Inuzuka

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Inuzuka

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Shikyaku no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe Po aktywowaniu techniki, Shikayaku no jutsu staje się aktualnie używanym stylem walki Inuzuka. Podczas jej trwania istnieje możliwość korzystania z poznanych technik taijutsu uniwersalnych jednak ich bonusy do statystyk podczas wykonywania zostają zastąpione przez stałe bonusy z Shikyaku no jutsu. Podczas używania technik klanowych, bonusy sumują się. Inuzuka posługuje się tym stylem w stopniu zaawansowania równym rozwojowi dziedziny klanowej. Bonusy do statystyk nie łączą się ze wspomagaczami.
Opis Proste jutsu, dostępne tylko dla klanu Inuzuka. Technika ta pozwala na wyostrzenie zmysłów użytkownika do poziomu, który standardowo osiągnąć mogą tylko zwierzęta. Tym jednak, co poprawia się najbardziej jest węch - staje się on niezwykle wyczulony, co pomaga np. w tropieniu. Na czas tego trybu pazury Inuzuki wydłużają się i stają się ostre (nie uniemożliwiają składania pieczęci), a jego ruchy stają się typowo zwierzęce - przygarbiona sylwetka, poruszanie się na czworaka ze zwiększoną szybkością i siłą. Sygnałem aktywacji jest niewielka otoczka chakry. Ruchy użytkownika podczas walki zmieniają się na bardziej drapieżne i nieprzewidywalne, co pozwala mu na skuteczne wykorzystanie wszystkich nowo nabytych cech.
Bonusy Wzmocniony węch (wzrasta do poziomu węchu ninkena)

D: +10 Szybkość, +10 Siła
C: Szybkość +15, +15 Siła
B: Szybkość +20, +20 Siła
A: Szybkość +25, +25 Siła
S: Szybkość +30, +30 Siła
Bonusy na każdej randze nie sumują się.
Nazwa
Dainamikkumakingu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 15 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jest to technika, którą trudno zaliczyć do "jutsu" jako takich, lecz jest ona dosyć powszechnie stosowana przez członków klanu Inuzuka. Polega ona na wysłaniu swojego psa w kierunku przeciwnika, ten zaś oddaje na niego mocz. Efekt tej techniki jest na dłuższą metę pomocny, gdy akurat shinobi ściga przeciwnika - mocz ma bardzo intensywny zapach, który Inuzuka potrafią wyczuć nawet z bardzo dalekich dystansów. Dodatkowo mocz jest lekko żrący, mogąc wywołać pomniejsze oparzenia.
Nazwa
Jūjin Bunshin
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Na psa
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% za psa, płaci użytkownik
Dodatkowe Kontrola Chakry przemienionego ninkena jest o dwa poziomy niższa niż samego Inuzuki (minimum E).
Opis Specyficzna technika, używana głównie w trakcie pojedynków. Po przesłaniu chakry dla swojego pupila, zwierzak natychmiastowo przyjmuje kształt swojego właściciela. Jest on wtedy właściwie nie do odróżnienia, zachowuje swoje własne atrybuty z pierwotnej formy i może używać wszystkich znanych swojemu panu technik klanowych oraz taijutsu, ale nie potrafi posługiwać się broniami ze stylów Bukijutsu. Pies może mówić o ile potrafi w swojej naturalnej formie.
Nazwa
Tsūga
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
25 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Siły.
Opis Jedno z podstawowych jutsu ofensywnych klanu Inuzuka. Użytkownik po aktywacji tej techniki zaczyna kręcić się wokół własnej osi z dość znaczącą prędkością. Gdy podczas obracania natrafi on na cel (np. człowieka), zadaje mu dość duże obrażenia, działając nieco na zasadzie wiertła. Technika jest na tyle silna, by używający jej shinobi mógł bez problemu przeszyć sobą dość grubą gałąź.
Nazwa
Sajin no Mai
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Sfera o promieniu 2 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podłoże z ziemi lub piachu
Opis Używając przednich łap, psy kopią w ziemi, dzięki czemu wzburzają kurz utrudniający widoczność przeciwnika. Przy użyciu techniki można także wykopać dużą dziurę w krótkim czasie. Technika nie działa natychmiastowo, lecz narasta podczas wykonywania. Po zakończeniu kopania chmura pyłu utrzymuje się przez 1 turę.
Obrazek
Nazwa
Gatsūga
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wymaga znajomości Tsūga | Podczas wykonywania techniki: +20 Siły.
Opis Szersza wersja Tsūgi. Shinobi tym razem jednak porusza się szybciej, a żeby tego było mało - jednocześnie ze swoim czworonogim towarzyszem. Dzięki temu mogą we dwóch zadać dosyć znaczące obrażenia przeciwnikowi, na którego natrafią, a ich siła spokojnie pozwala na zniszczenie kamiennej ściany. Pies może poruszać się niezależnie od właściciela, dzięki czemu mogą oni zaatakować z różnych stron, utrudniając unik.
Obrazek
Nazwa
Gatenga
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.
Opis Swego rodzaju wariacja na temat Gatsūgi. Tym razem jednak zarówno shinobi, jak i jego pies wirują wokół innej, poziomej osi obrotu, co sprawia, że zmieniają się oni w coś w rodzaju dysków. Krańce tychże wytworów są bardzo ostre, co skutkuje ogromnymi obrażeniami zadanymi celowi. Nie mówiąc już o tym, że drzewa i kamienne ściany są bez szans. Dyski poruszają się ze znaczącą prędkością i trudno ich uniknąć.
Obrazek
Nazwa
Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Na ciało
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% + połowa z tego od psa
Dodatkowe Inuzuka otrzymuje bonus do statystyk równy bonusowym punktom z rasy ninkena (zależnym od poziomu dziedziny klanowej Inuzuki).
Opis Jedna z legendarnych technik Inuzuka, które wywołują niemały zamęt na polu bitwy. Po złożeniu przez właściciela odpowiednich pieczęci, pies wskakuje na głowę człowieka i razem zaczynają korzystać z chakry. Efektem techniki jest transformacja w wielkiego, dwugłowego wilka o nazwie Sotoro. Wielkość zwierzęcia (około 8 metrów w kłębie) sprawia, że każdy jego cios jest potężny, a szybkość zaskakująco duża.
Nazwa
Garōga
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
50 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō | Podczas wykonywania techniki: +40 Siły.
Opis Technika wymaga użycia Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Po zmianie w wielkiego dwugłowego wilka użytkownik i pies zaczynają się kręcić, tym samym wprowadzając w ruch wilka. Jest to podobna technika do Gatsugi. Bezpośrednie trafienie tą techniką najczęściej kończy się śmiercią. Jedynym minusem tej techniki jest to, że wilkiem ciężko się steruje, ponieważ nic się nie widzi, dlatego również niezbędne jest użycie techniki Dainamikkumakingu, w celu naznaczenia celu. Dzięki temu użytkownik może trafić w cel, za pomocą węchu.
Obrazek
Nazwa
Jinjū Kongō Henge: Santōrō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% + połowa z tego od psa
Dodatkowe Wymaga znajomości Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Należy uprzednio użyć Kage Bunshin no Jutsu lub mieć drugiego ninkena. Inuzuka otrzymuje bonus do statystyk równy sumie bonusowych punktów z ras obu ninkenów (zależnych od poziomu dziedziny klanowej Inuzuki). W przypadku użyciu jednego ninkena i Kage Bunshina, bonus do statystyk wynosi 150% bonusu przyznawanego z jednego ninkena.
Opis Rozwinięcie techniki Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Tym razem wraz z własnym klonem lub drugim Ninkenem tworzymy nie dwu, a trójgłowego wilka Santōrō. Jednak to nie koniec różnic. Oprócz oczywistych plusów jakim są dodatkowe oczy oraz szczęki i tak dalej, dochodzi także większa siła. Pazury bez problemu mogą przecinać ludzi w pół, a szczęki miażdżyć głazy. Technika ta również umożliwia użycie jutsu Ooiga Gatenga.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Ooiga Gatenga
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
50 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Kongō Henge: Santōrō | Podczas wykonywania techniki: +40 Siły i +35 Szybkości.
Opis Potężniejsza wersja Gatengi wykorzystująca przemianę w trójgłowego wilka Santōrō. Tak samo jak w poprzedniej wersji użytkownik zaczyna się kręcić wokół pionowej osi tworząc niesamowicie ostry dysk. Technika jednak umożliwia oderwanie się od podłoża i obracanie dyskiem ustawiając go pod dowolnym kątem do gleby. Również można nim sterować skręcając na boki mimo większej siły. Przecinanie głazów czy nawet stalowych kolumn nie jest problemem. Prędkość również wzrasta co w połączeniu ze sterowaniem sprawia, że technika ta jest niemal nie do uniknięcia.
Nazwa
Chō Garōga
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō, wymaga znajomości Garōga | Podczas wykonywania techniki: +60 Siły i +15 Szybkości.
Opis Technika będąca jedynie usprawnieniem jutsu Garōga. Wykonanie jest niemalże identyczne, lecz tym razem użytkownik wraz ze swoim Ninkenem potrzebują chwili czasu na przygotowanie się, by po chwili ruszyć wielokrotnie szybciej i z większą siłą niż w słabszej wersji. To jednak nie koniec - technika nie wymaga jak poprzedniczka użycia Dainamikkumakingu, by trafić w cel. Zakres sterowania jest równie niski jak w przypadku techniki Garōga. Słabsza wersja niemalże przebijała jedną bramę Rashōmon, to jutsu bez problemu przebija się przez Kuchiyose: Sanjū Rashōmon, czyli trzy bramy nie tracąc nawet na swojej początkowej sile. To właśnie brutalna moc czyni tą technikę tak potężną.

0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość