka tworów w kształcie rekinów. Rekiny posiadają kilka ciekawych właściwości. Zniszczenie ich atakami czysto fizycznymi jest bardzo ciężkie z uwagi na samoczynną regenerację wodą ze zbiornika. Jeśli ofiara ma zamiar je zniszczyć to musi bardzo się postarać. Są też tak szybkie, jak szybki jest ich twórca, co w dobrych rękach może dać fantastyczne rezultaty. Główną bronią rekinów są ich ostre zęby, dzięki którym mogą powoli wykańczać oponenta pojedynczymi atakami bądź też jednocześnie rzucić się nań z zamiarem rozszarpania na kawałki. Mogą też wykorzystać swoją masę i pociągnąć przeciwnika w pożądanym kierunku, wcześniej chwytając go imponującymi szczękami. Poczynania rekinów nie trzeba (ale można) kontrolować na bieżąco, a one same podejmują określone działania mające na celu zmasakrowanie przeciwnika.
Obrazek
Nazwa
Amesuikōha
Ranga
A
Pieczęci Baran → Klon → Pies → Pieczęć specyficzna dla techniki → Szczur → Baran → Klon → Pies → Pieczęć specyficzna dla techniki → Szczur → Baran ->Dotknięcie powierzchni wody
Zasięg Max.
Zależny od użycia, max. 30 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 rekinów)
Statystyki
Małe rekiny
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton C
Opis Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i dotknięciu powierzchni wody, duże jej ilości wystrzeliwują w górę i formują się w znane z innych technik rekiny, połączone ze wzbijającym się w górę strumieniem. Można manipulować ich ruchem tak długo, jak użytkownik trzyma rękę na tafli wody. Rekiny traktowane są jako pociski w momencie uderzenia w cel, jednak da się je zniszczyć w czasie lotu - po zniszczeniu bądź przerwaniu strumienia łączącego rekiny ze zbiornikiem, woda z której składały się rekiny rozpryskuje się, a pojedyncze krople w ogromnych ilościach zmieniają się w miniaturowe rekiny z zadaniem dokładnie takim samym, co ich większe odpowiedniki. Miniaturowymi rekinami nie można sterować i lecą w tym samym kierunku, w którym leciał duży rekin w momencie zniszczenia. Może i są mniejsze, jednak nadciągają w ogromnych ilościach, przez co wszelkie próby uniku są na tyle ciężkie, że niemalże niewykonalne. Jutsu pełnie potencjału osiąga kiedy nadciąga z góry, w formie morderczego deszczu mogącego powstać również z inicjatywy wykonującego.
Nazwa
Dai Bakusui Shōha
Ranga
A
Pieczęci
Baran
Zasięg W przypadku fali kontrolowanej: 60 metrów szerokości i 20 metrów wysokości; W przypadku tworzenia bańki wody jako wstępu do Suirō Sameodori no Jutsu: średnica 50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 utrzymanie)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B
Opis Jak łatwo się można domyślić jest to lepsza wersja techniki Bakusui Shōha. Lepsza pod niemalże każdym względem. Jutsu polega, podobne jak pierwowzór, na wypluciu ogromnych ilości wody pod siebie i w efekcie stworzenie czegoś na wzór góry spiętrzonej wody wypluwanej na bieżąco z naszych ust. Kiedy odpowiednia ilość wody zostanie uformowana, użytkownik przerywa technikę i utrzymuje formę skupionej wody wedle swojej woli. Kiedy uzna, że najlepszy moment właśnie nadszedł, zbita w kupę woda zmienia się w ogromny strumień fal mknący w kierunku przeciwnika i ostatecznie zalewający ogromne obszary w kierunku poruszania się fali. Przedstawiciel Hoshigaki natomiast porusza się wraz z falami na ich grzbietach i steruje ruchem ogromnych mas wody, samemu spokojnie utrzymując się na powierzchni. Z uwagi na duże pole rażenia tej obszarowej techniki, ucieczka przed nią jest zadaniem bardzo ciężkim i podjęcie nieodpowiedniej decyzji skutkować może porwaniem przez falę i wylądowanie na dnie całkowicie nowego zbiornika wodnego, czyli finalnego efektu jutsu.
Obrazek
Nazwa
Daikōdan no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki
Zasięg Max.
55 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B
Opis Najpotężniejsza wersja Suikōdan no Jutsu i dodatkowo as w rękawie każdego Hoshigaki, który osiągnął mistrzowski wręcz stopień zaawansowania i wytworzył idealne warunki. Poprzez złożenie sekwencji pieczęci i posiadanie odpowiednio dużej ilości budulca, woda wokoło nas błyskawicznie przyjmuje formę ogromnego rekiniego pocisku. Jego rozmiary to zupełnie inna liga w porównaniu do reszty technik opartych na wizerunku drapieżnej ryby. Ogromny rekin pływa z równie ogromną prędkością i posiada umiejętność deklasującą techniki wysłane naprzeciw niemu. Jakiekolwiek jutsu zostanie wessane do jego wnętrza, zostanie zneutralizowane a chakra zostaje pochłonięta i użyta do wzmocnienia rekina. Im silniejszym jutsu zechce się skontrować technikę, tym silniejsza się ona staje i większe rozmiary osiąga. Przeciwnik chcący poradzić sobie z problemem takiego kalibru musiałby być istnym geniuszem.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Senshokukō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
125 metrów
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A
Opis Ostateczna wersja Goshokuzame i zazwyczaj ostatnia deska ratunku. O ile wcześniej byliśmy w stanie tworzyć niewielkie ilości rekinów, za pomocą tej techniki błyskawicznie wręcz formujemy je w liczbie tysiąca. Wymaga to oczywiście odpowiedniej ilości wody, efekt przechodzi jednak najśmielsze oczekiwania. Ogromna fala pełna ogromnej liczby wygłodniałych rekinów mknie w kierunku przeciwnika i praktycznie nie daje mu szans na przeżycie. Sama fala przypomina bardziej ogromną ścianę wypchaną po brzegi wodnymi rekinami z ich ostrymi zębiskami, gotowymi przy kontakcie z oponentem pozbawić go kawałka ciała bądź też życia. Po rozbiciu się fala rozpryskuje wodę na wszystkie strony, a wraz z nimi wygłodniałe rekiny. Z sytuacji na pewno da się znaleźć wyjście, jednak jak dotąd nikt z nielicznych nie przeżył, by o tym opowiedzieć.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Suirō Sameodori no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub przebywania w dużym zbiorniku wodnym, Suiton A
Opis Nazywana Ostateczną Techniką Szczepu Hoshigaki i jest w tym sporo racji, użycie jej zazwyczaj kończy walkę. Jutsu to zbiera okoliczną wodę i formuje w ogromną półkulę o średnicy na tyle dużej, na jaką może pozwolić użyta do jej stworzenia woda. Użytkownik znajduje się w centrum owej półkuli przez cały czas trwania techniki, którą wystarczy aktywować raz - potem nie trzeba jej podtrzymywać i będzie trwała jak długo użytkownik zapragnie. Kopula ta porusza się w wraz z użytkownikiem, przez co ten zawsze będzie w jej centrum. Jeśli uwięziony w wodnej kopule przeciwnik nie jest szybszy od przedstawiciela Hoshigaki, to znajduje się w poważnych tarapatach - nieważne jak by się starał, nie będzie w stanie uciec z pułapki i skończy mu się powietrze bądź zostanie zabity na inne sposoby. O ile technika jest wzorowa do użycia na samotnym przeciwniku, to w wypadku dwóch i więcej nie jest tak kolorowo. Kiedy dojdzie do rozdzielenia, użytkownik nie będzie mógł podążać za każdym i ostatecznie musi wybrać jednego na swoją ofiarę.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości