Kakuzu

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Kakuzu

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Jiongu: Reberu Di
Ranga
D
Jiongu jest niezwykłą umiejętnością, która zmienia ciało użytkownika w swoistą szmacianą lalkę. Zdolność, którą uzyskuje się poprzez poddanie swojego ciała eksperymentom, pozwala na manipulowanie czarnymi nićmi znajdującymi się w naszym organizmie. Ze względu na to, że nasze ciało składa się w głównej mierze jedynie z tych nici, jesteśmy w stanie także wykonywać dość poważne zabiegi na swoim organizmie. Przykładowo otwierać i zamykać ciało w miejscach ze szwami, wysuwać nici poza ciało i swobodnie je kontrolować.
Statystyki
Zasięg Max.
5 metrów
Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Obrazek
Nazwa
Jiongu: Reberu Shi
Ranga
C
Drugi poziom Jiongu. Dochodzi do kolejnych przemian w organizmie. Nici zyskują na grubości i lekkości, są one coraz większe i szersze, co umożliwia wykorzystywanie ich w walce na coraz lepsze sposoby. Ich ilość gwałtownie rośnie, przez co Kakuzu móże wykorzystywać większą ich ilość. Ciało, przywykłe już do nietypowych właściwości ciała, łatwiej poddaje się woli właściciela. Szwy poluźniają się szybciej, a lepsze zrozumienie podstaw daje dodatkowe możliwości w zakresie kontroli nici na większych zasięgów.
Statystyki
Zasięg
10 metrów
Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Echin Shishi no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Dodatkowe
Szybkość kończyn = Mierna (100)
Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie manipulować długością swoich kończyn. Jesteśmy w stanie wystrzelić gwałtownie ramionami na znaczną odległość i w ten sposób pochwycić uciekającego przeciwnika lub możemy w dość szybki sposób zadać oddalonemu przeciwnikowi kopnięcie. Technika mimo, że prosta w zastosowaniu jest dość skuteczna bo pozwala zaskoczyć nieświadomego przeciwnika. Warto pamiętać jednak o tym, że powrót kończyn do właściwych rozmiarów nie co zajmuje przez co wtedy odkrywamy się na atak przeciwnika.
Obrazek
Nazwa
Jiongu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzeci z poziomów tego Hijutsu. Następują kolejne modyfikacje ciała. Przede wszystkim tracimy żołądek i nerki - miejsca po nich zostają wypełnione dodatkową ilością nici. Te dodatkowo stają się o wiele bardziej odporne niż do tej pory, co pozwala na wysunięcie ich na większe dystanse. Mamy również nad nimi większą kontrolę i precyzję. Daje to pole do popisu wszystkim użytkownikom Jiongu. Nici pochłaniają większą część pozostałych w ciele nerwów, co przekłada się na większą wytrzymałość na otrzymywane obrażenia. Warto dodać, że od tego momentu zostają wzmocnione czynności życiowe Kakuzu. Do czego to potrzebne? Dowiemy się tego na następnej randze.
Statystyki
Zasięg
20 metrów
Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Nuuhada no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg Min.
Dotyk
Zasięg Max.
1 metr (trzeba znajdować się tuż przy zszywanym obiekcie)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (15 ran)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Dość niezwykła technika, która pozwala pozszywać nawet posiatkowane, własne ciało. Dzięki temu obawa przed choćby utratą kończyny nie jest już tak straszna, gdyż po chwili możemy ją przywrócić do właściwego stanu. Technikę można również zastosować do przeprowadzania operacji na innych osobach, trzeba liczyć się jednak z znacznie większą trudnością. W przypadku takiej sytuacji oprócz naszych zdolności ważna jest także nasza wiedza medyczna. Bez niej można nawet pogorszyć stan rannego.
Nazwa
Shinto Numei no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo niebezpieczna dla przeciwników technika, która powoduje spenetrowanie ich ciała przez nici użytkownika. Te dostają się do wnętrza wroga przez przebicie się przez skórę i resztę tkanek, co nie sprawia im większego problemu. W momencie gdy te dostaną się do ciała oponenta mogą zniszczyć narządy wewnętrzne, a także pozbawić go życia. Destrukcyjna siła nici pozwala nawet na łamanie kości z dziecinną wręcz łatwością. Przy pomocy tej techniki jesteśmy także w stanie wyrwać przeciwnikowi jego własne serce.
Obrazek
Nazwa
Jiongu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Kakuzu pozbywa się płuc, których funkcję zastępują nici i tym samym w ciele jest dodatkowe miejsce. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz - zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc do organizmu. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać.
Statystyki
Zasięg
25 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Kyushu Hato
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (wchłonięcie i zmiana w maskę)
Dodatkowe
Należy uprzednio wyrwać komuś serce, wymagana kontrola chakry na D
Opis Dosyć niezwykła technika przy pomocy której jesteśmy w stanie wchłonąć wcześniej zdobyte serce. Technika wykorzystuje naszą zdolność do manipulacji nićmi, a także złączeń między poszczególnymi fragmentami naszego ciała. Z tego względu, że możemy w dowolnym momencie otwierać, a także zamykać swoje ciało, możemy wprowadzić nowe serce i podłączyć je za pomocą nici do naszego organizmu. W wyniku tego zyskujemy dodatkowe życie, które skończy się w momencie utraty danego serca. Ponadto wraz z uzyskaniem nowego serca, zdobywamy także naturę chakry na tym samym poziomie, którym władał jego poprzednik, a także dodatkowe pokłady chakry.
Obrazek
Nazwa
Jiongu: Reberu Esu
Ranga
S
Ostateczny z poziomów Jiongu. Tutaj użytkownik dostaje potężny dopalacz w postaci wzmocnienia nici, a także kilku nowych technik do opanowania. Pojemność na serca zwiększa się do pięciu, także jest możliwe do poznania wszystkich podstawowych natur chakry. Dodatkowo użytkownik potrafi rozdzielać swoje ciało i łączyć je za pomocą nici, których ilości są tak ogromne, że ledwie mieszczą się w organizmie. A jako, że uszkodzone serca może swobodnie wymieniać, a nic innego nie ma jak się postarzeć... na tym etapie Kakuzu jest jeszcze bardziej doskonały w swojej nieśmiertelności, niż kiedykolwiek.
Statystyki
Zasięg
40 metrów
Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na C
Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)
Nazwa
Maskui Kokoro no Kaifuku
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
500 metrów (na tyle mogą się oddalić maski)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Wymagana kontrola chakry na C, należy posiadać minimum jedną maskę z sercem
Opis Najpotężniejsza technika szczepu Kakuzu, która pozwala na zniwelowanie w trakcie walki przewagi przeciwnika poprzez "ożywienie" znajdujących się masek na naszych plecach. Każda maska symbolizuje jedno serce, które użytkownik posiadł w trakcie swojego życia. Przy pomocy tejże techniki maski przybierają materialne postaci człekopodobnych i dużych stworów. Ich ciała składają się w całości z nici, a na "głowie" znajduje się maska w miejscu, które w domyśle powinna być twarz. Tam też znajduje się serce, którego zniszczenie jest najprostszym sposobem na pozbycie się kreatury. Kreatury te działają niezależnie od użytkownika jednak jest on je w stanie kontrolować komunikując się na poziomie podświadomości. Są one w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik reprezentowanego przez siebie żywiołu, przy czym Kakuzu musi nadal składać pieczęcie. Statystki stworów to szybkość, wytrzymałość i siła reberu S. Jeśli zdarzy się tak, że członek klanu Kakuzu utraci swoje podstawowe serce twory te uznają za swoją nadrzędną funkcje dostarczenie nowego przywracając tym samym swojego twórcę do życia. Jest to możliwe jedynie w ciągu 5 minut po jego śmierci. Zanim nastąpi śmierć mózgowa. Same twory utrzymują się jeszcze 30 minut stanowiąc zagrożenie.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości