Jūgo

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Jūgo

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Teashi no Kakuchō
Ranga
C
Poziom
Klątwa
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 5 metrów)
Opis Technika ta jest tylko wstępem do możliwości, jakie posiada szczep Jūgo. Użytkownik tego podstawowego jutsu poddaje swoje ciało częściowej transformacji (poziomu pierwszego), wywołanej pobraniem czystej chakry natury. Dzięki temu kończyna shinobi może się wydłużyć, pozwalając mu na schwytanie przeciwnika lub dostaniu się do normalnie niedostępne miejsce lub po prostu wykonanie jakiejś czynności (jak np. pociągnięcie za dźwignię) na odległość. Sposobów wykorzystania jest wiele i jedynymi ograniczeniami są rozmiary celu i zasięg techniki, która w najlepszym wypadku może osiągnąć około 15 metrów. Uwaga: powrót do normalnych rozmiarów kończyny odbywa się bez ponoszenia kosztów chakry.
Nazwa
Jigoku Burō
Ranga
C
Poziom
Klątwa
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dłonie użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
[/tname]
Dodatkowe Na czas trwania techniki dostajemy +30 Siły do aktywnej ręki.
Opis Kolejna umiejętność związana z umiejętnością pobierania chakry natury, jaką posiada wyżej opisany szczep. Użytkownik przesyła nagromadzoną chakrę natury do jednej ze swoich rąk. Pod wpływem transformacji objętość tkanki mięśniowej gwałtownie się rozrasta, a skóra staje się niezwykle twarda, przyjmując jednocześnie typową dla Senninki szaraw.barwę. W wyniku takiego działania siła ciosu pięścią znacząco rośnie, zaś trafiony przeciwnik... co tu dużo mówić, ma pecha. Ręka jest nieznacznie mniej wrażliwa na obrażenia niż w przypadku przedramienia bez aktywowanej techniki, zaś siła takich mięśni jest zauważalnie większa.
Nazwa
Akkusu Ken o Hakai Suru
Ranga
C
Poziom
Klątwa
Pieczęci
Brak
Zasięg
Przedramię użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Na czas trwania techniki dostajemy +15 siły do aktywnej ręki.
Opis Następna już z rzędu możliwa transformacja przedramienia członka klanu Jūgo. Tym razem chakra natury pobrana poprzez Senninka dostaje się do ręki, wzmacniając mięśnie i powiększając kończynę. Brzmi podobnie jak Jigoku Burō, co? Tyle że tutaj mamy jedną, za to znaczącą różnicę - większość chakry trafia do jednego segmentu skóry, tworząc na ręce narośl w kształcie topora. Poczekajcie, to nie jest zwykła narośl, a prawdziwy, naturalny topór! Uderzenie taką bronią w połączeniu z odpowiednio wysoką siłą użytkownika jest w stanie rozkruszyć kamienne płyty lub ściąć dość grube drzewa, a także sama struktura jest na tyle silna, by umożliwić zablokowanie ciosu bronią sieczną, nie odnosząc obrażeń. Dodatkowo na reszcie ręki pojawiają się kolce, będące dodatkową ochroną ręki, lecz nie są one tak wytrzymałe jak sam topór.
Obrazek
Nazwa
Karada Shīrudo
Ranga
B
Poziom
Przemiana
Pieczęci
Brak
Zasięg
Przedramię użytkownika
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Na czas trwania techniki dostajemy +25 wytrzymałości na tarczy.
Opis Tym razem rozpatrujemy technikę stricte defensywną, polegającą na stworzeniu szerokiej prostokątnej tarczy umieszczonej na ramieniu członka tajemniczego klanu Jūgo, którą można się posłużyć do zablokowania nadchodzącego uderzenia. Narośl pozwala znacznie łatwiej się bronić przed atakami, jednak równocześnie utrudnia atakowanie ręką na której wytworzyło się takową tarczę. Wszelkie bardziej dotkliwe rany zadane w tarczę nie mają wpływu na ciało użytkownika, więc nie trzeba się martwić o swoje zdrowie.
Nazwa
Būsutā
Ranga
B
Poziom
Przemiana
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okolice łokcia użytkownika
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Na czas korzystania z tego "tarana" dostajemy 50 siły.
Opis Bardzo silna i brutalna technika, znacząco wzmacniająca uderzenia shinobi z tego tajemniczego klanu. Użytkownik najpierw musi wyprowadzić silny cios, który dosięgnie przeciwnika. Następnie, gdy ten siłuje się, będąc w pozycji do bloku, członek szczepu Jūgo wytwarza ze swojego ciała ogromny tłok, który stopniowo się naciąga, by ostatecznie zostać z dużym impetem wciągniętym z powrotem. Efektem jest drastyczne rozszerzenie siły takiego ciosu, który jest w stanie bez najmniejszego problemu skruszyć kamienny mur. O kościach nie wspominając.
Obrazek
Nazwa
Kassokuken:Ichishiki
Ranga
A
Poziom
Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Na czas korzystania z techniki dostajemy +50 siły i + 30 szybkości.
Opis Jest to jednaz technik dostępnych dla tych członków klanu Jūgo, którzy osiągnęli najwyższy stopień wtajemniczenia w sztuce swego szczepu - transformacji natury poziomu trzeciego. Jest to też wzmocniona wersja Būsutā - Aktywujący tę sztukę przesyła chakrę natury do swojego przedramienia, wytwarzając z niego wzmacniacz odrzutowy. Jak to działa? Po zadaniu ciosu, wzmacniacz ten pozwala dodatkowo napędzić swoją rękę chakrą, sprawiając że uderzenie staje się dosłownie miażdżące. W ramach bonusu można użyć tego jako transportu prawie niczym samochód, pokonując szybko dosyć długie odległości.

Nazwa
Karada ni Kyūshū
Ranga
A
Poziom
Przemiana
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Opis Tajemnicza technika suplementarna, możliwa dla użytkowników trzeciej transformacji. Shinobi korzystający z transformacji mędrca może wytworzyć ze swojego ciała i chakry natury długą, grubą igłę o długości około 20 cm. Igłę tę wbija się w ciało innego człowieka, niezależnie czy jest on żywy, czy pożegnał się już z tym światem (w tym drugim wypadku powinno być trupem jeszcze względnie świeżym - sprzed godziny). Następnie za pomocą tego narzędzia pochłaniamy chakrę celu. Razem z ciałem i narządami. Ogólnie z celu nie zostaje nic, a członek klanu Jūgo wraca do pełni sił i dyspozycji, lecząc wszystkie rany. Jeżeli wcześniej wykorzystał Sēji wa Naoru, wraca również do formy sprzed skorzystania z jutsu.
Obrazek
Nazwa
Sēji wa Naoru
Ranga
S
Poziom
Klątwa
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dotyk
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Opis Kolejna technika suplementarna, tym razem służąca do pomocy swoim sojusznikom. Po przesłaniu chakry natury do miejsca,który przykłada się do ciała rannego towarzysza, możemy zasklepić jego rany swoimi własnymi tkankami.Można w ten sposób leczyć również rany śmiertelne, jeżeli są one związane z obrażeniami zewnętrznymi Całość jednak znacząco obciąża użytkownika techniki, który w końcu płaci za to własnym zdrowiem. Otóż efektem ubocznym pełnego podleczenia obrażeń jest zmniejszenie o1/4 maksymalnych zasobów chakry użytkownika jutsu, zaś on sam młodnieje i przyjmuje kształt dziecka - co odbija się na jego sile fizycznej (bonusy do statystyk maleją o połowę). Efekt ten mija po jakimś czasie (4 miesiące fabularne) lub po użyciu Karada ni Kyūshū.
Nazwa
Misairuchakura
Ranga
S
Poziom
Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 12 pocisków)
Statystyki
Opis Brutalna i zarazem niezwykle potężna technika, najprawdopodobniej najsilniejsza z tych dostępnych użytkownikom transformacji natury, a co z tym idzie - wymaga trzeciego poziomu Senninka, najwyższego dostępnego. Po aktywacji trzeciego poziomu techniki z ciała użytkownika wyrasta duża ilość dyszy, które zaczynają gromadzić chakrę w postaci sporych, świecących kul. Po osiągnięciu odpowiedniego stopnia, energia zostaje uwolniona w postaci potężnego promienia, a właściwie całej serii pocisków - zajmują one spory obszar i poruszają się z ogromną prędkością, przez co uniknięcie ich graniczy z cudem.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość