Hōzuki

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Hōzuki

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Suika no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
Dodatkowe
Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
Po rozwinięciu dziedziny klanowej na rangę C możliwa jest zamiana wybranej części ciała w wodę na własne życzenie. Koszt chakry jest taki sam jak w przypadku samoczynnego skroplenia.
Nazwa
Suihō no jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
Dodatkowe
Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.
Obrazek
Nazwa
Gōsuiwan no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 3 tury)
Dodatkowe
+60 Siły
Opis Technika pozwalająca na "dopakowanie" swojej kończyny i tym samym zwiększenia dotkliwości zadawanych ciosów. Poprzez skupienie dużych ilości wody w wybranej części ciała, ta staje się wyraźnie większa od reszty ciała. Może to lekko zaburzyć poczucie równowagi, jednak poza tym nieznacznym detalem technika nie ma praktycznie żadnych wad. Wzmocniona kończyna może być używana na bardzo wiele sposobów, wszystko zależy od sytuacji i samego użytkownika. Skupienie większych ilości wody w jednej części ciała wymaga utrzymania jej porcją chakry raz na jakiś czas.
Nazwa
Mizudeppō no jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Złożenie dłoni w "pistolet"
Zasięg
4m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niepozorna, jednak bardzo zabójcza technika w asortymencie wykonującego. Nie wymaga żadnych pieczęci, jedynym wymaganiem jest złożenie palców dłoni w taki sposób, by przypominały pistolet. Potem należy wycelować swoją palcową broń w potencjalną ofiarę. W małym palcu zaczyna kumulować się woda, która chwilę później wychodzi z palca i przyjmuje formę małej kulki. Wtedy następuje wystrzał - kulka z dużą prędkością odłącza się od palca i mknie przed siebie, przebijając wszystko na swojej drodze. Technika posiada niebywałą siłę penetracyjną, zdolną bezproblemowo przebić człowieka na wylot, o wszelakich barierach rangi B nie wspominając. Wadą techniki jest absurdalnie wręcz mały zasięg techniki, która przed wystrzałem potrzebuje 2-3 sekund na uformowanie się. Od rangi A możliwym jest wystrzelenie dwóch pocisków jednocześnie - po jednym na dłoń.
Obrazek
Nazwa
Sakana Akuna no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Zamiana ciała w wodę techniką Suika no Jutsu, duży zbiornik wody
Opis Technika polega na wcześniejszej zamianie ciała w wodę, po czym wniknięcia do dowolnego zbiornika wodnego. Następnie Hōzuki przejmuje kontrolę nad ogromną ilością wody, którą formuje w gigantyczną falę. Użytkownik może zmaterializować się w dowolnym miejscu przejętej wody, przykładowo w celu niespodziewanego ataku na pochwyconego przez wodę przeciwnika. Technika jest też idealną odpowiedzią na wszelkiego rodzaju techniki Katon, które w starciu z tą techniką nie mają najmniejszych szans, poza tymi najpotężniejszymi. Efekt jest tym lepszy, im więcej wody przejmiemy, mogąc powalić nawet największe summony czy Biju!
Nazwa
Mizu Fūsen no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
2m (stworzenie) | 25 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 15 baniek)
Statystyki
Dodatkowe
Zamiana nóg w olej techniką Suika no Jutsu
Opis Poprzez zamianę stóp w olej i rozprowadzenie go na małym obszarze wokoło nas, możliwym jest wytworzenie kilkunastu baniek, które wychodzą z powierzchni naoliwionej ziemi. Bańki są bliźniaczo podobne do tych używanych w technikach klanu Shabondama. Te jednak stworzone są z oleju i pełnią rolę pocisków. Są one bardzo szybkie i po trafieniu w cel wywołują wybuch na obszarze 1m od miejsca uderzenia. Pociski nie są naprowadzane, raz posłane będą lecieć do przodu póki nie stracą swojej formy i nie rozprysną się.
Obrazek
Nazwa
Jōki Bōi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
150m
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Zaawansowana technika, która pozwala stworzyć klona złożonego zarówno z wody jak i oleju. Klon ten różni się od reszty swoim zastosowaniem. Klon nie jest w stanie użyć żadnej techniki, nawet nie wygląda jak twórca. Twór ten ma jednak inne cechy, które czynią go niesamowicie groźną techniką. Klon jest mały i tworzony wraz z szerokim, płaskim ostrzem doczepionym do jego przedramienia. Klon jest też bardzo szybki i zwinny, może więc błyskawicznie szatkować wrogów. Im dłużej klon się porusza, tym szybciej w jego ciele wzrasta temperatura. Z czasem klon zwiększa swoje rozmiary, co idzie w parze z ogromną utratą prędkości. Klon puchnie i zwiększa swoje rozmiary, a kiedy dorównuje ogromnym summonom, pokłady nagromadzonej pary o ogromnej temperaturze rozsadzają klona. Wybuch obejmuje zasięgiem 25m terenu wokoło klona. Ktokolwiek znajdzie się w zasięgu zostanie niemalże ugotowany żywcem. Po wybuchu klon zaczyna się chłodzić i ponownie powraca do swoich małych rozmiarów, a cykl zaczyna się od początku. Powstrzymanie klona przed kolejnymi wybuchami to zadanie bardzo trudne, gdyż kiedy się go pochwyci podczas jego poruszania się, ten ostatecznie i tak wybuchnie. Pokonanie techniki jest więc bardzo trudnym zadaniem.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości