Hyūga
: 3 sie 2018, o 11:37


- Nazwa
- Byakugan: Reberu Di
- Ranga
- D
- Pierwszy stopień rozwoju Byakugana. Użytkownik od teraz jest w stanie aktywować swe Dōjutsu, co objawia się pojawieniem się delikatnych rys na tęczówkach oraz uwydatnieniem się żył wokół oczu. Dzięki tej umiejętności shinobi zyskuje wszystkie bonusy Białych Oczu, a co z tym idzie - dostaje on możliwość opanowania pierwszych technik swego klanu. Nie jest to na razie zbyt wiele, ale nawet teraz odpowiednio użyte mogą wpłynąć na wynik walki.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +10 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Rirīsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalny (1/2 podtrzymanie) (koszt wzrasta podczas używania na większej powierzchni ciała niż, np. dłonie)
- Siła ataku
- 60
- Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Możliwe jest też odbijanie broni miotanych. Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też użycie techniki na substancjach fizycznych jak np. liny, ubrania i tym podobne tkaniny.
- Nazwa
- Shōtei
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Minimalny
- Siła ataku
- 60
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości
- Jūken Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego percepcja użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się percepcję użytkownika powiększoną o 10 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
- Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
- Nazwa
- Mizu Hari
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Rzutu
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (5 igieł)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika pozwala na uformowanie chakry - aczkolwiek lepsze efekty dają igły stworzone np. z wody (nie wymaga to dodatkowych technik, można je tworzyć również za pomocą Mizu Hari, o ile ma się w pobliżu wodę) - w igły na zewnątrz swojego ciała, a następnie ciśnięcie nimi w stronę interesującego nas obiektu. Dzięki wykorzystaniu Byakugana jesteśmy w stanie trafić nawet w tak małe stworzenia jak pszczoły i je tym samym przeciąć.
- Nazwa
- Hakke Jūroku Shō
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Siła
- 40
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +10 szybkości
- Jūken Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego percepcja użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się percepcję użytkownika powiększoną o 10 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 12h przerwa fabularna, lub wizyta w szpitalu
- Opis Technika Szesnastu Dłoni Ośmiu Trygramów, jest pierwszą z rodziny technik polegających na szybkim ataku na większą ilość tenketsu w układzie chakry przeciwnika przy pomocy stylu Jūken. Kombinacja składa się z czterech etapów, gdzie zadajemy po kolei cztery serie ciosów: dwa, dwa, cztery i na koniec osiem. Trafienie wszystkimi uderzeniami zamyka szesnaście punktów tenketsu na ciele przeciwnika, co trochę spowalnia ruchy oraz nieznacznie osłabia jego korzystanie z chakry (Kontrola Chakry obniżona o 1 rangę). Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Wyższa ranga kontroli Białych Oczu daje użytkownikowi kilka bonusów. Po pierwsze, zyskuje on dostęp do silniejszych technik klanowych, zaś lepsza władza nad Byakuganem pozwala im poprawić zasięgi wzroku. Dodatkowo, shinobi otrzymuje możliwość gwałtownego wyzwalania chakry ze swoich tenketsu, dzięki czemu mogą wytwarzać specjalne podmuchy odpychające przeciwnika... lub wykorzystać to, by np. przyspieszyć swoje ruchy lub wzmocnić skoki.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +20 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakke Kūshō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5m + Odrzut na 15 metrów
- Siła
- 100
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do percepcji
- Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Jūkenpō Ichigekishin
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 1 metr wokół ciała
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika pozwala na wykorzystanie punktów tenketsu na dowolnej części swojego ciała, a następnie wypuszczeniu z niej fali chakry, która skutecznie jest w stanie odepchnąć atakującego bądź przytrzymującego nas przeciwnika bez potrzeby odwracania się w jego stronę. Za jej pomocą można też uszkadzać osłony i inne unieruchamiające techniki.
- Nazwa
- Hakke Sanjūni Shō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Siła
- 80
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
- Jūken Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego percepcja użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się percepcję użytkownika powiększoną o 20 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 24h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo C lub 12h wizyta w szpitalu
- Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tenketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (Obniżenie Kontroli Chakry o 2 rangi). Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Bi
- Ranga
- B
- Kolejny poziom rozwoju daje użytkownikowi kolejne wzmocnienie jego Byakugana. Kontrola zasięgu wzroku przychodzi mu z łatwością i nie ma on problemu z przełączaniem się między widokiem na odległość i wokół siebie. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - jest on w stanie wyzwalać chakrę ze swoich tenketsu w taki sposób, by jej gęstość była w stanie zatrzymać nadchodzące uderzenia.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +30 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakke Kūhekishō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 10m + Odrzut na 30 metrów
- SIła
- 140
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (koszt na obie dłonie)
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk. Na czas używania techniki dostajemy +30 do percepcji
- Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Shugohakke Rokujūyon Shō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu 10 metrów od używającego
- Statystyki
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(1/2 za utrzymanie)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Ofensywno - defensywna technika która polega na ciągłym emitowaniu strumieni chakry płynących z dłoni tworząc w ten sposób ostre ostrza chakry, które bez problemu przecinają mniejsze obiekty (zwierzęta, owady, shurikeny, kunaie) i poważnie ranią większe. Użytkownik techniki jest w stanie ponadto kontrolować szerokość wytworzonej w ten sposób kopuły dzięki czemu może gwałtownie zmienić jej zasięg i pokryć swoją defensywą większy teren wciągając w linie ostrzy swoich przeciwników.
- Nazwa
- Hakke Rokujūyon Shō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Siła
- 120
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō, na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości
- Jūken Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego percepcja użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się percepcję użytkownika powiększoną o 30 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 48h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo B lub 24h wizyta w szpitalu
- Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tenketsu przeciwnik ma ogromne problemy z kontrolowaniem własnej chakry i używaniem technik (Kontrola Chakry obniżona o 3 rangi). Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Na tym poziomie shinobi jest już w stanie za pomocą Byakugana przeskanować nawet całe wioski jednocześnie, nie popełniając przy tym najmniejszej pomyłki - praktycznie nic się nie ukryje przed Dōjutsu użytkownika. Kontrola chakry Hyūgi pozwala mu na użytkowanie znacznie silniejszych technik klanowych - z czego te silniejsze są już w stanie nawet zabić przeciwnika. Żarty się skończyły - walka z kimś na tej randze jest niezwykle niebezpieczna dla zdrowia.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +40 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakkeshō Kaiten
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu trzech metrów
- Statystyki
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 podtrzymanie)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Defensywna technika klanu Hyuuga, która rekompensuje ślepu punkt Byakugana. Użytkownik techniki w trakcie jej trwania wypuszcza ogromne ilości chakry przez punkty na swoim ciele dzięki czemu tworzy silnie obracającą się kopułę z chakry, która odbija wszystko co się do niej zbliży. Użytkownik techniki może dowolnie kierować mocą kopuły oraz jej zasięgiem (dzięki obracaniu się) co pozwala mu na przystosowanie się do wymaganej sytuacji. Wśród członków klanu Hyuuga technika nazywana jest absolutną obroną.
- Nazwa
- Hakke Hasangeki
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15m + Odrzut na 50 metrów
- SIła
- 180
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe Wymagana znajomość Hakke Kūshō. Na czas używania techniki dostajemy +40 do percepcji
- Opis Odmiana techniki Hakke Kūshō, która wydaje się znacznie potężniejsza od swojej poprzedniczki. W trakcie techniki użytkownik zbiera chakrę w dłoni, a następnie uderza nią w przeciwnika poczynając groźne uszkodzenia wewnątrz organizmu przeciwnika, a także odrzucając go mocno do tyłu i zwalając z nóg. Siła uderzenia jest na tyle silna, że przeciwnik który po drodze wpadnie na skałę lub drzewo – niszczy je.
- Nazwa
- Jūho Sōshiken
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- SIła
- 180
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Użytkownik techniki formuje na swoich dłoniach powłokę chakry przypominającą lwie głowy, a następnie przy ich pomocy zadaje szybkie ciosy przeciwnikowi, któremu wydaje się jakby walczył z większą ilość wrogów. Ciosy atakują jego wewnętrzny układ chakry tym samym stosunkowo już po kilku atakach obezwładniając wroga, który nie jest w stanie korzystać z chakry. Każda trafiony cios obniża Kontrolę Chakry o 1 rangę (mogą się kumulować, do czterech włącznie).

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Ranga mistrzowska. Od tej pory wzrok Hyūgi staje się tak doskonały, że nic nie jest w stanie się przed nim ukryć - shinobi staje się perfekcyjnym zwiadowcą. Nawet walczący na dystans mogą mieć problemy z kimś na tym poziomie... po prostu dlatego, że użytkownik Byakugana jest w stanie zobaczyć przeciwnika, zanim on zobaczy jego. W wielu przypadkach próba nawiązania pojedynku z kimś tej rangi jest zwyczajnym samobójstwem.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +50 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Siła
- 200
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō, na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości
- Jūken Jeżeli podczas trafienia bezpośredniego percepcja użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się percepcję użytkownika powiększoną o 50 punktów. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 72h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo A lub 36h wizyta w szpitalu
- Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tenketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga. Wszystkie ataki wyprowadzane są w jedną turę.
Stara Hyūga


- Nazwa
- Byakugan: Reberu Di
- Ranga
- D
- Pierwszy stopień rozwoju Byakugana. Użytkownik od teraz jest w stanie aktywować swe Dōjutsu, co objawia się pojawieniem się delikatnych rys na tęczówkach oraz uwydatnieniem się żył wokół oczu. Dzięki tej umiejętności shinobi zyskuje wszystkie bonusy Białych Oczu, a co z tym idzie - dostaje on możliwość opanowania pierwszych technik swego klanu. Nie jest to na razie zbyt wiele, ale nawet teraz odpowiednio użyte mogą wpłynąć na wynik walki.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +10 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Rirīsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalny (1/2 podtrzymanie) (koszt wzrasta podczas używania na większej powierzchni ciała niż, np. dłonie)
- Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych.
- Nazwa
- Shōtei
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Minimalny
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości
- Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
- Nazwa
- Mizu Hari
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Rzutu
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (5 igieł)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika pozwala na uformowanie chakry - aczkolwiek lepsze efekty dają igły stworzone np. z wody (nie wymaga to dodatkowych technik, można je tworzyć również za pomocą Mizu Hari, o ile ma się w pobliżu wodę) - w igły na zewnątrz swojego ciała, a następnie ciśnięcie nimi w stronę interesującego nas obiektu. Dzięki wykorzystaniu Byakugana jesteśmy w stanie trafić nawet w tak małe stworzenia jak pszczoły i je tym samym przeciąć.
- Nazwa
- Hakke Jūroku Shō
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +10 szybkości
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 12h przerwa fabularna, lub wizyta w szpitalu
- Opis Technika Szesnastu Dłoni Ośmiu Trygramów, jest pierwszą z rodziny technik polegających na szybkim ataku na większą ilość tenketsu w układzie chakry przeciwnika przy pomocy stylu Jūken. Kombinacja składa się z czterech etapów, gdzie zadajemy po kolei cztery serie ciosów: dwa, dwa, cztery i na koniec osiem. Trafienie wszystkimi uderzeniami zamyka szesnaście punktów tenketsu na ciele przeciwnika, co trochę spowalnia ruchy oraz nieznacznie osłabia jego korzystanie z chakry (Kontrola Chakry obniżona o 1 rangę).

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Wyższa ranga kontroli Białych Oczu daje użytkownikowi kilka bonusów. Po pierwsze, zyskuje on dostęp do silniejszych technik klanowych, zaś lepsza władza nad Byakuganem pozwala im poprawić zasięgi wzroku. Dodatkowo, shinobi otrzymuje możliwość gwałtownego wyzwalania chakry ze swoich tenketsu, dzięki czemu mogą wytwarzać specjalne podmuchy odpychające przeciwnika... lub wykorzystać to, by np. przyspieszyć swoje ruchy lub wzmocnić skoki.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +15 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakke Kūshō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5m + Odrzut na 15 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do percepcji
- Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Jūkenpō Ichigekishin
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 1 metr wokół ciała
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika pozwala na wykorzystanie punktów tenketsu na dowolnej części swojego ciała, a następnie wypuszczeniu z niej fali chakry, która skutecznie jest w stanie odepchnąć atakującego bądź przytrzymującego nas przeciwnika bez potrzeby odwracania się w jego stronę. Za jej pomocą można też uszkadzać osłony i inne unieruchamiające techniki.
- Nazwa
- Hakke Sanjūni Shō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 24h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo C lub 12h wizyta w szpitalu
- Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tenketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (Obniżenie Kontroli Chakry o 2 rangi)

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Bi
- Ranga
- B
- Kolejny poziom rozwoju daje użytkownikowi kolejne wzmocnienie jego Byakugana. Kontrola zasięgu wzroku przychodzi mu z łatwością i nie ma on problemu z przełączaniem się między widokiem na odległość i wokół siebie. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - jest on w stanie wyzwalać chakrę ze swoich tenketsu w taki sposób, by jej gęstość była w stanie zatrzymać nadchodzące uderzenia.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +20 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakke Kūhekishō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 10m + Odrzut na 30 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (koszt na obie dłonie)
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk
- Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Shugohakke Rokujūyon Shō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu 10 metrów od używającego
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(1/2 za utrzymanie)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Ofensywno - defensywna technika która polega na ciągłym emitowaniu strumieni chakry płynących z dłoni tworząc w ten sposób ostre ostrza chakry, które bez problemu przecinają mniejsze obiekty (zwierzęta, owady, shurikeny, kunaie) i poważnie ranią większe. Użytkownik techniki jest w stanie ponadto kontrolować szerokość wytworzonej w ten sposób kopuły dzięki czemu może gwałtownie zmienić jej zasięg i pokryć swoją defensywą większy teren wciągając w linie ostrzy swoich przeciwników.
- Nazwa
- Hakke Rokujūyon Shō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō, na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 48h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo B lub 24h wizyta w szpitalu
- Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tenketsu przeciwnik ma ogromne problemy z kontrolowaniem własnej chakry i używaniem technik (Kontrola Chakry obniżona o 3 rangi)

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Na tym poziomie shinobi jest już w stanie za pomocą Byakugana przeskanować nawet całe wioski jednocześnie, nie popełniając przy tym najmniejszej pomyłki - praktycznie nic się nie ukryje przed Dōjutsu użytkownika. Kontrola chakry Hyūgi pozwala mu na użytkowanie znacznie silniejszych technik klanowych - z czego te silniejsze są już w stanie nawet zabić przeciwnika. Żarty się skończyły - walka z kimś na tej randze jest niezwykle niebezpieczna dla zdrowia.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +25 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakkeshō Kaiten
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu trzech metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 podtrzymanie)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Defensywna technika klanu Hyuuga, która rekompensuje ślepu punkt Byakugana. Użytkownik techniki w trakcie jej trwania wypuszcza ogromne ilości chakry przez punkty na swoim ciele dzięki czemu tworzy silnie obracającą się kopułę z chakry, która odbija wszystko co się do niej zbliży. Użytkownik techniki może dowolnie kierować mocą kopuły oraz jej zasięgiem (dzięki obracaniu się) co pozwala mu na przystosowanie się do wymaganej sytuacji. Wśród członków klanu Hyuuga technika nazywana jest absolutną obroną. Technika chroni również przez jutsu elementarnymi do poziomu A włącznie, oraz technikami penetracyjnymi do B włącznie
- Nazwa
- Hakke Hasangeki
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15m + Odrzut na 50 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymagana znajomość Hakke Kūshō
- Opis Odmiana techniki Hakke Kūshō, która wydaje się znacznie potężniejsza od swojej poprzedniczki. W trakcie techniki użytkownik zbiera chakrę w dłoni, a następnie uderza nią w przeciwnika poczynając groźne uszkodzenia wewnątrz organizmu przeciwnika, a także odrzucając go mocno do tyłu i zwalając z nóg. Siła uderzenia jest na tyle silna, że przeciwnik który po drodze wpadnie na skałę lub drzewo – niszczy je.
- Nazwa
- Jūho Sōshiken
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Użytkownik techniki formuje na swoich dłoniach powłokę chakry przypominającą lwie głowy, a następnie przy ich pomocy zadaje szybkie ciosy przeciwnikowi, któremu wydaje się jakby walczył z większą ilość wrogów. Ciosy odpycha wroga, a także atakują jego wewnętrzny układ chakry tym samym stosunkowo już po kilku atakach obezwładniając wroga, który nie jest w stanie korzystać z chakry.

- Nazwa
- Byakugan: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Ranga mistrzowska. Od tej pory wzrok Hyūgi staje się tak doskonały, że nic nie jest w stanie się przed nim ukryć - shinobi staje się perfekcyjnym zwiadowcą. Nawet walczący na dystans mogą mieć problemy z kimś na tym poziomie... po prostu dlatego, że użytkownik Byakugana jest w stanie zobaczyć przeciwnika, zanim on zobaczy jego. W wielu przypadkach próba nawiązania pojedynku z kimś tej rangi jest zwyczajnym samobójstwem.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonusy
- +30 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
- Nazwa
- Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō, na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości
- Leczenie Aby odblokować tenketsu potrzebna jest 72h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo A lub 36h wizyta w szpitalu
- Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tenketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga.