Kami

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Kami

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Kokami no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Pierwszy z poziomów odblokowujący możliwość kontroli papieru. Jest to bardzo proste, wystarczy, że użytkownik prześle chakrę do kartek, a uzyska nad nimi kontrolę. Poziom ten ogranicza się jedynie do przemieszczania kartek w liczbie do 600 oraz tworzeniu z nich prostych przedmiotów, które charakteryzują się jednak bardzo słabą wytrzymałością - są one w stanie zadać pewne obrażenia jednak w kontakcie z metalem nie mają żadnych szans. Reberu może także posłużyć do poruszania przedmiotami wykonanymi przy jego pomocy lub innej techniki. Trzeba się jednak liczyć z tym, że zwykłe rzucenie czymś może być znacznie bardziej efektywne i szybsze, niż stała kontrola (rzucić można także za pomocą Reberu).
Statystyki
Zasięg
Kontrola
Koszt Chakry
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Shikigami no Mai
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Własne ciało
Ilość kartek
Technika je tworzy
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Technikę tą nie obowiązuje obniżony koszt.
Opis Podstawowa technika origami, polegająca na zmianie swojego organizmu w zwyczajne kartki papieru, dzięki czemu możemy uzyskać bardzo szybki dostęp do dużej ich ilości. Oprócz zastosowania "wspomagającego", jesteśmy w stanie na krótką chwilę usunąć swoją dłoń, rękę czy nogę, a nawet tułów by uniknąć ataku, jednak głowa zawsze musi pozostać na swoim miejscu, będąc słabym punktem techniki. Maksymalna ilość kartek, którą jesteśmy w stanie osiągnąć ze swojego ciała, to 2000, jako że składa się z 2500. Ilość kartek które jesteśmy w stanie uzyskać z pojedynczego użycia zależy od dziedziny klanowej:
    Do czasu uzupełnienia powstałej "luki" należy się liczyć z potrzebą stałego użycia Reberu, aby nie upaść na ziemię. Uwaga! Za pojedyńcze kartki pobierane jednorazowo na dobę fabularną za pomocą techniki nie ponosimy kosztów chakry.
    Technika posiada także swój drugi wariant, który pozwala na tworzenie nowych kartek. Czynność ta jest nieco droższa oraz ilość uzyskanego w ten sposób papieru jest znacznie mniejsza niż przy zwykłej zamianie ciała w papier (połowa ilości). Oprócz tworzenia "surowca" wykorzystywanego do technik klanowych. Odmiany tej można użyć także do odbudowywania ciała w przypadku zniszczenia całego pozostałego na polu walki papieru. Wytwarzać kartek nie można na czas działania technik Kami Chou Sekkou no Jutsu i Kyuuzou no Jutsu (wyjątkiem jest odbudowywanie ciała).
    Koszt
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
    Nazwa
    Kami Sakusei
    Ranga
    D
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg
    Ilość kartek
    Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 10 małych / 2 średnie/ 1 dużą)
    Opis Technika służy do wytwarzania lub wzmacniania tworów wykonanych przy pomocy Reberu. Poprzez dołożenie dodatkowych kartek i ich wielokrotne złożenie otrzymujemy coś dorównującego stali. Ma to jednak swoje wady - kształty nie mogą być specjalnie skomplikowane, przez co technika ta ogranicza się raczej do zwykłych tarcz, broni miotanej czy też służącej do walki w zwarciu, czyli w skrócie - asortymentu podobnego do tego dostępnego w sklepie. Sprzęt ten nadal charakteryzuje się podatnością zarówno na wodę, jak i ogień, jednak odczuwalne jest to w znacznie mniejszym stopniu. Do małych broni zaliczamy shurikeny i kunaie, średnie to odpowiedniki katany, a duże można porównać do fuuma shurikenów, tarcz itp. W przypadku senbonów jest nieco inaczej, gdyż są one naprawdę małe i dzięki temu dwie takie igły są liczone jak jeden mały przedmiot.
    Obrazek
    Nazwa
    Kokami no Jutsu: Reberu Shi
    Ranga
    C
    Użytkownik na tym poziomie zwiększa swoje możliwości. Przede wszystkim jego papier staje się szybszy, niestety główna bolączka klanu nadal pozostaje aktualna - papier jest tak samo delikatny, jak był na poprzednim poziomie. Prędkość lotu naszego "surowca" czy też przedmiotów za pomocą Reberu jest już zadowalająca. Mimo wszystko pozostaje wciąż zbyt małą, aby porzucić rzucanie chociażby shurikenem. Penetracja uzyskana najprostszą metodą będzie większa, niż próba wlecenia nim w oponenta.
    Statystyki
    Zasięg
    Kontrola
    Koszt Chakry
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
    Nazwa
    Yoku no Jutsu
    Ranga
    C
    Pieczęci
    Tygrys
    Zasięg
    Ilość kartek
    700-800 kartek
    Koszt
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
    Statystyki
    Dodatkowe
    Brak
    Opis Technika która umożliwia nam usunięcie ciała do pasa, a na naszych plecach zaczynają formować się skrzydła, niczym u anioła - białe i potężne. Fundamentalną wadą jest to, że jej uformowanie zajmuje około 3 sekundy, podczas których narażeni jesteśmy na atak, gdyż nie jesteśmy w stanie się poruszać. Wyjątek stanowi tutaj sytuacja, podczas której skrzydła formujemy z dostępnych kartek, a nie ze zmienionych w nie nóg. Wtedy nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykonać odpowiedni unik. Skrzydła pozwalają na unoszenie się nad ziemią. Oprócz tego mogą służyć za bardzo dobrą defensywę z racji, że przechowują w sobie masę kartek. Do ich utrzymania potrzebne jest jednak stałe korzystanie z Reberu co najmniej Rangi C, użycie wyższego poziomu Reberu zapewnia dodatkową szybkość przemieszczania.
    Nazwa
    Kami Haimen Sekkou
    Ranga
    C
    Pieczęci
    Małpa
    Zasięg Max.
    Dowolny
    Ilość kartek
    1 kartka
    Koszt
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za każdą prowincję)
    Zasięg a koszt
    Dodatkowe W koszcie uwzględniamy także naszą prowincję. Technikę tę nie obowiązuje obniżony koszt.
    Opis Technika służąca do przesyłu informacji na dalekie odległości. Po uformowaniu znaku małpy kartka składa się w samolocik, a następnie zaczyna lecieć w wyznaczone miejsce. Dzięki znajomości dokładnego położenia taki samolocik możemy posłać na niemal dowolną odległość. Porusza się on także z zadowalającą prędkością około 30 km/h. Sprawia to, że dostarczenie wiadomości jest niewiele szybsze od zwykłego posłańca, jednak jest ona znacznie trudniejsza do przechwycenia
    Nazwa
    Kami Kogushi
    Ranga
    C
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg
    [/tmax]
    Ilość kartek
    Wykorzystuje już istniejące.
    Koszt
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
    Dodatkowe Technika wspomagająca nasze Reberu, nie może wylecieć poza jego zasięg. Działa na maksymalnie 2500 kartek. Technikę tę nie obowiązuje obniżony koszt.
    Opis Do kartek kontrolowanych przy pomocy Reberu przesłana zostaje chakra przyśpieszająca je (szybkość traktowana o poziom wyżej, czyli przy Słabej na Reberu poruszają się z Mierną). Taką kaskadą mogą spaść prosto na przeciwnika, ograniczając jego widoczność i przyklejając się. Efektem końcowym jest całkowite oblepienie oponenta lub zostawienie niektórych miejsc odkrytych jeśli użytkownik tak sobie zażyczy np. ust w celu przesłuchania. Innym sposobem użycia jest po prostu szybkie przemieszczenie papieru w jakieś miejsce - ogranicza nas tak naprawdę jedynie wyobraźnia. Wadą techniki jest to, że przyśpieszony papier może poruszać się wyłącznie w linii prostej.
    Nazwa
    Kami Bunshin no Jutsu
    Ranga
    C
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg
    Ilość kartek
    300 kartek
    Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
    Statystyki
    Opis Jutsu klonowania stworzone przez klan Kami. Po zgrupowaniu w jednym miejscu sporej ilości kartek tworzymy z nich klona na nasze podobieństwo. Proces ten nie jest jednak natychmiastowy zajmuje około 2 sekundy. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki klanowe oraz Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych. Potrafi także wytwarzać sam kartki przy pomocy Reberu. Największą jego zaletą jest jednak to, że w przypadku jego zniszczenia możliwe jest odzyskanie kartek użytych do jego stworzenia. Ich ilość określa MG/sędzia. Mogą one zostać wykorzystane do wykonania jakiejś techniki lub chociażby uformowania kolejnej sztuki, tworząc swojego rodzaju perpetuum mobile. Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
    Obrazek
    Nazwa
    Kokami no Jutsu: Reberu Bi
    Ranga
    B
    Trzeci z kolei poziom Kokami. Tutaj użytkownik zyskuje znacznie większe możliwości. Możliwe jest tworzenie kształtów wielkością porównywalnych do rozmiarów człowieka, a więc możemy tworzyć chociażby wilki, tygrysy, papierowe kukły - spektrum naszego działania znacznie się poszerza. Kontrola papieru jest płynna i prosta, a zasięg zadowala już nawet najbardziej wybrednych. Cóż, jednak idzie za tym większy koszt tworzenia papierowych tworów i kontrolowania ich.
    Statystyki
    Zasięg
    Kontrola
    Koszt Chakry
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
    Nazwa
    Kami Chakuramu
    Ranga
    B
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg
    Ilość kartek
    100-120
    Koszt
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
    Dodatkowe
    Zachowuje on swój pęd przez 3 tury
    Opis Członek klanu Kami wystawia ręce, a następnie formuje z dużych ilości papierowych kartek pocisk na podobiznę czakramu. Jest on pusty w środku, więc może sprawiać wrażenie zwykłego okręgu. Podczas lotu, obraca się on z ogromną prędkością, a jego trajektorią lotu i nachyleniem można prawie dowolnie manipulować. Techniki tej nie wolno lekceważyć, czakram obraca się tak szybko, że zderzenie dwóch powoduje całkiem spory "wybuch". Sterowanie takim tworem odbywa się za pośrednictwem Reberu.
    Nazwa
    Kami Aburagami
    Ranga
    B
    Pieczęci
    Ptak → Koń
    Zasięg Max.
    Promień 3m od użytkownika
    Ilość kartek
    Wykonywane na kartki
    Koszt
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
    Dodatkowe Jedna butelka - czyli użycie techniki starcza na pokrycie 2500 kartek. Należy otworzyć butelkę z zawartością i złożyć pieczęcie. Ciecz zostanie podzielona na idealnie dawki pokrywając karteczki. Technikę tę nie obowiązuje obniżony koszt.
    Opis Technika będąca swoistym przeciwstawieniem się prawom rządzącym papierem, a mianowicie podatności na wodę. Co zrobić by poradzić sobie z tak ciężką sprawą? Wystarczy pokryć swoje kartki olejem, a jak wiadomo woda się z nim nie łączy przez co zapewnia on doskonałą obronę. Metoda ta nie jest pozbawiona wad. Olej jest niesamowicie łatwopalny przez co jakakolwiek styczność z ogniem powoduje bardzo szybkie jego rozprzestrzenianie się. W takim wypadku potraktowanie wodą nic nie da gdyż jedynie pogorszy sytuację (spowoduje wybuch). Rzecz jasna inteligentny członek klanu Kami może wykorzystać ten mechanizm na swoją korzyść. Wystarczy pokryć kartki olejem, podpalić go i potraktować wodą obok oponenta. Technikę tę można także użyć do zmoczenia kartek wodą. Nie mogą one jednak wtedy unosić się w powietrzu oraz są bardzo podatne na wszelkie uszkodzenia mechaniczne takie jak np. cięcia, jednak stają się one odporne na ogień. Można się zastanawiać skąd w technice tej koszt chakry. Szybkie rozprowadzenie cieczy na kartkach papieru jest niesamowicie problematycznie w warunkach bojowych, da się to zrobić własnoręcznie, ale zajmie sporo czasu. Technika ta jest natomiast bardzo szybka. Cały proces nie zajmie nam więcej niż 2 sekundy, przy czym jest on niemal niezauważalny dla zwykłego obserwatora.
    Nazwa
    Kami Bakuhatsu Shīru
    Ranga
    B
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg
    Ilość kartek
    1 na notkę
    Koszt
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 3 sztuki)
    Dodatkowe
    Wymaga Fūinjutsu na randze B. Technikę tę nie obowiązuje obniżony koszt.
    Opis Technika stanowiąca fundament późniejszej potęgi osób trudniących się w posługiwaniu papierowymi tworami. Pozwala ona na przekształcenie niepozornej karteczki, nawet tej wytworzonej z własnego ciała, w wybuchową notkę, którą można użyć do zaskoczenia przeciwnika, chociażby wtapiając ją pomiędzy inne swoje twory. Charakteryzują się one nieco mniejszą siłą niż te dostępne w sklepie - bardziej skupiają się na temperaturze, aniżeli fali uderzeniowej. Oprócz tego bardzo łatwo wtapiają się pomiędzy biały papier gdyż w przeciwieństwie do tych dostępnych w sklepie, te nie posiadają jaskrawego, czerwonego zabarwienia. Jest to po prostu czarna pieczęć na białym papierze. Pod względem samej mechaniki działania nie różnią się niczym od zwykłej notki.
    Nazwa
    Kami Chou Sekkou no Jutsu
    Ranga
    B
    Pieczęci
    Tygrys
    Zasięg Max.
    Ilość kartek
    Wykonywane własnym ciałem, uzyskujemy 2500 kartek w formie motyli
    Koszt
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
    Dodatkowe Szybkość na poziomie Ponadprzeciętnym (180) na czas przemieszczania. W przypadku podróży między prowincjami płacimy koszt za każdą którą przebędziemy wliczając w to także swoją (zajmuje 1/5 czasu). Technikę tą nie obowiązuje obniżony koszt.
    Opis Prosta technika pozwalająca zamienić całe swoje ciało w kartki papieru, a następnie złożyć je w motylki. Służą one do szybkiego poruszania się na duże odległości. Technika ta wiąże się jednak z pewnym ryzykiem. Nie możemy podczas niej używać żadnych technik. Działa ona na zasadzie wybrania punktu do którego się udamy, a motyle lecą tam bez możliwości zmiany kierunku, po dotarciu do celu następuje materializacja ciała z kartek. Sprawia to, że jesteśmy w tej postaci wyjątkowo narażeni na ataki. W przypadku zniszczenia 1/3 motyli wymagana jest natychmiastowa materializacja w miejscu w którym się obecnie znajdujemy oraz jego odbudowanie z kartek. Sprawia to, że użycie tej techniki podczas walki jest niesamowicie ryzykowne, jednak jeśli nam się uda, to poprzez rozproszenie motyli jesteśmy zdolni do ucieczki. Zamiana w motyle jak i materializacja zajmuje 5 sekund, podczas których jesteśmy wystawieni na atak.
    Obrazek
    Nazwa
    Kokami no Jutsu: Reberu Ei
    Ranga
    A
    Przedostatni z poziomów kontroli papieru. Tutaj użytkownik otrzymuje znacznie więcej opcji. Przede wszystkim jego zdolności tworzenia stają na bardzo wysokim poziomie, dzięki czemu możliwe jest wytworzenie przedmiotów znacznie większych od człowieka (gigantyczne bronie, bariery). Zasięg jest imponujący, tak samo jak szybkość, jednak wytrzymałość nadal nie prezentuje się najlepiej.
    Statystyki
    Zasięg
    Kontrola
    Koszt Chakry
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
    Nazwa
    Kyuuzou no Jutsu
    Ranga
    A
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg
    Bezpośredni
    Ilość kartek
    Wykonywane własnym ciałem, uzyskujemy 2500 kartek
    Koszt
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
    Dodatkowe Szybkość używanego Reberu na czas całkowitej przemiany w kartki. W formie tej możemy używać jedynie Reberu oraz technik klanowych. Możliwa jest materializacja części swojego ciała jednak koszt pozostaje niezmienny. Technikę tę nie obowiązuje obniżony koszt.
    Opis Technika dzięki której jesteśmy w stanie całkowicie zamienić się w kartki razem z głową. To co od zawsze stanowiło naszą piętę Achillesową na tym etapie przestaje stanowić problem. Piękna wizja nieprawdaż? Otóż nie do końca. Po pierwsze - szybkość przemieszczania w tej formie jest zależna od Reberu, którego używamy. Po drugie - kartki na które się rozpadamy wliczane są do limitu maksymalnej ilości kartek które możemy kontrolować przez co minimalny poziom Reberu którego możemy używać to Bi. W formie tej nie jesteśmy w stanie wykonywać żadnych technik. By tego dokonać potrzebne jest zmaterializowanie części głowy razem z kawałkiem torsu z 500 kartek. Wyjątek stanowi próba odbudowania własnego ciała. Wymagane jest wtedy 300 kartek, a sama odbudowa odbywa się poprzez tworzenie nowych kartek przy pomocy Shikigami no Mai. Technika ta mogła wydawać się perfekcyjną defensywą, jednak należy być ostrożnym, gdyż oberwanie jedną obszarową techniką w tej formie może sprawić, iż stracimy zbyt dużą ilość papieru, aby być w stanie odbudować własne ciało, a to równoznaczne jest ze śmiercią. Jeśli zaprzestaniemy utrzymywania techniki, to następuje natychmiastowa materializacja ze wszystkich pozostałych kartek (maksymalnie 2500).
    Nazwa
    Kami Meisai
    Ranga
    A
    Pieczęci
    Zając → Smok → Ptak → Koń → Pies
    Zasięg Max.
    Do 50m od użytkownika
    Ilość kartek
    4000-5000
    Koszt
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
    Dodatkowe
    Stworzenie konstrukcji zajmuje około 20 sekund.
    Opis Bardzo przydatna technika, gdy potrzebujemy schronienia na noc lub po prostu by ukrycia przed nieprzyjacielem. Pozwala ona na stworzenie jakiegoś elementu terenu lub nawet domu przy pomocy papieru. Nie jest on zbyt wytrzymały, ale izoluje od temperatury na zewnątrz, chroni przed deszczem oraz przed wykryciem przez sensorów. Wykrycie jest możliwe tylko w przypadku, gdy przesyłamy chakre bezpośrednio z kryjówki za nią i oponent będzie mieć z nią jakąkolwiek styczność (dotknięcie odbiornika np. kontrolowanej kartki). Kartki użyte do wykonania tego typu struktury mogą przybrać dowolny kolor jaki sobie tylko wymarzymy (bez przesady nie twórzmy budowli ze złota). Odróżnienie takowej struktury od terenu możliwe jest jedynie przy bardzo małej odległości - około 5m i mniejszej.
    Obrazek
    Nazwa
    Kokami no Jutsu: Reberu Esu
    Ranga
    S
    Finalny etap rozwoju Kokami. Tutaj użytkownik ma bardzo duże pole do popisu i w przeciwieństwie do ograniczeń z poprzednich rang - teraz posiada ich znacznie mniej. Może on wytwarzać ogromne bariery, stwory i tym podobne, dając się ponieść wyobraźni. Choć wytrzymałość ciągle jest największą bolączką Kami, to jednak nie jest to odczuwalnym aż tak, dzięki wysokiej szybkości Kokami. Dochodzi nam także umiejętność zabijania poprzez owinięcie papierem. Da się nawet zamykać wielkie obiekty, porównywalne z Summonami, czasem i z Ogoniastymi Bestiami. Jak widać - na tym poziomie nasze zdolności klanowe są naprawdę imponujące oraz potężne.
    Statystyki
    Zasięg
    Kontrola
    Koszt Chakry
    C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
    Nazwa
    Kami Uingusu Shuriken
    Ranga
    S
    Pieczęci
    Brak
    Zasięg lotu
    Ilość kartek
    Wykonywane przy pomocy kartek ze skrzydeł w ilości 160
    Koszt
    C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 160 pocisków)
    Statystyki
    Dodatkowe Wymaga użycia Yoku no Jutsu.
    Opis Bardzo szybka, precyzyjna i zabójcza technika w arsenale tego klanu. Do jej wykonania wymagane jest wytworzenie skrzydeł. Gdy już tego dokonamy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby całkiem nieoczekiwanie wystrzelić ogromną masę pocisków będących bardzo dobrze złożonymi, ostrymi kartkami, które jeszcze przed chwilą stanowiły część składową naszych skrzydeł. Na ich miejsce od razu tworzone są nowe przez co nic nam nie ubywa, a przeciwnik cóż... ma nie lada problem. Technika jest niesamowicie trudna do uniknięcia zważywszy na szybkość pocisków, jak i samego wykonania. Same w sobie nie są bardzo silne, jednak tutaj liczy się ich ilość.
    Nazwa
    Kami no Shisha no Jutsu
    Ranga
    S
    Pieczęci
    Zasięg Max.
    1000 metrów
    Ilość kartek
    Minimum 100 000
    Przygotowanie
    Potrzebny czas ocenia MG. Zależy on głównie od wielkości pułapki.
    Koszt aktywacji
    B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
    Detonacja
    B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (za 10000 notek)
    Dodatkowe Technika wraz z notkami musi być przygotowana przed walką. Wymaga Fūinjutsu rangi B.
    Opis Przygotowanie tej potężnej techniki odbywa się przeważnie przed walką (bo po prostu inaczej przeciwnik nie wejdzie w dany obszar). Potrzebujemy wyznaczyć sobie miejsce, a także mieć wcześniej stworzone lub zakupione notki. Następnie wykonujemy pieczęcie i rozkładamy papier jak nam się podoba, trwa to przeważnie trochę czasu, gdyż rozlokowanie sporej ilości notek jest zwyczajnie czasochłonne - czas ocenia MG. Notki nie są z początku widoczne, zlewają się z otoczeniem i nie sposób ich wykryć nawet przy pomocy Doujutsu. Innymi słowy - stają się jakby niewidzialne. Następnym etapem jutsu jest aktywacja. W mgnieniu oka po przesłaniu chakry i rozłożeniu rąk notki po prostu pojawiają się i tworzą swego rodzaju symfonie eksplozji. Użytkownik może sterować ów notkami, by te przykładowo pomknęły w stronę oponenta jak i również jednocześnie eksplodowały. (W M&A pokazany jest przykład użycia i tutaj też możemy doprowadzić do "wodospadu" notek. Ogranicza nas ogólnie teren i wyobraźnia). Do wykonania pułapki można także użyć zwykłego papieru, mieszając go gdzieniegdzie z wybuchowymi notkami.
    Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
    0 x
    Obrazek
    ODPOWIEDZ

    Wróć do „Techniki Klanowe”

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość